Umeå: Chef - Drift och Anläggningsutveckling bredband

Hitta ansökningsinfo om jobbet Chef - Drift och Anläggningsutveckling bredband i Umeå. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Umeå inom den kategorin.

Publicerad: 2024-02-28 // Varaktighet: Heltid

Allt vi gör, gör vi för Umeå

Våra energi-och kommunikationslösningar spelar stor roll i våra kunders vardag. Varje dag. Hos oss arbetar du med samhällsviktiga tjänster, där du är en del i utvecklingen av en hållbar region. Vi erbjuder dig en varierad yrkesroll, där du får goda möjligheter att utvecklas och växa tillsammans med oss. Samtidigt som du kan bibehålla balansen mellan arbete och fritid. Självklart ingår en rad förmåner, med fokus på att du ska må bra.

Umeå Energi har ett uppdrag att säkerställa kommunikationsinfrastruktur i Umeå Kommun. Din roll är att utveckla vårt fibernät med fokus på drift och anläggningsutveckling tillsammans med ditt team. Teamet består av totalt 9st medarbetare med varierande roller så som nätverkstekniker, fibertekniker, leveranskoordinator, anläggningsutvecklare och förvaltningsledare. Teamet samarbetar dagligen med kollegor i andra delar av Umeå Energi, partners och leverantörer för att utveckla och underhålla vårt bredbandsnät och tjänster.

I din roll:

- Har du ett helhetsansvar för att leda, driva, förvalta och utveckla verksamheten tillsammans med medarbetarna mot gemensamma mål.

- Har du personal- och arbetsmiljöansvar och verkar för löpande kunskapsdelning och kompetensutveckling. Du ansvarar för att stötta, coacha och utveckla individer.

- Planerar, prioriterar och koordinerar du teamets arbete samtidigt som du genom uppföljning ansvarar för att arbetet når mål kring kvalitet, tid och kostnad.

- Ingår du i affärsteamet för Bredband, vilket innebär att aktivt bidra till att utveckla affären för att möta framtida behov och leverera på Umeå Energis uppdrag.

Din vardag

Tillsammans med ditt team arbetar du med att fibernätet håller rätt tillgänglighet och robusthet. Ni säkerställer utveckling av rutiner och processer för drift, förvaltning, underhåll, support, leverans och utveckling. Ni säkerställer att våra anläggningar är korrekt dokumenterade och upprätthåller tekniska riktlinjer som ligger i linje med teknik- och säkerhetsutveckling och ser också till att Umeå Energi följer de lagar och föreskrifter som finns rörande drift av telekommunikationstjänster. En del av uppdraget innebär ansvar för driftsäkerhet och förebyggande åtgärder för att säkerställa ett robust kommunikationsnät. Ni fungerar som en stödjande funktion gentemot andra avdelningar inom Umeå Energi där teamet besitter djup teknisk kompetens kring våra kommunikationsnät och produkter/tjänster. Ni är behjälpliga att ta fram ekonomiska kalkyler och underlag för investeringsbeslut, samt i upphandlingar av leverantörer.

I teamets arbetsuppgifter ingår dialoger med kunder, samarbetspartners och leverantörer inom frågor som rör exempelvis drift, support, säkerhet och anläggningsutveckling. Effektivisering av våra processer och rutiner för att minska våra kostnader är en viktig del av arbetet. I teamet hanterar ni leveranser till kunder, felsöker och stöttar andra avdelningar inom Umeå Energi samt externa kunder. Omvärldsbevakning är en del av arbetet eftersom det händer mycket inom branschen just nu. Du är en god representant för Umeå Energi i kunddialoger, nätverksträffar och branschkonferenser.

För att lyckas i rollen har du:

- Eftergymnasial utbildning eller utbildning som tillsammans med arbetslivserfarenhet bedöms relevant.

- Några års erfarenhet från telekombranschen.

- Ledarerfarenhet.

- Erfarenhet av ekonomisk uppföljning.

Meriterande:

- Erfarenhet av förändringsledning.

Personliga egenskaper

Du är en aktivt närvarande ledare som med ödmjukhet och prestigelöshet lyckas skapa inkluderande förutsättningar för både team och individ att växa. Du skapar goda relationer inom organisationen och externt samt arbetar för att främja samarbete så att vi på mest effektiva sätt nyttjar det engagemang och den kompetens som finns. Du är lojal, kommunikativ, målinriktad och mår bäst när du är med och skapar förutsättningar för dina medarbetare så vi uppnår målen som ett lag. Du har förmågan att hantera frågor av både operativ, taktiskt och strategisk karaktär och rör dig enkelt mellan de olika perspektiven rollen kräver.

Ansök direkt

Välkommen med din ansökan via www.jobb.umeaenergi.se senast 2024-03-10.

För mer information om tjänsten kontakta gärna rekryterande chef Henrik Nilsson 070- 689 89 60, för mer information om processen kontakta HR strateg Susanne Sundsten 0761475887. Fackliga företrädare når du via vår växel, 090-16 00 00.

Som samhällsviktig verksamhet är det viktigt för oss med en trygg arbetsmiljö för våra medarbetare samt att våra tillgångar och information är skyddade. Som ett led i vårt systematiska säkerhetsarbete genomför vi därför en bakgrundskontroll på slutkandidaten för den här tjänsten. Några av våra roller kräver säkerhetsprövning, om det är aktuellt för tjänsten du sökt så kommer du att få mer information kring det i ett senare skede.

Vi undanber oss samtal från säljare av rekryterings- och annonslösningar. Vi har gjort vårt val av kanaler.

På jobb.umeaenergi.se kan du läsa mer om våra drivkrafter och utmaningar, samt ta del av några av våra medarbetares vardag

Alla platsannonser →

Andra jobb i Umeå som Administrativ chef

Nedan visas andra jobb i Umeå som Administrativ chef.

Intresseanmälan tjänsteman hos Lernia i Umeå

Läs mer Sep 11
Nytt
Hej tjänsteman! Så roligt att du har hittat hit - vi söker dig som söker jobb!

Om du är intresserad av att bli en del av vårt team men inte hittar några lediga tjänster som matchar din profil, ta gärna chansen att skicka in en spontanansökan. Vi kommer att jämföra din kompetens och utbildning med våra framtida rekryteringar och återkoppla till dig när en passande position blir tillgänglig.

Om dig

Vi söker dig som har minst gymnasieexamen och det är meriterande om du har fortsatta studier inom relevant område. Du behöver också ha ett B-körkort och kunna tala och skriva svenska flytande.

Som person är du positiv, flexibel och har en god kommunikationsförmåga. Du är också lösningsorienterad och har förmågan att tänka kreativt för att hitta nya sätt att lösa problem.

Om du tror att du är den vi söker, skicka in din ansökan med CV och personligt brev till oss. Vi ser fram emot att höra från dig.

Uppdraget som konsult

Detta är en öppen förfrågan med tanken att kunna möta kommande förfrågningar från kunder i Skellefteå. Vi vill gärna skapa kontakt med dig som är intresserad av kommande konsultuppdrag redan nu för att göra dig "Startklar".

Vill du veta mera hur det är att arbeta som konsult och vad vi erbjuder dig på Lernia, Surfa in på denna länk:

www.lernia.se/jobb/jobba-som-konsult/

Hur du ansöker

För att söka tjänsten klickar du på "Sök tjänsten" ovan och fyller i formuläret eller loggar in med ditt Linkedin-konto nedan. Vänligen kontakta konsultchef Maria Aaro via e-post: maria.aaro@lernia.se eller telefonnummer: 0724012759. om du har några frågor eller funderingar. Välkommen att söka denna tjänst genom att skicka in CV och personligt brev via länken. Om du har några frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Maria Aaro via e-post: maria.aaro@lernia.se eller telefonnummer: 0724012759.

Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

Övrigt

Uppdragslängd: kortare till längre uppdrag

Placeringsort: Umeå

Forma framtiden med oss!

Lernia utvecklar framtidens arbetskraft. Det gör vi genom att utbilda, matcha, bemanna och rekrytera. Snabbt och utan krångel löser vi arbetsmarknadens behov så att människor och företag kan nå sin fulla potential. Det har varit vår uppgift i över hundra år. Lernia omsatte 3,3 miljarder kronor 2022 och finns över hela landet. Vi utbildade och coachade 19 900 personer och förmedlade 11 500 bemanningskonsulter. 13 700 personer fick möjlighet till nytt jobb genom våra tjänster.

Ansök nu

SLU i Umeå söker en Facility Manager

Läs mer Sep 6
Gemensamma verksamhetsstödet
Till Serviceenheten söker vi nu en Facility Manager till vårt campus i Umeå. Vi söker dig som vill bli en del av vårt team och bidra till en trivsam arbetsplats och en effektiv serviceleverans.
Om jobbet
Som Facility manager (FM) är du länken mellan mottagare, vår interna serviceorganisation, hyresvärden Akademiska hus samt övriga interna och externa serviceleverantörer/entreprenörer. Du ska på plats företräda Avdelningen för infrastruktur (Infra) och där ansvara för överenskomna serviceleveranser. Till din hjälp har du en servicegrupp som i dagsläget består av 9 medarbetare. Servicegruppen arbetar flexibelt med olika serviceuppgifter såsom lokalvård, närservice, godshantering, gashantering, post, transport m.m. Du har personal- och budgetansvar. Som FM rapporterar du till Infras servicechef och ingår i dennes ledning i en grupp FM:are från övriga serviceområden/orter.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:


• Tillsammans med servicechef, Infras ledningsfunktioner och övriga FM leda och utveckla processer, rutiner och arbetssätt kring våra servicetjänster.
• Personal- och ledningsansvar för medarbetarna inom servicegruppen.
• Tillsammans med servicechef arbeta med planerings- och budgetarbetet samt stödja vid inköp- och upphandlingar.
• Ekonomisk uppföljning.
• Administrera och följa upp inkomna serviceärenden i vårt ärendehanteringssystem.
• I samverkan med lokal- och projektorganisationen leda mindre byggtekniska hyresgästanpassningar inom serviceområdet.
• Vara Infras lokala representant i miljö- och säkerhetsfrågor.

En stor del av arbetet kommer att bestå av kontakter av olika slag, allt från interna kunder och mottagare till externa leverantörer. Du arbetar självständigt, fattar egna beslut och har förmåga att organisera och prioritera.

Din bakgrund 
Som person är du prestigelös och engagerad. Du trivs i en roll där du träffar människor och har möjlighet att driva utveckling. Du är kommunikativ och handlingskraftig och förstår vikten av att skapa goda relationer med din omgivning. Genom din positiva attityd bidrar du till ett gott arbetsklimat med såväl nöjda medarbetare som mottagare. Vi lägger särskilt stor vikt vid personlig lämplighet.


• Du har minst gymnasieexamen.
• Du har arbetat som chef eller arbetsledare med personal- och ekonomiansvar.
• Du har erfarenhet av ekonomisk uppföljning och budgetarbete.
• Du har kunskap och erfarenhet av serviceorienterad verksamhet.
• Du har mycket god datorvana och behärskar MS Office.
• Du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
• Du innehar B-körkort.

Du förstår vikten av lagspel och hjälper till där det behövs.

Om oss
Infraavdelningen är en av tretton avdelningar inom verksamhetsstödet vid Sveriges lantbruksuniversitet. Infra bedriver verksamhet på universitetets huvudorter Umeå, Uppsala och Alnarp. Avdelningen har ca 120 medarbetare och omsätter ca 100 Mkr. Verksamhetens tjänsteområden omfattar allt från basservice till myndighetsuppgifter och vänder sig till hela universitetet.

Läs mer om våra förmåner och hur det är att jobba vid SLU på https://www.slu.se/om-slu/jobba-pa-slu/

Placering:
Umeå

Anställningsform:
Tillsvidareanställning. SLU kan komma att tillämpa provanställning. 

Omfattning:
100%

Tillträde:
Enligt överenskommelse.

Ansökan:
Välkommen med din ansökan via ansökningsknappen nedan senast 2024-10-06.

Fackliga kontaktpersoner:
https://internt.slu.se/min-anstallning/facket/kontaktpersoner/

 


Sveriges lantbruksuniversitet (SLU) har en nyckelroll i utvecklingen för hållbart liv, grundad i vetenskap och utbildning. Genom vårt fokus på samspelen mellan människa, djur och ekosystem och ett ansvarsfullt brukande av naturresurserna bidrar vi till en hållbar samhällsutveckling och goda livsvillkor på vår planet. Huvudorter är Alnarp, Umeå och Uppsala, men verksamhet bedrivs också på forskningsstationer, försöksparker och utbildningsorter i hela landet.

SLU har drygt 3000 medarbetare, 5000 studenter och forskarstuderande och en omsättning på över tre miljarder kronor. Universitetet satsar på attraktiva miljöer på sina campusområden. Vi arbetar för en jämställd och inkluderande arbetsmiljö där öppna samtal mellan människor med olika erfarenheter lägger grunden för vetenskaplighet, kreativitet och utveckling. Vi välkomnar därför personer med olika bakgrunder och perspektiv att söka den aktuella anställningen.

Ansök nu

Gruppchef till Stöd- och serviceverksamheten, grupp 4

Läs mer Sep 6
Är du redo för en större uppgift?

Polismyndigheten är Sveriges största myndighet med ca 37 000 medarbetare och är organiserad i sju polisregioner, ett antal nationella avdelningar samt ett kansli. Myndigheten befinner sig i en omfattande tillväxt som kommer att pågå de kommande åren. Detta för att kunna möta framtidens utmaningar. Att arbeta för polisen är att skapa trygghet i människors liv. Varje dag.

Polisområde Västerbotten består av tre lokalpolisområden, LPO Umeå, Södra Lappland och Skellefteå. Lokalpolisområde Umeå har verksamhet i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Robertsfors, Vindeln samt Bjurholm.

Gruppen Stöd/service 4 som finns i Umeå hanterar lokalpolisområdets externa och interna service såsom beslagshantering och tillståndsverksamhet avseende bl.a. allmänna sammankomster och offentliga tillställningar. I den aktuella gruppen finns även handläggare som fungerar som stöd till utredningsverksamheten och ledningen för lokalpolisområdet.

Vi söker nu gruppchef till lokalpolisområde Umeå, Stöd/Service grupp 4 med placeringsort Umeå.

ARBETSUPPGIFTER
Som chef för stöd/service 4 rapporterar du till lokalpolisområdeschefen samt ingår i lokalpolisområdets ledningsgrupp, där ni tillsammans ansvarar för att uppdrag genomförs samt att driva myndighetens förändrings- och utvecklingsarbete. Du har särskilt ansvar för gruppens verksamhet inom området stöd/service och dess resultat. Som gruppchef företräder du hela Polismyndigheten både internt och externt samt arbetar för att stärka förtroendet för polisverksamheten.

Att vara chef och ledare inom Polismyndigheten innebär att skapa trygghet och bygga förtroende genom att utöva ett uppriktigt, modigt och lyhört ledarskap med tillit till andras kompetens och förmåga. Som chef driver du utveckling genom att inspirera och uppmuntra till reflektion och återkoppling på ett sätt som utgår från att vi följer lagen och behandlar människor lika. Du skapar förutsättningar och verkar för goda relationer som bidrar till att vi agerar tillsammans utifrån vad som är bäst för medborgarna och uppdraget som helhet.

KVALIFIKATIONER
Detta är en möjlighet för dig som har:
• minst 6 månaders sammanhängande erfarenhet av att ha arbetat som arbetsledare, projektledare eller liknande
• erfarenhet av att delta i förändrings- och utvecklingsarbeten
• erfarenhet av aktuellt verksamhetsområde, som exempelvis utredning-, handläggning- eller receptionsarbete, som arbetsgivaren bedömer som relevant
• för funktionen relevant examen/utbildning


Vi ser det som meriterande om du utöver detta även har:
• erfarenhet av att leda andra mot uppsatta mål och resultat
• ingått i ledningsforum
• erfarenhet av polisorganisationens verksamhet
• chefs- och ledarskapsutbildning för direkt, indirekt och/eller strategisk nivå
• erfarenhet av att delta i/driva samverkan med samhällsaktörer utanför polisorganisationen/den egna organisationen
• förundersökningsledarutbildning och/eller erfarenhet av förundersökningsledning som arbetsgivaren bedömer som relevant
När vi anställer kommer vi att lägga stor vikt vid personliga egenskaper och ledarskapsförmågor. Som grund för den bedömningen ligger Polismyndighetens ledarkriterier. Ledarkriterierna anger en beskrivning av ett önskvärt ledarskap inom Polismyndigheten och omfattar följande förmågor:

• analys och helhetssyn
• mål och resultat
• utveckling och förändring
• social säkerhet
• muntlig och skriftlig kommunikation
• skapa delaktighet och motivation

Läs mer om ledarkriterierna https://polisen.se/ledarkriterier/ Om inte länken är klickbar kopiera och klistra in länktexten i din webbläsare. [Lägg in textförklaringen vid länken i annonsen eftersom att länkar inte blir klickbara på LinkedIn.]

Som en del i urvalsprocessen kommer även tester att användas.

ÖVRIGT
Arbetsort: Umeå
Arbetstid: Veckoplanerad arbetstid 5:2
Tillträde: Enligt överenskommelse
Funktion: Chef grupp

Från och med maj 2024 använder vi inte personligt brev i våra rekryterings-processer. Vi ber dig istället att bifoga ditt CV där du tydligt beskriver på vilket sätt du uppfyller efterfrågade kvalifikationer och meriter kopplat till aktuell rekrytering. Du kan se den kompletta kravprofilen i jobbannonsen.

Utöver CV behöver du även besvara ett antal urvalsfrågor som en del av din ansökan. Dessa frågor utgår från aktuell kravprofil och att besvara frågorna är en förutsättning för att din ansökan ska anses komplett.

Vänligen notera att eventuella krav ska vara uppfyllda vid ansökningstillfället.

Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Polisens rekryteringsstöd Visma Recruit.

Som en del i urvalsprocessen kommer även tester att användas.

Om du vill komplettera din ansökan vänder du dig till ansvarig HR-konsult.

En anställning hos Polismyndigheten kan komma att inledas med en provanställning om sex månader.

Polismyndigheten är Sveriges största myndighet. Vi erbjuder dig en arbetsplats som stimulerar till mångfald, kreativitet och personlig utveckling.
Läs gärna om våra förmåner som anställd hos polisen på: https://polisen.se/erbjudande
Vi bedriver vår verksamhet enligt vår värdegrund: engagemang, effektivitet och tillgänglighet. Som medarbetare inom polisen agerar du för likabehandling. Det är en förutsättning för rättssäkerhet, rättstrygghet och för polisens legitimitet i samhället. Som företrädare för polisen respekterar du allas lika värde och skapar förtroende för polisen.

Läs gärna mer om polisen och vår verksamhet på polisen.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Vi undanber oss samtal och mail från dig som vill sälja annons- och rekryteringstjänster.

Ansök nu

Gruppchef till Stöd- och serviceverksamheten, grupp 1

Läs mer Sep 6
Är du redo för en större uppgift?

Polismyndigheten är Sveriges största myndighet med ca 38 000 medarbetare och är organiserad i sju polisregioner, ett antal nationella avdelningar samt ett kansli. Myndigheten befinner sig i en omfattande tillväxt som kommer att pågå de kommande åren. Detta för att kunna möta framtidens utmaningar. Att arbeta för polisen är att skapa trygghet i människors liv. Varje dag.

Polisområde Västerbotten består av tre lokalpolisområden, LPO Umeå, Södra Lappland och Skellefteå. Lokalpolisområde Umeå har verksamhet i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Robertsfors, Vindeln samt Bjurholm.

Gruppen Stöd/service 1 som finns i Umeå hanterar lokalpolisområdets externa service såsom receptionsverksamhet med t ex. passhantering, hittegods samt anmälningsmottagning.

Vi söker nu gruppchef till lokalpolisområde Umeå, Stöd/Service grupp 1 med placeringsort Umeå.

ARBETSUPPGIFTER
Som chef för stöd/service 1 rapporterar du till lokalpolisområdeschefen samt ingår i Lokalpolisområdes ledningsgrupp, där ni tillsammans ansvarar för att uppdrag genomförs samt att driva myndighetens förändrings- och utvecklingsarbete. Du har särskilt ansvar för gruppens verksamhet inom området stöd/service 1 och dess resultat. Som gruppchef företräder du hela Polismyndigheten både internt och externt samt arbetar för att stärka förtroendet för polisverksamheten.

Att vara chef och ledare inom Polismyndigheten innebär att skapa trygghet och bygga förtroende genom att utöva ett uppriktigt, modigt och lyhört ledarskap med tillit till andras kompetens och förmåga. Som chef driver du utveckling genom att inspirera och uppmuntra till reflektion och återkoppling på ett sätt som utgår från att vi följer lagen och behandlar människor lika. Du skapar förutsättningar och verkar för goda relationer som bidrar till att vi agerar tillsammans utifrån vad som är bäst för medborgarna och uppdraget som helhet.


KVALIFIKATIONER
Detta är en möjlighet för dig som har:
• minst 6 månaders sammanhängande erfarenhet av att ha arbetat som arbetsledare, projektledare eller liknande
• erfarenhet av att delta i förändrings- och utvecklingsarbeten
• erfarenhet av aktuellt verksamhetsområde, som exempelvis erfarenhet av att leda personal inom en servicefunktion
• för funktionen relevant examen/utbildning


Vi ser det som meriterande om du utöver detta även har:
• erfarenhet av att leda andra mot uppsatta mål och resultat
• ingått i ledningsforum
• erfarenhet av polisorganisationens verksamhet
• chefs- och ledarskapsutbildning för direkt, indirekt och/eller strategisk nivå
• erfarenhet av att delta i/driva samverkan med samhällsaktörer utanför polisorganisationen/den egna organisationen
• erfarenhet av arbete inom receptionsverksamhet
• erfarenhet av att arbeta inom offentlig verksamhet
• erfarenhet av att arbeta inom Polismyndighetens passverksamheten

När vi anställer kommer vi att lägga stor vikt vid personliga egenskaper och ledarskapsförmågor. Som grund för den bedömningen ligger Polismyndighetens ledarkriterier. Ledarkriterierna anger en beskrivning av ett önskvärt ledarskap inom Polismyndigheten och omfattar följande förmågor:

• analys och helhetssyn
• mål och resultat
• utveckling och förändring
• social säkerhet
• muntlig och skriftlig kommunikation
• skapa delaktighet och motivation

Läs mer om ledarkriterierna https://polisen.se/ledarkriterier/ Om inte länken är klickbar kopiera och klistra in länktexten i din webbläsare. [Lägg in textförklaringen vid länken i annonsen eftersom att länkar inte blir klickbara på LinkedIn.]

Som en del i urvalsprocessen kommer även tester att användas.


ÖVRIGT
Arbetsort: Umeå
Arbetstid: Veckoplanerad arbetstid 5:2
Tillträde: Enligt överenskommelse
Funktion: Chef grupp

Från och med maj 2024 använder vi inte personligt brev i våra rekryterings-processer. Vi ber dig istället att bifoga ditt CV där du tydligt beskriver på vilket sätt du uppfyller efterfrågade kvalifikationer och meriter kopplat till aktuell rekrytering. Du kan se den kompletta kravprofilen i jobbannonsen.

Utöver CV behöver du även besvara ett antal urvalsfrågor som en del av din ansökan. Dessa frågor utgår från aktuell kravprofil och att besvara frågorna är en förutsättning för att din ansökan ska anses komplett.

Vänligen notera att eventuella krav ska vara uppfyllda vid ansökningstillfället.

Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Polisens rekryteringsstöd Visma Recruit.

Som en del i urvalsprocessen kommer även tester att användas.

Om du vill komplettera din ansökan vänder du dig till ansvarig HR-konsult.

En anställning hos Polismyndigheten kan komma att inledas med en provanställning om sex månader.

Polismyndigheten är Sveriges största myndighet. Vi erbjuder dig en arbetsplats som stimulerar till mångfald, kreativitet och personlig utveckling.
Läs gärna om våra förmåner som anställd hos polisen på: https://polisen.se/erbjudande
Vi bedriver vår verksamhet enligt vår värdegrund: engagemang, effektivitet och tillgänglighet. Som medarbetare inom polisen agerar du för likabehandling. Det är en förutsättning för rättssäkerhet, rättstrygghet och för polisens legitimitet i samhället. Som företrädare för polisen respekterar du allas lika värde och skapar förtroende för polisen.

Läs gärna mer om polisen och vår verksamhet på polisen.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Vi undanber oss samtal och mail från dig som vill sälja annons- och rekryteringstjänster.

Ansök nu

Servicechef

Läs mer Jul 15
Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad.

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Kalmar Solutions AB.

Om företaget:

Kalmar Solutions tillhandahåller lösningar och tjänster för lasthantering i hamnar, terminaler, distributionscentraler och tung industri. Företaget är ledande inom terminalautomatisering och energieffektiv containerhantering. Var fjärde containerrörelse runt om i världen hanteras av just en Kalmar-lösning. Med deras omfattande produktportfölj, globala servicenätverk och lösningar för smidig integrering av terminalprocesser ökar Kalmar effektiviteten i kunds godshantering.

Hos Kalmar Solutions erbjuds du en arbetsplats med ett utvecklande och självständigt arbete där du får arbeta med olika typer av människor och problemlösningar. Företaget präglas av nytänkande och värdesätter medarbetare som tar egna initiativ. Här erbjuds en arbetsplats med ett utvecklande, självständigt och variationsrikt arbete. Kalmar Solutions vill ta in ny expertis och fräscha idéer samtidigt som de ger sina befintliga medarbetare nya och intressanta karriärmöjligheter.

I slutet av 2023 hade Kalmar Solutions mer än 4 900 anställda i över 30 länder, varav de största var USA, Malaysia, Sverige, Kina, Finland, Polen, Spanien och Australien

Arbetsuppgifter:

I rollen som servicechef blir du en nyckelspelare för regionens framgång och har det övergripande ansvaret för verksamhet, budget och personal. Din uppgift är att leda, optimera och utveckla serviceavdelningen både operativt och strategiskt. En stor del av din uppgift är att utveckla de lokala kundaffärerna inom regionen och verka för goda kundrelationer för att skapa både lönsamhet och samtidigt bibehålla en hög kundnöjdhet. Kalmars kunder är spridda över regionen och för att uppnå bästa resultat behöver du vara nära både kunder och personal vilket kommer att innebära en hel del resor inom regionen, både längre dagsturer och någon övernattning i månaden.

Du ingår i ledningsgruppen som består av 6 personer. Tillsammans driver ni processerna mot bolagets övergripande mål.

I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår
• Övergripande ansvar för regionens serviceaktiviteter
• Personal- och budgetansvar
• Utveckla och vårda lokala kundaffärer
• Säkerställa en hög kundnöjdhet

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Några års erfarenhet från en roll som innefattat ledarskap och personalansvar
• Mycket god ekonomisk- och affärsförståelse
• Meriterande med erfarenhet som tekniker eller mekaniker
• Mycket god kommunikativförmåga i både svenska och engelska, i tal och skrift
• B-körkort

Vi söker dig som drivs av att leda och motivera andra för att uppnå gemensamma mål. Du får med dig dina medarbetare genom att engagera, motivera och tydliggöra vägen framåt. Vidare har du intresset och förmågan att förstå affärsmässiga principer med fokus på god lönsamhet och tillväxt. I ditt arbete är du noggrann och har förmågan att identifiera områden som behöver förändras eller vidareutvecklas. Du är en handlingsinställd och modig ledare, som tar tag i saker och räds inte en utmaning. Vidare är du flexibel och trivs i en dynamisk miljö med högt tempo. Vi tror att du som söker är en lagspelare som trivs i en ansvarstagande och koordinerande roll. I kontakt med andra skapar du nya relationer, såväl med kunder som med medarbetare. Slutligen ser vi även att du har en naturlig fallenhet att tillhandahålla god kundservice och strävar alltid efter att överträffa kundernas förväntningar. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Umeå
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Umeå från Umeå Energi AB

Nedan visas andra jobb i Umeå från Umeå Energi AB .

Anslutningsingenjör elnät

Standardiseringsingenjör
Läs mer Aug 8
Allt vi gör, gör vi för Umeå
Våra energi-och kommunikationslösningar spelar stor roll i våra kunders vardag. Varje dag. Hos oss arbetar du med samhällsviktiga tjänster, där du är en del i utvecklingen av en hållbar region. Vi erbjuder dig en varierad yrkesroll, där du får goda möjligheter att utvecklas och växa tillsammans med oss. Samtidigt som du kan bibehålla balansen mellan arbete och fritid. Självklart ingår en rad förmåner, med fokus på att du ska må bra.
Ditt uppdragUmeå Energi ansvarar för hög leveranstillgänglighet av bredband, el, kyla och värme, vilket omfattar allt ifrån planering och byggnation till produktion, drift och underhåll. Område Elnät bygger och förvaltar framtidens elnät, allt för ett mer flexibelt och smartare elnät med färre strömavbrott och säkrare leverans i Umeå kommun. Därför investerar vi i den bästa kompetensen och vi är nyfikna på dig! Vi behöver utöka med ytterligare en anslutningsingenjör. Gruppen ansvarar för nyanslutning, anslutningsförändringar samt ombyggnation av vårt distributionsnät på kunds begäran. Som anslutningsingenjör ansvarar du för anslutningsärenden genom hela processen från kundförfrågan till avslut. I ditt uppdrag ingår bl.a:
Att svara på elanslutningsfrågor, planera och projektera anslutningsärenden för att finna de bästa och effektivaste lösningarna.
Att utföra elnätsberäkningar, upprätta kundofferter och kalkyler.
Kontinuerlig kontakt med kunder, elinstallationsföretag och elprojektörer.
Medverkar på byggmöten/projektmöten samt utför kontroller av anslutningar

Du kommer att arbeta självständigt men i nära samarbete med både interna och externa intressenter för dina anslutningsärenden. Vår verksamhet anpassar sig regelbundet för att möta lagkrav och ändringar i branschen. Det innebär att våra verktyg och arbetssätt ibland förändras, och därmed även dina arbetsuppgifter. Dessa förändringar är underlag för en bred kompetensutveckling.
För att lyckas i rollen har du:
Elkraftsteknisk utbildning vid universitet/högskola, gymnasium, yrkeshög skola eller motsvarande.
Lätt för att uttrycka dig på svenska i både tal och skrift då rollen innebär många kontakter med externa parter
Vana av att ha kundkontakter
B-körkort.


Meriterande för tjänsten:
God datavana och goda kunskaper i MS-Officepaketet
Erfarenhet från elbranschen
Vana av att ha kontakt med elinstallationsföretag och elprojektörer.
Allmän el-behörighet A.
Dimensionering av ledningar och skydd och nätberäkningar


Personliga egenskaper
Vi tror att du har:
Ett stort intresse för att hjälpa andra och med fördel är en lösningsorienterad och driven person.
Lätt att anpassa dig till ändrade omständigheter och kan behålla dig lugn även i mer pressade situationer.
En god social förmåga då arbetet innebär mycket kontakter.
En god förmåga att planera och prioritera ditt jobb på ett effektivt sätt.
En vilja att utvecklas i din roll och förmåga att trivas med omväxlande arbete.
Ett engagemang för att driva utveckling av arbetssätt och verksamhet.

Ansök senast: 2024-09-01
För mer information om tjänsten kontakta rekryterande chef Anders Björklund, 070-633 27 67. För frågor gällande rekryteringsprocessen kontakta ansvarig rekryterare Katarina Norberg, 076-115 07 66. Fackliga företrädare når du via vår växel, 090-16 00 00.
Som samhällsviktig verksamhet är det viktigt för oss med en trygg arbetsmiljö för våra medarbetare samt att våra tillgångar och information är skyddade. Som ett led i vårt systematiska säkerhetsarbete genomför vi därför en bakgrundskontroll på slutkandidaten för den här tjänsten. Några av våra roller kräver säkerhetsprövning, om det är aktuellt för tjänsten du sökt så kommer du att få mer information kring det i ett senare skede.
På jobb.umeaenergi.se kan du läsa mer om våra drivkrafter och utmaningar, samt ta del av några av våra medarbetares vardag.

Ansök nu

Affärsutvecklare

Affärsutvecklare
Läs mer Aug 9
Allt vi gör, gör vi för Umeå. Våra energi-och kommunikationslösningar spelar stor roll i våra kunders vardag. Varje dag. Hos oss arbetar du med samhällsviktiga tjänster, där du är en del i utvecklingen av en hållbar region. Vi erbjuder dig en varierad yrkesroll, där du får goda möjligheter att utvecklas och växa tillsammans med oss. Samtidigt som du kan bibehålla balansen mellan arbete och fritid. Självklart ingår en rad förmåner, med fokus på att du ska må bra.
Energi är en av våra stora framtidsfrågor och branschen präglas både globalt och lokalt av världshändelser, politik, klimat och industrisatsningar. Energilandskapet är under stark utveckling där gränsen mellan producent och konsument suddas ut, tillgången till information och data påverkar kundens förväntningar och omställningen till fossilfrihet ställer krav på nya tjänster och erbjudanden.
I centrum av allt detta - att förstå och agera inom det energilandskap som växer fram – behövs du i rollen som Affärsutvecklare.
Om rollen:
Din roll som Affärsutvecklare är inom vår Värmeaffär med fokus på vår fjärrvärme, fjärrkyla och våra energitjänster. Genom att arbeta med Värmeaffären bidrar du positivt till kommunens klimatmål genom att hjälpa våra kunder till ett klimatsmart alternativ för uppvärmning. Vi söker dig som kan hjälpa oss navigera rätt i de förändringar Värmeaffären står inför;
Elektrifiering av industrier och ett förändrat energilandskap innebär att vi behöver transformera värmeaffären genom digitalisering, optimering och styrning samt nyttjande av restenergi-flöden.
Det nya energisystemet och vårt fokus på klimatneutralitet gör att vi måste strukturellt anpassa den befintliga värmeaffären och balansera reinvesteringsbehov mot nya affärsmöjligheter. Vi ser samtidigt ett stort behov av att arbeta närmare kunden med fokus på flexibilitet och optimering.
Din roll är central och drivande i denna transformation. Du förväntas utforska nya affärsmodeller och affärslogiker som tillgodoser våra kunders behov och samtidigt bidrar till den gröna omställningen, samt driva initiativ inom ramen för detta. Din uppgift, tillsammans med kollegor i ditt Produktledningsteam, är att säkerställa att vi har nöjda kunder, effektiva processer samt är lönsamma. Du och ditt team ansvarar även för förvaltning av befintlig produktportfölj, affärsuppföljning och omvärldsbevakning.
Din arbetsdag är varierad och du har stor möjlighet att påverka vilka frågor som prioriteras i teamets backlog och var du vill/kan bidra mest. Backlogen består av både små och stora förbättringar i befintlig produktportfölj samt större affärsutvecklingsinitiativ.
Dina kontakter och team:
Produktledningen är ett nav i Värmeaffären där du inom denna roll har många kontaktytor både externt; företagskunder, intresseorganisationer, nätverk samt internt; Sälj- och Marknad, IT och Ekonomi. Vår infrastrukturavdelning som producerar de produkter och tjänster vi säljer är också en viktig kontaktyta. Ditt team består av en leveransledare och ytterligare affärsutvecklare med olika områdesinriktningar.
Vi söker dig som har:
Avslutad högskoleutbildning som vi bedömer relevant för tjänsten
Dokumenterad erfarenhet av affärsutveckling
B-körkort

Meriterande:
Det är meriterande med erfarenhet från energibranschen.
Andra kompetenser/erfarenheter vi värdesätter är dataanays/datadriven affärsutveckling, utveckling av nya affärsmodeller, prisstrategier och prismodeller, teknisk försäljning, agilt arbetssätt.
Personliga egenskaper:
Vi söker dig som är självgående, affärsmässig, visar samarbetsförmåga och har goda kommunikativa färdigheter. Du söker aktivt svar och tar egna initiativ inom din roll och hittar vägar att leverera värde som ligger i linje med kundernas behov.
I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper och hur du kompletterar vårt befintliga team samt din förmåga att förstå komplexa sammanhang och nya affärsmöjligheter.
Välkommen med din ansökan senast 25 augusti, 2024
Intervjuer kan ske löpande.
För frågor angående tjänsten kontakta rekryterande chef Anna Levin,070-2145408. För frågor angående rekryteringsprocessenkontakta HR-strateg Susanne Sundstén,076-1475887. Fackliga företrädare når du via vår växel, 090-16 00 00.
Som samhällsviktig verksamhet är det viktigt för oss med en trygg arbetsmiljö för våra medarbetare samt att våra tillgångar och information är skyddade. Som ett led i vårt systematiska säkerhetsarbete genomför vi därför en bakgrundskontroll på slutkandidaten för den här tjänsten. Några av våra roller kräver säkerhetsprövning, om det är aktuellt för tjänsten du sökt så kommer du att få mer information kring det i ett senare skede
På jobb.umeaenergi.se kan du läsa mer om våra drivkrafter och utmaningar, samt ta del av några av våra medarbetares vardag.

Ansök nu

Projektingenjör

Civilingenjör, anläggning
Läs mer Aug 16
Allt vi gör, gör vi för Umeå
Umeå Energi ansvarar för hög leveranstillgänglighet av bredband, el, kyla och värme, vilket omfattar allt ifrån planering och byggnation till produktion, drift och underhåll. Våra energi-och kommunikationslösningar spelar stor roll i våra kunders vardag. Varje dag. Hos oss arbetar du med samhällsviktiga tjänster, där du är en del i utvecklingen av en hållbar region. Vi erbjuder dig en varierad yrkesroll, där du får goda möjligheter att utvecklas och växa tillsammans med oss. Samtidigt som du kan bibehålla balansen mellan arbete och fritid. Självklart ingår en rad förmåner, med fokus på att du ska må bra. Ditt uppdrag:
Som projektingenjör inom värme/kyla leder du genomförande av projekt och aktiviteter genom daglig styrning inom teamets ansvarsområde. Med fokus på arbetsmiljö, kvalitet, tid och kostnad ansvarar du för planering, beredning och arbetsledning. Inom rollen som projektingenjör genomför du bland annat inköp av entreprenader och material. Du är även en del av att stärka infrastrukturen i Umeå genom att vara delaktig i kommunala projekt. Det är en omväxlande roll där det förekommer arbete vid kontor såväl som ute på fält. Vår verksamhet anpassar sig regelbundet för att möta lagkrav och ändringar i branschen. Det innebär att våra verktyg och arbetssätt ibland förändras, och därmed även dina arbetsuppgifter vilket innebär en möjlighet för kompetensutveckling.
Ditt teams ansvarsområde:
Ditt team består av projektingenjörer, servicetekniker, automationstekniker, dokumentationsingenjör och leveranskoordinator. I team Värme/Kyla/Tjänster arbetar vi i huvudsak med serviser/anslutningar, förebyggande och avhjälpande underhåll inom våra fjärrvärme- och fjärrkylanät samt med servicetjänster. För att lyckas i rollen:
Du är utbildad ingenjörmed erfarenhet alternativtatt du har utbildning som tillsammans med relevant arbetslivserfarenhet bedöms aktuell
B-körkort.

Meriterande för tjänsten:
Vi ser gärna att du tidigare har arbetat inom energibranschen, specifikt inom ledningsnät för fjärrvärme
Förståelse för arbete med beställning av entreprenadprojekt
Kunskap i entreprenadjuridik och erfarenhet av att leda samt upphandla entreprenadarbeten
Arbete i NIS-system och affärssystem
Utbildning och arbetslivserfarenhet av arbetsledning inom bygg eller energibranschen med vana av samordning för entreprenörer.

Personliga egenskaper Vi söker dig med intresse för verksamhetsutveckling. Med proaktiv planering, kunden i fokus samt ett affärsmässigt och strukturerat arbetssätt siktar du mot leverans enligt uppsatta leveransmål.Vi ser att du är ansvarfull och drivande med helhetssyn och förmåga att förstå detaljernas betydelse. Du är en fokuserad problemlösare som gärna tar egna initiativ och beslut. Slutligen ser vi att du gärna jobbar tillsammans med människor och i team, där du med öppenhet och entusiasm påverkar din omgivning positivt.
Ansök senast: 25 Augusti 2024
För mer information om tjänsten kontakta gärna rekryterande chef Per Anundi, 070-534 95 14. För frågor gällande rekryteringsprocessen kontakta HR-Strateg Susanne Sundstén, 0761475887. Fackliga företrädare når du via vår växel, 090-16 00 00.
Som samhällsviktig verksamhet är det viktigt för oss med en trygg arbetsmiljö för våra medarbetare samt att våra tillgångar och information är skyddade. Som ett led i vårt systematiska säkerhetsarbete genomför vi därför en bakgrundskontroll på slutkandidaten för den här tjänsten. Några av våra roller kräver säkerhetsprövning, om det är aktuellt för tjänsten du sökt så kommer du att få mer information kring det i ett senare skede.
På jobb.umeaenergi.se kan du läsa mer om våra drivkrafter och utmaningar, samt ta del av några av våra medarbetares vardag.

Ansök nu

Senior systemutvecklare Integration

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Aug 8
Allt vi gör, gör vi för Umeå
Våra energi-och kommunikationslösningar spelar stor roll i våra kunders vardag. Varje dag. Hos oss arbetar du med samhällsviktiga tjänster, där du är en del i utvecklingen av en hållbar region. Vi erbjuder dig en varierad yrkesroll, där du får goda möjligheter att utvecklas och växa tillsammans med oss samtidigt som du kan bibehålla balansen mellan arbete och fritid. Självklart ingår en rad förmåner, med fokus på att du ska må bra.
Vi söker nu en systemutvecklare inom integration. Vi arbetar med moderna plattformar och utvecklingsmetodik. Beslutsleden är korta och som utvecklare får vi fria tyglar för design och implementation av integrationer. Vi jobbar i ett litet tight team och vi arbetar även väldigt nära med övriga på IT avdelningen inom de flesta projekten. Kontakterna vi har internt är systemägare av olika system som vi har integrationer mot och kravare. Externt har vi konsultkontakter och leverantörskontakter.
Din roll:
Som systemutvecklare arbetar du både med att förstå kraven och behoven såväl som att realisera dem i användbara lösningar. Tillsammans tillgodoser vi organisationens behov av integration mellan koncernens centrala IT-stöd. Rollen innebär utveckling, men även drift och underhåll. Nu ska vi tillsammans transformera vår informationsplattform för att klara av morgondagens krav.
För att lyckas i rollen:
För att lyckas i rollen som systemutvecklare hos oss på Umeå Energi ser vi gärna att du har en akademisk utbildning inom IT alternativt erfarenhet vi bedömer likvärdig. Du har några års erfarenhet av objektorienterad programmering och integration. Du har en stabil grund inom Java alt. C# och stor vana av informationsarkitektur. Hos oss anammar vi agilt arbetssätt och ser även att du är bekant med det.
Meriterande:
Meriterande är kunskaper kring OpenText Streamserve, OpenText Exstream, Mule eller andra message oriented middleware plattformar. Andra meriterande egenskaper är erfarenhet av arbete i agila utvecklingsmetoder så som Scrum.
Personliga egenskaper:
Som person är du öppen, positiv och trivs i en organisation präglad av samarbete, gemenskap, kunskap och glädje. Du är lösningsfokuserad och trivs att jobba med hela utvecklingskedjan, från nyutveckling till implementation till förvaltning. Vidare tycker du om att utveckla, lösa problem och lära dig nya tekniker. Du är bekväm med att ta ansvar och vara drivande i projekt och har förmågan att höja blicken och se framåt.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper.
Välkommen med din ansökan senast: 2024-08-25.
För mer information om tjänsten kontakta gärna rekryterande chef Anna Wedholm 070-1448883 som finns tillgänglig för frågor mellan 19-23 augusti.För frågor gällande rekryteringsprocessen kontakta HR-strateg, Susanne Sundstén, 0761475887. Fackliga företrädare når du via vår växel, 090-16 00 00.
Som samhällsviktig verksamhet är det viktigt för oss med en trygg arbetsmiljö för våra medarbetare samt att våra tillgångar och information är skyddade. Som ett led i vårt systematiska säkerhetsarbete genomför vi därför en bakgrundskontroll på slutkandidaten för den här tjänsten. Några av våra roller kräver säkerhetsprövning, om det är aktuellt för tjänsten du sökt så kommer du att få mer information kring det i ett senare skede.
Vi undanber oss samtal från säljare av rekryterings- och annonslösningar. Vi har gjort vårt val av kanaler.
På jobb.umeaenergi.se kan du läsa mer om våra drivkrafter och utmaningar, samt ta del av några av våra medarbetares vardag.

Ansök nu

Projektingenjör

Civilingenjör, anläggning
Läs mer Jul 26
Allt vi gör, gör vi för Umeå
Umeå Energi ansvarar för hög leveranstillgänglighet av bredband, el, kyla och värme, vilket omfattar allt ifrån planering och byggnation till produktion, drift och underhåll. Våra energi-och kommunikationslösningar spelar stor roll i våra kunders vardag. Varje dag. Hos oss arbetar du med samhällsviktiga tjänster, där du är en del i utvecklingen av en hållbar region. Vi erbjuder dig en varierad yrkesroll, där du får goda möjligheter att utvecklas och växa tillsammans med oss. Samtidigt som du kan bibehålla balansen mellan arbete och fritid. Självklart ingår en rad förmåner, med fokus på att du ska må bra. Ditt uppdrag:
Som projektingenjör inom värme/kyla leder du genomförande av projekt och aktiviteter genom daglig styrning inom teamets ansvarsområde. Med fokus på arbetsmiljö, kvalitet, tid och kostnad ansvarar du för planering, beredning och arbetsledning. Inom rollen som projektingenjör genomför du bland annat inköp av entreprenader och material. Du är även en del av att stärka infrastrukturen i Umeå genom att vara delaktig i kommunala projekt. Det är en omväxlande roll där det förekommer arbete vid kontor såväl som ute på fält. Vår verksamhet anpassar sig regelbundet för att möta lagkrav och ändringar i branschen. Det innebär att våra verktyg och arbetssätt ibland förändras, och därmed även dina arbetsuppgifter vilket innebär en möjlighet för kompetensutveckling.
Ditt teams ansvarsområde:
Ditt team består av projektingenjörer, servicetekniker, automationstekniker, dokumentationsingenjör och leveranskoordinator. I team Värme/Kyla/Tjänster arbetar vi i huvudsak med serviser/anslutningar, förebyggande och avhjälpande underhåll inom våra fjärrvärme- och fjärrkylanät samt med servicetjänster. För att lyckas i rollen:
Du är utbildad ingenjörmed erfarenhet alternativtatt du har utbildning som tillsammans med relevant arbetslivserfarenhet bedöms aktuell
B-körkort.

Meriterande för tjänsten:
Vi ser gärna att du tidigare har arbetat inom energibranschen, specifikt inom ledningsnät för fjärrvärme
Förståelse för arbete med beställning av entreprenadprojekt
Kunskap i entreprenadjuridik och erfarenhet av att leda samt upphandla entreprenadarbeten
Arbete i NIS-system och affärssystem
Utbildning och arbetslivserfarenhet av arbetsledning inom bygg eller energibranschen med vana av samordning för entreprenörer.

Personliga egenskaper Vi söker dig med intresse för verksamhetsutveckling. Med proaktiv planering, kunden i fokus samt ett affärsmässigt och strukturerat arbetssätt siktar du mot leverans enligt uppsatta leveransmål.Vi ser att du är ansvarfull och drivande med helhetssyn och förmåga att förstå detaljernas betydelse. Du är en fokuserad problemlösare som gärna tar egna initiativ och beslut. Slutligen ser vi att du gärna jobbar tillsammans med människor och i team, där du med öppenhet och entusiasm påverkar din omgivning positivt.
Ansök senast: 15 Augusti 2024
För mer information om tjänsten kontakta gärna rekryterande chef Per Anundi, 070-534 95 14. (Tillgänglig för frågor från 5 aug)För frågor gällande rekryteringsprocessen kontakta HR-Strateg Susanne Sundstén, 0761475887. (Åter 7 aug) Fackliga företrädare når du via vår växel, 090-16 00 00.
Som samhällsviktig verksamhet är det viktigt för oss med en trygg arbetsmiljö för våra medarbetare samt att våra tillgångar och information är skyddade. Som ett led i vårt systematiska säkerhetsarbete genomför vi därför en bakgrundskontroll på slutkandidaten för den här tjänsten. Några av våra roller kräver säkerhetsprövning, om det är aktuellt för tjänsten du sökt så kommer du att få mer information kring det i ett senare skede.
På jobb.umeaenergi.se kan du läsa mer om våra drivkrafter och utmaningar, samt ta del av några av våra medarbetares vardag.

Ansök nu