Umeå: Extrajobb som lokalvårdare med fast schemarad i Umeå

Hitta ansökningsinfo om jobbet Extrajobb som lokalvårdare med fast schemarad i Umeå i Umeå. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Umeå inom den kategorin.

Publicerad: 2024-06-04 // Varaktighet: Deltid

Söker du ett extrajobb i Umeå? Vi har en spännande möjlighet för dig att bli en del av vårt team som utför renrumsstädning för en av våra större kunder.

Arbetsuppgifterna innebär renrumsstädning på eftermiddagar vardagar och helgstädning vid några tillfällen per år. Vi erbjuder en trevlig, social och trivsam arbetsplats där du kommer att trivas. Tjänsten avser en ramavtalsanställning på sex månader och erbjuder lön enligt kollektivavtal. Anställningen sker löpande.

Uppdraget innebär att man jobbar varje dag mån-fre ca 16:30-19:30.

Din profil
Vi letar efter dig som är lyhörd, tar eget ansvar och är flexibel i ditt arbetssätt. Du ska även kunna behärska det svenska språket
flytande både i tal och skrift. Om du tycker detta låter intressant. Då kan du vara den vi letar efter!

Det är meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet av lokalvård.

Tjänsten förväntas tillsättas så fort vi hittar rätt kandidat/kandidater så tveka inte att ansöka nu direkt!

För frågor om tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryterare Lydia Kvist: lydia.kvist@studentconsulting.com. Varmt välkommen in med din ansökan!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Alla platsannonser →

Andra jobb i Umeå som Städare/Lokalvårdare

Nedan visas andra jobb i Umeå som Städare/Lokalvårdare.

städare/lokalvårdare

Läs mer Jul 15
.vi behöver dig som kan jobba inom flytstäd och flytt .
.ansvaring om jobb och kan jobba flyttstäd och flytt
.kan pratar svenska och har körkort viktig.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Ansök nu

Jobba med hemstäd på Aleva i Vännäs

Läs mer Jul 17
Nytt
Jobba med hemstäd på Aleva i Vännäs

Vi söker kollega till vår enhet i Vännäs som vill göra skillnad för våra kunder med hemtjänststäd och hushållsnära tjänster! Vi söker dig som är positiv, har hjärtat på rätt ställe och trivs med att ta stort eget ansvar. Utbildning och/ eller erfarenhet inom vården eller städ, gärna hemstäd, flyttstäd och fönsterputsning är meriterande men inget krav.

Kvalifikationer
Svenska
B-körkort när du påbörjar din anställning

Omfattning och start
Vi söker dig som vill jobba deltid på 80% och arbetet är förlagt till vardagar dagtid.
Tillträde sker under augusti månad, enligt överenskommelse.

Vad du kan förvänta dig av oss

Bra arbetstider – utan delade turer
Personlig atmosfär, korta beslutsvägar och frihet under ansvar
Små team med nära samarbete och närvarande teamledare
Generöst friskvårdspaket
En möjlighet att växa – tre av fyra ledare på Aleva har börjat som vårdbiträde/undersköterska


Vad går jobbet ut på?
Dagarna är varierande med stor möjlighet att bidra till människors livskvalitet. Som hemstädare utför du städ- och serviceinsatser med utgångspunkt från kundens individuella behov och önskemål. Det absolut viktigaste är att du tycker om att bygga relationer och är bra med människor.

Vilken bakgrund behöver jag?
För någon kanske det är en bra chans att få ett första jobb, för en annan handlar det om att man tröttnat på sin nuvarande bransch och vill göra något meningsfullt och för en tredje kan det handla om en längtan att fortsätta inom lokalvård men byta arbetsgivare. Det finns inget facit – vi rekryterar personer som har en lösningsfokuserad inställning, empatiska värderingar och vill växa med oss.

Är det inte väldigt tufft att jobba som hemstädare inom omsorgen?
Det kan det absolut vara och så ser utvecklingen inom vård och omsorgen ut generellt. Det var också en av anledningarna till att vi startade 2013, med en övertygelse om att vi kan göra saker lite annorlunda och hela tiden förbättra verksamheten med fokus på dem vi finns till för – de äldre. Och hur gör man det? Tar hand om sina medarbetare såklart. Därför värmer det lite extra att vi fick 9 av 10 i stolthet över att arbeta hos Aleva och 9,5 av 10 på frågan om våra kunder skulle rekommendera oss till en vän. Här ser du hela resultatet från våra kund- och medarbetarundersökningar.

Intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan!

Om oss

Aleva är ett växande företag med stora visioner. Vi vill skapa framtidens omsorg genom nytänkande och ett tydligt fokus på att leva - inte bara överleva. Företaget grundades 2013 och bedriver idag hemtjänst i Umeå tätort, Holmsund-Obbola samt Nordmaling och personlig assistans i hela landet. För att passa hos oss är det viktigaste att du är prestigelös, engagerad och har en genuin vilja att arbeta med människor. Hos oss råder en personlig atmosfär med korta beslutsvägar och möjlighet till stor frihet under ansvar. Vi är ett ambitiöst team med positiv atmosfär som arbetar tillsammans för att leverera omsorg i världsklass. För mer information gå in på www.alevaomsorg.se

Ansök nu

Städtekniker på Heltid & Deltid!

Läs mer Jul 8
Ordning och Reda fortsätter att växa och vi söker nu fler Städtekniker på heltid samt deltid med Stationsorter Vännäs/Umeå.
Vi är i dagsläget ca 20 anställda utspridda på stationsorter i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln & Bjurholm.
Du bör vara ordningsam och ha en känsla för detaljer gällande just städning. Krav för tjänsten är god fysik, behärska svenska i tal och skrift samt B-Körkort. Har du erfarenhet av service och städ/lokalvård ute hos företags & privatkund så är det en stor merit men inget krav.
Vi utför i dagsläget ett brett urval av tjänster och hos oss har du chansen till spännande och händelserika arbetsdagar med stora möjligheter att utvecklas och prova på andra arbetsuppgifter än bara städning/lokalvård.
Friskvårdsbidrag, köra företagsbil i tjänsten, härliga kollegor och en spännande och trivsam arbetsplats är något som vi erbjuder. Arbetet är förlagt på dagtid vardagar.
Tillträde omgående eller enligt ök.
Vill du blir en del av vårt härliga team så tveka inte att skicka in din ansökan till selma@ordningochreda.com Märk ansökan "Lokalvårdare Vännäs/Umeå"
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Ansök nu

Lokalvårdare, Städ- och verksamhetsservice

Läs mer Jun 24
Hjälp oss skapa trivsel och hållbarhet varje dag!

Städ- och verksamhetsservice ansvarar för lokalvård i kommunens lokaler, med fokus på daglig städning och planerat underhåll.

Vi erbjuder även verksamhetsservice, intern posthantering och vaktmästeri. Vi är ca 350 medarbetare och tillsammans städar vi dagligen 510 000 kvadratmeter inom skolor, äldreboenden och andra kommunala lokaler.

Är du en person som vill se ett direkt resultat av ditt arbete och göra skillnad för dem som vistas i kommunens lokaler? Då kan du vara vår nästa viktiga lokalvårdare!




Arbetet som lokalvårdare
Som lokalvårdare hos oss har du en viktig roll i att skapa rena, trygga och hållbara miljöer. Hos oss är lokalvård inte bara ett arbete – det är en del i att skapa en bättre upplevelse för de som vistas i våra skolor, förskolor, äldreboenden, idrottshallar, kontor och andra kommunala lokaler. Vi är därför måna om att ständigt förbättra våra städmetoder och se till att våra medarbetare har tillgång till moderna verktyg och städsystem.

Dina arbetsuppgifter:

Daglig städning, planerad storstädning och golvvård.
Maskinkörning.
Underhåll av städutrustning och maskiner.
Beställning av städmaterial.
Daglig kontakt med personer som vistas i lokalerna.
Kvalitetskontroll av ditt eget arbete för att säkerställa att vi håller god städkvalité.

Vid anställning ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas, detta med anledning av lagen om lämplighetskontroll.

I två av tjänsterna ingår helgarbete, vänligen läs mer under rubriken övrigt.



Om dig
Vi söker dig som gillar ordning och reda och vill bidra till förbättring. Du trivs med att arbeta självständigt och i samarbete med kollegor. Har du ett öga för detaljer och gillar att arbeta strukturerat är det här ett arbete för dig!

Vi vill att du har:

Erfarenhet av yrkesmässig lokalvård alternativt har gått en lokalvårdsutbildning genom t.ex. SRY, folkhögskola eller distansutbildning (SRY = servicebranschens yrkesnämnd). 
Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift för att kunna kommunicera och följa instruktioner.
Grundläggande datorvana. Detta innebär kunskap och vana att använda digitala arbetsredskap så som Outlook, Teams, Självservice och intranät.

Det är meriterande om du även har vana att använda städmaskiner, underhåll av utrustning, har erfarenhet av golvvård, fönsterputsning samt har B-körkort.

För att trivas i rollen tror vi att du är:

Serviceinriktad och tycker om att skapa en ren och trivsam miljö där människor mår bra.
Självständig, men också en lagspelare som trivs med att samarbeta med andra.
Noggrann och ser detaljer. Du är stolt över att lämna ett arbete som håller en god kvalitet.
Initiativrik och kan planera ditt eget arbete, samtidigt som du gärna tar tag i nya utmaningar.
Beredd att hantera ett arbete som kan vara fysiskt utmanande, både genom att använda städmaskiner och utföra golvvård m.m.


Vill du hjälpa oss att bidra till att kommunens lokaler upplevs trivsamma och hållbara?

Då vill vi gärna träffa dig! Skicka in din ansökan redan idag, vi går igenom ansökningar löpande.


Övrigt
Totalt sju (7) tjänster, tillsvidareanställning på heltid. Tjänsterna är placerade på följande ställen:

En tjänst i Sävar, körkort krävs
En tjänst på Forslunda gymnasium, där pälsdjur finns
Två tjänster i centrala Umeå, helgarbete förekommer
Tre tjänster i Umeå, inom lokalbussförbindelser
Om Umeå kommun
Umeå kommun är regionens största arbetsgivare med över 13 000 medarbetare. Kommunen har cirka 440 chefer och verksamheten är indelad i åtta förvaltningar. Våra jobb och vår värdegrund utgår från medborgarfokus, öppenhet, tillit och ständiga förbättringar. Umeå är en kulturstad i ständig utveckling. För att klara målet 200 000 invånare år 2050 behöver vi bli fler som arbetar för tillväxt och välfärd. Vi vet att olikheter berikar och välkomnar alla att söka jobb hos oss. De närmaste tio åren kommer vi att anställa omkring tusen medarbetare varje år. Vill du bli en av oss?


Här kan du ta del av hur det är att leva och bo i Umeå: https://www.umea.se/flytta

Umeå kommun ingår i tre förvaltningsområden för finska, meänkieli och samiska www.umea.se/minoriteter. 

Som medarbetare hos oss i Umeå kommun kan du ta del av ett antal förmåner. Ta del av våra förmåner https://umea.se/jobbochforetagande/jobbochpraktik/kommunensomarbetsgivare/varaformaner.4.1b4d24fb1752122eb843bf.html


Säljer du annonser eller erbjuder rekryteringsstöd? Var vänlig, kontakta inte oss om det! Vi väljer och kontaktar själva företag vi samarbetar med.

Ansök nu

Jobba med hemstäd på Aleva i Umeå

Läs mer Jun 24
Jobba med hemstäd på Aleva i Umeå

Aleva växer och behöver fler som vill ge äldre en god omsorg med guldkant i vardagen. Vi söker dig som är positiv, har hjärtat på rätt ställe och trivs med att ta stort eget ansvar. Saknar du erfarenhet? Då löser vi det tillsammans. Alevas introduktionsprogram och erfarna medarbetare ger dig förutsättningarna som krävs för att göra ett bra jobb.

Kvalifikationer
Svenska
B-körkort när du påbörjar din anställning.

Omfattning och start
Tjänsten är på 75% och arbetstiderna är vardagar dagtid.
Tillträde 1 september, alternativt enligt överenskommelse.

Vad du kan förvänta dig av oss

Bra arbetstider – utan delade turer
Personlig atmosfär, korta beslutsvägar och frihet under ansvar
Små team med nära samarbete och närvarande teamledare
Generöst friskvårdspaket
En möjlighet att växa – tre av fyra ledare på Aleva har börjat som vårdbiträde/undersköterska


Vad går jobbet ut på?
Dagarna är varierande med stor möjlighet att bidra till människors livskvalitet. Som hemstädare utför du städ- och serviceinsatser med utgångspunkt från kundens individuella behov och önskemål. Tjänsten är en kombination av hemstäd och hemtjänst och då ingår också de vanliga uppgifterna man har inom hemtjänsten. Det absolut viktigaste är att du tycker om att bygga relationer och är bra med människor.

Vilken bakgrund behöver jag?
För någon kanske det är en bra chans att få ett första jobb, för en annan handlar det om att man tröttnat på sin nuvarande bransch och vill göra något meningsfullt och för en tredje kan det handla om en längtan att fortsätta inom lokalvård men byta arbetsgivare. Det finns inget facit – vi rekryterar personer som har en lösningsfokuserad inställning, empatiska värderingar och vill växa med oss.

Så det spelar ingen roll om jag har relevant erfarenhet?
Jo, självklart ser vi det som positivt om du arbetat som lokalvårdare eller inom vård/ omsorg och gjort det bra! Utbildning och/ eller erfarenhet inom städ, gärna hemstäd, flyttstäd och fönsterputsning är meriterande men inget krav.

Är det inte väldigt tufft att jobba som hemstädare inom omsorgen?
Det kan det absolut vara och så ser utvecklingen inom vård och omsorgen ut generellt. Det var också en av anledningarna till att vi startade 2013, med en övertygelse om att vi kan göra saker lite annorlunda och hela tiden förbättra verksamheten med fokus på dem vi finns till för – de äldre. Och hur gör man det? Tar hand om sina medarbetare såklart. Därför värmer det lite extra att vi fick 9 av 10 i stolthet över att arbeta hos Aleva och 9,5 av 10 på frågan om våra kunder skulle rekommendera oss till en vän. Här ser du hela resultatet från våra kund- och medarbetarundersökningar.

Om oss

Aleva är ett växande företag med stora visioner. Vi vill skapa framtidens omsorg genom nytänkande och ett tydligt fokus på att leva - inte bara överleva. Företaget grundades 2013 och bedriver idag hemtjänst i Umeå tätort, Holmsund-Obbola, Vännäs samt Nordmaling och personlig assistans i hela Västerbotten. För att passa hos oss är det viktigaste att du är prestigelös, engagerad och har en genuin vilja att arbeta med människor. Hos oss råder en personlig atmosfär med korta beslutsvägar och möjlighet till stor frihet under ansvar. Vi är ett ambitiöst team med positiv atmosfär som arbetar tillsammans för att leverera omsorg i världsklass. För mer information gå in på www.alevaomsorg.se

Ansök nu

Andra jobb i Umeå från Studentconsulting Sweden AB (Publ)

Nedan visas andra jobb i Umeå från Studentconsulting Sweden AB (Publ) .

Eventkoordinator till Laponia Resort i Arvidsjaur

Marknadsförare
Läs mer Jul 4
Är du kreativ, strukturerad och älskar att ha många bollar i luften? Vi söker en eventkoordinator till vår bokningsavdelning – en varierad roll med fokus på kundkontakt och marknadsföring!

Laponia Resort är en av Norrlands största privatägda besöksanläggningar och en del av Pite Havsbad Group.
I Arvidsjaur driver vi tre unika boendeanläggningar: Det klassiska Hotell Laponia med 200 hotellrum, flera konferenslokaler och varierade restaurangmiljöer. Skogen Hotell med 40 rum och en tillhörande restaurang, samt Camp Gielas, som erbjuder 60 stuglägenheter, campingplatser, glamping och ett brett utbud av aktiviteter – inklusive café och naturupplevelser. Nu söker vi en eventkoordinator till vårt team.

Som eventkoordinator kommer du arbeta på vår bokningsavdelning där arbetsuppgifterna kommer vara varierande. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:

• Hantera grupp- och konferensbokningar från bokningstillfället till fakturering till främst våra utländska kunder.
• Skapa och hantera innehåll på våra sociala medier som tex Instagram och Facebook för alla våra tre boendeanläggningar.
• Processägare för företagets hållbarhetsarbete (inom ramen för Green Key) samt våra sociala media kanaler.
• Skapa material för vår marknadsföring samt informationsmaterial till våra kunder.
• Uppdatera vår hemsida med relevant information och material.

Vad kan vi erbjuda dig?
• En utvecklande och trygg miljö där vi har roligt på jobbet.
• Du kommer utvecklas i din roll och bidra till företagets utveckling.
• Du ingår i ledningsgruppen.
• Du kommer att ingå i ett härligt team där vi tillsammans skapar en fantastisk arbetsplats och mötesplats för våra gäster.

Arbetstiderna är varierande och innebär såväl dagtid som kvälls och helgarbete.
Tjänsten är tillsvidare, 6 månader provanställning kan komma att tillämpas.

DETTA SÖKER VI

Du är en driven och engagerad person som brinner för service och merförsäljning. Du lyssnar på kundens önskemål och har ett öga för helhetsperspektiv då många konferenser och arrangemang pågår samtidigt. Du är en person som brinner för att skapa oförglömliga upplevelser och säkerställa högsta gästnöjdhet hos våra kunder. Du är strukturerad, uppmärksam på detaljer och agerar proaktivt i din arbetsroll. Med ett prestigelöst förhållningssätt ser du det som en självklarhet att stödja verksamheten där det behövs – alltid med fokus på gästen och kvalitén. Du trivs i en dynamisk miljö där tempot kan skifta, och där din flexibilitet och servicekänsla gör verklig skillnad – varje dag. Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.

B-körkort är ett krav.

Tillträde och lön enligt överenskommelse. Ansökan skickas till sandra@laponiaresort.se

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Säljare på distans med erfarenhet av utringande telemarketing!

Telefonförsäljare
Läs mer Jul 17
Nytt
Brinner du för försäljning, levererar toppklassig kundservice och vill starta eller ta nästa steg i din karriär som säljare? Ta chansen att bli en del av Diamax fantastiska team!

Diamax fortsätter att växa och startar upp ett säljteam med möjlighet att arbeta på distans!

Diamax arbetar som återförsäljare åt några av Sveriges starkaste varumärken samt välkända uppdragsgivare i en mängd olika branscher med allt från förlag och matkassar till el och telekom. Du får spetskompetens inom försäljning över telefon som tillsammans med styrkan hos våra uppdragsgivares varumärken ger dig utmärkta förutsättningar att lyckas som säljare.

Vi söker dig med minst 6 månaders dokumenterad erfarenhet inom telefonförsäljning och som är redo för att ta steget in och bli en del av Diamax framgångsrika resa.

Din utveckling är deras framgång! Under din anställning kommer du att varva teori och praktik samtidigt som du får en bred erfarenhet av att sälja olika produkter och tjänster över telefon. Du kommer hela tiden att få coachning, feedback och vidareutbildning för att fortsätta din utvecklingsresa, där det alltid är nära till nästa steg i karriären för den karriärsugne.

Anställningen är i första hand på heltid med arbetstider måndag-fredag mellan 09:00-18.00.

DETTA SÖKER VI

Vi söker dig som är seriös, resultatinriktad och har en grundläggande förståelse för utringande telemarketing med kunden i fokus. Egenskaper som stämmer in på dig är engagemang, driv och nyfikenhet. Du är ansvarsfull och självgående där du är motiverad till att under din anställningstid hela tiden fortsätta utvecklas och förstår sambandet mellan ansträngning och framgång. Du värdesätter även ett företag där man har roligt tillsammans och stöttar varandra till utveckling och måluppfyllnad!

Krav:
• Minst 6 månaders dokumenterad erfarenhet av utringande telemarketing.
• Tillgång till egen dator + headset för att kunna utföra arbetet hemifrån.
• Goda kunskaper i svensk i såväl tal som skrift.
• Kunna uppge en referens som styrker tidigare erfarenhet och anställningskorrekthet.

Utdrag ur belastningsregistret kommer att begäras innan anställning.

Om du tror att du passar hos Diamax kommer du att erbjudas ett stimulerande arbete tillsammans med fantastiska kollegor, en fast lön med ett utarbetat bonussystem, kollektivavtal via Unionen, friskvårdsbidrag samt ett utvecklingsprogram där rätt person har goda möjligheter att avancera inom företaget.

I denna rekrytering samarbetar Diamax med StudentConsulting. Tillsättning sker löpande. Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta team Umeå. Varmt välkommen in med din ansökan!

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Telefonförsäljare till Diamax!

Telefonförsäljare
Läs mer Jul 17
Nytt
Brinner du för försäljning, levererar toppklassig kundservice och vill starta eller ta nästa steg i din karriär som säljare? Ta chansen att bli en del av Diamax fantastiska team!

Diamax arbetar från centrala Umeå som återförsäljare åt några av Sveriges starkaste varumärken. De jobbar med välkända uppdragsgivare i en mängd olika branscher med allt från förlag och matkassar till el och telekom. Du får lära dig spetskompetens inom försäljning över telefon som tillsammans med styrkan hos våra uppdragsgivares varumärken ger dig utmärkta förutsättningar att lyckas som säljare.

Oavsett tidigare erfarenhet kommer du få en gedigen säljutbildning där du får varva teori och praktik samtidigt som du får en bred erfarenhet av att sälja olika produkter och tjänster över telefon. Då din introduktionsutbildning är färdig har din utveckling bara börjat. Du kommer under hela din anställning att få coachning, feedback och vidareutbildning dagligen. Hos Diamax är det alltid nära till nästa steg i karriären då det för den karriärsugne erbjuds en bred portfölj av projekt med varierande komplexitet. Dessutom sker rekryteringar till ledande befattningar alltid internt. Din utveckling är deras framgång!

Diamax tar jobbet på allvar, men mellan samtalen prioriterar dem att skratta, umgås och att dricka stora mängder kaffe. En och annan hembakad kaka återfinns också i fikarummet. Den som inte har bråttom hem (eller iväg på en afterwork med kollegorna) stannar gärna kvar för att umgås, spela ett roligt spel eller för att utmana varandra i Tv-spel.

Om du tror att du passar hos Diamax erbjuds du:
- Ett stimulerande arbete i fantastisk arbetsgrupp.
- Delaktighet och gemenskap.
- Ett utvecklingsprogram som sträcker sig under hela din anställning där rätt person har goda möjligheter att avancera inom företaget.
- En fast lön med ett utarbetat bonussystem.
- Kollektivavtal via Unionen.
- Friskvårdsbidrag.
- Sveriges absolut bästa arbetskollegor.

Anställningen är i första hand på heltid med arbetstider måndag-fredag mellan 09:00-18.00.

DETTA SÖKER VI

För Diamax är det viktiga inte vad du har för erfarenheter utan hur du är som person. De söker personer som de kommande åren vill skaffa sig en bred förståelse för försäljning och som värdesätter utveckling och gemenskap. Egenskaper som stämmer in på dig är engagemang, driv och nyfikenhet. Du är motiverad att lära dig försäljning och förstår sambandet mellan ansträngning och framgång. Du vill arbeta på ett företag där man har roligt tillsammans och stöttar varandra till utveckling och måluppfyllnad!

Krav:
Goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift.

Ansök så snart som möjligt! Intervjuer hålls kontinuerligt med löpande uppstarter hos kund. Nästa intro är i augusti. I den här rekryteringen samarbetar Diamax med StudentConsulting. För frågor gällande tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryterare Elin Eklund på elin.eklund@studentconsulting.com. Varmt välkommen in med din ansökan!

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Telefonförsäljare till Diamax!

Telefonförsäljare
Läs mer Jul 17
Nytt
Brinner du för försäljning, levererar toppklassig kundservice och vill starta eller ta nästa steg i din karriär som säljare? Diamax växer – vill du vara med på vår resa? Bli en del av Diamax fantastiska team i Stockholm!

Diamax växer – vill du vara med på vår resa? Diamax är inne i en spännande tillväxtfas och öppnar nu ett helt nytt kontor i Stockholm! Det här är en unik möjlighet för dig som vill vara med från början och sätta prägel på en helt ny arbetsplats.

Kontoret kommer att vara centralt beläget i Täby Centrum och präglas av en positiv och inkluderande arbetsmiljö. Att vara med och bygga upp ett nytt kontor innebär mer än bara nya lokaler – det handlar om att skapa teamkänsla, arbetsglädje och framtidsmål. Samtidigt som du får chansen att påverka, utvecklas och vara en viktig del av vår fortsatta framgång.

Diamax arbetar som återförsäljare åt några av Sveriges starkaste varumärken. De jobbar med välkända uppdragsgivare i en mängd olika branscher med allt från förlag och matkassar till el och telekom. Du får lära dig spetskompetens inom försäljning över telefon som tillsammans med styrkan hos våra uppdragsgivares varumärken ger dig utmärkta förutsättningar att lyckas som säljare.

Oavsett tidigare erfarenhet kommer du få en gedigen säljutbildning där du får varva teori och praktik samtidigt som du får en bred erfarenhet av att sälja olika produkter och tjänster över telefon. Då din introduktionsutbildning är färdig har din utveckling bara börjat. Du kommer under hela din anställning att få coachning, feedback och vidareutbildning dagligen. Hos Diamax är det alltid nära till nästa steg i karriären då det för den karriärsugne erbjuds en bred portfölj av projekt med varierande komplexitet. Dessutom sker rekryteringar till ledande befattningar alltid internt. Din utveckling är deras framgång!

Diamax tar jobbet på allvar, men mellan samtalen prioriterar dem att skratta, umgås och att dricka stora mängder kaffe. En och annan hembakad kaka återfinns också i fikarummet. Den som inte har bråttom hem (eller iväg på en afterwork med kollegorna) stannar gärna kvar för att umgås, spela ett roligt spel eller för att utmana varandra i Tv-spel.

Om du tror att du passar hos Diamax erbjuds du:
- Ett stimulerande arbete i fantastisk arbetsgrupp.
- Delaktighet och gemenskap.
- Ett utvecklingsprogram som sträcker sig under hela din anställning där rätt person har goda möjligheter att avancera inom företaget.
- En fast lön med ett utarbetat bonussystem.
- Kollektivavtal via Unionen.
- Friskvårdsbidrag.
- Sveriges absolut bästa arbetskollegor.

Anställningen är i första hand på heltid med arbetstider måndag-fredag mellan 09:00-18.00. Eftersom kontoret kommer att vara nytt bör du vara beredd på att påbörja din anställning på distans fram tills lokalerna är i ordning.

DETTA SÖKER VI

För Diamax är det viktiga inte vad du har för erfarenheter utan hur du är som person. De söker personer som de kommande åren vill skaffa sig en bred förståelse för försäljning och som värdesätter utveckling och gemenskap. Egenskaper som stämmer in på dig är engagemang, driv och nyfikenhet. Du är motiverad att lära dig försäljning och förstår sambandet mellan ansträngning och framgång. Du vill arbeta på ett företag där man har roligt tillsammans och stöttar varandra till utveckling och måluppfyllnad!

Krav:
Goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift.

Ansök så snart som möjligt! Intervjuer kommer att hållas kontinuerligt under sommaren med planerad uppstart för tjänsten i augusti. I den här rekryteringen samarbetar Diamax med StudentConsulting. För frågor gällande tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryterare Elin Eklund på elin.eklund@studentconsulting.com. Varmt välkommen in med din ansökan!

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Lokalvårdare till Umeå med start hösten 2025!

Fastighetsstädare
Läs mer Jul 17
Nytt
Har du ett öga för detaljer, trivs med ett praktiskt arbete och tycker om att träffa människor? Vi söker fler serviceinriktade lokalvårdare till vår kund i Umeå!

Som lokalvårdare kommer du, tillsammans med kollegor och driftledare, att bedöma, planera, utföra, följa upp och kvalitetssäkra den dagliga lokalvården hos uppdragsgivaren. Du kommer att på ett effektivt och tekniskt korrekt sätt, med hög kvalitet, utföra olika former av lokalvård hos våra olika uppdragsgivare i Umeå.

Exempel på dagliga arbetsuppgifter:
• Städning av kontor och personalutrymmen.
• Bygg/flytt och storstädning.
• Golvvård.
• Städning av hygienutrymmen, omklädningsrum och övriga personalytor.
• Trappstädning.
• Fönsterputs.

Uppdraget förväntas starta hösten 2025 och pågår så länge behov finns. Vid gott arbete finns det goda möjligheter för övertag hos kund.

DETTA SÖKER VI

För att trivas i den här rollen tror vi att du är en person som brinner för service och uppskattar att bidra till en ren, välkomnande och trivsam miljö där människor trivs. Du arbetar självständigt och tar gärna eget ansvar, men är också en lagspelare som tycker om att samarbeta med andra för att nå gemensamma mål.

Du är noggrann och har öga för detaljer, och du känner stolthet i att lämna ifrån dig ett arbete som håller hög kvalitet. Dessutom är du initiativrik, har lätt för att planera din arbetsdag och är inte rädd för att ta dig an nya utmaningar.

För mer frågor om tjänsten vänligen kontakta team Umeå! Varmt välkommen!

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Ekonom till stort bolag i Umeå!

Ekonomiassistent
Läs mer Jul 17
Nytt
Är du en glad lagspelare som vill vara med och bidra till en hållbar framtid tillsammans med ett engagerat ekonomiteam? Vi söker en ekonom med start hösten 2025!

Som ekonom hos vår kund blir du en viktig del av deras ekonomiteam, där du kommer att arbeta både operativt och utvecklingsinriktat med ekonomi och redovisning inom koncernen.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bl.a. att innefatta:
- Upprättande av månads-, tertial- och årsbokslut.
- Löpande bokföring, periodiseringar och kontoavstämningar.
- Kontering och kontroll av leverantörs- och kundfakturor.
- Framtagande av bilagor och rapporter till revisorer, myndigheter och externa intressenter.
- Moms- och skattedeklarationer.
- Samordning av redovisningen för koncernens bolag.
- Uppdatering och effektivisering av bokslutsmallar och underlagsfiler.
- Säkerställande av dokumentation, rutiner och backup.
- Bidra till att utveckla och effektivisera ekonomifunktionens arbetssätt och verktyg.

Uppdraget förväntas starta 2025-09-01 och pågår som minst till 2026-06-30, med möjlighet till förlängning.

DETTA SÖKER VI

Som person tror vi att du är noggrann, ansvarstagande och har en analytisk ådra. Du gillar att arbeta tillsammans med andra, men är också självgående i dina arbetsuppgifter. Du är lösningsfokuserad och har ett intresse för att utveckla och förbättra processer.

Kvalifikationer:
- Eftergymnasial utbildning inom ekonomi.
- Förståelse för moms- och skatteregler.
- Mycket goda kunskaper i Excel och vana av ekonomisystem.
- God kommunikativ förmåga på svenska, både i tal och skrift.

Har du några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt kunskaper samt kunskaper i redovisning, bokslutsarbete och ekonomiska samband är detta mycket meriterande!

Är det dig vi söker eller vet du någon som skulle passa? Ansök eller tipsa oss redan idag! Vid eventuella frågor eller mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Elin Eklund på elin.eklund@studentconsulting.com.

Vi ser fram emot att träffa dig!

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu