Umeå: Miljö- och kvalitetsansvarig

Hitta ansökningsinfo om jobbet Miljö- och kvalitetsansvarig i Umeå. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Umeå inom den kategorin.

Publicerad: 2023-01-23 // Varaktighet: Heltid

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Busspoolen Västerbotten AB.

Om företaget:

Busspoolen är ett utvecklingsbolag för 16 små och medelstora bussföretag i Västerbotten och södra Lappland. De är det lokala bussbolaget i länet som skapat förutsättningar för att få till rätt pris, hög kvalitet och god service till deras kunder sedan 1990. Med trippel A-status sedan 2001, högsta kreditvärdighet enligt UC och även med i SafeTrade-registret endast för att dokumenterat seriösa entreprenörer och leverantörer till offentliga sektorn.

Busspoolens affärsidé är att genom samordningsaktiviteter mellan entreprenörerna som gemensam profilering, utvecklande samarbetsformer, gemensamma inköp, kontinuerlig kvalitets- och kompetensutveckling erbjuda deras kunder en säker och miljövänlig kollektivtrafik till rätt priser, hög kvalitet och en kundanpassad service. Kunderna utgörs av den regionala kollektivtrafikmyndigheten i Västerbotten/Länstrafiken, Västerbottens läns landsting och kommunerna i länet. Till deras kunder kan de även räkna researrangörer, resebyråer, föreningar, företag och andra som behöver deras tjänster.

Arbetsuppgifter:

Som miljö- & kvalitetsansvarig kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefatta ansvar för att leda och utveckla verksamhetens miljö- och kvalitetsarbete. Du arbetar i ett kvalitet- och miljöledningssystem med underhåll, uppdatering och förbättringar av dessa samt arbete med policys, riskanalyser och styrande dokument. Även frågor inom systematiskt trafiksäkerhetsarbete och arbetsmiljöarbete och GDPR är en viktig del av ditt arbete.

Tillsammans med driftsansvariga chefer vidareutvecklar du serviceorganisationens leverans. Du ansvarar för våra säkerhetsrutiner och att de efterlevs samt säkerställer att medarbetarna har genomgått relevanta utbildningar. Du ansvarar också för att vår utrustning uppfyller nödvändiga lagkrav, att Arbetsmiljörevisioner genomförs och driver implementering och förvaltning av kvalitetssystem såsom ledningssystem/ISO-certifiering. Vidare stöttar du även organisationens chefer löpande med att utveckla processer och rutiner kopplat till arbetsmiljö, miljö och kvalitet. Rollen omfattar även ett ägarskap för vissa leverantörsrelationer som är kritiska för företagets leverans.

Du erbjuds en arbetsplats där du får vara med och bidra till att driva innovation, utveckla nya koncept och skapa en miljö där alla trivs och vill vara. Vidare får du mycket frihet under ansvar och vi tror att du som har rätt inställning och vilja att lära dig kan få möjlighet att lära dig allt om miljö- och kvalitetsarbete i den här rollen.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Goda kunskaper inom administration
• Tidigare erfarenhet från en koordinerande roll
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Kunskap om miljöbalken med tillhörande regelverk
• Övergripande kunskaper inom arbetsmiljö
• Utbildning inom kvalitet- och miljöledning eller annan erfarenhet som är relevant för tjänsten är starkt meriterande

Busspoolen lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Denna roll innebär både intern och extern service och vi tror därför du som söker är uppmärksam, tillmötesgående och trivs med att hjälpa andra. Vidare är du lyhörd och kommunikativ, samt har god förmåga att instruera och utbilda andra. Du ser helheten i flöden och är en duktig koordinerare där du strukturerar ditt arbete metodiskt med hänsyn till deadlines, kostnader och utgifter. Därtill är du noggrann och mån om att kvalitetssäkra ditt arbete. Du har god förmåga att prioritera och arbeta fokuserat även i perioder med hög arbetsbelastning där du arbetar strategiskt för att kunna leverera efter förväntningar. Därtill arbetar du självgående och tar ägandeskap för att leverera med goda resultat.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Umeå
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Umeå som Kvalitetssamordnare

Nedan visas andra jobb i Umeå som Kvalitetssamordnare.

KMA -samordnare till Comfortgruppen i Umeå

Läs mer Nov 16
Nu finns möjligheten att arbeta som KMA-samordnare hos Comfortgruppen. Här hamnar du på en fartfylld arbetsplats där siktet är inställt framåt och gasen är i botten.

Vi erbjuder dig ett omväxlande arbete hos en arbetsgivare med hög tillväxt och där du ges stora möjligheter att påverka din egen arbetssituation.

Om företaget
Comfort är en multidisciplinär kedja bestående av medlemsföretag, delägare och dotterbolag. Vi erbjuder helhetslösningar inom VS, el, ventilation, fordonsladdning, solceller med allt från material och installation till service och underhåll. Vår samlade erfarenhet, lokala anknytning och det faktum att vi finns över hela landet gör oss till en pålitlig partner som tar hand om hela kedjan, från start till mål.

Comfortgruppen i region Nord består av Nordelektro, Storfors Plåt, Jäders Värme och Bergsviken Industriplåt.

Dina arbetsuppgifter
Som KMA-Samordnare på Comfortgruppen ansvarar du för projektens kvalitets-, arbets- och miljöarbete, samt att förse projektledare och chefer med material och beslutsunderlag inom dessa områden. Vidare är det viktigt att du också fångar upp potentiella arbetsmiljörisker för att sedan rapportera vidare till relevanta instanser.

I rollen kommer du organisatoriskt tillhöra Nordelektro men jobba för hela Comfortgruppen i region nord.

Du ansvarar själv över att organisera och planerar ditt arbete, rollen innefattar också många kontaktytor med både interna och externa aktörer.

Din bakgrund/Dina egenskaper
Vi söker dig som har erfarenhet från ett liknade arbete. Du har sannolikt någon form av eftergymnasial utbildning eller motsvarande erfarenhet förvärvad på annat sätt. Som person har du lätt för att samla in och förstå fakta, har god skriftlig kommunikationsförmåga samt lätt för att samarbeta med andra. Vidare är du strukturerad som person och trivs med
att ta ett stort eget ansvar. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper.

För tjänsten krävs det att du talar och skriver svenska obehindrat.
Resor kan förekomma i tjänsten.

Information och kontakt
Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Skellefteå , Umeå eller Piteå. Sista ansökningsdag är 2023-12-08 och urval sker löpande.

För frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Tomas Vidmark på telefonnummer 072-709 02 82, alt. mail tomas@wikan.se

Om Wikan Personal
Wikan Personal är ett auktoriserat och etablerat bemannings- och rekryteringsföretag. Med lokal förankring vill vi hjälpa företag och organisationer med kompetent och välmotiverad personal. Wikan har kontor på 15 orter i Sverige, omsätter ca 450 Msek och har omkring 1000 anställda. Läs mer på www.wikan.se

Ansök nu

Fakultetssamordnare vid Kansliet för humaniora

Läs mer Nov 16
Umeå universitet är ett av Sveriges största lärosäten med över 37 000 studenter och cirka 4 700 anställda. Vid universitetet finns en mångfald av utbildningar av hög kvalitet och världsledande forskning inom flera vetenskapsområden, och här gjordes den banbrytande upptäckten av gensaxen CRISPR-Cas9 som tilldelats Nobelpriset i kemi. Vid Umeå universitet är allt nära. Våra sammanhållna campus gör det lätt att mötas, samarbeta och utbyta kunskap, något som gynnar en dynamisk och öppen kultur.


Den samhällsomvandling och de stora gröna investeringar vi ser i norra Sverige skapar enorma möjligheter och komplexa utmaningar. För Umeå universitet handlar det om att bedriva forskning om – och mitt i – ett samhälle i omvandling. Men också om att leverera utbildningar för regioner som behöver expandera fort och hållbart. Det är helt enkelt här framtiden skapas.


Är du intresserad av att veta mer? https://www.umu.se/jobba-hos-oss/om-universitetet-som-arbetsplats/


 




Vill du ingå i ett team av professionella och engagerade medarbetare?

Kansliet för humaniora har elva medarbetare med olika specialistfunktioner inom HR, ekonomi, planering, administration, utbildningsledning, forskningssamordning och kommunikation.

På kansliet möts du av en välkomnande och öppen atmosfär, där det läggs stor vikt vid att dela med sig av kunskap och att lära av varandra. Du erbjuds ett brett och varierande arbete på en arbetsplats som tar avstamp i ett kommunikativt, respektfullt och verksamhetsorienterat förhållningssätt där god arbetsmiljö och trivsel står högt på prioriteringslistan. Kansliet ger kvalificerat administrativt och strategiskt stöd åt Humanistiska fakultetens ledning, nämnd, institutioner, enheter och centrum.

Humanistiska fakulteten, med ca. 435 anställda, 3000 studenter och 100 forskarstuderande, ansvarar för en omfattande forsknings- och utbildningsverksamhet inom vetenskapsområdena humaniora och konst. Vid fakulteten finns fem institutioner och tre enheter, inklusive Bildmuseet, samt ett tvärvetenskapligt centrum för arktisk forskning. Läs mer på https://www.umu.se/humanistisk-fakultet/.

Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden
Som fakultetssamordnare är du handläggare för gemensamma administrativa processer vid fakulteten.

Du arbetar med planering, genomförande och samordning av administrativa processer och utgör ett nära stöd till kanslichefen och fakultetsledningen.
Samordning av fakultetens arbete med årsredovisning, verksamhetsplan, verksamhetsberättelse, riskanalys, arbetsordning, delegationsordning, remisser och policyfrågor utgör en stor och viktig del av dina arbetsuppgifter. I arbetsuppgifterna ingår att planera och samordna planering och uppföljning för fakultetens enheter och institutioner. I arbetsuppgifterna ingår även att i olika sammanhang bereda och presentera beslutsunderlag i beslutande organ samt i fakultetens samverkansgrupp. Vissa arbetsuppgifter rörande utbildnings- och forskningsadministration samt samverkan med det omgivande samhället ingår också i anställningen.

Du medverkar i planering av olika aktiviteter vid fakulteten som till exempel planeringsdagar, fakultetens administratörsträffar m.m.

Andra arbetsuppgifter kan ingå i anställningen. Arbetsuppgifterna kan komma att förändras över tid.

Kompetenskrav
Vi söker dig med lägst kandidatexamen och som har minst tre års aktuell erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete inom offentligsektor i Sverige.

Rollen som fakultetssamordnare kräver att du är en skicklig administratör och utredare med god samarbetsförmåga. Du är självgående och initiativtagande, du kan utifrån ett strukturerat arbetssätt planera, utveckla, driva och genomföra processer tillsammans med olika aktörer, något som ställer krav på din förmåga att skapa goda relationer i både interna och externa sammanhang. Rollen kräver även att du är lösningsorienterad och har en god analytisk förmåga.

Ditt arbetssätt präglas av flexibilitet och integritet.

Myndighetsspråket är svenska och du ska därför ha mycket god förmåga att formulera dig i både tal och skrift på svenska. Även god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på engelska är krav för anställningen. Du ska ha god vana av att utforma olika typer av formella dokument samt kunna förmedla information på ett pedagogiskt sätt.

Arbetet förutsätter goda kunskaper och vana av att arbeta med Officepaketet.

Meriterande kvalifikationer
Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom universitet/ högskola är meriterande.
Vid bedömning kommer stor vikt fästas vid personlig lämplighet.

Övriga upplysningar
Anställningen är placerad vid Kansliet för humaniora. Anställningen är på heltid och tillsvidare med tillträde enligt överenskommelse.

Provanställning kan komma att tillämpas.

Humanistiska fakulteten eftersträvar en jämn könsfördelning. Eftersom merparten av de anställda vid Kansliet för humaniora är kvinnor ser vi gärna manliga sökande. 

Närmare upplysningar lämnas av kanslichef Marcus Zaar, mailto:marcus.zaar@umu.se, 090 786 57 62 och HR-samordnare Roxana Wikström, mailto:roxana.wikstrom@umu.se, 090 786 60 97.

Ansökan
Din ansökan ska vara inkommen senast 231207.

Till ansökan bifogas ett personligt brev med motivering till varför du söker anställningen, CV/meritförteckning samt kopior av intyg.

Alla ansökningar kommer att lagras och hanteras i Umeå universitetets rekryteringssystem Varbi. 

Välkommen med din ansökan!

Umeå universitet vill erbjuda en jämställd och jämlik miljö där öppna samtal mellan människor med olika bakgrund och perspektiv lägger grunden för lärande, skaparkraft och utveckling. Vi välkomnar därför personer med olika bakgrunder och erfarenheter att söka den aktuella anställningen.


Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ansök nu

Enheten prevention söker ny medarbetare till Seniortorget

Läs mer Sep 28
Seniortorget erbjuder information, föreläsningar, kurser och prova – på - aktiviteter inom följande områden; Digitalisering och välfärdsteknik, kost och motion, social gemenskap, fallprevention, bostadsfrågor.

Föreläsningarna som erbjuds sker både på plats men även genom digitala livesändningar.

Seniortorget arbetar för att inspirera, stötta och informera medborgare till att leva ett aktivt och rikt seniorliv.

Nu söker vi dig som är engagerad och har ett innovativt tänk kring seniorers framtid.

Du kommer tillsammans med dina kollegor:
Vara ansiktet utåt mot kommunens medborgare, ta emot besökare på torget och svara på frågor, vara moderator vid föreläsningar, arbeta med marknadsföring utifrån kommunikationsplan, samverka med andra verksamheter, hantera teknik inom ljud och bild vid livesändningar samt digitala plattformar, utveckla verksamheten framåt.

Om dig
Du har god kunskap och erfarenhet av att hantera och ansvara för digitala plattformar, teknik inom ljud och bild. Har pedagogisk förmåga och erfarenhet av att lära andra hantera digitala tjänster. Har god datorvana i grundprogrammen i Microsoft office. Du har intresse för den pågående utvecklingen inom välfärdsteknik och god förmåga att samverka och arbeta i nätverk med bla enheter inom IT och digitalisering. Du har även erfarenhet av socialtjänstens verksamheter.

Du arbetar självständigt mot gemensamt uppsatta mål. Du är strukturerad i ditt arbete och flexibel när så krävs. Du är serviceinriktad och ha god initiativförmåga. Du har förmåga att skapa goda relationer och är bekväm med att möta människor och att hålla i och ansvara för olika utbildningar och samverkansform.

Stor vikt läggs på personlig lämplighet.

Välkommen med din ansökan!

Följ oss på Instagram @teamumeakommun! 

Om Umeå kommun


Umeå kommun är regionens största arbetsgivare med över 13 000 medarbetare. Kommunen har ca 440 chefer och verksamheten är indelad i åtta förvaltningar. Våra jobb och vår värdegrund utgår från medborgarfokus, öppenhet, tillit och ständiga förbättringar. Umeå är en kulturstad i ständig utveckling. För att klara målet 200 000 invånare år 2050 behöver vi bli fler som arbetar för tillväxt och välfärd. Vi vet att olikheter berikar och välkomnar alla att söka jobb hos oss. De närmaste tio åren kommer vi att anställa omkring tusen medarbetare varje år. Vill du bli en av oss?

Umeå kommun ingår i tre förvaltningsområden för finska, meänkieli och samiska www.umea.se/minoriteter. 

Som medarbetare hos oss i Umeå kommun kan du ta del av ett antal förmåner. Ta del av våra förmåner https://umea.se/jobbochforetagande/jobbochpraktik/kommunensomarbetsgivare/varaformaner.4.1b4d24fb1752122eb843bf.html


Läs mer om Umeå kommun https://www.umea.se/ och här hittar du information om hur det är att leva och bo i Umeå https://www.nykommun.se/kommun/umea/.


Säljer du annonser eller erbjuder rekryteringsstöd? Var vänlig, kontakta inte kommunen om det! Vi väljer och kontaktar själva företag vi samarbetar med.

Ansök nu

Är du vår nästa stjärna inom Miljö, Kvalitet och Arbetsmiljö?

Läs mer Jun 12
Kraven på Miljö och Kvalitet är omfattande och komplexa inom Asfaltsområdet. Vi söker därför en medarbetare till NCC Asfalt Nord som får rollen att bistå med kvalificerat miljö- och kvalitetsstöd i hela vår verksamhet.

Rollen hos oss

Rollen innebär ett kvalificerat stöd till linjeorganisationen i frågor som rör Miljö- kvalitet och arbetsmiljö.

Du blir en resurs till hela NCC Asfalt Nords verksamhet, där en viktig del blir att säkerställa att miljöaspekter och kundkrav är identifierade och att företaget arbetar efter dem.

Du kommer också att driva förbättringsarbete i samarbete med övriga organisationen, utveckla våra rutiner inom området, bevaka lagstiftning och regelverk, samt planera och samordna för externa revisioner.

Dina erfarenheter

Vi ser helst att du har en teknisk/naturvetenskaplig högskoleutbildning och/eller utbildning inom området miljö/ arbetsmiljö. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande uppdrag.

Din profil

Vi söker dig som gillar utmaningar och trivs ute på fältet bland våra chefer och medarbetare. Du är en självständig, drivande samt målmedveten person som har lätt för att skapa kontakter med andra människor. Självklart drivs du också av en stark vilja att bidra till NCCs nollvision gällande arbetsolyckor.

Kontakt och ansökan

Tjänsten avser en tillsvidareanställning, placeringsort efter överenskommelse.

B-körkort är ett krav.

Den här tjänsten bakgrundskontrolleras i enlighet med NCC:s säkerhetskultur.

Vill du veta mer om tjänsten? Kontakta gärna Business Support Manager Henrik Salenrud, telefon 070-302 37 54, eller HR Partner Fredric Westling, telefon 070-721 78 72. Registrera din ansökan och CV nedan. Urval sker löpande så ansök därför så snart som möjligt, dock senast 2023-08-15.

NCC erbjuder

Vi på NCC vill vara en attraktiv arbetsgivare med medarbetare som trivs, utvecklas och mår bra. Därför erbjuder vi dig som arbetar hos oss ett stort utbud av personalförmåner. NCC har kollektivavtal för alla medarbetare. Det ger en bra grundtrygghet och ett tydligt regelverk så att du vet vad som gäller för din anställning. Vi erbjuder också försäkringar, arbetstidsförkortning, friskvårdsbidrag samt andra erbjudanden och rabatter via vår förmånsportal Benify.

Bygg med oss och få branschens bästa kollegor

På NCC drivs vi av att fortsätta utvecklas, oavsett om det handlar om våra projekt eller vår personliga kompetens. Varje dag driver vi branschens mest spännande och komplexa projekt framåt i ett nära samarbete mellan våra medarbetare, samarbetsparters och kunder. Hos oss är du en betydelsefull medarbetare som bidrar till de landmärken som definierar våra städer och samhällen. Du är också en viktig länk för att vi ska kunna forma en allt bättre och mer hållbar byggprocess. Här tar våra medarbetare en aktiv roll i en företagskultur grundad på stabila värderingar och beteenden för en trygg och säker arbetsplats. Vår samlade kompetens och varierande bakgrund gör skillnad. NCC - ett av de ledande företagen i Norden.

Ansök nu

Koordinator till Forslundagymnasiet

Läs mer Maj 31
Forslundagymnasiet ligger i en vacker lantlig miljö endast 5 km från Umeå centrum.

Gymnasieskolan har cirka 220 gymnasieelever inom naturbruksprogrammet, programmet för mark och anläggning samt gymnasiesärskola. Här bedrivs även vuxenutbildning inom lantbruk, trädgård och mark och anläggning samt Yrkeshögskola. Skolan driver ett eget ekologiskt lantbruk med 60 mjölkkor och 20 tackor samt planerar för en mindre ekologisk grisproduktion i ett nytt stall. Växtodling bedrivs på 185 ha. Skolan driver också ett stall för de egna travhästarna, har hundutbildning och ett djurhus med cirka 90 olika arter av smådjur.



Forslunda är en dynamisk arbetsplats där man har stor möjlighet att utveckla och driva projekt inom de gröna näringarna. Vår huvuduppgift är att utbilda människor inom de här området och se till att de har väl fungerande utbildningar. Struktur, ordning och reda är något vi tror på och vi strävar alltid att bli bättre inom de här områdena. 

Nu säker vi en koordinator till vår skola!



Dina arbetsuppgifter


Till Forslunda söker vi en driven person som har förmågan att starta, driva och slutföra projekt inom vår skola. Du utrycker dig väl i tal och skrift och är förtrogen med IT-system och kommunikation via olika plattformar. Du ingår i ledningsgruppen och ges möjlighet att påverka i vilken riktning Forslunda ska röra sig för att fortsätta vara ett starkt varumärke som lockar ungdomar och vuxna till utbildning inom de gröna näringarna

Forslundagymnasiet har flera återkommande evenemang som till exempel Jorden och Skogen i stan, julmarknad mm. Du kommer att bilda ett team tillsammans med vår andra koordinator och ansvara för planering, genomförande, uppföljning och utveckling av dessa arrangemang. Vidare kommer ni tillsammans att ha ansvar över en del administrativa uppgifter tex fakturering, beställningar och bokföring samt bemanna vårt kansli.

Tjänsten ställer höga krav på flexibilitet och förmåga att arbeta i en föränderlig miljö. I arbetet kommer du att ha kontakt med myndigheter, kommuner, utbildningsanordnare, och annan personal inom Umeå kommun. Jobbet påverkas av deadlines, varför en god förmåga att prioritera är av vikt. Du ingår i ledningsgruppen och ges möjlighet att påverka i vilken riktning Forslunda ska röra sig för att fortsätta vara ett starkt varumärke som lockar ungdomar och vuxna till utbildning inom de gröna näringarna. 



Om dig
Vi söker dig som har:


- examen från Högskola/universitet/yrkeshögskola inom exempelvis ekonomi eller kommunikation.
- minst 3 års arbetslivserfarenhet med liknande arbetsuppgifter; administration, projektledning i närtid
- uttrycka sig väl i tal och skrift
- goda kunskaper i Officepaketet och lätt för att lära sig nya system
- gott bemötande och serviceinriktad
- lätt att samarbeta med andra
- flexibel och ordningsam, kunna hålla många bollar i luften
- självständig och duktig på att driva processer framåt
- prestigelös


Meriterande är om även har:


- utbildning inom projektledning, eventkoordinator.
- fakturahantering, beställningar och bokföringsorder
- arbetslivserfarenhet inom utbildningssektorn och/eller gröna näringar
- arbetslivserfarenhet inom politisk styrd organisation
- arrangemang av event



Du trivs med att arbeta självständigt men du har också lätt för att samarbeta och är bra på att se nya möjligheter.

Vi ser gärna att du bifogar personligt brev och CV.

Välkommen med din ansökan!

Om Umeå kommun


Umeå kommun är regionens största arbetsgivare med över 13 000 medarbetare. Kommunen har ca 440 chefer och verksamheten är indelad i åtta förvaltningar. Våra jobb och vår värdegrund utgår från medborgarfokus, öppenhet, tillit och ständiga förbättringar. Umeå är en kulturstad i ständig utveckling. För att klara målet 200 000 invånare år 2050 behöver vi bli fler som arbetar för tillväxt och välfärd. Vi vet att olikheter berikar och välkomnar alla att söka jobb hos oss. De närmaste tio åren kommer vi att anställa omkring tusen medarbetare varje år. Vill du bli en av oss?


Som medarbetare hos oss i Umeå kommun kan du ta del av ett antal förmåner. Läs mer om våra förmåner https://umea.se/jobbochforetagande/jobbochpraktik/kommunensomarbetsgivare/varaformaner.4.1b4d24fb1752122eb843bf.html


Säljer du annonser eller erbjuder rekryteringsstöd? Var vänlig, kontakta inte kommunen om det! Vi väljer och kontaktar själva företag vi samarbetar med.

Ansök nu

Andra jobb i Umeå från Bravura Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Umeå från Bravura Sverige AB .

Nätverks- / Säkerhetskonsult till välkänt IT-företag

Nätverkstekniker
Läs mer Nov 24
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget:

Företaget har länge varit kända som en IT-partner som har nätverk och säkerhet i sitt DNA. De är en del av en större koncern och besitter bred teknisk kompetens inom IT-infrastruktur samt är en molnleverantör med höga certifieringar. Detta ger dem en stabil grund att stå på för att hjälpa kunder att utforska möjligheterna med digitalisering och molntjänster på ett tryggt sätt. Företagskulturen präglas av starkt teknikintresse och en hög servicenivå.

Arbetsuppgifter:

Som Nätverkskonsult arbetar du högt som lågt med planering och design av olika nätverks- och säkerhetslösningar till installation, konfiguration och felsökning i stora kunders IT-miljöer. Kund- och leveransprojekt spänner ofta över flera tjänsteområden vilket innebär att du kommer få arbeta nära andra specialister inom tre fokusområden: nätverk, säkerhet och hybrid IT. Här kan du få djupare insikt och ny inspiration i allt från Cloud, Security och on-prem, och de senaste kombinationerna där emellan. Om du på sikt vill certifiera dig inom fler områden så stödjer företaget detta och ser att din utveckling även gynnar dem. Du kommer i denna roll även arbeta delvis mot IT-säkerhet och få möjlighet att utvecklas inom området.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Något års relevant arbetslivserfarenhet inom nätverk
• Erfarenhet inom Cisco
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift
• Meriterande med erfarenhet av arbete inom information- och IT-säkerhet
• Meriterande med erfarenhet inom incidenthantering (CIRT) - Cyber Incident Response Team

Vi ser att du trivs i en roll där du arbetar självgående och ansvarar för dina arbetsuppgifter och ser till att utförandet bli bra. Rollen kräver att du är lyhörd gentemot dina kunder och trivs med att hjälpa andra. Givetvis ser vi att du uppskattar att lösa tekniska problem och tycker det är roligt att fördjupa dig i olika nätverkslösningar och säkerhetsfrågor. Här ges du möjlighet att bidra med dina tankar och idéer och vi ser gärna att du har intresse att vidareutveckla både dig själv och företagets rutiner och processer.

Övrig information:

Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Plats: Skellefteå
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Utbildningsrådgivare till Maskinentreprenörerna

Utbildningsadministratör/Utbildningssekreterare
Läs mer Nov 3
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Maskinentreprenörerna.

Om företaget:

Maskinentreprenörerna (ME) är bransch- och arbetsgivarorganisationen för Sveriges maskinentreprenörer. De företräder och stödjer företagare som arbetar med anläggningsmaskiner. ME tecknar de kollektivavtal som medlemsföretagen tillämpar. Deras ca 4 200 medlemsföretag med 22 000 anställda och 25 000 arbetsmaskiner bygger Sveriges infrastruktur. Medarbetarna bidrar på olika sätt till att medlemmarna får professionell rådgivning och stöd i arbetsgivar- och branschfrågor, samt driver opinion i frågor som är viktiga för branschen.

Inom Maskinentreprenörerna finns också ME-skolan som bedriver kursverksamhet och yrkesutbildning inom gymnasie- och vuxenutbildning på tio orter i landet.

Maskinentreprenörerna är en del av Svenskt Näringsliv. Här arbetar cirka 70 personer på elva kontor och tio skolor runt om i landet. Hos ME kommer du möta en kreativ och utvecklingsinriktad miljö, i en medlemsdriven organisation med korta beslutsvägar. De erbjuder en kreativ och utvecklingsinriktad miljö, i en medlemsdriven organisation med korta beslutsvägar. Att utveckla, prova sig fram och hitta nya vägar är centrala nyckelord för dem som de hoppas att du också värderar högt.

Arbetsuppgifter:

Som utbildningsrådgivare arbetar du relationsskapande och rådgivande mot ME:s medlemmar där du stödjer kring framför allt kompetensförsörjningsfrågor. Arbetet innefattar även administration och handläggning såväl som fysiska besök där du besöker medlemsföretag eller håller i informationsmöten på skolor som erbjuder branschrelaterade utbildningar. Exempelvis informerar du elever kring yrkesutbildningsavtalet, branschen samt vad de kan vänta sig i yrkeslivet och vad som efterfrågas av dem på marknaden. Utöver detta besvarar du dagligen frågor från företag och medlemmar där du ser till att vara påläst och bidra med relevant underlag. Du kommer även ha ett antal styrelseuppdrag i Byggbranschens Yrkesnämnd (BYN). Tjänsten innebär en del resor och fysiska möten.
Du kommer att tillhöra en avdelning med två kollegor som har motsvarande roll men med annat geografiskt ansvar. Du rapporterar till chefen för kompetensförsörjning.

• Råda medlemmar kring framför allt kompetensförsörjningsfrågor
• Administration och handläggning
• Medverka vid utbildningstillfällen och besöka skolor
• Styrelseuppdrag i Byggbranschens Yrkesnämnd (BYN).
• Resor i tjänsten för att skapa goda relationer med medlemsföretag och utbildningsansvariga

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

Vi ser att du exempelvis skulle kunna ha bakgrund från en HR-avdelning och ha ett särskilt intresse för kompetensfrågor samt en nyfikenhet på branschen. Eller så har du kanske jobbat i branschen och vill växla över till en annan roll där du samtidigt kan dra stor nytta av dina tidigare erfarenheter.

Utöver det ser vi att du måste ha:
• God dator- och systemvana
• Flytande svenska i tal och skrift
• B-körkort

För den här rollen lägger vi stor vikt vid din personlighet och dina förmågor. Du är duktig på att bygga långsiktiga relationer och har lätt för att knyta nya kontakter. Du är en god lyssnare och anstränger dig för att leverera lösningar på ett sätt som skapar förtroende hos medlemmar och företag. Du ser också till att hålla dig uppdaterad med aktuell information. Denna roll innebär frihet under ansvar där du själv har möjlighet att planera din vardag och dina resor varpå vi även ser att du tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och ser till att de blir genomförda i tid. Detta möjliggör du genom att skapa en god struktur för ditt arbete där du administrerar noggrant och ser till att ditt arbete är värdeskapande och håller hög kvalitet.

Övrig information:

Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Plats: Sundsvall eller Umeå
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Teknisk utesäljare till GS-Hydro

Utesäljare
Läs mer Okt 25
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos GS-Hydro AB.

Om företaget:

GS-Hydro är en ledande global aktör av ”kompletta svetsfria rörsystem” till industrier. De finns representerade i över 25 länder och har totalt ca 500 anställda. GS-Hydro ingår i det italienska företaget Interpump Group sedan 2018. De täcker sina kunders globala rörledningsbehov med hjälp av ett erfaret nätverk av egna företag och partners. De levererar kompletta rörsystem som används i en rad olika applikationer av kunder i olika industrisegment såsom offshore-, marin och processindustrier såsom papper & massa eller stålindustrin.

GS-Hydro är ett företag som är under en stark tillväxt och erbjuder sina anställda ett flexibelt arbete där du har möjlighet att påverka dina arbetsdagar. GS-Hydro främjar utveckling och genom gemensamma värderingar och riktlinjer skapar dem en attraktiv arbetsmiljö där medarbetare får chansen att ta nästa steg!

Arbetsuppgifter:

Som resande säljare är du ansvarig för kundbearbetningen på den svenska marknaden, till en början fokuserar du på att utveckla befintliga relationer och affärer hos kunder i Norrland. Utöver det förväntas du på sikt att skapa nya affärsrelationer och bearbeta fler kunder. I rollen som utesäljare sköter du hela säljprocessen emot kund, från marknadsföring till framtagande av offerter och avtalsskrivning med kund. För att kunna erbjuda kundanpassade lösningar har du ett nära samarbete med dina kollegor.

Du säljer in kompletta rörsystem, ledningskomponenter samt service till kunder främst inom tillverkande industri. Lösningar du presenterar hos kund rör både nyförsäljning, ombyggnationer, uppgraderingar och eftermarknad.

• Bearbeta befintliga och nya kunder
• Ansvarar för hela säljkedjan
• Sälja in rörsystem och service
• Du arbetar ute i fält vilket innebär resor tre till fyra dagar i veckan

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare erfarenhet av försäljning, gärna av projektaffärer
• Du har en mycket god teknisk förståelse och har gärna kunskaper inom hydraulik
• Goda datorkunskaper och inom Microsoft Office
• Uttrycker dig väl på både svenska och engelska, i såväl tal som skrift
• B-körkort

För att trivas i rollen är du självgående och trivs med ett rörligt arbete där du har hela Sverige som din arbetsplats. Du är strukturerad och trygg med att själv styra och planera din tid. Som utesäljare ser vi att du ett stort tekniskt intresse, drivs av att förstå utmaningar och att hitta effektiva lösningar till kunder. Du brinner för att göra affärer, är nyfiken för att förstå kundens behov, lyhörd och förtroendegivande. Då rollen innebär många kontaktytor, både internt och externt, är du en lagspelare och ser ett värde i att samarbeta. Inom denna typ av försäljning arbetar man emellanåt i längre säljcykler där du behöver ha tålamod under processen. För denna tjänst är dina personliga egenskaper av största vikt, därmed kan även du som inte har erfarenhet från branschen göra det riktigt bra i tjänsten, om du har rätt driv, vill resa och träffa kunder.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Umeå
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Servicetekniker

Kvalitetsingenjör/-tekniker, maskin
Läs mer Okt 19
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 8 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Leica Geosystems Aktiebolag. Mer information om uppdraget vid kontakt med rekryterare.

Om företaget:

Leica Geosystems har i över 200 år varit revolutionerande inom mätteknik och skapat helhetslösningar för proffs över hela världen. De är ett marknadsledande företag som levererar tjänster och produkter inom såväl mät- och positioneringsutrustning, som kompletta maskinstyrningssystem för entreprenadmaskiner och för personal på bygg- och anläggningsprojekt. Med kontor på ett stort antal platser runt om i hela Sverige och ca 100 anställda, prioriterar Leica Geosystems alltid att vara nära kund. De jobbar i skräddarsydda team med säljare, produktspecialister, service & support med flera. De sätter stort fokus på att ha den spetskompetens som är nödvändig för att möta behoven hos sina kunder.

Arbetsuppgifter:

Som servicetekniker ansvarar du för installation, testning, service och reparationer av Leicas maskinstyrningssystem. Du utgår från hemmet där du har tillgång till servicebil för att besöka dina kunder i Umeå området med omnejd. Längre resor som kräver övernattning sker i varierande omfattning med upp till en gång i veckan. I arbetsuppgifterna ingår även felsökning av utrustning och kalibrering av system samt att dokumentera och registrera din kundtid. Största delen av arbetstiden spenderas ute hos kund där du arbetar för att upprätthålla en god service, övrig tid innefattas av administrativa arbetsuppgifter och digitala utbildningar. Du tillhör ett team med fyra servicetekniker där du har daglig telefonkontakt med dina kollegor och får stöttning vid behov.

• Ansvarar för att installera, reparera och testa Leicas maskinstyrningssystem
• Felsökning av utrustning och kalibrering av system
• Dokumentation
• Upprätthålla god service mot kunderna

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Gymnasial utbildning inom mekanik, elektronik eller likvärdig kompetens
• Erfarenhet av tekniskt eller praktiskt arbete
• B-körkort
• Svenska och engelska i tal och skrift

För att trivas i rollen som servicetekniker är du flexibel vilket innebär att du kan anpassa ditt arbete och beteende efter olika situationer och förutsättningar. Du trivs bäst i en varierande roll där du får ta stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter. Rollen innebär en del resor där du förväntas ta eget ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt. Vidare är du noggrann i ditt arbete samt uppmärksam på detaljer. Du dubbelkollar alltid ditt arbete och eftersträvar en hög kvalité i allt du genomför.

Övrig information:

Start :Januari
Plats: Umeå
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Servicetekniker

Kvalitetsingenjör/-tekniker, maskin
Läs mer Okt 18
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 8 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Leica Geosystems Aktiebolag. Mer information om uppdraget vid kontakt med rekryterare.

Om företaget:

Leica Geosystems har i över 200 år varit revolutionerande inom mätteknik och skapat helhetslösningar för proffs över hela världen. De är ett marknadsledande företag som levererar tjänster och produkter inom såväl mät- och positioneringsutrustning, som kompletta maskinstyrningssystem för entreprenadmaskiner och för personal på bygg- och anläggningsprojekt. Med kontor på ett stort antal platser runt om i hela Sverige och ca 100 anställda, prioriterar Leica Geosystems alltid att vara nära kund. De jobbar i skräddarsydda team med säljare, produktspecialister, service & support med flera. De sätter stort fokus på att ha den spetskompetens som är nödvändig för att möta behoven hos sina kunder.

Arbetsuppgifter:

Som servicetekniker ansvarar du för installation, testning, service och reparationer av Leicas maskinstyrningssystem. Du utgår från hemmet där du har tillgång till servicebil för att besöka dina kunder i Umeå området med omnejd. Längre resor som kräver övernattning sker i varierande omfattning med upp till en gång i veckan. I arbetsuppgifterna ingår även felsökning av utrustning och kalibrering av system samt att dokumentera och registrera din kundtid. Största delen av arbetstiden spenderas ute hos kund där du arbetar för att upprätthålla en god service, övrig tid innefattas av administrativa arbetsuppgifter och digitala utbildningar. Du tillhör ett team med fyra servicetekniker där du har daglig telefonkontakt med dina kollegor och får stöttning vid behov.

• Ansvarar för att installera, reparera och testa Leicas maskinstyrningssystem
• Felsökning av utrustning och kalibrering av system
• Dokumentation
• Upprätthålla god service mot kunderna

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Gymnasial utbildning inom mekanik, elektronik eller likvärdig kompetens
• Erfarenhet av tekniskt eller praktiskt arbete
• B-körkort
• Svenska och engelska i tal och skrift

För att trivas i rollen som servicetekniker är du flexibel vilket innebär att du kan anpassa ditt arbete och beteende efter olika situationer och förutsättningar. Du trivs bäst i en varierande roll där du får ta stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter. Rollen innebär en del resor där du förväntas ta eget ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt. Vidare är du noggrann i ditt arbete samt uppmärksam på detaljer. Du dubbelkollar alltid ditt arbete och eftersträvar en hög kvalité i allt du genomför.

Övrig information:

Start :Januari
Plats: Umeå
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Utesäljare till teknikföretag

Utesäljare
Läs mer Sep 29
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos SMP Parts.

Om företaget:

SMP Parts finns idag på flera marknader såsom bland annat Sverige, Norge, Tyskland, Centrala Europa och USA men med en starkt plan att växa ytterligare. Genom att bygga vidare på den struktur som är påbörjad och att ytterligare marknadsandelar med framtidsprodukten tiltrotatorn, som får grävmaskinens produktivitet att öka markant, finns alla möjligheter att lyckas. Tillsammans med VD, säljchef samt övriga sälj-och leveransorganisationen har ni tillsammans möjlighet att öka marknadsandelar i Sverige, vilket är basen för lönsam tillväxt globalt. För mer information, besök www.smpparts.com

Arbetsuppgifter:

Du ansvarar för försäljningen av företagets högkvalitativa grävmaskinstillbehör, inklusive tiltrotatorer, skopor och andra utrustningsprodukter, på den expansiva marknaden i Norra Sverige. Du utvecklar och genomför en strategisk försäljningsplan för att nå och överträffa försäljningsmål inom ditt område där dina kunder främst är återförsäljare inom branschen. Du söker upp och etablerar kontakt med befintliga och potentiella återförsäljare och kunder inom bygg- och anläggningssektorn samt förklarar fördelarna med SMP:s produkter. Du skapar skräddarsydda lösningar och erbjudanden som uppfyller kundernas specifika behov samt demonstrerar och presenterar produkter för återförsäljare och slutkunder. Genom regelbundna uppföljningar och kundbesök bygger du upp och upprätthåller starka långsiktiga kundrelationer. Du förväntas även medverka vid lokala event hos återförsäljare vilket ofta sker på helger, samt vid större mässor som kan förekomma på orter söderut.

• Ansvara för försäljningen av företagets högkvalitativa grävmaskinstillbehör, inklusive tiltrotatorer, skopor och andra utrustningsprodukter
• Utveckla och genomföra en strategisk försäljningsplan för att nå och överträffa försäljningsmål
• Etablera kontakt med återförsäljare och kunder inom bygg- och anläggningssektorn
• Skapa skräddarsydda lösningar och erbjudanden samt demonstrera produkter för återförsäljare och slutkunder.
• Regelbundna uppföljningar och kundbesök
• Medverka på lokala event och större mässor

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Erfarenhet av försäljning inom bygg- och anläggningssektorn eller liknande bransch
• Flytande svenska i tal och skrift
• B-körkort
• Meriterande med erfarenhet av B2B försäljning
• Meriterande med förståelse för grävmaskinstillbehör, särskilt tiltrotatorer, skopor och relaterad utrustning

I den här kringresande rollen förväntas du ta mycket eget ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt, det också är i en sådan roll som du trivs bäst. Du planerar ditt arbete och dina resor självständigt och kan fatta bra beslut även när det saknas underlag för exempelvis en särskild affär eller produkt. Som person är du är målmedveten och gillar att se tydliga resultat av ditt arbete där du sätter upp höga mål för dig själv samt arbetar hårt för att uppnå dem. Din motivation ligger i möjligheten att utvecklas och kunna prestera mer, och du trivs med att arbeta nära affären. Du anstränger dig för att leverera lösningar genom att jobba rådgivande i kontakten med kunderna, och du ser alltid till att göra det lilla extra. Du är van att bygga upp långsiktiga kundrelationer och trivs med den typen av kontaktytor.

Övrig information:

Start: Omgående eller enligt överenskommelse.
Plats: Du utgår från hemmet, vi ser helst att du är placerad från Umeå och norrut.
Lön: Fast lön samt rörlig provisionsdel.
Övrigt: Resor inom regionen ingår i tjänsten där du erbjuds firmabil och traktamentsersättning. Du förväntas medverka på lokala event som ofta förekommer på helger, samt resa söderöver vid större mässor.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu