Umeå: Brottsoffermyndigheten söker en handläggare till Brottsofferfonden

Hitta ansökningsinfo om jobbet Brottsoffermyndigheten söker en handläggare till Brottsofferfonden i Umeå. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Umeå inom den kategorin.

Publicerad: 2021-06-29 // Varaktighet: Heltid

Brottsoffermyndigheten söker handläggare vid Brottsofferfonden
Brottsoffermyndighetens övergripande mål är att främja brottsoffers rättigheter samt uppmärksamma deras behov och intressen. Uppdraget utförs inom fyra verksamhetsområden; brottsskadeenheten, kunskapscentrum, Brottsofferfonden samt regressenheten. Myndigheten finns i centrala Umeå.
Vi söker nu en handläggare till Brottsofferfonden
Vi söker nu handläggare med akademisk examen inom juridik, rättsvetenskap, kommunikationsvetenskap, beteendevetenskap eller motsvarande för arbete vid Brottsofferfonden. Som handläggare vid Brottsofferfonden blir din huvudsakliga arbetsuppgift att handlägga ansökningar till Brottsofferfonden och föredra dem för beslut. Arbetet innebär många kontakter och nära samverkan med till exempel civilsamhällets organisationer och andra statliga myndigheter. Arbetet innefattar även uppföljning, utvärderingar och föreläsningar. Du kommer också att representera myndigheten i kontakter med civilsamhället och andra centrala aktörer. En del resor förekommer.
Därutöver har myndigheten flera pågående uppdrag av regeringen som bland annat handlar om utbildningsmaterial när det gäller hedersrelaterat våld och förtryck samt om barn som bevittnat våld. Arbetsuppgifterna kan därför även innebära utvecklingsarbete och framtagande av informations- och utbildningsmaterial på brottsofferområdet.
Vi söker dig som
· är noggrann och har en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift
· är serviceinriktad och har ett gott bemötande
· är utåtriktad och har god pedagogisk förmåga
· har god förmåga att samverka
· har god förmåga att planera och organisera
· är utvecklingsorienterad, nytänkande och prestigelös
· har goda kunskaper i Officepaketet.
Erfarenhet av eller kunskap om genusfrågor, våld i nära relationer, civilsamhällesfrågor samt arbete med kommunikation och utbildning är meriterande. Detsamma gäller erfarenhet från liknande arbete vid annan myndighet eller organisation samt goda kunskaper i engelska.
Anställningen avser tillsvidareanställning med provanställning, heltid. Tillträde snarast. Myndigheten tillämpar individuell lönesättning och eftersträvar mångfald, jämlikhet och jämn könsfördelning.
Frågor om arbetet besvaras av enhetschef Ulf Hjerppe, 070-619 57 54. För facklig information kontakta Bo Eriksson, Saco-S, 090-70 82 14.
Välkommen med din ansökan senast den 5 augusti 2021 via e-post till registrator@brottsoffermyndigheten.se eller Brottsoffermyndigheten, Box 470, 901 09 Umeå.
Bifoga sedvanliga ansökningshandlingar och ange dina löneanspråk. Märk din ansökan med ref.nr 6322/21

Alla platsannonser →

Andra jobb i Umeå som Handläggare/Utredare, offentlig förvaltning

Nedan visas andra jobb i Umeå som Handläggare/Utredare, offentlig förvaltning.

Skolinspektionen i Umeå söker utredare med juridisk inriktning

Läs mer Apr 18
Skolinspektionen arbetar för en skola där alla barn och elever oavsett kön får en god kvalitet i sin utbildning, en likvärdig utbildning och kunskaper i en stimulerande och trygg miljö. Alla barn och elever ska ges möjlighet att utvecklas så långt som möjligt utifrån sina förutsättningar. Verksamheten innehåller tre grenar: tillsyn, kvalitetsgranskning samt prövning av godkännande för enskilda huvudmän. Vi finns på orterna Göteborg, Linköping, Lund, Stockholm och Umeå.

Vi söker

Vi söker dig som vill arbeta för att alla barn och elever ska få en så god utbildning som möjligt. Det är ett viktigt och utmanande arbete som ställer höga krav på dina analytiska och skriftspråkliga förmågor. Målet är en skola som präglas av trygghet och studiero och där alla

barn och elever kan nå så långt som möjligt utifrån sina egna förutsättningar. Har du den kompetens vi söker och vill vara med och förbättra den svenska skolan? Då har vi ett spännande jobb för dig.

 Vi erbjuder 

Ett kvalificerat och varierat utredningsarbete med möjlighet att kunna göra skillnad i samhället. En miljö där olika kompetenser arbetar tillsammans för att ta tillvara barns och elevers intressen. Inom organisationen finns ett stort engagemang för att bidra till ökad kvalitet i skolan och den enskilda elevens rätt. I tjänsten får du även möjlighet att delta i Skolinspektionens inspektörsutbildning. 

Arbetsuppgifter

I arbetet ingår att genomföra inspektioner inom samtliga skolformer samt fritidshem. I arbetsuppgifterna ingår planering, dokumentstudier och analyser samt besök med intervjuer och observationer i de olika verksamheterna. En central uppgift är att skriva och föredra beslut efter genomförd tillsyn samt ha en uppföljande dialog med rektorer och huvudmän. I arbetet ingår även att fungera som sakkunnig i juridiska frågor. Arbetet bedrivs huvudsakligen i team eller i projektform och innebär regelbundna resor med övernattning. Arbetet innebär också skriftliga och muntliga kontakter med politiker, chefstjänstemän, rektorer, lärare, elever och vårdnadshavare. Kontakter med myndigheter och organisationer, liksom information och besvarande av frågor till allmänheten ingår också i arbetet.

Kvalifikationer 

Vi söker dig som har


• juristexamen
• aktuell erfarenhet av utredningsarbete och ärendehandläggning inom offentlig förvaltning
• mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska
• körkort för personbil 

Meriterande är


• erfarenhet av skoljuridiska frågor och aktuella kunskaper om det svenska utbildningssystemet
• erfarenhet av arbete med tillsyn
• erfarenhet av utredningsarbete
• notariemeritering eller annan likvärdig erfarenhet

Som person 


• är du trygg i din yrkesroll och har god självinsikt
• är du analytisk och noggrann
• har du integritet och mycket god samarbetsförmåga
• har du mycket god förmåga att planera och strukturera arbetsprocesser
• har du lätt att möta och kommunicera med andra människor

För att trivas på Skolinspektionen ska du tycka om att arbeta i en verksamhet med högt tempo, varierade arbetsuppgifter och en arbetsmiljö där kollegor har olika kompetenser och erfarenheter. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. 

Om tjänsten 

Anställningen är tillsvidare och omfattar heltid. Skolinspektionen tillämpar 6 månaders provanställning. Tillträde snarast enligt överenskommelse. Skolinspektionen värnar om att vara en arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla.

Ansök i form av ett personligt brev (högst en A4) och bifoga CV. Klicka på ansök nedan. Dnr är 2024:3192. Sista ansökningsdag är den 9 maj. I denna rekrytering använder vi oss av arbetsprov för de som går vidare i processen.

Frågor

För upplysningar om tjänsten kontakta enhetschef Joakim Blomberg eller Eva-Lena Ölund-Brändström. För frågor om rekryteringsprocessen kontakta någon av våra HR partners Phia Wetterud eller Mary Cairns. Fackliga företrädare är , Mattias Ryd, (OFR) och Rebecka Rasmuson (SACO) nås via växeln tfn 08-586 080

Ansök nu

Vilthandläggare med inriktning mot klövvilt

Läs mer Apr 11
Om arbetsplatsen
Med tanke på klövvilt, jaktfrågor och viltförvaltning.

Vi söker en Vilthandläggare med inriktning mot klövvilt Hos oss kännetecknas arbetsmiljön av hjälpsamhet och villkoren av livspusselvänlighet. Vår gemensamma uppgift är att skapa samhällsnytta.

Naturvårdsenheten är en stor enhet med många olika delverksamheter. I dagsläget jobbar ca 60-70 medarbetare på enheten. Arbetsgruppen för viltfrågor består av fem medarbetare som arbetar tillsammans med bland annat klövviltsförvaltning, förvaltning av stora rovdjur, skyddsjaktfrågor och projekt som berör hantering av storfåglar kopplat till skador på gröda. Vi jobbar även med problematiken kring skarv och de skador fåglarna orsakar på fiskbestånd. Denna tjänst fokuserar främst på klövviltsförvaltning men andra förekommande arbetsuppgifter såsom handläggning av skyddsjakt på andra arter än stora rovdjur är också aktuella

Som statligt anställd hos Länsstyrelsen erbjuder vi särskilda förmåner kring friskvård, föräldralön, pension etc. Läs gärna mer https://www.lansstyrelsen.se/vasterbotten/om-oss/jobba-hos-oss.html. 

Arbetsuppgifter
I arbetsuppgifterna ingår främst arbete inom klövviltsförvaltningen såsom registrering av älgjaktsområden, planering, tilldelning och uppföljning av älgjakten, men även frågor som rör övrig viltförvaltning och skyddsjakt förekommer. Kommunikation och information är en viktig del då du kommer att möta många människor i ditt arbete och ha löpande kontakter med bl a. länets älgförvaltningsgrupper och älgskötselområden.

Även andra i arbetsgruppen förekommande arbetsuppgifter kan ingå

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:

- Registrering av älgjaktsområden
- Planering inför kommande älgjaktssäsong
- Uppföljning av älgjakten
- Hantering av skyddsjaktsärenden
- Delta och leda förekommande projekt
- Leda och delta i möten med bl a markägare och jägare Hålla utbildningar och konferenser inom viltförvaltning.

Kvalifikationer
Vi söker dig som:

- En för arbetsuppgifterna relevant högskoleutbildning inom t.ex. biologi eller andra naturvetenskapliga ämnen
- God förmåga att kommunicera muntligt och skriftligt
- B-körkort.

Vi ser det som meriterande om du även har:

- Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Vana att arbeta med GIS och databaser.

För att trivas i rollen krävs att du har en helhetssyn kring viltfrågorna, en god samarbetsförmåga samt är strukturerad och vill jobba mot gemensamma mål och resultat. Du bör kunna ta egna initiativ när det krävs och tycka om att kommunicera internt och externt kring arbetet med viltfrågor.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Villkor
Tjänsten är en tillsvidareanställning och provanställning kan komma att tillämpas. 

Om Länsstyrelsen Västerbotten

Länsstyrelsen Västerbotten är en kunskapsmyndighet. Genom helhetsperspektiv med engagemang för samverkan och den enskilda invånaren gör vi hållbar utveckling möjlig i hela länet. Vi utgår från Västerbotten och tar avstamp i allt som händer, både inom länets gränser och utanför. För oss är det lika naturligt att samarbeta med offentliga aktörer som andra statliga myndigheter, regioner och kommuner som näringsliv och civilsamhälle.



Hos oss jobbar cirka 300 medarbetare i ett 80-tal olika yrkesroller. Våra specialistkompetenser finns inom en bredd av områden som är viktiga byggstenar för att vårt samhälle ska fungera för alla invånare och för ekologisk, ekonomisk och social utveckling. Vi verkar för att ha medarbetare med kunskaper inom Sveriges minoritetsspråk och sätter därför värde på dina kunskaper i samiska, meänkieli, finska, romani chib och jiddisch.



Länsstyrelsen är regional krishanterings- och totalförsvarsmyndighet och du kan i händelse av samhällskris eller krig få arbeta med andra uppgifter än de du anställts för.



När du skickar in din ansökan blir den en offentlig handling.



Så här behandlar vi dina personuppgifter: www.lansstyrelsen.se/dataskydd



Vid denna rekrytering har vi redan valt annonskanaler.

Ansök nu

Biträdande projektledare inom beslutsstödsystem under 2024 (25%)

Läs mer Apr 8
Umeå universitet är ett av Sveriges största lärosäten med över 37 000 studenter och cirka 4 700 anställda. Vid universitetet finns en mångfald av utbildningar av hög kvalitet och världsledande forskning inom flera vetenskapsområden, och här gjordes den banbrytande upptäckten av gensaxen CRISPR-Cas9 som tilldelats Nobelpriset i kemi. Vid Umeå universitet är allt nära. Våra sammanhållna campus gör det lätt att mötas, samarbeta och utbyta kunskap, något som gynnar en dynamisk och öppen kultur.


Den samhällsomvandling och de stora gröna investeringar vi ser i norra Sverige skapar enorma möjligheter och komplexa utmaningar. För Umeå universitet handlar det om att bedriva forskning om – och mitt i – ett samhälle i omvandling. Men också om att leverera utbildningar för regioner som behöver expandera fort och hållbart. Det är helt enkelt här framtiden skapas.


Är du intresserad av att veta mer? https://www.umu.se/jobba-hos-oss/om-universitetet-som-arbetsplats/


 




Vi söker en engagerad och kompetent biträdande projektledare för ett spännande projekt med utvärdering av beslutsstödsystemet Diver Solution.

Syftet med projektet är att utifrån den förstudie som gjordes 2023 göra en utvärdering om universitetets befintliga system kan uppfylla de behov som verksamheten har. Systemet används för att stödja planering och uppföljning av universitetets verksamhet inom ekonomi, utbildning och forskning.

Projektet innefattar fem mindre pilotprojekt:

Pilot 1:  Diver – Dashboard och Measure factory
Kan en dashboard skapa den önskade verksamhetsnyttan och möta de analysbehov som identifierats? Här vill vi testa att skapa en dashboard utifrån ett institutionsperspektiv.   

Pilot 2 Diver – Power BI
Testa att koppla ihop Power BI med Diver solution. Power BI består av verktyg för att hitta och dela användbara insikter med hundratals datavisualiseringar, inbyggda AI-funktioner, enkel Excel-integration samt förbyggda och anpassade dataanslutningsprogram.

Pilot 3 Diver – Studentplanering, intäktsanalys
Testa att bygga en avancerad uppföljningsmodell för studentplanering och intäktsanalys i Diver solution.

Pilot 4 Stratsys
Testa en installation av planerings- och uppföljningsverktyget Stratsys där vi under ett par månader kan testa systemet för att se om detta skulle kunna vara ett bra system för digitalisering av verksamhetsplaner, verksamhetsberättelser och ekonomiuppföljning.

Pilot 5 Hypergene
Utvärdera universitets planerings- och uppföljningsprocess i verktyget Hypergene för att se om detta skulle kunna vara ett bra system för digitalisering av verksamhetsplaner, verksamhetsberättelser och ekonomiuppföljning.

Dina arbetsuppgifter

Dina arbetsuppgifter kommer att vara att tillsammans med projektledaren planera, genomföra och följa upp pilotprojekten samt skapa en struktur för att fånga verksamhetens behov.

Kravprofil

Vi söker dig som har:

- Erfarenhet av projektledning
- God kunskap om och erfarenhet av arbete med planering, uppföljning och analysarbete i exempelvis Fokus, Raindance, Primula och Ladok
- Ett stort engagemang och intresse av planerings- och uppföljningsfrågor
- God kännedom om och erfarenhet av Umeå universitetets organisation

Omfattningen på uppdraget är 25 %. Det kan antingen utföras som ett uppdrag inom ramen för befintlig anställning vid Umeå universitet (om tillämpligt och sådan finns) eller i form av en ny anställning. Tillträde sker enligt överenskommelse.

Din ansökan skickas in via universitetets rekryteringssystem Varbi, och ska vara inkommen till Umeå universitet senast 28 april 2024. I denna rekrytering söker du enbart med ditt CV. I ansökningsformuläret kommer du att få svara på frågor om varför du söker den utlysta anställningen samt ge information om din kompetens och erfarenhet kopplat till den utlysta anställningen.  

Välkommen med din ansökan!

Umeå universitet vill erbjuda en jämställd och jämlik miljö där öppna samtal mellan människor med olika bakgrund och perspektiv lägger grunden för lärande, skaparkraft och utveckling. Vi välkomnar därför personer med olika bakgrunder och erfarenheter att söka den aktuella anställningen.


Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ansök nu

Handläggare Vattenförvaltning

Läs mer Apr 4
Om arbetsplatsen
Med tanke på vattnets status, miljögifter och övergödning.

Vi söker dig som vill bidra i rollen som handläggare inom vattenförvaltning. Hos oss kännetecknas arbetsmiljön av hjälpsamhet och villkoren av livspusselvänlighet. Vår gemensamma uppgift är att skapa samhällsnytta.

Miljöanalys följer upp, övervakar och beskriver miljötillståndet. Detta gör vi i samverkan med länets aktörer för att få genomslag för miljöarbetet och för att få fler att genomföra de åtgärder som behövs för att Agenda 2030, miljömålen och miljökvalitetsnormerna ska uppnås. I Västerbottens län finns ett stort behov av att genomföra åtgärder i vattenmiljöer för att nå miljömålen och miljökvalitetsnormer för vatten.

Miljöanalysenheten har ca 38 medarbetare som arbetar inom verksamhetsområdena vattenförvaltning, kalkning, miljöövervakning, vattenvård och projekt, miljömål samt kommunikation.  Du kommer att ingå i en arbetsgrupp på nio personer som arbetar med vattenförvaltning enligt EU-ramdirektiv inom hav, sjöar, vattendrag, grundvatten och dricksvatten. Det kan handla om att minska belastning av näringsämnen eller miljöfarliga ämnen till sjöar, vattendrag och kustvatten, undanröja vandringshinder eller restaurera vattenmiljöer.

Som statligt anställd hos Länsstyrelsen erbjuder vi särskilda förmåner kring friskvård, föräldralön, pension etc. Läs gärna mer https://www.lansstyrelsen.se/vasterbotten/om-oss/jobba-hos-oss.html. 

Arbetsuppgifter
Arbetet är varierande och du kommer ingå i ett erfaret team, där ni delar på arbetsuppgifterna.  Arbetet består i att kartlägga miljötillstånd, påverkan och åtgärdsbehov enligt EU:s vattendirektiv. Arbetet innebär ett fokus mot miljögifter och övergödning. I tjänsten ingår också att genomföra miljöövervakning och beskriva miljötillståndet samt samverka internt och externt. Samverkan kan handla om att vägleda, rådge och stödja externa aktörer i arbetet för en bättre vattenstatus och prioritering av resurser till de platser där vattenåtgärder ger störst effekt. En viktig uppgift är också att stödja Länsstyrelsens tillsyn av miljöfarlig verksamhet.

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:

- Ta fram underlag för statusklassning särskilt vad det gäller miljögifter och övergödning, föreslå åtgärder och miljökvalitetsnormer för länets vatten
- Samverka internt på Länsstyrelsen och externt med andra myndigheter, kommuner och aktörer i länet för att driva på åtgärdsarbetet för att nå god status
- Samordna delar av arbetet med åtgärdsprogram, förankra med aktörer, vattenråd och andra myndigheter
- Arbeta för bättre övervakning av miljögifter som svarar mot vattenförvaltningens behov.

Kvalifikationer
Vi söker dig som:

- Har relevant akademisk examen inom naturvetenskap med inriktning mot miljögifter och övergödning


- Har B-körkort.

Vi ser det som meriterande om du även har:

- Arbetat med vattenförvaltning
- Erfarenhet av miljögifter
- Erfarenhet av övergödning.

För att du ska trivas i rollen är du serviceinriktad, välorganiserad, har lätt för att samarbeta och god förmåga att driva arbetet framåt.  Det är också viktigt att du självständigt kan prioritera och ansvara för ditt arbete. Du är flexibel och har en helhetssyn samt är öppen för förändringar i arbetsuppgifter. Vi har ett öppet arbetsklimat och värnar vår arbetsglädje och laganda. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Villkor
Tjänsten är ett vikariat på 1 år, med start snarast och till och med 30 maj 2025.

Om Länsstyrelsen Västerbotten

Länsstyrelsen Västerbotten är en kunskapsmyndighet. Genom helhetsperspektiv med engagemang för samverkan och den enskilda invånaren gör vi hållbar utveckling möjlig i hela länet. Vi utgår från Västerbotten och tar avstamp i allt som händer, både inom länets gränser och utanför. För oss är det lika naturligt att samarbeta med offentliga aktörer som andra statliga myndigheter, regioner och kommuner som näringsliv och civilsamhälle.



Hos oss jobbar cirka 300 medarbetare i ett 80-tal olika yrkesroller. Våra specialistkompetenser finns inom en bredd av områden som är viktiga byggstenar för att vårt samhälle ska fungera för alla invånare och för ekologisk, ekonomisk och social utveckling. Vi verkar för att ha medarbetare med kunskaper inom Sveriges minoritetsspråk och sätter därför värde på dina kunskaper i samiska, meänkieli, finska, romani chib och jiddisch.



Länsstyrelsen är regional krishanterings- och totalförsvarsmyndighet och du kan i händelse av samhällskris eller krig få arbeta med andra uppgifter än de du anställts för.



När du skickar in din ansökan blir den en offentlig handling.



Så här behandlar vi dina personuppgifter: www.lansstyrelsen.se/dataskydd



Vid denna rekrytering har vi redan valt annonskanaler.

Ansök nu

Handläggare, Överförmyndarenheten

Läs mer Mar 20
Överförmyndarenheten i Umeåregionen (ÖFUR) är administrativ, beredande och verkställande organisation för överförmyndare i Umeå, Bjurholms, Nordmalings, Robertsfors, Vindelns, Vännäs och Örnsköldsviks kommun.

Enheten har kontor i både Umeå och Örnsköldsvik, och vi har ett nära samarbete både internt och med externa aktörer.

Överförmyndarenheten granskar förmyndares, gode mäns och förvaltares verksamhet med ledning av de förteckningar, årsräkningar, sluträkningar och andra handlingar och uppgifter som har lämnats in. Enheten ansvarar för rekrytering och utbildning av gode män och förvaltare samt ger information och rådgivning inom överförmyndarnas verksamhetsområde.

Nu är vi i behov av att stärka vårt team med en medarbetare till vår verksamhet!


Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta för att överförmyndarverksamheten får en ökad synlighet i samhället. Vidare kommer du att ta fram rekryterings- och marknadsföringsplaner och strategier för rekrytering av nya gode män och förvaltare. Arbetet inkluderar även att praktiskt rekrytera nya gode män och förvaltare. 

Om dig
Vi söker dig som har utbildning på högskolenivå inom kommunikation, marknadsföring eller personalvetenskap, alternativt en annan utbildning som vi arbetsgivaren bedömer likvärdig. Vidare har du erfarenhet av arbete med rekrytering. Vi ser det som meriterande om du även har erfarenhet av marknadsföring. 

För uppdraget krävs en hög grad av noggrannhet, samarbetsförmåga och administrativ kompetens. Det är också nödvändigt att kunna arbeta självständigt samt ha en god kommunikationsförmåga, både muntligt, skriftligt och inför grupper.

Vi kan erbjuda dig ett viktigt, ansvarsfullt och omväxlande arbete med mycket sociala kontakter.

I denna tjänsten är B-körkort och tillgång till egen bil ett krav. 

Välkommen med din ansökan!

Övrigt
Tjänsten avser en särskild visstidsanställning, heltid, med start 2024-04-15 eller enligt överenskommelse, till och med 2024-12-31.

Följ Umeå Kommun på Linkedin!
Om Umeå kommun
Umeå kommun är regionens största arbetsgivare med över 13 000 medarbetare. Kommunen har ca 440 chefer och verksamheten är indelad i åtta förvaltningar. Våra jobb och vår värdegrund utgår från medborgarfokus, öppenhet, tillit och ständiga förbättringar. Umeå är en kulturstad i ständig utveckling. För att klara målet 200 000 invånare år 2050 behöver vi bli fler som arbetar för tillväxt och välfärd. Vi vet att olikheter berikar och välkomnar alla att söka jobb hos oss. De närmaste tio åren kommer vi att anställa omkring tusen medarbetare varje år. Vill du bli en av oss?


Här kan du ta del av hur det är att leva och bo i Umeå: https://www.gatewayumea.se/sv/move-to-umea

Umeå kommun ingår i tre förvaltningsområden för finska, meänkieli och samiska www.umea.se/minoriteter. 

Som medarbetare hos oss i Umeå kommun kan du ta del av ett antal förmåner. Ta del av våra förmåner https://umea.se/jobbochforetagande/jobbochpraktik/kommunensomarbetsgivare/varaformaner.4.1b4d24fb1752122eb843bf.html


Säljer du annonser eller erbjuder rekryteringsstöd? Var vänlig, kontakta inte kommunen om det! Vi väljer och kontaktar själva företag vi samarbetar med.

Ansök nu

Andra jobb i Umeå från Brottsoffermyndigheten

Nedan visas andra jobb i Umeå från Brottsoffermyndigheten .

BROTTSOFFERMYNDIGHETEN SÖKER HANDLÄGGARE TILL KUNSKAPSCENTRUM

Handläggare/Utredare, offentlig förvaltning
Läs mer Okt 27
Brottsoffermyndigheten är Sveriges expertmyndighet för brottsofferfrågor. Myndigheten verkar för att förbättra information och stöd för de som utsatts för brott genom att besluta om brottsskadeersättning till brottsoffer, kräva tillbaka utbetald ersättning från gärningspersoner, finansiera forskning och brottsofferinriktade projekt genom Brottsofferfonden samt genom att vara ett kunskapscentrum om brottsofferfrågor. Myndigheten finns i centrala Umeå.
Brottsoffermyndigheten är nu inne i ett expansivt skede med flera nya regeringsuppdrag och projekt. Vi söker därför ytterligare en handläggare för arbete vid myndighetens Kunskapscentrum.
Om arbetet
Vill du få möjlighet att fördjupa dig i brottsofferområdet med fokus på projekt och uppdrag med målsättningen att förbättra stöd till brottsoffer tillsammans med skickliga kollegor? Har du en akademisk examen, goda kunskaper om samhället och intresse för brottsofferarbete? Då kan vi erbjuda dig en utvecklande roll i en händelserik arbetsmiljö.
Brottsoffermyndigheten har flera pågående projekt och regeringsuppdrag och behöver därför förstärka genom ytterligare handläggare för arbete vid myndighetens Kunskapscentrum. Vi söker dig med akademisk examen inom juridik, rätts-, samhälls-, kommunikations- eller beteendevetenskap. Du är intresserad av humanjuridiska, samhälleliga och sociala frågor.
Hos oss kommer du bland annat att arbeta med eller leda regeringsuppdrag, projekt och utbildningsinsatser. I arbetet förekommer även undersökningar, utvärderingar och föreläsningar. Du kommer också att representera myndigheten i kontakter med övriga rättsväsendet och andra centrala aktörer. Arbetet innebär nära samverkan med till exempel andra statliga myndigheter och civilsamhällets organisationer. En del resor förekommer.
Myndigheten har flera pågående uppdrag av regeringen som bland annat handlar om kartläggning av samhällets stöd till brottsoffer och att genomföra informationsinsatser om brottsskadeersättning. Utöver det pågår projekt om hatbrott och myndigheten planerar för att ta fram en utbildning om brottsoffers rättigheter samt om vikten av att vittna. Arbetsuppgifterna innebär därför bland annat utvecklingsarbete och framtagande av informations- och utbildningsmaterial.
Vi söker dig som
• är utåtriktad och har god pedagogisk förmåga
• är serviceinriktad och har ett gott bemötande
• har en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift
• har god förmåga att samverka
• har en god förståelse av rättskedjan och kunskaper om lagstiftning rörande brottsoffer
• har god förmåga att planera och organisera
• är utvecklingsorienterad, nytänkande och prestigelös
• har goda kunskaper i Officepaketet.
Arbetserfarenhet av eller kunskap om projektledning, våld i nära relationer, brottsoffers rättigheter och arbete med kommunikation, utbildning och utredning är meriterande. Detsamma gäller erfarenhet från liknande arbete vid annan myndighet eller organisation samt goda kunskaper i engelska.
Anställningen avser en tillsvidareanställning med provanställning, heltid. Tillträde snarast. Vi tillämpar individuell lönesättning. Vi eftersträvar mångfald och jämn könsfördelning.
Frågor om arbetet besvaras av enhetschef Ulf Hjerppe, 090-70 82 54. För facklig information kontakta Bo Eriksson, SACO, 090-70 82 14.
Välkommen med din ansökan senast den 12 november 2023 via e-post till registrator@brottsoffermyndigheten.se eller per post till Brottsoffermyndigheten, Box 470, 901 09 Umeå.
Bifoga sedvanliga ansökningshandlingar inklusive relevanta betyg och arbetsintyg samt ange dina löneanspråk. Märk din ansökan med ref.nr 12837/23. Vi läser inkomna ansökningar löpande och kan komma att kalla till intervjuer även under pågående ansökningstid.
Vi har noga valt rekryteringskanaler och avböjer därför vänligt kontakt från annons- och rekryteringsföretag.

Ansök nu

BROTTSOFFERMYNDIGHETEN SÖKER UTREDARE TILL KUNSKAPSCENTRUM

Handläggare/Utredare, offentlig förvaltning
Läs mer Okt 27
Brottsoffermyndigheten är Sveriges expertmyndighet för brottsofferfrågor. Myndigheten verkar för att förbättra information och stöd för de som utsatts för brott genom att besluta om brottsskadeersättning till brottsoffer, kräva tillbaka utbetald ersättning från gärningspersoner, finansiera forskning och brottsofferinriktade projekt genom Brottsofferfonden samt genom att vara ett kunskapscentrum om brottsofferfrågor. Myndigheten finns i centrala Umeå.
Brottsoffermyndigheten är nu inne i ett expansivt skede med flera nya regeringsuppdrag och projekt. Vi söker därför ytterligare en utredare för arbete vid myndighetens Kunskapscentrum.
Om arbetet
Vill du få möjlighet att fördjupa dig i brottsofferområdet med fokus på utredningar och utvärderingar med målsättningen att förbättra stöd till brottsoffer tillsammans med skickliga kollegor? Har du en akademisk examen, goda kunskaper om samhället och intresse för brottsofferarbete? Då kan vi erbjuda dig en utvecklande roll i en händelserik arbetsmiljö.
Brottsoffermyndigheten har flera pågående projekt och regeringsuppdrag och behöver därför förstärka genom en utredare/handläggare för utredningsarbete vid myndighetens Kunskapscentrum. Vi söker dig med akademisk examen inom juridik, rätts-, samhälls- eller beteendevetenskap eller annat för arbetsuppgifterna relevant ämnesområde. Du är utvecklingsorienterad och kan arbeta självständigt med att sammanställa utredningar och rapporter.
Myndigheten har flera pågående uppdrag av regeringen som bland annat handlar om kartläggning av samhällets stöd till brottsoffer och att genomföra informationsinsatser om brottsskadeersättning. Utöver det pågår projekt om hatbrott och myndigheten planerar för att ta fram en utbildning om brottsoffers rättigheter samt om vikten av att vittna. Därutöver ska två nyligen genomförda projekt utvärderas.
I arbetet kommer du ansvara för förstudier, undersökningar, utvärderingar och kortanalyser och för att sammanställa resultat. Dessutom ger du stöd till projektledare och chefer. Det kan också bli aktuellt att representera myndigheten i kontakter med övriga rättsväsendet och andra centrala aktörer. Arbetet innebär nära samverkan med till exempel andra statliga myndigheter och civilsamhällets organisationer. En del resor förekommer.
Vi söker dig som har:
• Relevant akademisk examen
• Kunskaper i statistik och tolkning av statistiska resultat
• Mycket god förmåga att pedagogiskt och välformulerat presentera resultat och slutsatser muntligt och skriftligt på svenska och engelska
• Goda kunskaper i Office-paketet, framför allt Excel
• God samarbetsförmåga
Meriterande är:
• Högskolepoäng i statistik
• Erfarenhet av arbete med statistik eller indikatorsbaserad uppföljning
• Kunskap om kvalitativ metod
• Kunskap om det kriminalpolitiska området
• Erfarenhet från liknande arbete vid annan myndighet eller organisation
Anställningen avser en tillsvidareanställning med provanställning, heltid. Tillträde snarast. Vi tillämpar individuell lönesättning. Vi eftersträvar mångfald och jämn könsfördelning.
Frågor om arbetet besvaras av enhetschef Ulf Hjerppe, 090-70 82 54. För facklig information kontakta Bo Eriksson, SACO, 090-70 82 14.
Välkommen med din ansökan senast den 12 november 2023 via e-post till registrator@brottsoffermyndigheten.se eller per post till Brottsoffermyndigheten, Box 470, 901 09 Umeå.
Bifoga sedvanliga ansökningshandlingar inklusive relevanta betyg och arbetsintyg samt ange dina löneanspråk. Märk din ansökan med ref.nr 12838/23. Vi läser inkomna ansökningar löpande och kan komma att kalla till intervjuer även under pågående ansökningstid.
Vi har noga valt rekryteringskanaler och avböjer därför vänligt kontakt från annons- och rekryteringsföretag.

Ansök nu

BROTTSOFFERMYNDIGHETEN SÖKER JURIST TILL REGRESSENHETEN

Verksjurist
Läs mer Aug 22
Brottsoffermyndigheten är Sveriges expertmyndighet för brottsofferfrågor. Myndigheten verkar för att förbättra information och stöd för de som utsatts för brott genom att besluta om brottsskadeersättning till brottsoffer, kräva tillbaka utbetald ersättning från gärningspersoner, finansiera forskning och brottsofferinriktade projekt genom Brottsofferfonden samt genom att vara ett kunskapscentrum om brottsofferfrågor. Myndigheten finns i centrala Umeå.
En viktig del i ett brottsoffers upprättelse är rätten till ersättning. Myndigheten handlägger varje år cirka 10 000 ärenden om brottsskadeersättning och beslutar årligen om ersättning till brottsoffer med mer än 100 miljoner kronor. När ersättning betalats ut återkräver myndigheten så mycket som möjligt av de utbetalda medlen från den dömda gärningspersonen. Återkraven handläggs av regressenheten.
Myndigheten utökar nu sin verksamhet genom en ytterligare satsning på kravhantering och processföring.
Vi söker nu dig med juristexamen för arbete på myndighetens regressenhet. Din uppgift blir att i en inkassoverksamhet, i nära samarbete med övrig personal, handlägga myndighetens kravärenden mot dömda gärningspersoner.
Arbetsuppgifterna omfattar juridiskt arbete inom det fordrings-, utsöknings- och exekutionsrättsliga området. Det innebär att du kommer att hantera Brottsoffermyndighetens fordringar genom direktkrav mot gäldenärer och krav via Kronofogden. I arbetet kommer du att t.ex. att handlägga frågeställningar inom skuldsaneringsförfarandet, upprätta avbetalningsplaner, hantera ackordsförslag och författa olika typer av yttranden till domstol, Kronofogden och andra myndigheter. Du kommer att vara delaktig i överklagandeprocesser likväl som andra processer där våra krav behöver hanteras i domstol. Du kommer också att ha frekventa telefonkontakter med gäldenärer, och därutöver delta i alla andra på enheten förekommande arbetsuppgifter.
Arbetet är mångfacetterat och omväxlande och ställer stora krav på arbetskapacitet, omdöme och mångsidighet.
Vi söker dig som
· är positiv, engagerad och vill arbeta i en miljö där arbetsuppgifterna kan variera
· har förmåga att fatta beslut och att göra prioriteringar
· uttrycker dig väl både i tal och i skrift
· är införstådd med att kravhanteringen avser dömda gärningspersoner och att kontakter med dessa ställer särskilda krav på bemötandet
Vana av handläggande arbete vid myndighet är meriterande. Du bör ha goda kunskaper i Officepaketet och det är en fördel om du har telefonvana.
Anställningen avser en tillsvidareanställning med provanställning, heltid. Tillträde snarast. Vi tillämpar individuell lönesättning. Vi eftersträvar mångfald och jämn könsfördelning.
Frågor om arbetet besvaras av enhetschef Sten-Håkan Sidebo, 090-70 82 15. För facklig information kontakta Bo Eriksson, SACO, 090-70 82 14.
Välkommen med din ansökan senast den 11 september 2023 via e-post till registrator@brottsoffermyndigheten.se eller per post till Brottsoffermyndigheten, Box 470, 901 09 Umeå.
Bifoga sedvanliga ansökningshandlingar inklusive relevanta betyg och arbetsintyg samt ange dina löneanspråk. Märk din ansökan med ref.nr 9728/23.
Vi har noga valt rekryteringskanaler och avböjer därför vänligt kontakt från annons- och rekryteringsföretag.

Ansök nu

BROTTSOFFERMYNDIGHETEN SÖKER KOMMUNIKATÖR TILL KUNSKAPSCENTRUM

Informatör/Kommunikatör
Läs mer Apr 12
Brottsoffermyndigheten är Sveriges expertmyndighet för brottsofferfrågor. Myndigheten verkar för att förbättra information och stöd för de som utsatts för brott genom att besluta om brottsskadeersättning till brottsoffer, kräva tillbaka utbetald ersättning från gärningspersoner, finansiera forskning och brottsofferinriktade projekt genom Brottsofferfonden samt genom att vara ett kunskapscentrum om brottsofferfrågor. Myndigheten finns i centrala Umeå.
Vill du få möjlighet att fördjupa dig i brottsofferområdet med fokus på kommunikation och proaktivt massmedierarbete med målsättningen att förbättra stöd till brottsoffer tillsammans med skickliga kollegor? Har du en examen inom kommunikation, goda kunskaper om samhället och intresse för brottsofferarbete? Då kan vi erbjuda dig en utvecklande roll i en händelserik arbetsmiljö.
Vi söker en erfaren och mångsidig kommunikatör, med inriktning mot proaktivt arbete med myndighetens medierelationer, för arbete vid myndighetens Kunskapscentrum. Du kommer att arbeta såväl strategiskt som operativt med olika kommunikationsinsatser. Du har förmåga att planera, genomföra och följa upp såväl intern som extern kommunikation samt att vara ett stöd och innovativ inom kommunikation.
Du har stor vana av att skriva redaktionella och informativa texter till pressmeddelanden, webb, nyhetsbrev och i sociala medier. Myndigheten är aktiv på sociala medier och i debatten kring brottsofferfrågor och önskar ta ytterligare steg i det arbete. I arbetet igår därför att utveckla myndighetens arbete med massmedia och att ta en aktiv del i förvaltningen och utvecklingen av Brottsoffermyndighetens webbplatser och sociala medier. I arbetet kan även planering och genomförande av andra kommunikationsinsatser ingå, t.ex. utbildningar och framställning av kommunikationsmaterial. Arbetet kan även omfatta att svara för kommunikationsplanering och insatser i olika typer av projekt och uppdrag.
Myndigheten har flera pågående regeringsuppdrag. Alla regeringsuppdrag innefattar kommunikationsinsatser på olika nivåer och som kommunikatör kan du även komma delta i själva utvecklingsprojekten.
Du har akademisk examen i medie- och kommunikationsvetenskap eller motsvarande och flera års erfarenhet av kommunikationsarbete. Dessutom är du intresserad av samhälleliga och sociala frågor. Arbetet på Kunskapscentrum innebär många kontakter med myndigheter och ideella organisationer och innebär en del resor.
VI SÖKER DIG SOM:
• är en erfaren kommunikatör med inriktning mot massmediekommunikation
• är en mycket god kommunikatör i tal och skrift
• har god servicekänsla och ett gott bemötande
• har god förmåga att samarbeta
• har god förmåga och erfarenhet av att leda, planera och följa upp kommunikationsinsatser
• är självständig ­­­­­­­­
• är utvecklingsorienterad och nytänkande
• har goda kunskaper i något eller några webbpubliceringsverktyg samt
• goda kunskaper i svenska och engelska
Du kommer att representera Brottsoffermyndigheten i vår utåtriktade verksamhet och vi lägger därför stor vikt vid dina personliga egenskaper. Erfarenhet från liknande arbete vid myndighet eller för ideell organisation samt arbete med digitala kanaler och film är meriterande. Det är även meriterande om du har god vana av att jobba i Photoshop, Umbraco, Content Studio Edit och InDesign samt har kunskap om olika videokonferenssystem för möten och webbsändningar.
Rekryteringen avser en tillsvidareanställning med provanställning, heltid. Tillträde snarast. Vi tillämpar individuell lönesättning. Vi eftersträvar mångfald och jämn könsfördelning.
Frågor om arbetet besvaras av enhetschef Ulf Hjerppe, 090-70 82 54. För facklig information kontakta Klara Heikkilä Jonsson, SACO, 090-70 82 17.
Välkommen med din ansökan senast den 7 maj 2023 via e-post till registrator@brottsoffermyndigheten.se eller per post till Brottsoffermyndigheten, Box 470, 901 09 Umeå.
Bifoga sedvanliga ansökningshandlingar inklusive relevanta betyg och arbetsintyg samt ange dina löneanspråk. Märk din ansökan med ref.nr 4555/23. Vi läser inkomna ansökningar löpande och kan komma att kalla till intervjuer även under pågående ansökningstid.
Vi har noga valt rekryteringskanaler och avböjer därför vänligt kontakt från annons- och rekryteringsföretag.

Ansök nu

BROTTSOFFERMYNDIGHETEN SÖKER JURIST TILL REGRESSENHETEN

Verksjurist
Läs mer Apr 12
Brottsoffermyndigheten är Sveriges expertmyndighet för brottsofferfrågor. Myndigheten verkar för att förbättra information och stöd för de som utsatts för brott genom att besluta om brottsskadeersättning till brottsoffer, kräva tillbaka utbetald ersättning från gärningspersoner, finansiera forskning och brottsofferinriktade projekt genom Brottsofferfonden samt genom att vara ett kunskapscentrum om brottsofferfrågor. Myndigheten finns i centrala Umeå.
En viktig del i ett brottsoffers upprättelse är rätten till ersättning. Myndigheten handlägger varje år cirka 10 000 ärenden om brottsskadeersättning och beslutar årligen om ersättning till brottsoffer med mer än 100 miljoner kronor. När ersättning betalats ut återkräver myndigheten så mycket som möjligt av de utbetalda medlen från den dömda gärningspersonen. Återkraven handläggs av regressenheten.
Myndigheten utökar nu sin verksamhet genom en ytterligare satsning på kravhantering och processföring. Vi söker nu dig med juristexamen för arbete på myndighetens regressenhet. Din uppgift blir att i en inkassoverksamhet, i nära samarbete med övrig personal, handlägga myndighetens kravärenden mot dömda gärningspersoner
Arbetsuppgifterna omfattar juridiskt arbete inom det fordrings-, utsöknings- och exekutionsrättsliga området. Det innebär att du kommer att hantera Brottsoffermyndighetens fordringar genom direktkrav mot gäldenärer och krav via Kronofogden. I arbetet kommer du att t.ex. att handlägga frågeställningar inom skuldsaneringsförfarandet, upprätta avbetalningsplaner, hantera ackordsförslag och författa olika typer av yttranden till domstol, Kronofogden och andra myndigheter. Du kommer att vara delaktig i överklagandeprocesser likväl som andra processer där våra krav behöver hanteras i domstol. Du kommer också att ha frekventa telefonkontakter med gäldenärer, och därutöver delta i alla andra på enheten förekommande arbetsuppgifter.
Arbetet är mångfacetterat och omväxlande och ställer stora krav på arbetskapacitet, omdöme och mångsidighet.
Vi söker dig som
· är positiv, engagerad och vill arbeta i en miljö där arbetsuppgifterna kan variera
· har förmåga att fatta beslut och att göra prioriteringar
· uttrycker dig väl både i tal och i skrift
· är införstådd med att kravhanteringen avser dömda gärningspersoner och att kontakter med dessa ställer särskilda krav på bemötandet
Vana av handläggande arbete vid myndighet är meriterande. Du bör ha goda kunskaper i Officepaketet och det är en fördel om du har telefonvana.
Anställningen avser en tillsvidareanställning med provanställning, heltid. Tillträde snarast. Vi tillämpar individuell lönesättning. Vi eftersträvar mångfald och jämn könsfördelning.
Frågor om arbetet besvaras av enhetschef Sten-Håkan Sidebo, 090-70 82 15. För facklig information kontakta Klara Heikkilä Jonsson, SACO, 090-70 82 17.
Välkommen med din ansökan senast den 7 maj 2023 via e-post till registrator@brottsoffermyndigheten.se eller per post till Brottsoffermyndigheten, Box 470, 901 09 Umeå.
Bifoga sedvanliga ansökningshandlingar inklusive relevanta betyg och arbetsintyg samt ange dina löneanspråk. Märk din ansökan med ref.nr 4557/23. Vi läser inkomna ansökningar löpande och kan komma att kalla till intervjuer även under pågående ansökningstid.
Vi har noga valt rekryteringskanaler och avböjer därför vänligt kontakt från annons- och rekryteringsföretag.

Ansök nu

BROTTSOFFERMYNDIGHETEN SÖKER ERFAREN HANDLÄGGARE TILL BROTTSOFFERFONDEN

Handläggare/Utredare, offentlig förvaltning
Läs mer Apr 12
Brottsoffermyndigheten är Sveriges expertmyndighet för brottsofferfrågor. Myndigheten verkar för att förbättra information och stöd för de som utsatts för brott genom att besluta om brottsskadeersättning till brottsoffer, kräva tillbaka utbetald ersättning från gärningspersoner, finansiera forskning och brottsofferinriktade projekt genom Brottsofferfonden samt genom att vara ett kunskapscentrum om brottsofferfrågor. Myndigheten finns i centrala Umeå.
Vill du få möjlighet att fördjupa dig i brottsofferområdet med fokus på finansiering av brottsofferinriktade projekt med målsättningen att förbättra stöd till brottsoffer tillsammans med skickliga kollegor? Har du en akademisk examen, goda kunskaper om samhället och intresse för brottsofferarbete? Då kan vi erbjuda dig en utvecklande roll i en händelserik arbetsmiljö.
Brottsoffermyndigheten finansierar forskning och brottsofferinriktade projekt med hjälp av medel från Brottsofferfonden. Fonden fördelar bidrag till forskare, organisationer inom civilsamhället samt offentliga och privata verksamheter för att öka kunskapen om brottsoffer och för att ge bättre bemötande och stöd till brottsoffer.
Brottsoffermyndigheten är nu inne i ett expansivt skede med ökande intäkter i Brottsofferfonden samt flera nya regeringsuppdrag och projekt. Vi söker därför en erfaren handläggare för arbete vid myndighetens Brottsofferfond.
Vi söker nu en erfaren handläggare till Brottsofferfonden
Vi söker nu handläggare med akademisk examen inom juridik, rättsvetenskap, kommunikationsvetenskap, beteendevetenskap eller motsvarande för arbete vid Brottsofferfonden. Som handläggare vid Brottsofferfonden blir din huvudsakliga arbetsuppgift att handlägga ansökningar till Brottsofferfonden och föredra dem för beslut. Arbetet innebär många kontakter och nära samverkan med till exempel universitet, högskolor, forskare, civilsamhällets organisationer och andra statliga myndigheter. Arbetet innefattar även uppföljning, utvärderingar och föreläsningar. Du kommer även representera myndigheten i kontakter med Rådet för Brottsofferfonden och andra centrala aktörer. En del resor förekommer.
Därutöver har myndigheten flera pågående uppdrag av regeringen som bland annat handlar om hedersrelaterat våld och förtryck samt om barn som brottsoffer. Arbetsuppgifterna kan därför även innebära visst utvecklingsarbete och framtagande av informations- och utbildningsmaterial på brottsofferområdet.
Vi söker dig som
· är noggrann och har en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift
· är serviceinriktad och har ett gott bemötande
· är utåtriktad och har god pedagogisk förmåga
· har god förmåga att samverka
· har god förmåga att planera och organisera
· är utvecklingsorienterad, nytänkande och prestigelös
· har goda kunskaper i Officepaketet.
Erfarenhet av eller kunskap om brottsofferfrågor, våld i nära relationer, civilsamhällesfrågor, fondfinansiering, forskning samt arbete med utbildning är meriterande. Detsamma gäller erfarenhet från liknande arbete vid annan myndighet eller organisation, forskarbakgrund samt goda kunskaper i engelska.
Rekryteringen avser en tillsvidareanställning med provanställning, heltid. Tillträde snarast. Vi tillämpar individuell lönesättning. Vi eftersträvar mångfald och jämn könsfördelning.
Frågor om arbetet besvaras av enhetschef Ulf Hjerppe, 090-70 82 54. För facklig information kontakta Klara Heikkilä Jonsson, SACO, 090-70 82 17.
Välkommen med din ansökan senast den 7 maj 2023 via e-post till registrator@brottsoffermyndigheten.se eller per post till Brottsoffermyndigheten, Box 470, 901 09 Umeå.
Bifoga sedvanliga ansökningshandlingar inklusive relevanta betyg och arbetsintyg samt ange dina löneanspråk. Märk din ansökan med ref.nr 4556/23. Vi läser inkomna ansökningar löpande och kan komma att kalla till intervjuer även under pågående ansökningstid.
Vi har noga valt rekryteringskanaler och avböjer därför vänligt kontakt från annons- och rekryteringsföretag.

Ansök nu