Umeå: Extrajobba som kundvärd/kundvärdinna

Hitta ansökningsinfo om jobbet Extrajobba som kundvärd/kundvärdinna i Umeå. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Umeå inom den kategorin.

Publicerad: 2024-05-07 // Varaktighet: Deltid

Är du en driven och serviceinriktad person som trivs med att vara spindeln i nätet?

Vi letar efter dig som kan axla rollen som kundvärd/kundvärdinna med inslag av lokalvård. I denna roll är du ansiktet utåt för företaget och du kommer att vara ansvarig för att bemöta besökare och hantera växeltelefoni. Du utför även vissa uppgifter relaterade till lokalvård, såsom att torka bord, dammtorka och dammsuga.

Detta avser en extraanställning med start omgående och chans att jobba extra även under sommaren. Vid gott arbete finns god chans att jobba extra även efter sommaren.

Din profil
Krav:
• Erfarenhet av reception och/eller växelarbete är meriterande.
• Studier eller annat arbete på minst 50% krävs.
• Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ.
• Flexibilitet att hantera både högt och lågt tempo.

Detta är ett konsultuppdrag via StudentConsulting med placering hos vår kund. Jobbet innebär möjlighet till extraarbete både före och efter sommarperioden. Om du tror att du har det som krävs för att vara en del av vårt team, skicka in ditt CV och ett personligt brev idag!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Alla platsannonser →

Andra jobb i Umeå som Kontorsreceptionist

Nedan visas andra jobb i Umeå som Kontorsreceptionist.

Kundmottagare till MABI Hyrbilar i Umeå

Läs mer Jul 23
I vårt team blir du en servicehjälte för det är det vi arbetar med om dagarna: att se till att kunderna blir nöjda och kommer tillbaka till oss!
MABI Hyrbilar är ett svenskt hyrbilsföretag som finns med uthyrnings stationer över hela landet. Till vår uthyrningsstation i Umeå söker vi nu en som som gillar att arbetsdagarna ser olika ut i veckan. Vi vill att du möter våra kunders behov med kunskap, professionalitet och ett välkomnande leende. Har du inte arbetat inom branschen tidigare får du utbildning av oss.
Hur ser en arbetsdag ut?
Det handlar bland annat om att säkerställa att kunden får en optimal service från det att hen stiger in till det att hen rullar iväg i en av våra hyrbilar. Administrativa arbetsuppgifter kommer vara en större del av jobbet då just du blir den avgörande pusselbiten för att det vardagliga ska fungera. Den främsta uppgiften är att kunna erbjuda en så smidig och problemfri upplevelse som möjligt för kunden. Det är med andra ord ett rörligt och roligt arbete när man gillar att det händer saker under arbetsdagen!
Du ska ta emot och hyra ut bilar samt vara delaktig i kringliggande administrationen som finns runt detta. Till exempel göra bokningar, svar på frågor och funderingar som kunder har på plats samt även via mail och telefon. Hantera fakturering och förfallolistor. Skadehantering och försäkringsfrågor. Bilplanering för kommande bokningar och leveranser. Kunna hjälpa vid leveranser av bilar i Umeå samt även tankning vid behov. Men tjänsten är i huvudsak mestadels administrativ.
Det är med andra ord ett rörligt och roligt arbete när man gillar att det händer saker under arbetsdagen! Passar dig som tycker om att arbeta organiserat och inte är rädd för kundkontakt.
Visst låter det här som jobbet för dig?
Du har B-körkort med behörighet för manuell växellåda. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet inom serviceyrket som inneburit många kundkontakter i det dagliga arbetet. Du har goda kunskaper i svenska och engelska.
Arbetstiderna är främst måndag till fredag 08.00 - 17.00
Vår rekryteringsprocess
Vi kallar till intervjuer löpande under tiden istället för att vänta tills ansökningstiden har gått ut. Om vi hittar rätt kandidat kan annonsen tas bort före sista ansökningsdag.
Ansökan ska skickas i formuläret via bifogad länk

Ansök nu

Kund- och kontorssupport till globalt företag

Läs mer Sep 5
Vill du bli en del av öppen och dynamisk arbetsplats där professionell och personlig utveckling står högt på agendan? Drivs du av att ge god service och är administrativt lagd? Då är detta tjänsten för dig!

Vi söker nu en kund- och kontorssupport till en ledande aktör inom företagsfinansiering i Umeå. Uppdraget är på heltid, startar omgående och pågår till och med 2025-09-15 med chans till förlängning eller övertag.

Intervjuer och urval sker löpande och uppdraget kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan!

Om tjänsten
I denna roll kommer du att arbeta med inkommande post, e-post och telefon samt avtalshantering och andra sedvanliga administrativa uppgifter. Du kommer att ingå i ett dedikerat team som stöttar och tillhandahåller service av hög kvalitet till våra interna och externa kunder. Du kommer även att ta emot besökare och vägleda interna kunder med olika lösningar.

Vem är du?
För att trivas och passa i rollen tror vi att du är strukturerad och serviceinriktad. Vi arbetar tillsammans i ett team, varför det är viktigt att du är en lagspelare som ställer upp och tar egna initiativ. Du är driven, effektiv och tar ansvar för teamets arbetsuppgifter samt tycker om att jobba med att utveckla arbetet tillsammans med dina kollegor. Arbetstempot kan ibland vara högt, varför det är viktigt att du kan hantera stressiga situationer.

Du har:
• tidigare erfarenhet av reception, kundservice eller administrativa arbetsuppgifter
• god vana att arbeta med digitala verktyg
• goda kunskaper i svenska och engelska, så väl i tal som skrift

Har du även erfarenhet av avtalshantering, leasing och B2B är det meriterande

Om verksamheten
Till oss på Poolia vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Ansök nu

Customer and Office Support Advisor Umeå

Läs mer Sep 5
Trivs du med administrativa arbetsuppgifter, gillar att ha många kontaktytor och är serviceorienterad? Då kan rollen som Customer and Office Support Advisor till Siemens Financial Services vara rollen för dig!
 
Din roll hos oss
Som Customer and Office Support Advisor blir du en nyckelspelare i vårt team och kommer att hantera ett brett spektrum av uppgifter. 
Din arbetsdag kommer att vara varierande, med fokus på att säkerställa att både våra interna och externa kunder får den service de behöver. Du får också möjlighet att bidra med lösningar och stötta våra kollegor i olika frågor.
 
Exempel på arbetsuppgifter
Ansvara för inkommande post, e-post och telefonsamtal
Ta emot besökare på kontoret
Avtalshantering
Andra administrativa uppgifter

Du kommer utgå från kontoret i Umeå och det finns möjlighet till viss flexibilitet.
 
Din bakgrund
Vi söker dig som har ett starkt driv för service och är van vid att hantera olika administrativa uppgifter. För att passa i rollen ser vi att du är:
Serviceinriktad och flexibel: Du trivs med att hjälpa andra och anpassar dig snabbt till nya situationer.
Lösningsorienterad och initiativtagande: Du tar egna initiativ och tycker om att hitta lösningar för att göra arbetet mer effektivt.
Strukturerad och stresstålig: Du hanterar flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus eller kvalitet, även i hektiska perioder.

Tidigare erfarenhet från reception, kundservice eller administrativt arbete är ett plus. Har du dessutom erfarenhet av avtalshantering, leasing och B2B är det meriterande. Du behärskar både svenska och engelska flytande, i både tal och skrift.

Det viktigaste för oss är att du, med din personlighet och drivkraft, kan bidra till vårt team och vår gemensamma strävan att skapa resultat och trivsel.
 
Om Siemens
Siemens Financial Services (SFS) erbjuder finansiella lösningar som leasing, lån och projektfinansiering. Vi stödjer företag inom industri, energi och hälsosektorn, och hjälper till att finansiera tekniska och hållbara projekt. Vi är ett företag med fokus på högkvalitativ service, där våra kunder alltid står i centrum. Vår företagskultur präglas av engagemang, samarbete och ständiga förbättringar. Genom ett dedikerat team stöttar vi både våra interna och externa kunder, och vi strävar alltid efter att leverera förstklassig kundservice i varje interaktion. Med oss får du chansen att arbeta i en dynamisk miljö där du får vara med och göra skillnad, både för kunder och kollegor.
 
När du blir en av oss
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos Siemens. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!  

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.
 
Övrig information
Omfattning: Heltid
Anställningsform: Visstid i 12 månader, med möjlighet till direkt anställning hos Siemens efter dessa månader
Tillträde: 16/9-2024
 
Nyfiken på att veta mer?
Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Andreas Lindqvist på, andreas.lindqvist@onepartnergroup.se eller Linnéa Karlsson på, linnea.karlsson@onepartnergroup.se. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll.

För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Din upplevelse är betydelsefull för oss och vi hoppas att du har möjlighet att svara. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

Ansök nu

Sommarvikarie Floor Host ISS Umeå

Läs mer Maj 28
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?

Till vår verksamhet vid Trafikverket i Umeå söker vi på ISS en engagerad och positiv Floor Host som brinner för service. Vill du vara med och leverera service i världsklass? Då tycker vi att du ska söka vikariatet som Floor Host på ISS!

Om rollen
I rollen som Floor Host blir du kundens ansikte utåt och får därmed en mycket viktig roll i att skapa en positiv stämning och en bra upplevelse på arbetsplatsen. Med din starka känsla för service bidrar du till att göra vår kunds arbetsdag bekymmersfri och leverera service i världsklass!

Som Floor Host arbetar du med många och varierande arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta i olika miljöer och därmed lägger vi stor vikt vid ditt personliga och prestigelösa engagemang samt din förmåga att uppmärksamma och lösa uppkomna situationer. För rollen krävs även att du har god samarbetsförmåga då vi arbetar som ett team.

I arbetsuppgifterna ingår bland annat:

• Post och- godshantering, hantering och beställning av kontorsmaterial och hjälpmedel
• Besöksmottagning och reception, servering av enklare förfriskningar
• Administration och felanmälan
• Tillsyn av mötesrum, konferensutrustning, skrivare och övrig kontorsutrustning. Beställning och påfyllning av kontorsmaterial och förbrukningsartiklar
• Tillsyn och rapportering av allmänna ytor
• Hantering av tjänstefordon – krav på B-körkort

Uppdraget bedrivs inom ramen för en integrerad servicelösning där du utöver dina ansvarsområden förväntas vara behjälplig med andra områden inom verksamhetsservice. Vi söker dig som är prestigelös och vill ta ansvar för hela kontorsdriften och som uppskattar ett omväxlande arbete.

Vi erbjuder
Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du kommer få stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att ”People make places”. ISS erbjuder bland annat utbildningar och talangprogram – allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet.

Därutöver erbjuder vi en varierande och spännande roll där ditt arbete kommer vara viktigt i ISS framgång på kontraktet och i att hjälpa vår kund att nå sina mål inom Facility Management.

Vem söker vi?
Vi söker dig som har erfarenhet från något eller några av dessa yrken: receptionist, konferensvärd, hotell, vaktmästeri, butik eller annat yrke med högt ställda servicekrav. Därutöver har du datorvana och gymnasieutbildning. Erfarenhet av hantering av IT- eller vaktmästeriuppgifter är meriterande.

Som person är du serviceinriktad, lyhörd, ansvarsfull och initiativtagande. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar ISS vilja att leverera service i världsklass. Du har en god kommunikativ förmåga och kommunicerar obehindrat på svenska [och engelska/ alt behärskar engelska] i såväl tal som skrift.

ISS värderingar är kvalitet, ansvar, ärlighet, entreprenörskap och gemenskap. Dessa värderingar kommer att vara fundamentala i hur vi arbetar. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa.

Om Trafikverket
Trafikverket är en svensk myndighet med ansvar för den långsiktiga planeringen av infrastruktur för vägtrafik, järnvägstrafik, sjöfart och luftfart. En del av kundens verksamhet omfattas av säkerhetsskyddslagen, vilket innebär att säkerhetsprövning med registerkontroll kan komma att genomföras före anställning.

Din ansökan
Vi hoppas att vi väckt ditt intresse! Vi ser fram emot din ansökan, dock senast 2024-07-05. Rekryteringsprocessen kommer att ske löpande. Planerad anställningsstart enligt överenskommelse. I din ansökan bifogar du CV, vi önskar ej personliga brev. Pga. GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via mail.

Vi rekryterar kompetensbaserat vilket innebär att processen innehåller tester, intervjuer och referenser. Vi vill göra dig uppmärksam på att vi skickar en länk med tester till dig så snart du har ansökt till tjänsten. Detta mail hamnar ibland i skräpposten, håll därför gärna utkik där. Vid eventuella frågor om processen, kontakta ansvarig Driftchef Anton Forsberg 073 436 58 19 eller via mail anton.forsberg@se.issworld.com

Ansök nu

Administratör, Barn- och ungdomscentrum, Neonatal-IVA, Umeå

Läs mer Jun 11
Region Västerbotten arbetar för att god hälsa och hållbar utveckling ska stärka varandra. Vi tar ansvar för en jämlik välfärd och för att forskning och innovation ger resultat.

Barn- och Ungdomscentrum Västerbotten är en länsklinik med ansvar för all specialistvård i länet för barn och ungdomar i åldrarna 0-18 år. Verksamheten är bred och spänner över flera medicinska områden.

Vår största avdelning, Neonatal-IVA på NUS, vårdar bland annat barn som har behov av avancerad intensivvård i början av sina liv. Vi har regionansvar för all neonatal intensivvård i norra Sverige och är ett av sex Neonatal-IVA centra. Vårt transportteam ansvarar för alla neonatala transporter i norra sjukvårdsregionen. Verksamheten är högt bemannad dygnet runt. Är det bara en intensivvårdsavdelning? Nej, här finns flera vårdnivåer, från intensivvård till intermediärvård och lättare vård på familjerum. Vi bedriver även neonatal hemsjukvård som ett led i att erbjuda trygg, god och nära vård. På Neonatal-IVA står familjecentrerad och utvecklingsstödjande vård i fokus. Vår ambition är att involvera föräldrar i vården av barnet i så hög utsträckning som möjligt.

Samarbetsytorna är breda. Förutom samarbete inom vår klinik har vi ett nära samarbete med övriga fem neonatalavdelningar i landet. Förlossningen är också en nära samarbetspartner. Vid avdelningen bedrivs omfattande forskning, både medicinsk och omvårdnadsforskning.

Medarbetarundersökningar visar att trivseln är hög. Våra medarbetare är aktiva och engagerade i arbetsmiljöarbetet. Vi jobbar systematiskt med arbetsmiljön genom bland annat neonatalt basår med introduktion och utbildning, etisk fallreflektion, internutbildning, mentorprogram, lokal arbetsmiljögrupp och olika ansvarsgrupper. Nu söker vi en avdelningsadministratör. Du kommer till en välmående verksamhet, både på basenhets- och avdelningsnivå, med goda förutsättningar till fortsatt utveckling.

ARBETSUPPGIFTER
Du är en viktig del i att vår avdelning fungerar på bästa möjliga sätt. Som avdelningsadministratör hos oss har du många kontaktytor såväl internt som externt. Här möter du besökare till avdelningen på ett positivt och tillmötesgående sätt. Du kommer att arbeta i nära samarbete med avdelningschef och biträdande avdelningschef. Tillsammans kommer ni att göra en plan för vilka uppgifter som du ansvarar för. Uppgifter kan vara alltifrån att beställa material och ordna mötesbokningar till att hälsa besökare välkomna och ge service till familjer. Arbetsuppgifterna innebär också receptionsarbete, viss patientadministration, registrering i olika administrativa system och viss fakturahantering. Initialt är rollen placerad på Neo-IVA, men uppdraget kan komma att förändras och utvecklas i dialog med dig.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig med minst gymnasieutbildning, gärna med vidareutbildning inom administration. Erfarenhet av administrativa system och program såsom Visma, Tessa, Agresso, Outlook, Excel, Word, Servicedesk är meriterande.

Vi tror att du har god förståelse för vad det innebär att vara en enhet med uppdrag i hela norra sjukvårdsregionen. Din initiativförmåga gör att du tar tag i uppgifter proaktivt och driver projekt och uppgifter framåt på egen hand. Med din erfarenhet från serviceyrket vet du hur man skapar positiva upplevelser och hanterar olika typer av förfrågningar med ett lösningsfokus. Din samarbetsförmåga gör att du lätt kan arbeta tillsammans med andra för att nå gemensamma mål.

Som person är du serviceinriktad, strukturerad, engagerad och ansvarstagande. Du utför ditt arbete med noggrannhet och hög kvalitet. Du har goda kommunikationsfärdigheter och uttrycker dig väl i både tal och skrift. Vidare kan du också hantera parallella arbetsuppgifter och kan anpassa dig till förändringar i arbetssätt och verksamhet. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Intervjuer kommer att ske löpande under ansökningstiden.
Vi ser fram emot din ansökan.

ÖVRIGT
Läs mer om våra förmåner för dig som jobbar med oss på webbsidan
https://www.regionvasterbotten.se/nar-du-jobbar-hos-oss/att-vara-medarbetare

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund.

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv.

Ansök nu

Andra jobb i Umeå från Studentconsulting Sweden AB (Publ)

Nedan visas andra jobb i Umeå från Studentconsulting Sweden AB (Publ) .

Taxichaufförer sökes i Umeå!

Taxiförare/Taxichaufför
Läs mer Okt 24
Eco Properties AB expanderar sin verksamhet och söker engagerade och serviceinriktade individer för att bli en del av deras framgångsrika team som taxichaufförer.

De är en etablerad taxioperatör med över 80 fordon och cirka 150 dedikerade anställda chaufförer. De bedriver verksamhet över stora delar av Norrland, och är kända för sitt höga kundbetyg på 4,7 av 5. De erbjuder både heltids- och deltidspositioner med stationering i Umeå kommun.

Som taxichaufför kommer du att ansvara för att utföra resor åt kunderna med högsta möjliga standard av service. Arbetet innefattar samhällsbetald trafik på vardagar, inklusive sjukresor, skolresor, färdtjänstresor och tjänsteresor åt företagskunder. Du kommer att vara en nyckelaktör i kundernas vardag, vilket kräver ett professionellt och positivt bemötande.
Förutom att köra och ta hand om kunder ingår det även i arbetsuppgifterna att hålla fordonen rena och välstädade.

DETTA SÖKER VI

Vi söker inte bara förare med körkort och taxilegitimation, utan även individer som har potentialen att bli Umeås bästa chaufförer. För att trivas och blomstra i denna roll är det viktigt att du:

• Är serviceminded och trivs med att arbeta med människor.
• Har ett glatt humör och en positiv inställning.
• Är noggrann och ansvarsfull.
• Har förmågan att hantera stressiga situationer.
• Besitter god lokalkännedom i Umeå och omnejd.
• Har god datorvana.
• Är en säker förare med erfarenhet bakom ratten.
• Är åtminstone 21 år gammal (enligt lagkrav) och innehar B-körkort.

För de som ännu inte har taxilegitimation erbjuds stöd och möjligheter till studier för att erhålla den nödvändiga legitimationen. Vi investerar i våra medarbetare genom att erbjuda omfattande utbildning i företagets rutiner och utrustning innan anställningsstart.
Du erbjuds även konkurrenskraftig lön i enlighet med kollektivavtalet.

Rekryteringen sker av StudentConsulting, för mer information om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Lydia Kvist: lydia.kvist@studentconsulting.com. Välkommen in med din ansökan!

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Snöskottare till årets vintersäsong! (Extrajobb)

Väg- och anläggningsarbetare
Läs mer Okt 23
Trivs du med att arbeta fysiskt ute i friska luften och söker ett extrajobb vid sidan om dina studier eller annan huvudsakliga sysselsättning? Då har vi jobbet för dig i vinter!

För kunds räkning söker vi dig som vill arbeta med snö- och takskottning inför vinterns kommande snösäsong!

Vi erbjuder dig möjligheten till ett flexibelt arbete där du får njuta av naturen under din arbetstid tillsammans med ett gäng goa kollegor. Arbetstiderna kan variera (både dag, natt och helger) då arbetet är beroende på vädret och när snön kommer, vilket kräver att du behöver vara tillgänglig och flexibel. Vi söker både dig som är intresserad av att arbeta strödagar till flera dagar i veckan.

Skalkläder, utbildning och säkerhetsutrustning. Kläder under tillhandahålls på egen hand.

DETTA SÖKER VI

För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du är en positiv, ansvarsfull och arbetsvillig lagspelare som tycker om att arbeta fysiskt. Du bör trivas med att arbeta utomhus och under olika typer av väderförhållanden. Eftersom dagarna även kan spenderas på högre höjder bör detta inte ses som något problem. Ingen tidigare erfarenhet krävs.

B-körkort eller tidigare erfarenhet inom yrket är meriterande men inget krav.

Ansök redan idag! Vi ser fram emot att ha dig här i vinter!

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Snöskottare till årets vintersäsong! (Heltid)

Väg- och anläggningsarbetare
Läs mer Okt 23
Trivs du med att arbeta fysiskt ute i friska luften? Då har vi jobbet för dig i vinter!

För kunds räkning söker vi dig som vill arbeta med snö- och takskottning inför vinterns kommande snösäsong!

Vi erbjuder dig möjligheten till ett flexibelt arbete där du får njuta av naturen under din arbetstid tillsammans med ett gäng goa kollegor. Preliminära arbetstider är vardagar kl. 7-16 men kan även komma att erbjudas varierade arbetstider (både dag, natt och helger) då arbetet är beroende på vädret och när snön kommer.

Skalkläder, utbildning och säkerhetsutrustning. Kläder under tillhandahålls på egen hand.

DETTA SÖKER VI

För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du är en positiv, ansvarsfull och arbetsvillig lagspelare som tycker om att arbeta fysiskt. Du bör trivas med att arbeta utomhus och under olika typer av väderförhållanden. Eftersom dagarna även kan spenderas på högre höjder bör detta inte ses som något problem. Ingen tidigare erfarenhet krävs.

B-körkort eller tidigare erfarenhet inom yrket är meriterande men inget krav.

Ansök redan idag! Vi ser fram emot att ha dig här i vinter!

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Underhållstekniker till Nyåkers Pepparkakor

Underhållsmekaniker
Läs mer Okt 29
Vill du utvecklas som underhållstekniker och vara en viktig del av Nyåkers Pepparkakors team? Se hit!

Nyåkers Pepparkakor grundades 1952 och är idag näst störst i världen på Pepparkakor. Med cirka 50 medarbetare fördelade över deras anläggningar fortsätter de att växa och utvecklas. De har två produktionsanläggningar i Nyåker och Bjurholm där de producerar pepparkakor och andra kakor för en global marknad. Trots mer än 60 år av framgång och tillväxt är Nyåkers fortfarande ett familjeföretag som håller fast vid sina traditioner. Kakorna bakas på samma sätt som de alltid har gjorts - hemma i Västerbotten.

Som Underhållstekniker ansvarar du för både akut- och förebyggande underhåll med fokus på livsmedelssäkerhet. Arbetet omfattar både produktion och fastighet på deras två anläggningar, med utgångspunkt från deras anläggning i Bjurholm. Du arbetar med mekaniskt underhåll och felsökning på både äldre och modern utrustning, i nära samarbete med underhållsteamet och andra funktioner. I rollen kommer du även att utveckla tekniska lösningar för att säkerställa ett effektivt och säkert produktionsflöde.

Arbetsuppgifter:
• Utföra mekaniskt underhåll enligt fastlagda rutiner
• Samarbeta nära med kollegor för att lösa akuta maskinreparationer
• Felsöka maskiner och hitta grundorsaker till problem
• Framtagning och tillverkning av tekniska lösningar för produktionen med arbetsmiljö och hygieniskdesign i fokus.
• Arbetet innefattar främst dagtid men skift och beredskap kan förekomma

DETTA SÖKER VI

• Verkstadsteknisk utbildning och/eller erfarenhet av mekanisk felsökning
• Meriterande med kunskaper inom el och PLC-styrning
• God datorvana och tekniskt intresse
• B-körkort och tillgång till bil
• Svenska i tal och skrift samt kunskaper i engelska.

Som person söker vi dig som är driven och initiativrik, med ett öga för att se vad som behöver göras. Du är noggrann, har en positiv inställning och lätt för att samarbeta. Du besitter god problemlösningsförmåga att kunna lösa problemen snabbt och effektivt. Du har en förmåga att ta egna initiativ och är alltid på jakt efter förbättringsmöjligheter. Du bidrar med förslag på lösningar för att kontinuerligt optimera både arbetsprocesser och maskinparken.

Låter det som en tjänst för dig? Varmt välkommen med din ansökan!

Kontakta lydia.kvist@studentsonculting.com vid frågor.

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Extrajobb som lokalvårdare i Umeå!

Städare/Lokalvårdare
Läs mer Okt 17
Söker du ett extrajobb i Umeå? Kanske söker du det perfekta extrajobbet vid sidan av studierna?

Vi söker nu en flexibel vikarie som kan hoppa in vid behov. Arbetet innebär att städa och underhålla olika typer av kontor och lokaler. Du kommer att arbeta med städning av ytor som kontorsrum, gemensamma utrymmen, kök etc. Arbetstiderna är främst dagtid.

DETTA SÖKER VI

Vi letar efter dig som är lyhörd, tar eget ansvar och är flexibel i ditt arbetssätt. Du ska även kunna behärska det svenska språket
flytande både i tal och skrift. Om du tycker detta låter intressant.

Det är meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet av lokalvård.

Tjänsten förväntas tillsättas så fort vi hittar rätt kandidat/kandidater så tveka inte att ansöka nu direkt!

För frågor om tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryterare Lydia Kvist: lydia.kvist@studentconsulting.com. Varmt välkommen in med din ansökan!

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Säljare till uppdrag i Umeå!

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Okt 1
Är du måldriven, brinner för försäljning och vill vara med och driva utvecklingen av säljmarknaden i norra Sverige? Vi söker säljare till vår kund!

Vår kund fortsätter att växa och söker en driven, relationsbyggande och prestationsinriktad regionsäljare för distriktet i Norr!

I din roll som säljare kommer du självständigt planera, genomföra och följa upp kunder inom ditt distrikt där du både prospekterar nya kunder samt bearbetar befintliga. Kvalité och trovärdighet liksom intresse och förmåga att bygga och skapa långsiktiga relationer är en central del av jobbet. Du erbjuds en mångsidig vardag och har stor frihet att ansvara över din egen karriär.

Placeringsort: Tjänsten utgår från Umeå och sträcker sig inom ett distrikt som främst innefattar dagsresor.

DETTA SÖKER VI

Vi söker dig som drivs av att skapa affärer och är van att planera och strukturera ditt eget arbete. Du är social, tycker om det personliga mötet och agerar professionellt och serviceinriktat som genom en god kommunikation och tekniskt intresse har förmågan att vägleda kunderna till bästa lösning utifrån deras specifika behov. Du trivs med ensamarbete och att vara på resande fot, samt hittar nya möjligheter och vägar in på marknaden för ditt produktsortiment.

Krav:
• B-körkort
• Goda språkkunskaper i svenska och engelska
• God datorvana

Tidigare dokumenterad säljerfarenhet eller annan erfarenhet som bedöms likvärdig är meriterande.

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta team Umeå.

Varmt välkommen in med din ansökan!

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu