Umeå: Butikssäljare/Ordermottagare till HydraSpecma

Hitta ansökningsinfo om jobbet Butikssäljare/Ordermottagare till HydraSpecma i Umeå. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Umeå inom den kategorin.

Publicerad: 2024-02-28 // Varaktighet: Heltid

Tycker du om försäljning och kundkontakt samtidigt som du trivs med praktiskt arbete? Vi söker en driven och serviceinriktad butikssäljare/ordermottagare mot industri och hydraulik till HydraSpecma i Umeå!

I rollen som butikssäljare/ordermottagare kommer du att arbeta med försäljning av produkter mot industri och entreprenad i butik. Din vardag kommer till stor del att innefatta orderhantering, där du tar emot och skickar ordrar samt ser till att produkter hamnar på rätt plats. Du kommer även att ansvara för butikens gasbeställingar.

Du kommer vara tillgänglig för att lösa problem inom hydraulik och pneumatik samt vara ett bollplank för frågor inom dessa varugrupper. Du kommer även att arbeta med att pressa hydraulslang i verkstaden.

Arbetsplatsen består av butik, lager och kontor. I rollen kommer du att vara en nyckelspelare med ansiktet utåt mot butikens kunder. Det är därför mycket viktigt att du är lyhörd, serviceminded och professionell i din strävan att hitta den bästa lösningen för varje kund.

Uppdraget är i första hand ett vikariat med preliminärt datum 2 april – 9 augusti.

Din profil
Vi söker dig som tycker om kundservice med sinne för att skapa goda relationer och resultat. Genom lyhördhet och nyfikenhet finner du rätt lösningar för kunden. Du bygger och bevarar relationer med både kunder och kollegor och arbetar lika bra tillsammans med teamet som självständigt. Du är bra på problemlösning, tar ansvar för dina arbetsuppgifter, är engagerad och har en vilja till att utmana samt utveckla dig själv.

Tidigare erfarenhet är inget krav, men har du ett tekniskt intresse och/eller erfarenhet från butiksarbete eller försäljning är det meriterande. Även kunskap inom hydraulik och pneumatik.

Krav:
o Truckkort B.
o God datorvana.
o Goda kunskaper i Svenska.

HydraSpecma erbjuder ett omväxlande arbete tillsammans med ett bra team som månar om varandra, strävar efter att tillsammans nå mål samt hjälps åt för att ge kunderna bästa möjliga service.

Under detta uppdrag samarbetar HydraSpecma med StudentConsulting. Vid frågor vänligen kontakta ansvarig rekryterare Elin Eklund på elin.eklund@studentconsulting.com eller 070 25 44 637. Varmt välkommen in med din ansökan!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Alla platsannonser →

Andra jobb i Umeå som Innesäljare

Nedan visas andra jobb i Umeå som Innesäljare.

Företagssäljare (B2B) Motonet Umeå

Läs mer Mar 25
Brinner du för försäljning, struktur och kundservice? Har du erfarenhet av B2B inom automotive och/eller reservdelar? Då är det här jobbet för dig! Vi söker nu dig som vill arbeta inom rollen som företagssäljare för vår B2B avdelning, Motonet PRO i Umeå!
Vad söker vi i dig?
Erfarenhet av företagsförsäljning
Erfarenhet av eller ett intresse för försäljning av reservdelar, tekniska produkter eller liknande
Du är flytande i svenska i både tal och skrift samt har god förståelse för engelska i tal och skrift
Att du har B-körkort.
Som person har du ett kommersiellt och resultatinriktat tänkande
Du är kommunikativt skicklig, självgående, strukturerad, noggrann och serviceinriktad.

Rollen som företagssäljare
Motonet PRO är ett viktigt tillväxtprojekt hos oss, med målet att vara en modern och kundorienterad partner för företagskunder. Motonet PRO levererar helhetslösningar till företagskunder inom bilverkstäder, fordonshandel, byggnation, renovering, fastighetsunderhåll, VVS, elektroteknik, jord- och skogsbruk.
I rollen som företagsförsäljare kommer du att ansvara för:
Kundtjänst och försäljningsarbete i flera kanaler
Kundbearbetning från kontoret samt uppsökande av nya kunder
Kontakt med befintliga och nya kunder
Inmatning av beställningar i systemet
Öppnande och administrerande av företagskonton och kundnätverk
Övervakning och samordning av in och utgående beställningar
Administrera beställningar samt jobba kort- och långsiktigt för förbättrade resultat

Varför ska du välja Motonet?
Motonet är ett starkt och välmående bolag som drivs av den familjeägda och nästan 60 år gamla koncernen Broman Group. Motonet är kollektivavtalsanslutna genom Svensk Handel.
Kompensation och förmåner utgår som minst enligt branschstandard såsom:
Månadslön utifrån branschvana och nivår i detaljhandelsavtalet
Friskvårdsbidrag
Tjänstepension
Månatlig bonus
En möjlighet att få vara med på Motonets uppbyggnation i Sverige

Rekryteringsprocessen
Låter detta intressant? Sista ansökningsdagen är den XXX och vi kommer att hantera ansökningarna efter att sista ansökningsdatum har passerat. Du kommer att bli kontaktad oavsett om du går vidare i processen eller inte. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta rekryterande chef jonas.stenergard@motonet.se.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vill du veta mer om Motonet? Klicka dig in på våra karriärsidor: Jobba på Motonet - Motonet Sverige.

Ansök nu

Säljpartner med färdigt företag på distans

Läs mer Jan 23
Har du ett eget företag, ett starkt nätverk för B2B, och har en förmåga att bygga långsiktiga relationer? Är du självgående och initiativrik med ett öga för affärsmöjligheter? Då är detta rollen för dig!


Om rollen
Genom vårt varumärke Time To Recruit söker vi samarbetspartners som vill representera vårt varumärke och sälja in våra högkvalitativa bemannings- och rekryteringstjänster till företag i hela Sverige. Du kommer att arbeta självständigt och på distans, vilket ger dig friheten att planera och utföra ditt arbete på ett sätt som passar dig bäst.


Dina arbetsuppgifter
Identifiera affärsmöjligheter och skapa kontakt med potentiella kunder.
Sälja in våra tjänster med fokus på kvalitet och kundanpassning.
Bygga och upprätthålla starka kundrelationer.
Samarbeta med vårt team för att säkerställa leverans och kundnöjdhet.



Vi söker dig som:
Har ett eget företag och är van vid att arbeta på fakturabasis.
Är självgående och trivs med att ta egna initiativ.
Har ett upparbetat nätverk inom näringslivet och erfarenhet av försäljning.
Är kommunikativ, lösningsorienterad och lyhörd för kunders behov.
Brinner för att skapa värde och utveckla långsiktiga samarbeten.



Vad vi erbjuder:
Möjligheten att representera ett välrenommerat varumärke som står för kvalitet och pålitlighet.
Heltids- eller deltidsarbete på distans, där du styr din egen tid.
Goda förtjänstmöjligheter baserade på din prestation.
Stöd och resurser från vårt team för att hjälpa dig lyckas.



För att vara aktuell för rollen krävs att du har eget företag färdigt. Detta är en förutsättning för att kunna fakturera och samarbeta med oss.


Ansökan
Är du redo att ta nästa steg? Skicka in din ansökan till oss där du berättar om din bakgrund, ditt nätverk och varför du vill arbeta med Time To Recruit.


Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Säljpartner med färdigt företag på distans

Läs mer Feb 6
Har du ett eget företag, har ett starkt nätverk uppbyggt inom B2B, och har en förmåga att bygga långsiktiga relationer? Är du självgående, initiativrik, gillar resultat och är initiativrik med ett öga för affärsmöjligheter? Kanske du arbetat som mötesbokare , innesäljare , företagssäljare eller i en annan säljroll. Då är detta rollen för dig!


Om rollen
Genom vårt varumärke Time To Recruit söker vi samarbetspartners som vill representera vårt varumärke och sälja in våra högkvalitativa bemannings- och rekryteringstjänster till företag i hela Sverige. Du kommer att arbeta självständigt och på distans, vilket ger dig friheten att planera och utföra ditt arbete på ett sätt som passar dig bäst.


Dina arbetsuppgifter
Identifiera affärsmöjligheter och skapa kontakt med potentiella kunder.
Sälja in våra tjänster med fokus på kvalitet och kundanpassning.
Bygga och upprätthålla starka kundrelationer.
Samarbeta med vårt team för att säkerställa leverans och kundnöjdhet.



Vi söker dig som:
Har ett eget företag och är van vid att arbeta på fakturabasis.
Är självgående och trivs med att ta egna initiativ.
Har ett upparbetat nätverk inom näringslivet och erfarenhet av försäljning.
Är kommunikativ, lösningsorienterad och lyhörd för kunders behov.
Brinner för att skapa värde och utveckla långsiktiga samarbeten.



Vad vi erbjuder:
Möjligheten att representera ett välrenommerat varumärke som står för kvalitet och pålitlighet.
Heltids- eller deltidsarbete på distans, där du styr din egen tid.
Goda förtjänstmöjligheter baserade på din prestation.
Stöd och resurser från vårt team för att hjälpa dig lyckas.



För att vara aktuell för rollen krävs att du har eget företag färdigt. Detta är en förutsättning för att kunna fakturera och samarbeta med oss.


Ansökan
Är du redo att ta nästa steg? Skicka in din ansökan till oss där du berättar om din bakgrund, ditt nätverk och varför du vill arbeta med Time To Recruit.


Vi ser fram emot att höra från dig!
https://www.timetobook.se/

Ansök nu

Corporate Sales ProfilHotels Aveny Umeå

Läs mer Apr 3
Ligula Hospitality Group har sitt huvudkontor på ett mycket centralt läge i Göteborg. Det är lätt att ta sig till oss då kontoret ligger ett stenkast från Korsvägen och Avenyn. Ett 30 tal anställda sitter i våra vackra och luftiga lokaler, rikt utsmyckade med vacker konst och mattor. Här är det lätt att trivas!



Profilhotels Aveny Umeå
Umeås första designhotell med sin härliga historik ligger mitt i stadens centrum, några få minuter från centralstationen.

". ProfilHotels Aveny ingår i Ligula Hospitality Group AB, som är moderbolaget i en koncern som äger, förvaltar och utvecklar koncept och varumärken inom hotell- och restaurangnäringen. Förutom hotellrum innefattar hotellet även restaurangverksamhet och möteslokaler.

Hotellet står inför uppgraderingar och nyheter. Vill du vara med och skapa morgondagens ProfilHotels Aveny? Vi söker dig som vill vara med och utveckla och sälja in vår fina produkt.

Corporate Sales till ProfilHotels Aveny Umeå
Vi förstärker vårt team på ProfilHotels Aveny med en tjänst som Corporate Sales för logi, möten och event.

Din roll blir att aktivt sälja hotellet i sin helhet med möten, grupper samt events. Du kommer även att arbeta med att teckna företagsavtal och utveckla relationerna med hotellets befintliga och blivande kunder.

Vem är du?

- Du drivs av försäljning, att göra affärer och tycker det är givande att arbeta mot tydliga mål.
- Du har en positiv inställning och tycker om att ge service av högsta klass.
- Du trivs att arbeta med både telefon, mail och även via sociala medier.
- Du är strukturerad och är duktig på att formulera dig i tal och skrift.
- Du är proaktiv och social i ditt arbetssätt och tar ansvar.
- Du är lösningsorienterad och du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
- Du är en ”teamplayer” och gillar att skapa goda relationer.

Det är meriterande om du har arbetat med försäljning av möten och event tidigare eller om du har jobbat med kundservice eller annan typ av försäljning, men det är i slutänden din personlighet och inställning som avgör.

B-körkort är ett krav.

Tjänsten är heltid och arbetstiderna är förlagda främst måndag-fredag på dagtid, men säljaktiviteter och visningar kan komma att förläggas till kvällstid och helger.

Ansökan:
Välkommen med din ansökan i form av CV och personligt brev snarast.
Du kommer att rapportera direkt till General Manager Andreas Edgarsson och din placering är på hotellet.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Senaste datum för ansökan är 2025-04-30. Sök gärna idag eftersom vi intervjuar löpande. För mer information kontakta Head of Sales Andreas K-son Edman via mail andreas.kson.edman@ligula.se

Ligula Hospitality Group är moderbolag i en privatägd koncern i stark tillväxt. Vi äger, förvaltar och utvecklar varumärken och koncept inom hotell- och restaurangnäringen. Sedan 2015 har vi mer än fördubblat antalet hotell och expansionen fortsätter. Koncernen består i dag av 46 hotell i Sverige, Danmark och Tyskland som drivs under varumärkena ProfilHotels, Apartments by Ligula, Motel L, Good Morning Hotels och Collection by Ligula. Genom avtal driver vi även fem Best Western Plus hotell. Vi sysselsätter normalt ca 800 årsanställda och omsätter över 1 400 MSEK.

Ansök nu

Sommarvikarie Innesälj & Butik CyberPhoto AB

Läs mer Apr 11
Vill du jobba med försäljning och teknik i sommar?


CyberPhoto söker nu sommarvikarier till vårt innesälj och showroom i Umeå! ????


Under sommaren behöver vi förstärkning i vårt team som hjälper våra kunder via telefon, mejl och i butik. Du kommer att arbeta med att guida kunder rätt i deras köp, svara på frågor och bidra till en riktigt bra kundupplevelse – både digitalt och i vårt showroom.


Vi söker dig som är serviceminded, gillar teknik och är en snabb lärling. Du behöver inte vara fotoproffs, men det är ett stort plus om du är nyfiken på våra produkter!


Om jobbet:


Ta emot och svara på inkommande samtal och mejl från kunder



Hjälpa till i vår fysiska butik/showroom



Ge information om produkter, orderstatus och leveranser



Samarbeta med kundservice, lager och övriga team



Vi tror att du:


Är i slutet av gymnasiet eller har nyligen tagit studenten



Har lätt för att prata med människor och lösa problem



Gillar att jobba i team och har ett tekniskt intresse



Pratar och skriver svenska obehindrat (engelska är också ett plus)



När? Heltid under cirka juni–augusti (exakta datum enligt överenskommelse).


Ansök nu och bli en del av vårt team i sommar!
Skicka din ansökan till [jobb@cyberphoto.se] senast [fyll i datum]. Märk mejlet med “Sommarvikariat Innesälj”.

Ansök nu

Andra jobb i Umeå från Studentconsulting Sweden AB (Publ)

Nedan visas andra jobb i Umeå från Studentconsulting Sweden AB (Publ) .

Jobba som lokalvårdare via Studentconsulting i sommar!

Städare
Läs mer Apr 2
Vi söker nu serviceinriktade lokalvårdare på deltid eller heltid till vår kund i Umeå!

Som lokalvårdare kommer du, tillsammans med kollegor och driftledare, att bedöma, planera, utföra, följa upp och kvalitetssäkra den dagliga lokalvården hos uppdragsgivaren. Du kommer att på ett effektivt och tekniskt korrekt sätt, med hög kvalitet, utföra olika former av lokalvård hos våra olika uppdragsgivare i Umeå. De olika perioderna som finns att jobba är v26-v29 och v30-v33.

Exempel på dagliga arbetsuppgifter:
• Städning av kontor, gallerior och personalutrymmen
• Bygg/flytt och storstädning
• Städning av hygienutrymmen, omklädningsrum och övriga personalytor
• Trappstädning
• Städning av industrier

Vi söker lokalvårdare för sommaren men god chans till förlängning. Du kommer att vara placerad i Umeå och schemaläggas främst på vardagar och dagtid men även kvälls- och helgarbete kan förekomma.

DETTA SÖKER VI

Krav:
- Tidigare erfarenhet av lokalvård eller likvärdigt serviceyrke
- B-körkort (arbetet utförs på olika adresser)
- God svenska i tal och skrift (för säkerhet och kommunikation)

Meriterande:
- Städutbildning (t.ex. PRYL, SRY eller motsvarande)

För frågor om tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryterare Lydia Kvist på: lydia.kvist@studentconsulting.com

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

CE chaufförer sökes till linjekörningar!

Lots, fartyg
Läs mer Apr 25
Nytt
Vill du bli en del av ett ledande logistikföretag med närmare 400 000 anställda? Trivs du med att köra längre sträckor inom linjetrafik eller kortare sträckor med distribution samt är flexibel med arbetstider? Då kan det vara dig vi söker!

Till ett av världens ledande logistikföretag, söker vi nu driftiga och positiva CE chaufförer. Med verksamhet i 220 länder, erbjuder vår samarbetspartner integrerade tjänster och anpassade lösningar för hantering av transport av brev, varor och information. Som CE-chaufför på detta uppdrag kommer du att arbeta med b.la. lastning, lossning och transport av gods på längre eller kortare sträckor. Du kommer att utgå från Umeå och köra både uppåt och nedåt i vårt vackra land.

Du kommer att vara anställd som konsult hos oss på SC transport - vilka är en del av StudentConsulting Group - och vara uthyrd till vår kund under sommaren. Arbetstiderna är förlagda under dygnets alla timmar och veckans alla dagar.

DETTA SÖKER VI

Krav för tjänsten:

- CE körkort och vana av att köra med släp
- Giltigt YKB
- ADR grund
- Truckkort
- God kommunikationsförmåga i det svenska språket

Som person är du driven, ambitiös och tar ansvar för ditt arbete. Du förstår vikten av god service och räds inte utmaningar. Har du tidigare erfarenhet av transportyrket är det starkt meriterande.

Är du den vi söker? Tveka inte utan ansök om tjänsten via länken nedan. Rekrytering sker löpande och tjänsterna kommer att kunna tillsättas innan ansökningstidens slutdatum. Utdrag ur belastningsregistret kan komma att bli aktuellt.

Har du frågor om tjänsten? Tveka inte att ta kontakt med oss, på: transport.sverige@studentconsulting.com

OM FÖRETAGET

SC transport Sverige är en del av mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting Group - ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt 24 241 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid. För dig som är nyfiken på ett äventyr på annan ort – så erbjuder vi även chaufförstjänster i Norge. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se/lastbilschaufför

Ansök nu

Terminalarbetare – extrajobb under våren & heltid i sommar!

Terminalarbetare
Läs mer Apr 24
Nytt
Tycker du om att arbeta praktiskt och söker ett fartfyllt och utvecklande extra- och/eller sommarjobb? Vi söker glada terminalarbetare till ett av Sveriges största företag!

Vill du vara en viktig del i logistikkedjan och bidra till att varje paket når sin destination? Som terminalarbetare hos vår kund är du länken mellan människor och företag, där du gör vardagen enklare för alla i Sverige. Du arbetar i en aktiv miljö där du tillsammans med kollegor ser till att gods och paket hanteras smidigt och effektivt.

I din roll utför du uppgifter som bidrar till att det dagliga flödet rullar på som det ska. Exempel på arbetsuppgifter kan vara truckkörning, sortering, lastning och lossning.

Inför uppdragets start får du en gedigen upplärning så att du känner dig trygg och väl förberedd inför dina arbetsuppgifter.

Under våren kommer du jobba extra vid behov under tider som kl. 05-10, 13-17 eller 18-21. Under sommaren söker vi även de som är intresserade av fasta heltidsscheman, men även de som enbart vill fortsätta arbeta extra. För den som gör ett bra jobb finns även möjlighet att fortsätta arbeta extra till hösten.

DETTA SÖKER VI

Som person tror vi att du är ambitiös, noggrann och effektiv med ett högt engagemang. Du är flexibel och lösningsorienterad där du trivs med att arbeta fysiskt och att samarbeta med andra. För ditt arbete tar du stort eget ansvar, där du utför dina uppgifter säkert och med kvalitét. Du representerar även bolaget med ett leende på läpparna och drivs av att ge det där lilla extra.

Krav:
- Har truckkort A2
- Har en grundläggande datavana
- Trivs med ett fysiskt arbete

- B-körkort samt ADR-utbildning är meriterande, men inget krav.

Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan. För frågor gällande tjänsten vänligen kontakta team Umeå. Varmt välkommen in med din ansökan!

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Sommarjobba som Receptionist!

Kontorsreceptionist
Läs mer Apr 15
Söker du ett spännande och utvecklande sommarjobb? Vi söker en serviceinriktad och glad receptionist till vår kund i Skellefteå!

Sommaren närmar sig med stormsteg och vi söker sommarpersonal till vår kund! I din roll som receptionist kommer du att utföra sedvanliga receptionistuppgifter som att hälsa besökare välkomna, hantera utlämning av parkering och nycklar, sköta disk och kaffemaskiner samt ansvara för mail och andra administrativa uppgifter.

Uppdraget förväntas pågå under sommarmånaderna med start i slutet av juni/början av juli (v.27) till mitten på augusti (v.32). Kontoret är centralt beläget i Skellefteå med arbetstider förlagda mellan måndag-fredag kl. 07:30-16:30.

För att säkerställa att du känner dig redo för att bemästra rollen kommer du att erbjudas gedigna upplärningsdagar innan du börjar att arbeta självständigt.

DETTA SÖKER VI

Som person är du serviceinriktad, glad och engagerad som drivs av att ge det där lilla extra. Du är ansvarsfull och noggrann där du genomför dina arbetsuppgifter med god kvalité samt ser till att göra ett minnesvärt intryck till alla du möter. Vidare är du nyfiken och lösningsorienterad där du gärna ser och tar dig an nya uppgifter som behöver göras.

Krav för att vara aktuell för tjänsten:
· Minst 18 år.
· B-körkort.
· Goda kunskaper i svenska och engelska.
· God datorvana.

Vi erbjuder dig en chans till värdefull arbetslivserfarenhet i en stimulerande miljö med möjlighet till eventuellt extrajobb efter sommaren förutsatt gott arbete.

Låter detta som ett passande sommarjobb för dig? Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryterare Elin Eklund på elin.eklund@studentconsulting.com.

Vi ser fram emot att ha dig hos oss i sommar!

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Sommarjobba som lokalvårdare med kundkontakt!

Städare
Läs mer Apr 15
Vi söker nu en serviceinriktade lokalvårdare med inslag av kundvärd/kundvärdinna!

Som lokalvårdare ansvarar du för att hålla kontorsutrymmen rena och trivsamma. Arbetet innefattar bland annat dammtorkning, golvvård, tömning av sopor samt rengöring av toaletter och gemensamma ytor.

Vissa dagar/veckor kommer det även förekomma arbetsuppgifter som kundvärd/kundvärdinna. Rollen innebär att ta emot besökare på ett professionellt och välkomnande sätt samt hantera inkommande samtal via växeltelefonin. Exempel på arbetsuppgifter kan vara att ta emot leveranser, hjälpa besökare rätt, boka mötesrum samt hantera enklare administration.

DETTA SÖKER VI

Vi söker dig som är:
- Noggrann
- Serviceinriktad
- Självgående
- Ansvarsfull

Krav:
- B-körkort
- Studier eller annat arbete på minst 50% krävs

Låter detta intressant? Välkommen in med din ansökan. För frågor om tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryterare Lydia Kvist på: lydia.kvist@studentconsulting.com

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Maskinförare till Stena Recycling i Umeå!

Lastmaskinförare
Läs mer Apr 23
Är du en serviceinriktad lagspelare som vill bidra till en hållbar framtid?

Vi på StudentConsulting söker nu säsongsarbetare till Stena Recycling i Umeå för perioden v. 24 till v. 33. Det här är en fantastisk möjlighet för dig som vill få erfarenhet inom återvinningsindustrin och samtidigt göra en positiv insats för miljön!

Som säsongsarbetare blir du en viktig del av Stena Recyclings värdekedja på filialen i Umeå. Du kommer att hantera insamlat material från kunder med hjullastare och arbeta i ett team med engagerade kollegor. Vi jobbar med ett LEAN-baserat arbetssätt och lägger stort fokus på säkerhet och arbetsmiljö.

Exempel på arbetsuppgifter:
• Ta emot, klassa, kontrollera och sortera inkommande material
• Lossa, lasta och förflytta material med hjullastare
• Utföra löpande underhåll, service och städning av maskiner
• Delta i produktionen och dess olika processer
• Bidra till arbetsmiljö- och säkerhetsarbete genom säkerhetsrundor och rapportering av tillbud

DETTA SÖKER VI

Vi söker dig som är strukturerad, ansvarstagande och trivs med att arbeta både självständigt och i team. Du är nyfiken, har en positiv inställning och ett genuint engagemang för ditt arbete. Du kommunicerar väl med dina kollegor och bidrar till en trygg och trivsam arbetsplats.

Kvalifikationer:
• Gymnasieutbildning eller motsvarande
• B-körkort
• Maskinförarbevis för hjullastare
• Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift

Meriterande: Erfarenhet av industriarbete, god datakunskap, ADR 1.3-utbildning samt certifikat för heta arbeten.

Som säsongsarbetare blir du anställd av StudentConsulting och arbetar som konsult hos Stena Recycling. Här får du en spännande och utvecklande arbetsplats med kunniga och hjälpsamma kollegor. Vi ger dig en gedigen introduktion och ser till att du får de bästa förutsättningarna för att lyckas i din roll.

Tjänsten är placerad i Umeå och arbetstiderna är dagtid, 07:00-16:00.

Låter det här som ett jobb för dig? Skicka in din ansökan redan idag! För frågor om tjänsten, kontakta ansvarig rekryterare: Lydia Kvist på lydia.kvist@studentconsulting.com

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu