Umeå: Extrajobb - endagsinventering i butik Umeå

Hitta ansökningsinfo om jobbet Extrajobb - endagsinventering i butik Umeå i Umeå. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Umeå inom den kategorin.

Publicerad: 2022-11-24 // Varaktighet: Deltid

Arbetsuppgifter

Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden.

Personliga egenskaper/kvalifikationer

Vi letar efter dig som är noggrann, effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt. Vi ser gärna att du sen tidigare har arbetat med större inventeringar inom sällanköpshandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering sker ofta och regelbundet.

Vår kund verkar inom sällanköpshandeln och vi ser gärna att du är bekväm att arbeta med teknisk utrustning.

För att arbeta för Storesupport behöver du vara över 18 år.

Anställningsform/arbetstid

Inventeringen kommer att äga rum:

Plats: Umeå

Datum: 2 januari

Tid: 07.00-16.00

Detta är ett endagsuppdrag med eventuella möjligheter till fler uppdrag hos oss framöver.

Om oss

Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.

Ansökan

Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Är du intresserad?

Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare.

Varmt välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Umeå som Butikssäljare, fackhandel

Nedan visas andra jobb i Umeå som Butikssäljare, fackhandel.

Extrajobb i välkänd klädbutik - Inventering Umeå

Läs mer Sep 28
Om tjänsten

Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden.

Personliga egenskaper

- Vi letar efter dig som är noggrann
- Effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt
- Du tycker om att arbeta självständigt
- Du är morgonpigg då passet börjar kl. 06.00 på morgonen


Meriterande

- Att du sen tidigare har arbetat med inventeringar inom dagligvaruhandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering skett
- Vi ser det som positivt att du tidigare har arbetat inom dagligvaruhandeln


Arbetstider

Inventeringen kommer att äga rum:

Plats: Umeå

Datum: 9/11 kl: 06.00-10.00

Om oss

Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.

Ansökan

Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Är du intresserad?

Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare;

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Kjell & Company Umeå söker säljare med servicekänsla och teknikintresse!

Läs mer Aug 2
Hej!

Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! ?

Vad erbjuder vi dig?

Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom chatt och 1-to-1 meeting eller livestreaming - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen.

Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig!

Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! ????

Vad söker vi?

Vi söker dig som vill arbeta 50% i vår butik i Avion. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget.

Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen?

Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går.

Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets.

Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef - trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller.

Allmän information

Arbetet är förlagt till både vardagar och helger.

Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

Tjänsten kommer att tillsättas omgående.

Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef - trainee).

Jag ser fram emot att läsa din ansökan!

Bästa hälsningar

Torbjörn, Talent Acquisition & Development Partner

Kjell & Company ????

Ansök nu

Säljare 20h/v vikariat DinSko Skopunkten Avion Umeå

Läs mer Jul 25
Nilson Group AB är en av Skandinaviens ledande skokoncerner med butiker i Sverige och Norge. Idag har vi mer än 150 butiker inom våra koncept DinSko och Skopunkten. Utöver butiksverksamhet bedriver vi e-handel där vi har samlat allt vårt utbud på FEETFIRST.se. Vill du jobba med mode och skor är Nilson Group det självklara valet - vi gör det enkelt, kul och inspirerande att handla skor!

Befattning: Vi söker nu en säljare till Din Sko/Skopunkten Umeå

Omfattning: 20 timmar/vecka], vikariat tom 30/11 2022. Med möjlighet till förlängning

Tillträde: 2022-09-01]

Rollen - Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområde

Att arbeta hos oss är varierande, kundinriktat, utmanande och kräver stort personligt engagemang. Du kommer att jobba i vår butik med försäljning av skor, exponering och lagerhantering. Vi har en modern och trevlig butiksmiljö och du kommer att jobba i ett gäng med stor gemenskap och teamkänsla.

Erfarenhets- och kunskapskrav

Vi ser gärna att du har branschvana och ett stort intresse för skor, mode och trender. Du drivs och trivs med att sälja och jobba efter uppsatta nyckeltal. Det är viktigt att du är serviceinriktad och alltid sätter kunden i fokus. Ansvarstagande och initiativförmåga är andra viktiga egenskaper som vi värdesätter.
Vi ser gärna att du har brinnande intresse för service samt erfarenhet av försäljning är meriterande.

- Kassavana
- Vana av försäljning
- Exponeringskunskaper
- Mode, detaljhandeln


Personliga egenskaper

Med kunderna i fokus tror vi att du är en försäljningsinriktad, social, öppen och kommunikativ lagspelare. Med en vilja att lära sig och utvecklas kan vi erbjuda ett spännande och innehållsrikt arbete där varje dag inte är den andra lik.

- Kundorienterad
- Försäljningsinriktad
- Duktig på att arbeta efter uppsatta mål
- Känsla för butikskommunikation inom mode

- stresstålig
- go o glad


Utbildningskrav

Gymnasieutbildning

Säljutbildning är meriterande

Låter det intressant?

Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdag för den här tjänsten är 2022-08-21

Observera att vi tar endast emot ansökningar via länk till vårt rekryteringssystem, ej via e-post

Butikens adress

Din Sko/Skopunkten Avion

Marknadsgatan 9

904 22 Umeå

NilsonGroup strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare, där våra medarbetare kan trivas, utvecklas och känna stolthet. Vi tänker på KUNDEN - Vi tänker ENKELT - Vi tänker NYTT - Vi tänker och visar TILLIT

Ansök nu

Säljare till KungSängen Umeå

Läs mer Nov 27
Nytt
Om jobbet
Brinner du för kundbemötande, älskar sälj och har ett stort intresse för inredning och design?
Vi söker dig som trivs i ett serviceyrke med mycket kundkontakt. Som säljare hos oss är kunden din högsta prioritet. Dina främsta arbetsuppgifter är försäljning av sängar och bäddtillbehör. Du kommer arbeta utifrån satta mål och ansvara för butikens drift, och vi vill att du alltid strävar efter att butiken ska vara i fint och städat skick. Arbetet i butik ser olika ut från dag till dag. Vissa dagar har du många kunder som alla behöver servas på hög nivå och ibland har du lugna dagar där det finns chans att göra extra fint i butiken.
Du får en stimulerande och varierad vardag med chansen att utveckla ditt affärsmannaskap. Ditt arbete kantas av en nära kundkontakt och du får möjligheten att guida varje kund genom viktiga köp som ska ge glädje i många år.
Om KungSängen
KungSängen är en ledande detaljhandelskedja som sedan 1998 tillverkar sängar för hand i Enköping. Vi har nästan 50 butiker runt om i Sverige, från Malmö i söder till Luleå i norr. Vår affärsidé är svensktillverkade kvalitetssängar med högsta standard för komfort och hållbarhet, och vi äger själva hela processen - från försäljning i butik eller online till produktion efter beställning och leverans till kunden. Utöver sängar formger och säljer KungSängen även sängtillbehör och sängkläder.
KungSängens mål är att på två olika sätt öka människors livskvalitet: genom att skapa bättre sängar på ett bättre sätt än konkurrenten och genom att vara en bättre arbetsplats för sina anställda. För att uppnå dessa fokuserar vi på design, kvalitet, hantverk och personlig service, samt på att skapa en arbetsmiljö som präglas av samarbete, engagemang och balans i livet.
Att jobba hos oss
KungSängen är en slimmad organisation trots att vi finns i nästan hela landet. Här är varje individ en oerhört viktig kugge i maskineriet där alla har ett gemensamt mål – att överträffa kundens förväntan. På KungSängen är vi personliga, ärliga och jordnära och arbetsmiljön präglas av arbetsglädje, samarbete och utvecklingsvilja. Kostnadsmedvetenhet, kvalitetsmedvetenhet och miljömedvetenhet är viktiga ledord för oss. Vi strävar efter en mångfaldig och inkluderande arbetsmiljö där varje individ känner sig uppskattad.
Läs mer om KungSängen som arbetsplats på www.kungsangen.com/jobba-hos-oss.
Du som söker
Även du som söker till oss behöver förstås dela våra värdegrunder. Du som älskar att möta dina kunder varje dag, du som tycker om utmaningar och att ta personligt ansvar. Du som ser att alla människor har lika värde och som möter alla med respekt. Du som vill vara en del av ett sammansvetsat team och som på alla sätt känner igen dig i texten ovan. Dig vill vi gärna träffa.
Som säljare söker vi dig som är driven, social och alltid sätter kunden i fokus. Du ska vara positiv, lojal och hjälpsam, såväl mot kunder som mot medarbetare. Det är viktigt att du är både kund- och säljorienterad, och att du har ett stort intresse för försäljning och kundbemötande. Vi ser att du är ansvarstagande, lösningsorienterad och har ett intresse för inredning och design.

Lön enligt Handels. Tjänsten är på 70% och innefattar arbete varannan helg.


Frågor om tjänsten besvaras av butikschef Dan Lidén dan.liden@kungsangen.com

Skicka in din ansökan genom att klicka på "Sök detta jobb".

Rekryteringen sker löpande så välkommen med din ansökan så snart som möjligt!

Ansök nu

Andra jobb i Umeå från Svenska Storesupport Bemanning AB

Nedan visas andra jobb i Umeå från Svenska Storesupport Bemanning AB .

Heltidsjobb som lagerarbetare på Martin & Servera - Umeå

Lagerarbetare
Läs mer Okt 25
Vi söker dig som vill hjälpa Martin & Servera att säkerställa högklassiga leveranser till deras kunder, tillsammans med ett härligt gäng drivna kollegor. Blir du anställd hos Martin & Servera så kommer du tillhöra en trygg arbetsplats som värnar om sina anställda. De strävar efter långsiktighet och en stabil arbetsstyrka.

Arbetsuppgifter
Kunderna är beroende av ditt engagemang och att leveranserna blir rätt. Arbetet på lagret innefattar många olika delar.

Med kunden i fokus tar du ansvar över att de varor som kunderna beställer plockas ihop från lagerhyllorna och packas. Ungefär som när du är och handlar. Förpackningarna är större än i mataffären, ex. en säck mjöl, en kartong hamburgare, en hink sirap. I stället för att plocka varorna i en kundvagn så packar du dem på en rullbur och i stället för inköpslista får du veta vad du ska plocka via ett headset.

De burar som är plockade ska även rangeras vilket innebär att samtliga produktslag komprimeras ihop för att öka fyllnadsgraden och därigenom även minska miljöpåverkan. När burarna lämnar lagret ska allt vara i toppskick. Det här kräver noggrannhet, ordning och reda samt respekt för råvarorna.

Lagret har olika temperaturzoner som man kommer behöva vara flexibel att jobba inom, temperaturen varierar mellan +20 till -25 grader.

Arbetstider
Arbetstiderna är främst förlagt måndag-fredag mellan 07:00-16:00 och 13:00-22:00. Du som söker ska kunna arbeta varannan vecka dagtid och varannan vecka kvällstid.

Tjänsten startar med en två veckors introduktion hos Martin & Servera där truckkort ingår om du inte har ett sedan tidigare. Introduktionen sker på dagtid 07:30-16:30 måndag-fredag.

Arbetet är på heltid och är en direkt rekrytering till Martin & Servera. Tjänsten är en tillsvidareanställning där provanställning tillämpas.

Tillträde sker löpande under november månad.



Din arbetsplats
På lagret i Umeå arbetar cirka 200 medarbetare. Här blir du en del av ett flitigt gäng med humor, värme och god stämning. Du får ta del av uppskattade personalförmåner som exempelvis ett generöst friskvårdsbidrag och en uppskattad frukost/lunchsubvention.

Det är viktigt med en trygg arbetsmiljö och slumpmässiga drog- och alkoholtester genomförs på arbetsplatsen.

Martin & Servera är en arbetsgivare som aktivt jobbar för mångfald och ser olikheter mellan människor som en styrka vi söker därför människor med olika erfarenheter i alla åldrar och från alla delar av världen.

Personliga egenskaper/kvalifikationer
Vi söker dig som:

- Du är noggrann och har respekt för råvarorna du packar, så att rätt varor hamnar hos rätt kunder, i gott skick.
- Du gillar att hålla dig i form, då lagerarbete är ett fysiskt arbete där kroppen hela tiden är igång.
- Hos Martin & Servera tar alla ansvar för helheten och för att skapa ett gott arbetsklimat där alla trivs och mår bra. Du anpassar dig och håller humöret uppe även när allt kanske inte går som på räls. Du pratar med dina kollegor och är tydlig men respektfull i din feedback.
- Du har fyllt 18 år, då det krävs för att köra truckarna.
- De har Svenska som koncernspråk så du behöver kunna läsa och förstå skriftlig information och instruktioner på svenska. Du behöver också kunna föra en enkel konversation kring vanligt förekommande ämnen under arbetsdagen.


Vikt kommer även att läggas vid dina övriga personliga egenskaper.



Om Martin & Servera-gruppen

Martin & Servera-gruppen är en svensk, familjeägd koncern och Sveriges ledande restaurang- och storköksspecialist. De består av sjutton bolag med starka varumärken specialiserade inom olika delar i grossistledet. De erbjuder råvaror, utrustning, drycker, tjänster och utbildningar till deras kunder, som är allt från stora restaurang- och hotellkedjor till det minsta lokala bageriet.

Martin & Servera Logistik är navet för merparten av produktleveranserna inom koncernen. Från fyra lagerhus i Umeå, Enköping, Norrköping och Halmstad flödar varje dag mer än 6 000 leveranser till deras kunder runt om i landet. De drivs av en vision om hållbara transporter med omtanke om människor, djur och miljö. Läs mer om Martin & Servera-gruppen här (https://www.martinservera.se/).



Om oss

Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Kunderna finns i detaljhandelns alla led - lager, logistik, e-handel, butiker och leverantörer. Storesupport är marknadsledande och har uppdrag i hela Sverige, kontoren finns i Malmö, Göteborg och huvudkontoret i Solna, Stockholm. Koncernen startades år 2000, omsätter 400 MSEK och har 2 000 medarbetare. Svenska Storesupport Lager & Logistisk AB är ett auktoriserat bemanningsföretag och anslutet till Kompetens­företagen via Almega. (http://www.storesupport.se/)

Storesupport är en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.



Är du intresserad?
Intervjuer och anställning kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Hela rekryteringsprocessen hanteras av Storesupport.

Varmt välkommen!

Ansök nu

Copy of Celsius söker säljare till Umeå

Account manager
Läs mer Okt 19
Vår ambition är att ta Celsius till nya höjder!
För att lyckas med vårt mål att ta marknadsandelar genom att nå fler konsumenter kommer Celsius behöva stärkas upp. I ett led att säkerställa detta har vi stärkt upp säljkåren genom att rekrytera fler säljare och dedikerade merchandisers

Arbetsuppgifter

I rollen som säljare kommer du att vara ansiktet utåt för Celsius i syfte att stärka och besvara dess varumärke. Du kommer att ha ett eget distrikt att driva där du dagligen kommer att bygga relationer, presentera kampanjer och föreslå nya exponeringsmöjligheter. Utöver att arbetet i huvudsak innefattar försäljning, kommer arbetsdagarna även bestå av behovsanalyser, budgetarbete, varuplock och driva diverse kampanjer.

Vem är du?

Vi söker dig som brinner för försäljning och relationer. Du bör ha tidigare säljerfarenhet, gärna inom dagligvaruhandeln, men kan även befinna dig i början av din säljkarriär. Då arbetet innebär mycket självständigt arbete så söker vi efter dig som är bekväm med att axla eget ansvar. Vidare ser vi att du som person är självgående, engagerad och mål-och resultatinriktad. Du har även en god samarbetsförmåga och kan relatera till andra på ett lyhört och smidigt sätt.

Du är en trygg och ansvarsfull person med stor känsla för service. Du behärskar svenska obehindrat både i tal och i skrift. Grundläggande kunskaper i engelska är meriterande. Då rollen är utåtriktad så behöver du ha fallenhet för att skapa kontakter och goda relationer.

För att du ska vara aktuell för tjänsten krävs det att du har körkort.

Anställningsform

Du kommer att vara anställd hos Celsius på heltid. Det är en bra möjlighet att få arbeta för ett välkänt företag. I tjänsten som säljare ingår bil, mobiltefon, dator och andra nödvändiga arbetsredskap.

Ansökan

Du blir anställd av Celsius Sweden AB som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport.
Är detta rätt utmaning för dig?

Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök.
För frågor kontakta Jakob Hemvik, jakob.hemvik@storesupport.se, 070-794 99 50.

Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.





Celsius är den ursprungliga funktionella energidrycken som skapades av människor som lever ett hälsosamt och aktivt liv. Den lanserades för första gången i Sverige 2009, vilket blev en enorm framgång som förvandlade den svenska kategorin av funktionella drycker och energidrycker. Att vara hälsosam innebär inte bara att träna, det är ett tankesätt, en beslutsamhet och en livsstil. Det är för den livsstilen som Celsius är den perfekta drycken. Celsius är, och har alltid varit, helt vegansk, fri från kolhydrater och innehåller bara naturliga smak-och färgämnen. De strävar efter att erbjuda den bästa smakprofilen av alla funktionsdrycker och att ge den perfekta mängden energi för att prestera bättre under både träning och i vardagen


Celsius Sweden AB är ca 40 anställda i Sverige med en global omsättning på över 1 miljard. Varumärket finns representerar ipå kontinenter. Företaget marknadsför och säljer, med stor framgång, varumärken som bl.a. FAST och Celsius till dagligvaru-, service-, fackhandeln samt gym.

På Celsius Sweden AB brinner medarbetarna för att inspirera och motivera andra människor till en hälsosam livsstil. Därför har företaget valt att distribuera en innovativ hälsoprodukt. Värderingar är att produkterna som distribuerar skall vara hälsosamma, smaka gott och fylla en funktion. Vänligen läs mera på www.celsiussverige.se (http://www.celsiussverige.se/).

Ansök nu

Extrajobb i välkänd klädbutik - Inventering Umeå

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Sep 28
Om tjänsten

Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden.

Personliga egenskaper

- Vi letar efter dig som är noggrann
- Effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt
- Du tycker om att arbeta självständigt
- Du är morgonpigg då passet börjar kl. 06.00 på morgonen


Meriterande

- Att du sen tidigare har arbetat med inventeringar inom dagligvaruhandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering skett
- Vi ser det som positivt att du tidigare har arbetat inom dagligvaruhandeln


Arbetstider

Inventeringen kommer att äga rum:

Plats: Umeå

Datum: 9/11 kl: 06.00-10.00

Om oss

Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.

Ansökan

Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Är du intresserad?

Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare;

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Fartfyllt lagerjobb på Martin & Servera i Umeå - Extrajobb

Lagerarbetare
Läs mer Okt 19
Arbetsuppgifter
Som orderplockare på Martin & Serveras lager i Umeå kommer ditt jobb att övervägande bestå av orderplock. Detta innebär att det är ditt ansvar att med hjälp av truck plocka ihop beställningar på burar samt pall och sedan sammanställa dessa för leverans. Vi plockar livsmedel, allt från läskbackar till grönsaker. Arbetet sker i rumstemperatur samt kyla ca +4 även frys -25 grader kan förekomma.

Tjänsten startar med en två veckors betald utbildning hos Martin & Servera där truckkort ingår om du inte har ett sedan tidigare. Utbildningen sker på dagtid 07:30-16:30 måndag-fredag.

Arbetstider
Arbetstiderna är främst förlagt på vardagar mellan 07:00-16:00 och 13:00-22:00. Från V.40 och fram kommer dessa tider ändras till 07:00-16:00 och 13:00-22:00.

Eftersom du lägger dig tillgänglig för arbete vecka för vecka fungerar det utmärkt att kombinera med en huvudsaklig sysselsättning. För tjänsten ser vi att du vill och kan jobba cirka två vardagar i veckan under skolterminerna och upp till heltid under ledigheter så som högtider och sommarlov. Då vi har ett stort behov på fredagar ser vi gärna att du i regel kan jobba denna dag.

Start för tjänsten sker löpande.



Personliga egenskaper
Storesupports värdegrund vilar tungt på tre nyckelord - engagemang, kunskap och kvalitet - tre värdeord som är styrande i våra beslut, kommunikation och dagliga handlingar. Viktiga ord som vi vill ska lysa igenom hos alla våra medarbetare. För att vi ska trivas ihop ser vi också att du har en bra och positiv inställning till arbetet samt god attityd mot andra.

- Som orderplockare måste du vara driven och ha förmågan att hela tiden hålla tempo och fokus uppe. Det krävs stor noggrannhet då ett felplock får direkta konsekvenser för kunderna.
- Vi ser detta som ett långsiktigt extrajobb, och ser därför att du vill och kan arbeta vid sidan av din huvudsakliga sysselsättning under längre tid.
- Du bör vara i god fysisk form då det förekommer tunga lyft och arbetet sker i ett högt tempo.


Vikt kommer även att läggas vid dina övriga personliga egenskaper.

Krav
- För att anställas samt vara anställd i denna tjänst krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst.




- Eftersom säkerhetsgenomgångar, säkerhetsregler och arbetsplatsintroduktion sker på svenska behöver du behärska svenska språket.


Om Martin och Servera
Martin & Servera-gruppen är en svensk, familjeägd koncern och Sveriges ledande restaurang- och storköksspecialist. Består av sjutton bolag med starka varumärken specialiserade inom olika delar i grossistledet. Erbjuder råvaror, utrustning, drycker, tjänster och utbildningar till våra kunder, som är allt från stora restaurang- och hotellkedjor till det minsta lokala bageriet.

Martin & Servera Logistik är navet för merparten av produktleveranserna inom koncernen. Från fyra lagerhus i Umeå, Enköping, Norrköping och Halmstad flödar varje dag mer än 6 000 leveranser till kunder runt om i landet. Martin & Servera drivs av en vision om hållbara transporter med omtanke om människor, djur och miljö.



Om oss

Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Kunderna finns i detaljhandelns alla led - lager, logistik, e-handel, butiker och leverantörer. Storesupport är marknadsledande och har uppdrag i hela Sverige, kontoren finns i Malmö, Göteborg och huvudkontoret i Solna, Stockholm. Koncernen startades år 2000, omsätter 400 MSEK och har 2 000 medarbetare. Svenska Storesupport Lager & Logistisk AB är ett auktoriserat bemanningsföretag och anslutet till Kompetens­företagen via Almega. (http://www.storesupport.se/)

Storesupport är en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika.

Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.



Är du intresserad?
Intervjuer och anställning kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet.

Varmt välkommen!

Ansök nu

Varuplockare sökes till Willys, Hemköp, Snabbgross och Eurocash

Butikssäljare/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Apr 28
Vi söker extrapersonal till butiker inom dagligvaruhandeln och sällanköpshandeln som vid akut eller planerat behov kan arbeta med varuplock. Är du den vi söker?

Om tjänsten

Som varuplockare hos oss arbetar du ute hos alla våra kunder inom dagligvaruhandeln. Arbetsuppgifterna är vid start främst varuplock men även kassaarbete kan förekomma.

Vart söker vi personal?

Vi är i ett stort behov av personal i följande orter:

- Avesta
- Borlänge
- Bollnäs
- Falun
- Gävle
- Hudiksvall
- Leksand
- Luleå

- Mora
- Piteå
- Rättvik
- Sandviken
- Skellefteå
- Sundsvall
- Umeå
- Örnsköldsvik


Din profil

Vi söker dig är över 18 år och som studerar alternativt har en annan huvudsakliga sysselsättning på minst 50%. Som person är du duktig på att snabbt finna dig i din roll och har en mycket god känsla för service och kundbemötande, samt gillar att hålla ett högt tempo när du jobbar.

Du behöver inte ha någon tidigare erfarenhet för att ansöka till tjänsten. Det är ett stort plus ifall du tidigare jobbat inom dagligvaruhandeln och/eller har erfarenhet av varuplock och kassaarbete från exempelvis ICA, Coop, Willys, Hemköp etc.

Körkort och tillgång till bil är meriterande

Anställningsform

Som extraanställd hos oss lägger du själv in din tillgänglighet månad för månad. Du ska ha möjlighet att jobba 2-3 dagar i veckan utspritt på vardagar och helgdagar, både dag- och kvällstid. Arbetspassen kommer att bestå av såväl inplanerade som akuta, vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet. Start enligt överenskommelse.

Om oss

Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Kunderna finns i detaljhandelns alla led - lager, logistik, e-handel, butiker och leverantörer. Vi är marknadsledande och har uppdrag i hela Sverige, kontoren finns i Malmö, Göteborg och huvudkontoret i Solna, Stockholm. Koncernen startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har 2 200 medarbetare. Storesupport ingår i Svensk Handel och har kollektivavtal med Handelsanställdas förbund. www.storesupport.se (http://www.storesupport.se/)

Ansökan

Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.

Är du intresserad?

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.

Varmt välkommen!

Ansök nu