Umeå: Extrajobb som löneassistent till Professionals Nord

Hitta ansökningsinfo om jobbet Extrajobb som löneassistent till Professionals Nord i Umeå. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Umeå inom den kategorin.

Publicerad: 2023-06-28 // Varaktighet: Deltid

Tycker du det är viktigt att vara snäll? Känna lycka i din vardag och gentemot dina medmänniskor samtidigt som du får vara framgångsrik? Vill du lära dig nya saker tillsammans med ett företag som ständigt strävar efter att göra det extra, för sina medarbetare, kunder och konsulter? Nu har du som studerar ekonomi chansen att kickstarta hösten och din karriär hos oss på PN! 

Information om tjänsten
PN har vuxit kraftigt under de senaste åren och så även vår ekonomiavdelning. Idag består den av ett gemensamt ekonomi- och löneteam, som nu växer och vill till hösten välkomna en ytterligare löneassistent.

Professionals Nord arbetar med kompetensförsörjning i världsklass – vår strategi innebär skräddarsydda lösningar med avstamp i kundens behov och den lokala marknaden. Vi som arbetar internt tror att de bästa skorna alltid är några storlekar för stora, det ska alltid finnas utrymme att växa både i sin roll och som person. Hos Professionals Nord är beslutsvägarna korta och möjligheten till att påverka, bidra och förändra är stor.

Som löneassistent hos oss kommer du att ingå i vårt ekonomiteam där du arbetar nära din chef Ronja Andersson. Du kommer att arbeta från vårt huvudkontor som ligger i centrala Umeå, nära stadens puls och med en vacker utsikt över Umeälven som man aldrig tröttnar på. Du kommer att omges av härliga, sprudlande kollegor som ger otroligt mycket energi, för är det något vi vågar lova så är det att vi har världens bästa arbetsplats!

Så här beskriver din chef Ronja sin tjänst:
"Det jag uppskattar mest med att arbeta hos Professionals Nord är den härliga kulturen som genomsyrar allt vi gör. Alla i bolaget är extremt omtänksamma och delar varandras framgångar och lycka. I min egen arbetsroll gillar jag variationen av arbetsuppgifter. Rollen ger möjlighet att varva administrativa uppgifter med interaktioner och relationsbyggande, såväl internt som med våra konsulter. PN har gett mig rätt förutsättningar för att växa och utvecklas i min arbetsroll, men också på ett personligt plan!" – Ronja Andersson, ekonomiassistent & assistentchef på löneavdelningen.

Du erbjuds

• En arbetsplats som genomsyras av snällhet, lycka och framgång
• Kompetensutveckling och nya ansvarsområden
• Kulturbyggande teamaktiviteter veckovis
• Friskvårdsbidrag

Arbetsuppgifter
Som löneassistent förväntas du arbeta ca 10 timmar i veckan och framförallt vid varje månadsbryt då det är skarpt läge och alla löneunderlag ska bli klara. Dina främsta arbetsuppgifter kommer vara kopplat till löneadministration. Du arbetar löpande med tidrapportering, attestering av frånvaro, friskvårdsbidrag, utlägg mm. Du kommer även att vara ett stöd för vår leveransavdelning genom att finnas som en support i frågor kring tidrapportering och löner. För dig som vill finns goda möjligheter att ta egna ansvarsområden och utvecklas inom rollen.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Löpande tidrapportering
• Intern support i tidrapporterings- och lönefrågor
• Andra administrativa uppgifter såsom schemaläggning och registrering av personuppgifter

Vi söker dig som
Studerar ekonomi och planerar ta examen tidigast 2025, gärna 2026 då vi vill ha dig här under en längre period. Vi ser även positivt på att det kommer finnas möjlighet att arbeta heltid här när du tagit din examen då PN hela tiden fortsätter att växa. Du behöver inte ha erfarenhet av yrket sedan tidigare då vi vet att rätt person kommer lära sig arbetsuppgifterna.

Vi kommer därför lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper, då vi vill att du ska trivas i rollen hos oss. Vi tror att du är en person som trivs i det sociala, samtidigt som du har lätt för att skapa struktur. Vi tror även att du är nyfiken att lära dig, har ett sinne för siffror och uppskattar en vardag där det både kan gå fort och där det ibland får kluras innan du går i mål.

START: Augusti
OMFATTNING: Deltid
STAD: Umeå
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Emelie Steen

Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på emelie.steen@pn.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Umeå som Löneadministratör

Nedan visas andra jobb i Umeå som Löneadministratör.

Lönekonsult till Umeå

Läs mer Feb 27
Om tjänsten

Som lönekonsult kommer du att arbeta direkt med att hantera löneadministrationen för vår kund. Din roll kommer att innefatta beräkning av löner, hantering av lönerelaterade frågor samt säkerställa att alla processer följer gällande lagar och bestämmelser.

Om dig

Vi söker dig som har:

- Minst två års operativ erfarenhet av löneadministration.

- Kunskap om lagar och bestämmelser inom löneområdet.

- Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ.

- Analytisk förmåga och noggrannhet i arbetet.

Ansvarsområden:

- Hantera löneberäkningar och säkerställa att de är korrekta och utförs i tid.

- Besvara lönerelaterade frågor från både anställda och arbetsgivare.

- Samarbeta med olika avdelningar för att säkerställa att löneinformationen är korrekt.

Detta är en visstidsanställning där du kommer att arbeta direkt hos vår kund. Längden på anställningen kan variera men är ca 1 år. Start maj eller enligt överenskommelse.

Om oss

På Acting HR blir du en del av ett resultatinriktat gäng som tror på det vi gör. Hos Acting HR har vi korta beslutsvägar, högt i tak och mycket glädje där skrattet aldrig är långt bort. Vi vill ständigt förbättras och utvecklas och det kommer även du få möjlighet till, både i din kompetens och som person.

Processen

Med hjälp av kompetensbaserade intervjuer, kapacitetstester och personprofilanalyser kommer vi göra en objektiv bedömning på hur du kan komma att hantera dina nya arbetsuppgifter hos oss och samtidigt minimera ris särbehandling.

Har du några funderingar är du välkommen att kontakta Safia Jaouhari på 073-501 81 78.

Du blir anställd av Acting HR men arbetar på plats hos kund. Urval och intervjuer sker fortlöpande så skicka gärna in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Lönespecialist

Läs mer Jul 23
Umeå universitet är ett av Sveriges största lärosäten med över 37 000 studenter och cirka 4 700 anställda. Vid universitetet finns en mångfald av utbildningar av hög kvalitet och världsledande forskning inom flera vetenskapsområden, och här gjordes den banbrytande upptäckten av gensaxen CRISPR-Cas9 som tilldelats Nobelpriset i kemi. Vid Umeå universitet är allt nära. Våra sammanhållna campus gör det lätt att mötas, samarbeta och utbyta kunskap, något som gynnar en dynamisk och öppen kultur.


Den samhällsomvandling och de stora gröna investeringar vi ser i norra Sverige skapar enorma möjligheter och komplexa utmaningar. För Umeå universitet handlar det om att bedriva forskning om – och mitt i – ett samhälle i omvandling. Men också om att leverera utbildningar för regioner som behöver expandera fort och hållbart. Det är helt enkelt här framtiden skapas.


Är du intresserad av att veta mer? https://www.umu.se/jobba-hos-oss/om-universitetet-som-arbetsplats/




Löneavdelningen 
Som lönespecialist ingår du i en arbetsgrupp av 10 kunniga och engagerade kollegor som arbetar som konsultativt stöd till chefer, HR och medarbetare i lönerelaterade frågor.

Anställningen är placerad på Personalenheten, som är universitetets centrala personalfunktion med uppdrag att driva, samordna och stödja utvecklingen av arbetsgivarpolitiken och personalprocesserna. Vi ska i vårt stöd till ledning, chefer, HR och medarbetare aktivt bidra till att Umeå universitet är en attraktiv arbetsgivare med en framgångsrik verksamhet. Läs mer om Personalenheten som arbetsplats https://www.umu.se/personalenheten/    

Vi erbjuder dig   
en kreativ och inspirerande miljö fylld av kompetens där du som lönespecialist får ett självgående och utåtriktat uppdrag att stötta verksamheten inom lönerelaterade frågor. Umeå universitet erbjuder bland annat flexibel arbetstid, friskvårdstimme samt möjlighet att kombinera stimulerande arbetsuppgifter med en livssituation i balans. Mer information om Umeå universitet och dess förmåner finner du https://www.umu.se/jobba-hos-oss/formaner/ 

Arbetsuppgifter 
Som lönespecialist är du ett konsultativt stöd till chefer, HR och medarbetare i lönerelaterade frågor. Du tolkar och informerar om de regelverk och rutiner som rör anställningsvillkor, ledigheter, sjukfrånvaro, semester, skatt mm. I arbetsuppgifterna ingår administration av löner, ersättningar och arvoden i personal- och lönesystemet Primula. Arbetet innebär även kontakt med andra myndigheter tex. inom skatte- och socialförsäkringsfrågor samt har ett nära samarbete med HR-kollegor inom myndigheten. 
 
Vi söker dig som    

- har YH-utbildning inom löneområdet eller motsvarande utbildning eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig
- har erfarenhet från arbete med lönehandläggning
- kan uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska

Som person har du förmåga till helhetssyn, är strukturerad och noggrann. Du har god samarbetsförmåga och arbetar väl såväl självständigt som i team. Vidare ser vi att du är drivande i det dagliga arbetet, är pålitlig och har hög integritet.  

Meriterande är erfarenhet av att

- tolka lagar, avtal och regelverk 

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. 

Övrigt   
Anställningen är på heltid och tillträde sker enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas.   

Närmare upplysningar lämnas av
Personalchef Lars Nordlander, tel. 090- 786 61 93, lars.nordlander@umu.se 
HR-strateg Caroline Henrysson 090-786 80 46, caroline.henrysson@umu.se 

Facklig information   
Lämnas av SACO, tel. 090-786 53 65, SEKO civil, tel. 090-786 52 96 samt ST, tel. 090-786 54 31.   

Ansökan   
Din ansökan skickas in via universitetets rekryteringssystem Varbi, och ska vara inkommen till Umeå universitet senast 11 augusti.

I denna rekrytering söker du utan personligt brev och enbart med ditt CV. I ansökningsformuläret kommer du att få svara på frågor om varför du söker den utlysta anställningen samt ge information om din kompetens och erfarenhet inom HR-området.   

Välkommen med din ansökan!  

Umeå universitet vill erbjuda en jämställd och jämlik miljö där öppna samtal mellan människor med olika bakgrund och perspektiv lägger grunden för lärande, skaparkraft och utveckling. Vi välkomnar därför personer med olika bakgrunder och erfarenheter att söka den aktuella anställningen.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ansök nu

Extrajobb som löneassistent till Professionals Nord!

Läs mer Jul 4
Professionals Nord fortsätter sin storsatsning! Under de senaste tre åren har vi öppnat sju nya kontor och befinner oss i en kraftig tillväxtfas. Nyckeln till vår framgång har varit att anställa branschens bästa medarbetare. Expansionen vi nu befinner oss i innebär att vi behöver utöka vår ekonomiavdelning, och vi söker därför dig som vill bli en del av vårt team i rollen som löneassistent. Du får möjlighet att lära dig massor och vara en del av ett fantastiskt team. Nu har du som studerar ekonomi chansen att kickstarta hösten och din karriär hos oss på PN!

Information om tjänsten
PN har vuxit mycket under de senaste åren och så även vår ekonomiavdelning. Idag består den av ett gemensamt ekonomi- och löneteam, som nu växer och vill till hösten välkomna en ytterligare löneassistent.

Professionals Nord arbetar med kompetensförsörjning i världsklass – vår strategi innebär skräddarsydda lösningar med avstamp i kundens behov och den lokala marknaden. Vi som arbetar internt tror att de bästa skorna alltid är några storlekar för stora, det ska alltid finnas utrymme att växa både i sin roll och som person. Hos Professionals Nord är beslutsvägarna korta och möjligheten till att påverka, bidra och förändra är stor.

Som löneassistent hos oss kommer du att ingå i vårt ekonomiteam där du arbetar nära lönechef Ronja och våra andra löneassistenter. Vi sitter från och med i höst i nya, stora och fräscha lokaler på Strömpilen i Umeå. Du kommer att omges av härliga, sprudlande kollegor som ger otroligt mycket energi, för är det något vi vågar lova så är det att vi har världens bästa arbetsplats!

Arbetsuppgifter
Som löneassistent förväntas du arbeta ca 10 timmar i veckan och framförallt vid varje månadsbryt då det är skarpt läge och alla löneunderlag ska bli klara. Du kommer ansvara för ett antal löneunderlag varje månad och jobba i ett nära samarbete med interna konsultchefer och dina kollegor på ekonomi. Du arbetar löpande med tidrapportering, attestering av frånvaro, semesterhantering, kontakt med konsulter och andra uppgifter kopplat till lön. 

Exempel på arbetsuppgifter:

• Löpande tidrapportering och löneberedning
• Intern support i tidrapporterings- och lönefrågor
• Registrering av kollektivavtal och arbetsgivarintyg

Vi söker dig som
studerar ekonomi och planerar ta examen tidigast 2026, gärna 2027 då vi ser långsiktigt på ett extrajobb hos oss. Du behöver inte ha erfarenhet av yrket sedan tidigare då vi vet att rätt person kommer lära sig arbetsuppgifterna.

Vi kommer därför lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper, då vi vill att du ska trivas i rollen hos oss. Vi tror att du är en person som trivs i det sociala, samtidigt som du har lätt för att skapa struktur. Vi tror även att du är nyfiken att lära dig, har ett sinne för siffror och uppskattar en vardag där det både kan gå fort och där det ibland får kluras innan du går i mål.

START: September eller enligt ö.k
OMFATTNING: Deltid
STAD: Umeå
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Emelie Steen/Ronja Andersson

Rekryteringsprocessen kommer starta i augusti, tidigast vecka 32.

Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på emelie.steen@pn.se

Ansök nu

Löneadministratör till marknadsledande företag i Umeå

Läs mer Maj 10
Är du en erfaren löneadministratör på jakt efter din nya utmaning i Umeå? Vill du vara med och utveckla ekonomifunktionen hos ett marknadsledande företag? Då ska du läsa vidare här!


Om tjänsten
Nu hjälper vi till med rekryteringen av bolagets nya löneadministratör och söker dig som vill ansvara för företagets löner, från ax till limpa. I genomsnitt handlar det om 170 löner där både säsongs- och timanställda ingår. Bolaget är del av en koncern som verkar inom entreprenadbranschen och här får du utöver dina arbetsuppgifter inom lön även vara med och utveckla rutiner och processer på ekonomiavdelningen. Detta gör du närmast tillsammans med en redovisningansvarig som du arbetar tätt tillsammans med och även stöttar med viss bokföring.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Självständigt ansvara för hela lönekörningen för ca 170 löner (vilket görs i Agda)
• Upprätta och underhålla personalregister och lönedatabaser
• Agera kontaktperson internt för frågor som rör lön, semester, föräldraledighet, sjukfrånvaro samt andra frågor kopplat till kollektivavtal
• Stötta verksamheten med relevanta rapporter och statistik
• Hantera onboarding och offboarding av medarbetare
• Ansvara för upprättande av arbetsgivarintyg och anställningsavtal
• Stötta redovisningsansvarig med bokföring

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har arbetat med hela löneadministrationen tidigare och som känner dig trygg med att arbeta självständigt inom lön. Du har en relevant eftergymnasial utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Du har en gedigen förståelse för löneprocesser, kollektivavtal och lagar som rör löneadministration. Du är flytande i svenska i både tal och skrift.

Det är meriterande för tjänsten om du tidigare arbetat i lönesystemet Agda samt har erfarenhet av bokföring.

Personliga egenskaper
Du är serviceorienterad och trivs med att hjälpa och svara på frågor från medarbetare. Vidare är du noggrann, anpassningsbar och har en god samarbetsförmåga. Du är en doer som kan driva ditt egna arbete framåt och har inga problem med att arbeta självständigt.

Vad erbjuder vi
Du erbjuds en rolig och utmanade tjänst där du får ta ett stort ansvar och vara med och bygga ekonomiavdelningen hos bolaget framåt. Du får en bred inblick i ekonomiavdelningens verksamhet, och får chansen att utvecklas inom bokföring och växa i din roll som löneadministratör. Du kommer utgå från ett centralt kontor med mycket frihet under ansvar.

Ansökan
I denna rekrytering samarbetar företaget med SJR. För mer information är du välkommen att kontakta Viola Hammar på 076 647 16 58, alternativt Rebecca Persson på 070 350 35 99. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan. Alla ansökningar och kontakter hanteras konfidentiellt.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Implementationskonsult inom lön

Läs mer Apr 15
Har du erfarenhet av implementering och söker en ny utmaning eller är du en lönekonsult som är intresserad av system? Till våra kontor runt om i Sverige söker vi dig som vill skapa bästa möjliga lösningar för dina kunder och vill arbeta i en utvecklande konsultroll där du får möjligheten att bredda din kompetens inom lön. Hos oss på Aspia får du dela vardag med ett härligt stöttande gäng kollegor och arbeta inom ett bolag som värnar om balansen mellan arbete och privatliv!

Din roll
Rollen som implementationskonsult hos oss är perfekt för dig som brinner för lön, system och utveckling och som trivs i en relationskapande roll. I rollen ansvarar du för uppstarter och projekt för våra kunder. Du hanterar hela processen och jobbar med flera projekt parallellt, både själv och tillsammans med kollegor, som sedan lämnas över till våra lönekonsulter. Som implementationskonsult hos oss arbetar du för att skapa goda och långsiktiga kundrelationer och levererar ett professionellt och kvalitativt implementeringsarbete. Du agerar stöttande gentemot våra kunder och inger trygghet och förtroende.

En arbetsdag kan bestå av att:

- Utvärdera specifika krav från kunder
- Tolkning av kollektivavtal och policys
- Parametersättning av lön- och försystem
- Testning- och kvalitetssäkring

Du kommer att också att ansvara för framtagande och genomförande av utbildningar i våra system. Rollen ställer krav på tekniskt kunnande och ett stort intresse för system- och digital utveckling.

Kvalifikationer:

- Utbildning inom för tjänsten relevant område, lämpligen inom ekonomi eller lön, alternativt att har erfarenhet som applikationskonsult- eller systemansvarig
- Goda kunskaper erfarenhet inom löneområdet, är van vid stora flöden och har erfarenhet från att arbeta i projektform
- Goda kunskaper och teknisk förståelse inom systemadministration
- Goda kunskaper i svenska samt engelska i tal och skrift

Det är meriterande om du:

- Har ett par års erfarenhet av kvalificerat lönearbete, gärna på byrå
- Är insatt i dansk, finsk eller norsk arbetsrätt
- Har arbetat med implementeringsprojekt inom lön/tid/personal
- Har erfarenhet av lönesystemet Flex Lön och av personalsystemet Flex HRM

I alla rekryteringar lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper och för denna tjänst ser vi gärna att du:

- Självständigt kan driva projekt och lösa uppgifter från början till slut
- Är flexibel och kan leverera resultat med hög kvalitet, ibland med korta deadlines
- Har ett konsultativt och lösningsorienterat förhållningssätt
- Har en mycket god förmåga att samarbeta
- Är analytisk i ditt arbetssätt och har förmågan att kritiskt granska och utvärdera arbetsmaterial och processer

Praktiskt om tjänsten:
Placeringsort: Något av våra kontor runt om i Sverige.
Tillträde: Augusti/september eller enligt överenskommelse.

Du erbjuds

Vårt mål på Aspia är att ge dig som medarbetare den bästa tiden i din karriär och vi är måna om att privatliv och arbetsliv ska fungera. Hos oss får du arbeta med frihet under ansvar och flexibel arbetstid, samt kollektivavtal och bra förmåner. Vi tycker att det är viktigt att du känner dig stimulerad i din roll och arbetar därför strukturerat med medarbetarsamtal där du sätter mål och planer för din utveckling. Sist, men inte minst, får du ett härligt gäng kollegor med bred kompetens i ett socialt arbetsklimat!
Låter det som en intressant tjänst för dig? Då ser vi fram emot din ansökan!
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Om du har frågor om tjänsten kan du kontakta rekryterande chef Karin Conradzon: karin.conradzon@aspia.se

Om du har frågor om rekryteringsprocessen kan du höra av dig till ansvarig rekryterare Josefina Hägglund: josefina.hagglund@aspia.se

Vi arbetar kompetensbaserat genom hela vår rekryteringsprocess och gör en objektiv och samlad bedömning av din kompetens, erfarenhet och potential att växa i rollen.

Du ansöker enkelt med CV och genom att besvara urvalsfrågor direkt i vårt verktyg. På grund av GDPR så tar vi inte emot ansökningar via mejl.

Varmt välkommen med din ansökan!

Aspia är en ledande aktör inom redovisning, lön, skatt och affärsrelaterad rådgivning med 1300 medarbetare på drygt 50 kontor i Sverige och närvaro i hela Norden. Vi tror på att göra det svåra enkelt, på effektivitet, på förändring, kunskap och att vara närvarande där våra kunder befinner sig.

Aspia är det självklara valet både för unga som söker sitt första jobb och för erfarna experter som vill ta ett steg vidare i karriären. Idéer och individer får växa hos oss i en inkluderande, rolig och kreativ miljö och det är på Aspia vi vill att du ska ha den bästa tiden i din karriär!

Ansök nu

Andra jobb i Umeå från Professionals Nord Rekrytering AB

Nedan visas andra jobb i Umeå från Professionals Nord Rekrytering AB .

Servicechef inom Ventilation till Caverion

Platschef, bygg
Läs mer Okt 1
Har du lång erfarenhet av att arbeta med ventilation? Är du en duktig ledare och känner att det är dags att utvecklas vidare i karriären? Ta chansen att bli del av Caverion, ett härligt gäng med gedigen erfarenhet där alla hjälps åt!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker en Servicechef inom ventilation till Caverion. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Caverion.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Caverions önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till josefine.haggstrom@pn.se

Du erbjuds
Hos Caverion kommer du att arbeta tillsammans med erfarna kollegor i en platt organisation där lagandan är viktig. Utöver ett givande och viktigt arbete erbjuds du friskvårdsbidrag, sex veckors semester, och många andra förmåner.

Arbetsuppgifter
Gruppen som du kommer ansvara över är självgående och har lång erfarenhet i branschen. De ser nu fram emot att välkomna en ny ledare som sätter lager före jaget och tillsammans vill utveckla Caveron till nästa nivå. Som Servicechef inom ventilation kommer dina arbetsuppgifter att variera vilket ger dig en rolig och dynamisk vardag. Du kommer bland annat att leda projekt, hitta nya affärsmöjligheter och sälja in nya uppdrag, samt förhandla om- och skapa avtal. Vidare kommer du att coacha, stötta och leda din arbetsgrupp.

Exempel på arbetsuppgifter:
• Leda projekt
• Personalansvar
• Avtal
• Hitta nya affärsmöjligheter & utveckla befintliga
• Coacha, leda och stötta gruppen
• Veckoplanering av arbeten

Vi söker dig som:
Har relevant erfarenhet från branschen sedan tidigare där du antingen kommer från ventilationssidan, eller där du fått dina kunskaper inom ventilation genom att exempelvis arbeta som teknisk förvaltare. Kompetensen inom ventilation hos Caverion är stor, vilket öppnar upp för fler potentiella yrkesbakgrunder. Vi ser gärna att du har erfarenhet som ledare sedan tidigare och tycker om att arbeta i en platt organisation. Har du erfarenhet av OVK, avtal och/eller fastighetsförvaltning är det meriterande men inget krav.

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Caverion.

Du är en lagspelare som trivs i en platt organisation där all kompetens tas tillvara på och där man hjälper varandra, både inom arbetslaget och inom företaget i stort. Vidare ser du med ödmjukhet på rollen och trivs i relationsbyggande med kunder och medarbetare. Vi tror att du är en trygg person med hjärtat på rätt ställe och där en nyfikenhet för att utvecklas vidare finns. Körkort B samt svenska och engelska i tal och skrift är ett krav för tjänsten.

För att kunna arbeta i de många säkerhetsklassade uppdrag som Caverion tar sig an krävs det att du är svensk medborgare. Slutkandidat kommer att säkerhetsprövas.

START: Omgående/enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
STAD: Umeå
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Josefine Häggström, josefine.haggstrom@pn.se

Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu

Vi söker en Företagssäljare till Tell Sverige AB

Account manager
Läs mer Okt 4
Nytt
Inledning:

Vi söker en erfaren Företagssäljare till Tell´s team i Umeå. Tell Sverige AB erbjuder företagskunder smarta helhetslösningar inom molnväxlar, telefoni, IT-drift samt fordons-IT.

Information om tjänsten

Professionals Nord söker för Tell Sverige´s räkning en Företagssäljare. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Tell Sverige.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Tell´s önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till fanny.skott@pn.se

Du erbjuds

Som Företagssäljare hos Tell får du en rolig, utmanande, spännande säljroll med stor möjlighet till utveckling där målet är att du ska ta både dig själv och avdelningen till nästa nivå. Du får en anställning hos en av de ledande, lokala aktörerna i branschen där du får arbeta med de senaste produkterna och bli en del av en företagskultur som präglas av snabba puckar, stort engagemang, öppenhet och mycket driv.
Tell erbjuder individuell lön och bonus.

Arbetsuppgifter

I rollen som Företagssäljare är du företagets ansikte utåt. Du besöker både nya och befintliga kunder till Tell och styr i stor utsträckning själv över din arbetstid. Att planera din vecka, ringa och boka upp möten, genomföra och följa upp är naturligt för dig. För att lyckas hos Tell behöver du vara strukturerad, proaktiv och ligga steget före för att ha en strategi och plan för att hjälpa kunden att utvecklas och agera problemlösare.

Tell´s mål är att alltid ge den bästa helhetsupplevelsen och där kommer du att vara en viktig pusselbit. Om du lyckas väl på avdelningen och framöver önskar ta större ansvar, finns goda möjligheter för det.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.

Vi söker dig som:

Vi tror att du har ett genuint intresse av att ta hand om kunder och skapa goda och långsiktiga relationer samt ge ett gott och professionellt bemötande. Vidare söker vi dig som är ambitiös, driven, snabb i tanke och handling med ett brinnande intresse för affärer.

Du har helst erfarenhet som B2B-säljare, Account manager eller KAM. Erfarenhet från uppsökande försäljning är meriterande, likväl som produktkunskap inom växellösningar, IT och abonnemang. Du har en utpräglad vilja och förmåga att ta ansvar för din egna prestation och triggas av att arbeta mot satta mål.

START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
STAD: Umeå
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Fanny Skott

Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på fanny.skott@pn.se

Ansök nu

Driven student till Sweco!

Civilingenjör, bygg
Läs mer Sep 20
Är du driven, framåt och sätter ett stort värde av att vara en del av en arbetsgrupp med ett stort fokus på gemenskap? Sweco fortsätter att växa och söker dig som vill få möjligheten att komma in i arbetslivet redan under studietiden. Ta chansen att bli Swecos nästa stjärnsatsning!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker för Swecos räkning en student till deras team inom väg, gata och mark.
Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Sweco under studietiden. Intentionen är att du efter examen ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Möjlighet att göra eventuell praktik samt examensarbete kommer också att finnas!

Gruppen har utvecklats mycket de senaste åren och det går väldigt bra. Av den anledningen vill de utöka sitt team, som idag består av 18 medarbetare, med en ny förmåga som vill vara med och tillsammans utveckla gruppen och verksamheten vidare i samma anda. Det finns ett stort fokus på gemenskap och samarbete, där en öppen och positiv kultur är en självklarhet. Du kommer att vara en del av ett team där man sätter stort värde i att utvecklas tillsammans med kunden samtidigt som det är prioriterat att ha kul på jobbet och ge förutsättningar för att hitta en balans mellan arbete och privatliv.

Projekten kan vara utspridda över hela landet och det finns en stor stolthet att få vara med och påverka utvecklingen av miljön och samhället på ett hållbart sätt, vilket du får möjligheten vara en del av!

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Swecos önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till josefine.haggstrom@pn.se
Professionals Nord har stark lokal kännedom och tillsammans med oss blir du en viktig representant som bidrar till ett starkare Norrland!

Arbetsuppgifter
Som student kommer du få möjlighet att testa på flera olika arbetsuppgifter, hjälpa till i olika projekt och ha ett stort kompetensutbyte tillsammans med dina kollegor.
Exempel på arbetsuppgifter som skulle kunna vara aktuella är:
- Administrera uppdrag
- Protokollföra och delta vid olika möten
- Affärsplanering, förbereda agendor och protokollföra
- Rapportera, tidplanera, PM
- Hjälpa till ute i fält
- Enklare projektering

Du kommer att ha ditt hemmakontor i Swecos mycket fina lokaler i Umeå.

Vi söker dig som:
Läser till Civilingenjör eller en YH utbildning inom passande inriktning och vill ta chansen att starta din utveckling i arbetslivet redan nu tillsammans med Sweco. Vi ser gärna att du är någonstans i mitten av din utbildning och kan arbeta ca en dag i veckan.

Vi tror att dina personliga egenskaper kommer vara avgörande för hur väl du kommer att trivas och utvecklas i rollen hos Sweco. Du har ett stort driv och är prestationsinriktad i din natur, där din naturliga nyfikenhet gör att du ser möjligheten att utvecklas i din roll och inom företaget. En positiv attityd till arbetet och gruppen är av vikt då gruppens förmåga att arbeta tillsammans är en central faktor till gruppens framgång. Du är också prestigelös i ditt sätt och har inga problem att ta dig an uppgifter av olika karaktär eller vara en del av en grupp där rangordning inte existerar.

Vidare tror vi att du har ett stort intresse för entreprenad- och byggbranschen. Läser du en utbildning inom civil- eller högskoleingenjör väg- och vattenbyggnad, samhällsbyggnad eller bygg- och anläggning är det ett plus, men inte ett krav. Det samma gäller om du studerar en kortare utbildning inom samma område. Då mycket av arbetet består av kommunikation med kollegor är det av vikt att du pratar och skriver på svenska och att du känner dig bekväm i det engelska språket.

START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Deltid
STAD: Umeå
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Josefine Häggström

Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@professionalsnord.se

Ansök nu

Projektör till Sweco!

Civilingenjör, bygg
Läs mer Sep 20
Har du några års erfarenhet som projektör och är redo för nya utmaningar? Har du kanske erfarenhet som uppdragsledare eller teknikansvarig? Nu söker vi dig som är du driven, framåt och sätter ett stort värde i att vara en del av en arbetsgrupp med ett stort fokus på gemenskap! Sweco fortsätter att växa och söker dig som vill få möjligheten att växa vidare tillsammans med dem i en passande roll inom väg, gata & mark. Ta chansen att bli del av Sweco redan nu!

Information om tjänsten
I samarbete med Sweco söker vi nya medarbetare till deras team inom väg, gata och mark.
Gruppen har utvecklats mycket de senaste åren och det går väldigt bra. Av den anledningen vill de utöka sitt team, som idag består av 18 medarbetare, med en ny förmåga som vill vara med och tillsammans utveckla gruppen och verksamheten vidare i samma anda. Det finns ett stort fokus på gemenskap och samarbete, där en öppen och positiv kultur är en självklarhet. Du kommer att vara en del av ett team där man sätter stort värde i att utvecklas tillsammans med kunden samtidigt som det är prioriterat att ha kul på jobbet och ge förutsättningar för att hitta en balans mellan arbete och privatliv.

Projekten kan vara utspridda över hela landet och det finns en stor stolthet att få vara med och påverka utvecklingen av miljön och samhället på ett hållbart sätt, vilket du får möjligheten att vara en del av!

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Swecos önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till josefine.haggstrom@pn.se
Professionals Nord har stark lokal kännedom och tillsammans med oss blir du en viktig representant som bidrar till ett starkare Norrland!

Arbetsuppgifter
Beroende på ditt intresse och din profil kan du själv vara med och påverka vilken roll du kommer att kliva in i.
Exempel på arbetsuppgifter som skulle kunna vara aktuella är:
- Projekteringsuppdrag i både större och mindre infrastrukturprojekt inom väg, gata, mark, landskap och anläggning.
- Uppdragsledare eller teknikansvarig

Du kommer att ha ditt hemmakontor i Swecos mycket fina lokaler i Umeå. Resor är sällan förekommande, om du inte själv önskar det. Uppdragen utförs vanligtvis på distans med hjälp av videokonferenssamtal.
Vi söker dig som:

Har hunnit samla på dig några års arbetslivserfarenhet efter din examen från civil- eller högskoleingenjörsutbildning inom väg- och vattenbyggnad, samhällsbyggnad eller bygg- och anläggning. Alternativt att du kommer från entreprenadbranschen och har relevant erfarenhet för denna tjänst. Vi tror att du är relativt självgående i ditt arbete som projektör och vi ser gärna att du har erfarenhet som uppdragsledare eller teknikansvarig.
Dina personliga egenskaper kommer att vara avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Sweco.

Du har ett stort driv och är prestationsinriktad i din natur, där din naturliga nyfikenhet gör att du ser möjligheten att konstant utvecklas i din roll och inom företaget. En positiv attityd till arbetet och gruppen är av vikt då förmåga att arbeta tillsammans är en central faktor till er framgång. Du är också prestigelös i ditt sätt och har inga problem att ta dig an uppgifter av olika karaktär eller vara en del av en grupp där rangordning inte existerar.
Du har insyn och ett stort intresse för entreprenad- och byggbranschen. Då mycket av arbetet består av kommunikation med kunder och kollegor är det av vikt att du pratar och skriver på svenska och att du känner dig bekväm i det engelska språket.

START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
STAD: Umeå
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Josefine Häggström

Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@professionalsnord.se

Ansök nu

Junior projektör till Sweco!

Civilingenjör, bygg
Läs mer Sep 20
Har du nyligen tagit examen och är redo att hitta ditt drömjobb? Är du driven, framåt och sätter ett stort värde i att vara en del av en arbetsgrupp med ett stort fokus på gemenskap? Sweco fortsätter att växa och söker dig som vill få möjligheten att växa tillsammans med dem i en roll som projektör inom väg, gata, mark. Ta chansen att signa ditt anställningsavtal redan nu!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker för Swecos räkning nya medarbetare till deras team på väg, gata och mark. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Sweco under 12 månader. Intentionen är att du på sikt ska bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

Gruppen har utvecklats mycket de senaste åren och det går väldigt bra. Av den anledningen vill de utöka sitt team, som idag består av 18 medarbetare, med en ny förmåga som vill vara med och tillsammans utveckla gruppen och verksamheten vidare i samma anda. Det finns ett stort fokus på gemenskap och samarbete, där en öppen och positiv kultur är en självklarhet. Du kommer att vara en del av ett team där man sätter stort värde i att utvecklas tillsammans med kunden samtidigt som det är prioriterat att ha kul på jobbet och ge förutsättningar för att hitta en balans mellan arbete och privatliv.

Projekten kan vara utspridda över hela landet och det finns en stor stolthet att få vara med och påverka utvecklingen av miljön och samhället på ett hållbart sätt, vilket du får möjligheten vara en del av!
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Swecos önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till josefine.haggstrom@pn.se

Professionals Nord har stark lokal kännedom och tillsammans med oss blir du en viktig representant som bidrar till ett starkare Norrland!

Arbetsuppgifter
Beroende på ditt intresse och din profil kan du själv vara med och påverka vilken roll du kommer att kliva in i.

Exempel på arbetsuppgifter som skulle kunna vara aktuella är:
- juniora projekteringsuppdrag i både större och mindre infrastrukturprojekt inom väg, gata, mark, landskap och anläggning.
- Biträdande uppdragsledare för att avlasta ordinarie uppdragsledare i dess arbetsuppgifter

Du kommer att ha ditt hemmakontor i Swecos mycket fina lokaler i Umeå. Resor är sällan förekommande, om du inte själv önskar det. Uppdragen utförs vanligtvis på distans med hjälp av videokonferenssamtal.

Vi söker dig som:

Nyligen tagit examen från din civil- eller högskoleingenjörsutbildning inom väg- och vattenbyggnad, samhällsbyggnad eller bygg- och anläggning.
Dina egenskaper kommer att vara avgörande för hur väl du kommer att trivas i rollen hos Sweco. Du har ett stort driv och är prestationsinriktad i din natur, där din naturliga nyfikenhet gör att du ser möjligheten att konstant utvecklas i din roll och inom företaget. En positiv attityd till arbetet och gruppen är av vikt då förmåga att arbeta tillsammans är en central faktor till er framgång. Du är också prestigelös i ditt sätt och har inga problem att ta dig an uppgifter av olika karaktär eller vara en del av en grupp där rangordning inte existerar.

Du har insyn och ett stort intresse för entreprenad- och byggbranschen. Läser du en utbildning inom civil- eller högskoleingenjör väg- och vattenbyggnad, samhällsbyggnad eller bygg- och anläggning är det ett plus, men inte ett krav. Det samma gäller om du studerat en kortare utbildning inom samma område. Då mycket av arbetet består av kommunikation med kunder och kollegor är det av vikt att du pratar och skriver på svenska och att du känner dig bekväm i det engelska språket. 

START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
STAD: Umeå
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Josefine Häggström
Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@professionalsnord.se

Information om kundföretaget
Sweco planerar och utformar framtidens samhällen och städer. Resultatet av deras arbete blir hållbara byggnader, effektiv infrastruktur och tillgång till el och rent vatten. Med 18 500 medarbetare i Europa kan de erbjuda deras kunder rätt kompetens för varje sammanhang.
Avdelningen för väg, gata och mark besitter kärnkompetens just inom det området. Förutom det hjälper de även kunderna med gestaltning och landskapsarkitektur, omgivningspåverkan med anledning av vibrationsalstrande arbeten, fjärrvärmeprojektering och trafikutredningar.

Ansök nu

Utbilda dig till Signaltekniker med garanterad anställning!

Servicetekniker, maskin
Läs mer Aug 23
Är du redo att bli en nyckelperson i utvecklingen av morgondagens infrastruktur? Vår utbildning ger dig både teoretisk kunskap och praktisk erfarenhet, och säkerställer att du är fullt förberedd för att ta steget ut i en spännande och säker karriär. Sök idag och säkra din plats i en bransch med stora möjligheter!

Nu lanserar Professionals Nord en intensivutbildning inom Signalteknik för att utbilda nästa generations Signaltekniker, du kan bli en av dem! Efter utbildningen garanteras du en anställning hos oss och ett uppdrag som konsult hos vår kund Strukton Rail under 18 månader med intentionen och målsättningen av en fortsatt anställning hos Strukton Rail förutsatt att samarbetet har fungerat väl.

Vi vet av erfarenhet att dina personliga egenskaper är avgörande för din framgång. Därför välkomnar vi dig, oavsett tidigare kunskap, bakgrund eller utbildning, att bli Strukton Rails nästa signaltekniker!

Information om programmet
Utbildningsprogrammet bygger på metoden Accelerated Learning, som består av kortare teoretiska delar i kombination med praktiska moment för att ge dig alla verktyg för att lyckas i rollen. Du kommer att utbildas inom en rad tekniska och säkerhetsrelaterade områden för att arbeta med järnvägssystemens signalsystem. Utbildningen innefattar bland annat:

• Grundläggande el
• Säkerhet, standarder och regelverk för arbete på järnvägen
• Signalteknik
• Växlar och spårspärrar
• Kabeldragning
• Grundläggande termer och symboler

Du genomgår en kostnadsfri intensivutbildning på 12 veckor där du även erhåller en månadsvis utbildningsersättning (motsvarande CSN) under studieperioden, för att få möjligheten till en raketstart på din nya karriär som signaltekniker!

Programinnehåll
Uppstartsevent: 18 december 2024
Utbildningsperiod: 6 januari – 28 mars 2025
Utbildningsort: Stockholm & Ängelholm. Professionals Nord står för boende vid utbildning.
Datum för praktik: 10 mars – 18 mars 2025
Första dag hos Strukton Rail Nord: 31 mars 2025
Omfattning: Heltid
Arbetsort efter avslutad utbildning: Vännäs/Umeå, Lycksele, Hällnäs, Älvsbyn och Piteå

Utbildningsprogrammet är ett nära samarbete mellan Professionals Nord och Strukton Rail. Efter avklarad examen anställs du av oss på Professionals Nord och under de första 18 månaderna arbetar du som konsult hos vår kund Strukton Rail. Förutsatt att samarbetet har fungerat väl, är målsättningen och intentionen en fortsatt anställning hos Strukton Rail. Rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Strukton Rail önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se

Information om tjänsten
Strukton Rail är en ledande aktör inom järnvägsinfrastruktur, med fokus på drift, underhåll och modernisering, som skapar hållbara och säkra transportlösningar, med starkt fokus på säkerhet och kvalitet. Du kommer att arbeta med Strukton Rails drift- och underhållskontrakt Holmsund-Boden södra ink. Tvärbanor. Arbetet innefattar både förebyggande och felavhjälpande underhåll på perronger och spårområden. Tjänsten innebär utomhusarbete och du jobbar främst dagtid vardagar. Arbete på nätter samt helg förekommer, och du har beredskap enligt rullande schema. Eftersom Distrikt Nord är ett stort geografiskt område behöver du trivas med att köra bil i arbetet då vissa dagar kan innebära många mil bakom ratten.

Som signaltekniker ansvarar du för installation, underhåll och felsökning av järnvägens signalsystem. Du säkerställer att signaler, växlar och andra säkerhetssystem fungerar korrekt för att garantera säkra och effektiva tågförflyttningar. I rollen ingår även att arbeta med systemintegration, följa säkerhetsföreskrifter och dokumentera utfört arbete. Du kommer att arbeta både självständigt och i par, med fokus på att upprätthålla högsta standard i en kritisk del av järnvägsinfrastrukturen.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innehålla:

• Felavhjälpning och felsökning vid problem på järnvägen
• Reparation av felaktiga eller slitna komponenter
• Utföra förebyggande underhåll i proaktivt syfte
• Dokumentation och avrapportering av de arbeten du utfört

Vi söker dig som

• Är tekniskt lagd och trivs med att arbeta både utomhus och med kroppen!
• Har godkända tester (MAP & Matrigma)
• Godkänd hälsoundersökning (Bokas av PN för slutkandidater)
• Har fyllt 18 år
• Innehar B-körkort
• Talar och skriver obehindrat på svenska

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas under utbildningen men även i tjänsten som Signaltekniker hos Strukton Rail. Vi tror därför att du är nyfiken och tar dig an uppgifter med ett högt säkerhetstänk och tar ett stort ansvar för ditt arbete. Det är även viktigt att du som person är problemlösande och vill utveckla din kompetens i arbetet. I rollen som Signaltekniker kommer du ha tajt dialog både med kollegor, beställare och arbetsledare och ställer därför höga krav på kommunikation och samarbetsförmåga. Utöver det ser vi att du som person är stresstålig och flexibel då arbetet kan variera från dag till dag.

Denna tjänst kan komma att säkerhetsprövas för placering i säkerhetsklass.

Ansökan och rekryteringsprocess
När du ansöker till programmet kommer du inledningsvis att få besvara ett antal frågor där du redogör ditt intresse för utbildningen och tjänsten. Då personliga egenskaper, motivation och engagemang är av största vikt ser vi fram emot att ta del av varför just du ska ta en plats i utbildningen. Efter inskickad ansökan kommer du även att få ett mejlutskick med länk till ett personlighetstest och ett test kopplat till logisk slutledningsförmåga som du behöver genomföra med godkänt resultat för chans att gå vidare i rekryteringsprocessen.

START: Januari 2025
OMFATTNING: Heltid
STAD: Flexibel stationeringsort (Vännäs, Umeå, Lycksele, Hällnäs, Älvsbyn, Piteå)
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Emelie Steen

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu