Umeå: Säljare till Selecta

Hitta ansökningsinfo om jobbet Säljare till Selecta i Umeå. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Umeå inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-05 // Varaktighet: Heltid

För dig som läser detta vill vi på Netjobs Group AB informera om att vi endast tar emot ansökningar via vår hemsida, inte via e-post eller telefon. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/saljare-till-selecta-3. Vi ser fram emot din ansökan!


Säljare till Selecta

Tjänstebeskrivning och erbjudande
Vill du arbeta i ett marknadsledande företag där vi kan erbjuda premiumprodukter och ger duktiga medarbetare chansen till att både utvecklas och kanske även göra en internationell karriär? Är du en vinnarskalle som gör vad som krävs för att lyckas i rollen?
Då har vi det perfekta jobbet för dig!
Vill du bli en del av en innovativ, global och branschledande pionjär inom livsmedelsteknik? Vi har ambitiösa tillväxtplaner för de kommande fem åren som vi gärna vill att du ska vara en del av. Det här är en unik möjlighet att arbeta med klientorienterade lösningar hos Selecta.
Som säljare har du en central och viktig roll i företaget där du ingår i ett starkt team. Du kommer att bearbeta behovsanalyser, offerter och förhandling samt implementera och affärsutveckla klienter.
Du kommer att jobba med en konsultativ försäljning där du presenterar olika lösningar och produkter till alla typer av företag och branscher.
Som säljare arbetar du mot ett definierat årligt försäljningsmål för nya affärer och kommer att spela en central roll i Selectas konkurrenskraftiga tillväxtplaner. Vi kan erbjuda dig en dynamisk arbetsmiljö, gediget stöd och ett lönesystem i världsklass.
Personprofil
Vi söker dig som personifierar våra kärnvärden; klientfokus och progressivt tänkande.
Vi vill ha vinnare som tycker om att överprestera likväl som du är en lagspelare som samarbetar och hjälper dina kollegor.
Du är optimistisk, energisk och sugen på framgång. Du är kreativ och vågar tänka utanför boxen.
Du har ett starkt affärssinne, drivkraft och förmågan att bygga långsiktiga och goda affärsrelationer.
Du ser lösningar i stället för problem och är bra på att hitta den optimala lösningen!
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en blivande roll som säljare hos Selecta.
Övrigt
Start: Omgående, enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: 8–17 med möjlighet till flex och distansarbete
Plats: Umeå
Körkort: B
PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till rekryteringskonsult Jannica Skärvinge på 073-353 75 10. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!
Företagspresentation
Vi är Europas marknadsledande leverantör av smidiga lösningar för försäljning av mat och dryck via självservering. Varje dag förser vi fler än tio miljoner människor över hela Europa med goda drycker och snacks genom våra 425 000 försäljningsställen.
Vi tillhandahåller mat- och dryckeskoncept av högsta kvalitet för alla typer av platser – från arbetsplatser till skolor, universitet och sjukhus och andra publika miljöer. Genom att erbjuda en bra produktmix med även hälsosammare alternativ är vi en föregångare inom branschen och låter våra kunder njuta av kaffe, mat och dryck precis som de vill ha det!
Selecta har över 7 000 anställda i 16 länder och det är våra medarbetares fantastiska kompetens och engagemang vi har att tacka för en stor del av våra framgångar.
Grundat 1956
Medarbetare Ca 400
Omsättning 950 M SEK

Alla platsannonser →

Andra jobb i Umeå som Innesäljare

Nedan visas andra jobb i Umeå som Innesäljare.

Jobba Som B2B-säljare

Läs mer Nov 3
Sök jobbet som säljare på Trackmondo för att jobba som B2B-säljare!
Pratar du flytande svenska & vill jobba som B2B-säljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba som B2B-säljare. Sök Nu! ????
Erbjuds:
? Hög provision
? Jobba hemifrån/på våra kontor
? Sälj- & produktutbildning
Krav:
? Flytande svenska i tal & skrift
? Vill sälja & har jobbat med försäljning
? Driven & resultatorienterad

Ansök nu

Inside Sales till ELSYS

Läs mer Okt 17
"Alla kan lära sig saker- vi vill ha rätt person". Gillar du kombinationen av sälj och administration, att ha nära kundkontakt och har ett intresse av att vara en del av ELSYS tillväxtresa?
ELSYS är på stark framfart både nationellt och internationellt!
Hos oss finner du ett härligt gäng med stark framdrift och nu vill vi fortsätta vår tillväxtresa med bra personer för att bygga vidare och stärka upp vår organisation!
Vår säljavdelning växer och nu letar vi efter dig som vill jobba i ett roligt bolag där det händer mycket och som arbetar i en spännande bransch som ligger i tiden. Vi på ELSYS gör allt själva och du som börjar hos oss kommer få bra insikt i hur produkterna tillverkas från start till slut.
Det finns stora möjligheter att arbeta med varierande arbetsuppgifter och du kommer få vara med och styra upp, påverka och forma din tjänst. Ditt fokus kommer vara på sälj och administrativa arbetsuppgifter och du kommer också vara en del av marknadsteamet.


DITT UPPDRAG BESTÅR BL. A. AV:
Upprätta offerter och följa upp dessa med kunder.
Ta emot och behandla kundorder.
Säkerställa att beställningar är korrekta och följa upp dem tills leverans är utförd.
Hantera telefon- och e-postkommunikation, t ex svara på frågor och lösa problem.
Genomföra försäljningssamtal där du presenterar och säljer våra produkter eller tjänster.
Uppdatera och underhålla kunddatabaser och CRM-system.
Underhålla relationer med befintliga kunder och identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter.
Stödja försäljningsteamet med material och presentationer för kundmöten.
Vara en del av marknadsteamet, bl. a. skapa och publicera innehåll för olika sociala medier och kanaler, och i detta arbeta för att stärka företagets varumärke och för att öka försäljningen.
Skapa guider, manualer eller liknande dokument.



Vi söker dig som har:
Utbildning inom relevant område alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet.
Erfarenhet av arbete inom sälj med mycket kundkontakt.
Administrativ erfarenhet.
Intresse för teknik.
God svenska och engelska, både i tal och skrift.
Viss ekonomisk förståelse och erfarenhet.



Vi på ELSYS tycker att följande är viktigt hos dig i denna roll:
Du är serviceminded och tycker om att ha goda kundrelationer.
Du är kreativ och kommer gärna med nya idéer.
Du gillar att lösa problem.
Du är driven och tycker om att ta egna initiativ.
Du är strukturerad.
Du är en lagspelare och du verkar alltid för att upprätthålla företagets anda och värderingar.



Plats: Umeå
Omfattning: Heltid och fast anställning


ELSYS erbjuder:
Stora möjligheter att vara med och bygga ELSYS nu och framåt.
En anställning i ett företag med hög teknisk kompetens och som är tekniskt avancerat i sin bransch.
Innovativa produkter och ett företag med miljötänk.
Möjligheten att vara en del av ett litet företag och känslan av att du alltid är nära där saker händer.
Styrkan i att ELSYS är en del av en större koncern.
5000 kr i friskvårdsbidrag.



ELSYS
ELSYS är ett innovativt, tillverkande företag från Umeå med lång erfarenhet av forskning och utveckling inom trådlös kommunikation och uppkopplade enheter.
Vi utvecklar, producerar och levererar trådlösa sensorer till kunder över hela världen. ELSYS är i dag en ledande leverantör av sensorer inom smarta fastigheter och till våra kunder hör flera av världens största företag inom området. ELSYS är idag en del av Bemsiq som ägs av Investment Latour AB. Bemsiq är den största leverantören av sensorer till byggnader i världen. ELSYS blev utsedd till årets exportföretag 2022. Läs gärna mer om oss på www.elsys.se


I denna rekrytering samarbetar ELSYS med Emajsi.
Vänligen kontakta Johanna Haraldsson, johanna@emajsi.se, +46709950595 för ytterligare frågor.
Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Nykundssäljare

Läs mer Sep 9
Arbetsbeskrivning
Är du en erfaren säljare med stark drivkraft och förmåga att bygga långvariga relationer från grunden? Söker du en dynamisk roll i en växande organisation där du får frihet under ansvar? Procurator söker nu en engagerad nykundssäljare för region Norr, där du får möjlighet att göra verklig skillnad!
Din roll som Nykundssäljare:
Som nykundssäljare för region Norr, baserad i antingen Umeå eller Luleå, kommer du att spela en central roll i vårt säljteam. Du ansvarar för att identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter och skapa starka, långvariga kundrelationer. Du följer hela säljprocessen, från första kontakt till avslut, och samarbetar nära med både kunder och interna resurser.
Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:
Proaktivt bearbeta nya kunder inom privat sektor i region Norr.
Driva hela försäljningsprocessen från kundidentifiering till avslut och uppföljning.
Boka möten, utarbeta offerter och kalkylera affärer.
Samarbeta med inköpare och procurement-avdelningar hos kunder för att säkerställa framgångsrika affärer.
Stödjas av vårt kompetenta backoffice-team som hanterar administration och orderhantering.

Intresserad?
Vi ser fram emot att höra från dig! Skicka in din ansökan redan idag och ta chansen att bli en del av vårt framgångsrika team. För mer information om Procurator, besök vår hemsida: https://www.procurator.com/svSE.
Du ansöker på www.randstad.se, innan den 2024-10-18. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta daniel.a.carlsson@randstad.se.
För Randstad är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
personligt brev för ansökningsprocessen.
För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt behöver du bifoga ditt CV i din ansökan. Önskar du även skicka med ett personligt brev eller annan kompletterande information kring din ansökan ber vi dig lägga med det i samma dokument, t.ex. som en inledning på ditt CV.
Randstad Professional är specialiserade inom kvalificerade yrkesroller och är en del av Randstad, en global ledare för talanger med visionen att vara världens mest rättvisa och specialiserade talangföretag. Med huvudkontor i Nederländerna verkar Randstad på 39 marknader och har cirka 40 000 medarbetare. Genom detta globala nätverk i kombination med en stark lokal förankring kan vi erbjuda ett stort utbud av varierande och utvecklande uppdrag och tjänster för dig som är akademiker eller specialist. Som en partner för talanger och genom vår utpräglade specialisering hjälper vi dig att att säkra rätt jobb, utveckla relevant kompetens och hitta tillhörighet i arbetslivet.

Ansvarsområden
Proaktivt bearbeta nya kunder inom privat sektor i region Norr.
Driva hela försäljningsprocessen från kundidentifiering till avslut och uppföljning.
Boka möten, utarbeta offerter och kalkylera affärer.
Samarbeta med inköpare och procurement-avdelningar hos kunder för att säkerställa framgångsrika affärer.
Stödjas av vårt kompetenta backoffice-team som hanterar administration och orderhantering.


Kvalifikationer
Dokumenterad erfarenhet av nykundsförsäljning och att hantera hela försäljningsprocessen.
Förmågan att bygga och vårda starka kundrelationer samt överlämna dem till account managers för vidare utveckling.
God erfarenhet av förhandling och att driva affärer till avslut.
Kunskap inom arbetsmiljö och säkerhet är meriterande.
Utmärkta språkkunskaper i både svenska och engelska, både i tal och skrift.
Erfarenhet från närliggande branscher är ett plus.


Om företaget

Procurator AB
Procurator är en ledande aktör inom försörjning av arbetskläder, personlig skyddsutrustning, städprodukter, hygienartiklar och förpackningslösningar i hela Norden. Idag erbjuder Procurator AB ett av Nordens bredaste sortiment av produkter och tjänster från ledande varumärken samt våra egna - Worksafe och Glenta. Vårt mål är att underlätta vardagen för kunder inom industri, bygg, transport, livsmedel och service med hjälp av innovativa lösningar.
Trots att vi är en del av en större koncern, värdesätter vi vår familjära företagskultur där varje medarbetare är delaktig och där kunden alltid står i centrum. Vi erbjuder verktygen och stödet du behöver för att lyckas och utvecklas – från första dagen.

Ansök nu

Affärsansvarig VA/Mark-säljare till Ahlsell

Läs mer Sep 9
På Ahlsell kommer du till en varm kultur där våra värdeord enkelhet, ansvar och öppenhet genomsyrar vår verksamhet. Värdeorden beskriver hur vi arbetar och hur vi förhåller oss till kunder, leverantörer, samhället och inte minst, till varandra. Vill du vara med och göra skillnad? Vår vision på Ahlsell - Vi bygger ett mer hållbart samhälle - beskriver vad vår verksamhet och erbjudande syftar till. På Ahlsell är vi en del av våra kunders vardag, vi hjälper dem att göra det enklare att vara proffs.

På Ahlsell är medarbetarna det viktigaste vi har och tillsammans med vårt engagemang och kunskap kan vi varje dag bli bättre än igår. För att trivas hos oss gillar du att jobba i en öppen, positiv och entreprenörsdriven kultur där du får möjlighet att växa och utvecklas. Helt enkelt ”den bästa tiden i ditt arbetsliv” – vårt medarbetarlöfte till dig!
Om jobbet som VA/Mark-säljare 
Som säljare hos oss på VA & Mark-avdelningen blir du ansvarig för att öka vår försäljning och skapa långsiktiga kundrelationer. Du kommer framför allt att aktivt få söka nya affärsmöjligheter och marknadsföra Ahlsells produkter och tjänster. Som säljare kommer du att få bygga nya relationer med våra kunder och förvalta dem på bästa sätt.

I rollen som säljare är dina främsta uppgifter att:


• Självständigt planera eget försäljningsarbete och arbeta aktivt med våra kunder
• Identifiera affärsmöjligheter och nya kunder
• Utveckla befintliga affärsrelationer med kunder och leverantörer
• Ge professionell rådgivning om våra produkter och tjänster
• Samverka med övriga säljare och andra kollegor

I rollen som VA/Mark-säljare kommer du ingå i ett team med 7 kunniga kollegor, från Kiruna i norr till Umeå i söder. Vi är ett sammansvetsat och drivet gäng och arbetar tillsammans över distrikt- och filialgränser för att hjälpa varandra och våra kunder i deras vardag. 

Är du den vi söker?
Vi söker dig som har en stark kommunikativförmåga och som kan skapa förtroendefulla relationer. Du är initiativtagande och självgående där du gillar att arbeta målinriktat och skapa resultat. Som person är du engagerande, öppen och ansvarsfull och har ett starkt fokus på att hjälpa våra kunder att få utveckla sin affär.

Din bakgrund kan variera men vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från försäljning och förhandling. Har du dessutom teknisk förståelse och branschspecifik kunskap ser vi det som en stor fördel. Du behöver ha körkort.

Därför ska du välja Ahlsell
Vi har sedan starten vuxit oss stora, idag är vi marknadsledande, men behållit vår entreprenörsanda. Hos oss säljer du inte bara produkter, du erbjuder också våra kunder effektiva logistiklösningar och tjänster som skapar värde i deras processer. Här blir du en del av Sveriges största säljorganisation. Vi får ofta höra att vi är vänliga och tillmötesgående, det gör oss stolta. Vi tar vår position på allvar och arbetar för att bidra till att göra det enklare att bygga ett bättre och mer hållbart samhälle.

Våra medarbetare beskriver Ahlsell som en arbetsplats där samarbetet och teamkänslan med kollegor är stark. Vi har en arbetskultur som kännetecknas av tillit och öppenhet. För oss är det viktigt att ta tillvarata på våra medarbetares olikheter och vi vill verka för en inkluderande kultur där du kan vara dig själv. Det finns stora möjligheter att utvecklas och växa inom Ahlsell – du påverkar din egen väg framåt.

Läs mer om vad det innebär att jobba på Ahlsell - Om Ahlsell | Jobba hos oss

Vad händer nu?
På Ahlsell arbetar vi med kompetensbaserad rekrytering och vill att Ahlsell ska spegla våra kunder och samhälle. Därför strävar vi efter att anställa nya kollegor med olika bakgrund, kompetenser, kunskap och erfarenhet. Tester kan förekomma som en del i vår kompetensbaserade rekryteringsprocess.

Vi läser ansökningarna löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt, men senast 24-10-11.

För frågor om tjänsten, kontakta rekryterande chef Kristian Stridsman, tel: 0980-669 52   

Fackliga representanter för Unionen når du via Lena Bergman, telefon 072 716 98 31. 

Varmt välkommen med din ansökan!

 

Ahlsell finns där människor bor, arbetar och lever sina liv. Som ledande distributör av teknisk installation driver vi tillsammans med våra kunder utvecklingen för de som tillverkar, installerar, bygger, reparerar och underhåller. Med ett brett sortiment av hållbara produkter och tjänster, vår specialistkunskap och med logistik i världsklass är det vårt jobb att göra våra professionella kunders vardag enklare. Med en omsättning på ca 50 miljarder SEK, ca 7 500 medarbetare, över 300 butiker och fyra centrallager, gör vi allt för att uppfylla vårt kundlöfte: Ahlsell gör det enklare att vara proffs.

Ansök nu

Innesäljare till Umeå

Läs mer Sep 6
En dag på Cramo
På Cramo arbetar vi tillsammans och stöttar varandra. Alla är lika viktiga. Vi har en arbetsmiljö som uppmanar till samarbete, där vi stöttar och delar kunskap med varandra på alla nivåer av företaget. Det är vad som skapar vår sanna laganda!

Cramo erbjuder dig en utvecklande arbetsplats med en positiv företagskultur fina anställningsvillkor och bra personalförmåner.

Som innesäljare är ditt huvuduppdrag att stärka Cramos försäljning och uthyrning av produkter och tjänster med fokus på den lokala marknaden. Du är ett naturligt bollplank för kunden, ger bra service och introducerar kunden till hela vårt sortiment av produkter, tjänster och digitala hjälpmedel. Du arbetar i tätt samarbete med dina kollegor, allt för att hitta den bästa lösningen. Du jobbar både med befintliga kunder och till viss del aktivt med att kontakta nya kunder.
På Cramo strävar vi efter att alltid ligga i framkant med samhällsutvecklingen. Vi bidrar inte bara till våra kunders framgång utan till samhället i stort. Nyckeln till vår framgång är våra fantastiska medarbetare som har en positiv ”allt är möjligt”-attityd. För oss är det viktigt att arbeta för en mer inkluderande arbetsplats där alla våra medarbetare får möjlighet att uppnå sitt fulla potiential. Cramo erbjuder goda utvecklingsmöjligheter och anställnings- och personalförmåner. Dessutom värnar vi om våra medarbetares hälsa och välmående, och erbjuder en arbetsmiljö, där alla ska trivas och känna sig uppskattade. 

Kollektivavtal: Basindustrin - Unionen, Sveriges Ingenjörer, Ledarna.

 

•    B-körkort

•    god datorvana

•    kommunicerar väl på svenska och engelska

Du har erfarenhet av att jobba med försäljning och brinner för att ro affärer i hamn och överträffa kundernas förväntningar. Du skapar goda relationer och samarbetar gärna med andra. Du är öppen, ansvarsfull och strukturerad. Du är lösningsorienterad med kundens bästa för ögonen.

Du gillar att ta tag i situationen med kunden, där din målsättning är att skapa värde och möta ett behov eller lösa ett problem, även i situationer som kan bli lite mer stressiga. Du tar ansvar och agerar proaktivt, till exempel föreslår andra lösningar som är bättre för kunden, och förstår att det bidrar till kundens nöjdhet. Din goda struktur och detaljförståelse bidrar också till att kunden tycker att du har överträffat deras förväntningar.

Har du sedan tidigare erfarenhet av byggbranschen och från en roll med kundbemötande är det meriterande. Vi förväntar oss inte att du ska ha kunskap om våra nischade produkter men värdesätter nyfikenhet och viljan att lära sig och utvecklas tillsammans med oss.

Ansökan

Urvalet sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan utsatt datum. Vi tillämpar alkohol- och drogtest för att säkra en trygg arbetsmiljö för alla.

För att alla ska få samma chans till en rättvis process använder vi oss av en personlighetstest i rekryteringsprocessen. Vi arbetar med att öka vår mångfald och välkomnar alla typer av sökanden.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Depåchef Emma Jonsson på 0702142820

Ansök nu

Andra jobb i Umeå från Netjobs Group AB

Nedan visas andra jobb i Umeå från Netjobs Group AB .

ST-läkare med intresse av Nära vård välkomnas till Frösö...

ST-läkare
Läs mer Aug 14
För dig som läser detta vill vi på Netjobs Group AB informera om att vi endast tar emot ansökningar via vår hemsida, inte via e-post eller telefon. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/st-lakare-med-intresse-av-nara-vard-valkomnas-till-froso-halsocentral. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Brunflo Hälsocentral välkomnar distr.läkare/leg. läkare till ett...

Läkare
Läs mer Aug 14
För dig som läser detta vill vi på Netjobs Group AB informera om att vi endast tar emot ansökningar via vår hemsida, inte via e-post eller telefon. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/brunflo-halsocentral-valkomnar-distrlakareleg-lakare-till-ett-vikariat. Vi ser fram emot din ansökan!


Arbetsplatsbeskrivning
Intresserad av primärvård, driven, självgående och nyfiken? Är du denna person och är specialist i allmänmedicin eller legitimerad läkare/annan specialistläkare som går i tankar om att testa på något nytt? Varmt välkommen till oss på Brunflo Hälsocentral!

Vi söker en ny kollega som är nyfiken och intresserad av primärvård till ett kortare eller längre vikariat, där tillsvidareanställning kan bli aktuellt. Så ta chansen och skicka in din ansökan redan idag!

Brunflo Hälsocentral är en välfungerande arbetsplats med bra rutiner, gott samarbete och blandat med en stor portion nytänk. Vi har en stabil personalgrupp där vi tar tillvara varandras kompetens och skapar bra förutsättningar för patienten.

Vi satsar på distansoberoende teknik vilket innebär nya möjligheter för dig på jobbet.

Vi har ett välfungerade multimodalt team med fysioterapeut, psykolog, rehabkoordinator och läkare där patienterna erbjuds olika behandlingar utifrån ett personcentrerat synsätt. Vi har distriktssköterskor med egna ansvarsområden som tillsammans med undersköterskor och medicinska sekreterare arbetar på toppen av sin kompetens.
BVC, MVC och fysioterapin är välbemannade med erfarna medarbetare och vi har två engagerade enhetschefer!

Inom primärvården i regionen finns ett mycket gott forskningsklimat. Vår FoU enhet kan bistå med stöd och vetenskaplig handledning tillsammans med främst Umeå Universitet.
Brunflo hälsocentral ligger fint beläget, ca 15 km söder om Östersund och har i nuläget ca 9.800 listade patienter. Vi har ett geografiskt upptagningsområde med både tätort och landsbygd. Varmt välkommen till oss!
Arbetsbeskrivning
Primärvården är mitt i ett arbete mot Nära Vård, vilket innebär bland annat ett ansvar för färre antal patienter till förmån för ett utökat ansvar för våra mest sköra äldre. Arbetssättet innebär också ökade möjligheter till hembesök och därmed kunna förmedla trygghet till de patienter som behöver det bäst.

Arbetet som distriktsläkare innebär ansvar för ett geografiskt område med mottagningsbesök, hembesök, kvalificerade telefonbesök och fördjupade läkemedelsgenomgångar tillsammans med farmaceut. Vi har läkarmöte med gemensam remissgenomgång en gång/vecka och utöver det tid avsatt för utvecklingsarbete. Enstaka beredskapsjourer ingår i arbetet.

Vi har ansvar för fem SÄBO inklusive korttidsplatser och ett välfungerande samarbete med kommunens sjuksköterskor i hemsjukvård. Inom ramen för din anställning finns möjlighet till sidouppdrag inom SÄBO, MVC, BVC. Handledning av kandidater och utbildningsläkare ingår i arbetet.

Primärvården har status som universitetssjukvårdsenhet, undervisning, handledning och utbildning av läkarstudenter vid Umeå universitet ingår som en del av tjänsten.
Kvalifikationer
Till detta vikariat söker vi en nyfiken och intresserad specialist i allmänmedicin eller dig som är legitimerad läkare/annan specialist som vill testa på primärvården och utveckla Nära Vård vid Brunflo Hälsocentral.

Egen forskning och forskarhandledning är meriterande men inte ett formellt krav för tjänsten.

Vi ser att du är genuint intresserad av primärvård, självgående, tar ansvar och vill bidra med god stämning i arbetsgruppen.

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Andra uppgifter
Urval och intervjuer sker löpande, om du har frågor är du varmt välkommen att höra av dig!

vi har gjort vårt val av rekryteringstjänster och avsäger oss vänligt men bestämt ytterligare erbjudanden.
Anställningsvillkor
Anställningsform: Tidsbegränsad anställning
Omfattning: Heltid,
Tillträde: Tillträde enligt överenskommelse. Anställningen avser ett vikariat till och med 2025-08-31 där tillsvidareanställning kan bli aktuellt.
Avslutning:
Kontaktpersoner
Namn: Britta Ahlin
Enhetschef Brunflo HC
Telefon: 063147132
Email: britta.ahlin@regionjh.se
Fackliga kontaktpersoner
Namn: Frida Wikén
Läkarföreningen
Telefon: +46705324347
Email: frida.wiken@regionjh.se
Ansökan
Referensnummer: Persr/476/2024
Sista ansökningsdag: 2024-08-22

.

Ansök nu

Varuhusmedarbetare - Deltid 50%

Butikssäljare, dagligvaror/Medarbetare, dagligvaror
Läs mer Aug 9
För dig som läser detta vill vi på Netjobs Group AB informera om att vi endast tar emot ansökningar via vår hemsida, inte via e-post eller telefon. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/varuhusmedarbetare-deltid-50. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Beredare in Sollefteå, Västernorrland County, Sweden |...

Administratör/Administrativ assistent
Läs mer Aug 14
För dig som läser detta vill vi på Netjobs Group AB informera om att vi endast tar emot ansökningar via vår hemsida, inte via e-post eller telefon. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/beredare-in-solleftea-vasternorrland-county-sweden-ingenjorsvetenskap-at-vattenfall-1. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Tillsvidareanställd officiell veterinär till Umeå

Veterinär
Läs mer Aug 15
För dig som läser detta vill vi på Netjobs Group AB informera om att vi endast tar emot ansökningar via vår hemsida, inte via e-post eller telefon. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/tillsvidareanstalld-officiell-veterinar-till-umea-1. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Projektledare bygg och damm - Vattenfall Vattenkraft in Umeå,...

Projektledare, bygg och anläggning
Läs mer Aug 14
För dig som läser detta vill vi på Netjobs Group AB informera om att vi endast tar emot ansökningar via vår hemsida, inte via e-post eller telefon. För att ansöka till tjänsten, vänligen besök https://karriarguiden.se/sv/jobb/projektledare-bygg-damm-vattenfall-vattenkraft-in-umea-vasterbotten-county-sweden-drift-underhall-service-at-vattenfall. Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu