Umeå: Umeå söker kundtjänstmedarbetare till Call Center

Hitta ansökningsinfo om jobbet Umeå söker kundtjänstmedarbetare till Call Center i Umeå. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Umeå inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-05 // Varaktighet: Deltid

Om rollen som Customer Service Agent (Kundtjänstmedarbetare)
I rollen som Customer Service Agent har du ansvaret för vår kundtjänst för våra O’Learys restauranger samt Sing Sing Karaoke.
Detta innebär att du mottar och hanterar alla samtal, mail och meddelanden från nya och tidigare gäster i form av besvarande av frågor, bokningar av bord/aktiviteter/företagsevent/barnkalas och delegering av samtal till platscheferna på respektive enhet. Du kommer att arbeta i Hubspot CRM system, svara i telefon, lägga in bokningar i Caspeco bokningssystem och hantera meddelanden/recensioner i Google, Facebookoch Tripadvisor.Du kommer vara en del av ett härligt litet teamdär resultat och kvalitet sätts i främsta rummet. Du kommer att arbeta både ensam och med andra påkontoret, därvi värderar en trevlig arbetsmiljö högt och att samtliga i teamet bidrar till ett gott arbetsklimat!Då vårt mål är att skapa en outstanding kundupplevelse är arbetet som Customer Service Agent otroligt viktigt och värdefullt för oss, då gästens första möte med våra restaurangersker här!
Plats:Call Center-kontoret påSkolgatan 64, O'Learys UmeåArbetstid:Varierande tider vardagar, kvällar & helgerdå vår telefon är öppen alla dagarfrån 10.00 - 21.00Lön:Fast månadslön eller timlön beroende på anställningens omfattningAnställning:50-75%. Start omgående.Provanställning 6 månader med möjlighet till fast anställning efter provanställning
Vem du är En glad, social och ordentlig person som älskar kundservice och kundrelationer!
Du har tidigare erfarenhet från kundservice och försäljning samt har erfarenhet av arbete i olikabokningssystem (ex Caspeco)och CRM system(exHubspot) eller liknande
Meriterande är om du har arbetat i restaurang och tidigare hanterat bokningar inom restaurang och event
Du är duktig på att uttrycka dig bådei taloch skriftpå både svenska och engelska
Du är flexibel, tålmodig, snabbtänkt och lösningsfokuserad samt gör allt i din makt för att ge våra gäster en så bra upplevelse som möjligt

Alla platsannonser →

Andra jobb i Umeå som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Umeå som Kundtjänstmedarbetare.

Finsktalande kundtjänst till ledande Techleverantör! ????????

Läs mer Okt 11
Om tjänsten
Vi på Wrknest söker nu dig som kommunicerar flytande på finskatillvår kund som är kända för att erbjuda snabba, pålitliga och kostnadseffektiva internetlösningar till både företags- och privatkunder. De har vunnit flera priser, bland annat har de haft Sveriges nöjdaste kunder fyra år i rad. Just nu växer de på den finska marknaden och utökar därför sittkundtjänstteam med ytterligare en finsktalande stjärna Här blir du en del av ett stort företag med goda utvecklingsmöjligheter och där den familjära känslan är påtaglig- alla hjälper helt enkelt alla!
Placeringsort för denna roll är antingen iBorlängeeller iUmeå.Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom oss på Wrknest men du kommer anställas direkt hos kund. Vi önskar därför att all kontakt sker via oss på Wrknest.

Dina framtida arbetsuppgifter
Du är personen kunderna hör av sig till när de behöver hjälp och support i olika former. Du kommer att stötta kunder via telefon, e-post och chattforum.På ett servicedrivet och insäljande sätt ger du råd och guidar dem gällande företagets tjänster för att de ska kunna få ut det bästa av sin upplevelse! I den här rollenlägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och hos företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är nyfiken, flexibel och prestigelös. Som person är du såklart ocksånoggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Vi söker dig som
Kommunicerar flytande påfinska och engelska
Är grym på att leverera god service till kunder

Vi ser det som meriterande
Med tidigare erfarenhet av kundtjänst eller liknande roller inom kundservice
Om du har ettIT-intresse

Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Borlänge eller Umeå
Omfattning: 100%, vardagar 08-17
Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning
Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

Om Wrknest
På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på.
Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer påwww.wrknest.se.

Ansök nu

Umeå söker kundtjänstmedarbetare till Call Center!

Läs mer Jul 5
Om rollen som Customer Service Agent (Kundtjänstmedarbetare)
I rollen som Customer Service Agent har du ansvaret för vår kundtjänst för våra O’Learys restauranger samt Sing Sing Karaoke.
Detta innebär att du mottar och hanterar alla samtal, mail och meddelanden från nya och tidigare gäster i form av besvarande av frågor, bokningar av bord/aktiviteter/företagsevent/barnkalas och delegering av samtal till platscheferna på respektive enhet. Du kommer att arbeta i Hubspot CRM system, svara i telefon, lägga in bokningar i Caspeco bokningssystem och hantera meddelanden/recensioner i Google, Facebookoch Tripadvisor.Du kommer vara en del av ett härligt litet teamdär resultat och kvalitet sätts i främsta rummet. Du kommer att arbeta både ensam och med andra påkontoret, därvi värderar en trevlig arbetsmiljö högt och att samtliga i teamet bidrar till ett gott arbetsklimat!Då vårt mål är att skapa en outstanding kundupplevelse är arbetet som Customer Service Agent otroligt viktigt och värdefullt för oss, då gästens första möte med våra restaurangersker här!
Plats:Call Center-kontoret påSkolgatan 64, O'Learys UmeåArbetstid:Varierande tider vardagar, kvällar & helgerdå vår telefon är öppen alla dagarfrån 10.00 - 21.00Lön:Fast månadslön eller timlön beroende på anställningens omfattningAnställning:50-75%. Start omgående.Provanställning 6 månader med möjlighet till fast anställning efter provanställning
Vem du är En glad, social och ordentlig person som älskar kundservice och kundrelationer!
Du har tidigare erfarenhet från kundservice och försäljning samt har erfarenhet av arbete i olikabokningssystem (ex Caspeco)och CRM system(exHubspot) eller liknande
Meriterande är om du har arbetat i restaurang och tidigare hanterat bokningar inom restaurang och event
Du är duktig på att uttrycka dig bådei taloch skriftpå både svenska och engelska
Du är flexibel, tålmodig, snabbtänkt och lösningsfokuserad samt gör allt i din makt för att ge våra gäster en så bra upplevelse som möjligt

Ansök nu

Finsktalande kundservicemedarbetare [Umeå]

Läs mer Nov 5
Är du positiv, finsktalande och brinner för kundservice? Då kommer du stortrivas hos oss! Bahnhof är en ledande svensk internetoperatör som nu växer kraftigt i Finland. Vi söker därför förstärkning till vårt finsktalande kundservice-team.
Det är du som kommer vara Bahnhofs kontakt med finska privatkunder när de beställer tjänster eller behöver hjälp. Det är ett kreativt arbete med goda möjligheter till egen utveckling. Så passa på att bli Bahnhofs röst i luren!
Vem är du?
Du är framåt och social, och du brinner för kundservice.
Du skriver och pratar finska flytande.
Du älskar när saker händer.
Du är en problemlösare som vet hur man förklarar svåra saker på ett enkelt sätt.
Du har kanske jobbat på kundtjänst tidigare?
Du har minst gymnasiekompetens.


Vad innebär arbetet?
Som kundservicemedarbetare ger du professionellt stöd till kunder genom att hantera beställningar, besvara fakturafrågor och erbjuda teknisk hjälp med bredband.
Du jobbar nära ihop med härliga kollegor på vårt kontor i centrala Umeå. Den första veckan får du en gedigen utbildning och sen hjälper dina kollegor dig i alla delar av arbetet.
Vi ser till att du kan allt du behöver veta innan du börjar ta samtal. Självklart får du tillgång till vårt interna kunskapsbibliotek där vi sedan flera år samlat all vår kunskap och lösningar på våra kunders frågor.
Hos oss är det högt i tak och god sammanhållning, och du uppmuntras att komma med egna idéer och förslag! Är du driven så finns stora möjligheter att utvecklas i din roll med nya utmaningar och större ansvar.
Om anställningen
Provanställning på sex (6) månader, med avsikt att det sedan ska övergå till tillsvidareanställning.
Fast lön och övriga förmåner.
Arbetet sker på Bahnhofs kontor i Borlänge


Sök jobbet
Ansök senast 5 December 2024 och ange Kundtjänst Umeå [Finska] i ämnesraden. Mejla ansökan bestående av CV och personligt brev till: ansokan@bahnhof.net
Bahnhof – Internet med sekretess
Bahnhof är en ledande internet- och telekomoperatör som värnar privatliv och frihet på nätet. Vi levererar bredbands- och molntjänster till fler än 450 000 privatpersoner och tiotusentals företag.
Vi drivs av en brinnande tro på teknikens möjligheter, och är djupt engagerade i hur tekniken påverkar samhället.

Ansök nu

Finsktalande kundservicemedarbetare - Umeå

Läs mer Okt 23
Är du positiv, finsktalande och brinner för service och teknik? Då kommer du stortrivas hos oss! Företagets är en ledande svensk internetoperatör som nu växer kraftigt i Finland. Vi söker därför förstärkning till vårt finsktalande kundservice-team.
Det är du som kommer vara Företagets kontakt med finska privatkunder när de beställer tjänster eller behöver hjälp. Det är ett kreativt arbete som kretsar kring teknik i framkant, med goda möjligheter till egen utveckling. Så passa på att bli Företagets röst i luren!

Vem är du?
Du kan flytande finska i tal och skrift
Du älskar när saker händer snabbt.
Du är en problemlösare som vet hur man förklarar svåra grejer på ett enkelt sätt.
Du är Lösningsorienterad med förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt
Det är bra om du har erfarenhet av internet och nätverk, men det är inget krav.
Du är framåt och social, och du brinner för service och teknik.



Vad innebär arbetet?
Du är den person som våra privatkunder ringer eller chattar med när de behöver teknisk hjälp. T ex om internetanslutningen inte fungerar som den ska, eller om de vill veta status för sin internetleverans.
Du jobbar nära ihop med härliga kollegor på vårt kontor i centrala Umeå. Den första veckan får du en gedigen utbildning och sen hjälper dina kollegor dig i alla delar av arbetet.
Vi ser till att du kan allt du behöver veta innan du börjar ta samtal. Självklart får du tillgång till vårt gedigna interna kunskapsbibliotek där vi sedan flera år samlat all vår kunskap om tekniska prylar och lösningar på våra kunders frågor.
Hos oss är det högt i tak och god sammanhållning, och du uppmuntras att komma med egna idéer och förslag! Är du driven så finns stora möjligheter att utvecklas i din roll med nya utmaningar och större ansvar.
Ansök via vår hemsida www.yourstaff.se. Intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Observera att vi inte tar emot ansökningar eller CV via e-post.
Välkommen med din ansökan redan idag!


Om Yourstaff
Yourstaff är ett kompetensföretag med en kärnverksamhet inom produktion, logistik, industri, ekonomi och kundtjänst. Vi är specialister med 40 års samlad erfarenhet inom bemanning och rekrytering. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden genom att vara en trygg rekryteringspartner som får företag och medarbetare att växa genom rätt matchning. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden genom att ta tillvara på talanger och all kompetens på marknaden. På Yourstaff tror vi på mångfald, inkludering och välmående. Våra ledord är tillit, hjärta och långsiktighet som genomsyrar vår verksamhet. Yourstaff är din trygga rekryteringspartner som satsar på rätt matchning och ser medarbetare som hjärtat i verksamheten.

Ansök nu

Säljsupportmedarbetare till Umeå

Läs mer Okt 28
OnePartnerGroup söker dig som vill jobba hos vår kund i Umeå med s k säljsupport. Här blir du en länk mellan företagssäljarna och kunderna.  Läs mer om tjänsten nedan och välkommen med din ansökan. Tillsättning sker löpande så om du är intresserad så ber vi dig söka direkt!
 
Om tjänsten

Du kommer att bli en del av ett engagerat team som hjälper och supportar kundens samarbetspartners. Dina arbetsuppgifter består framförallt i att hantera inkommande telefonsamtal och mail vilket kan leda till att få guida någon rätt i IT-systemet, ge stöd i finansiella frågor, hantera systemstyrd ordermottagning eller ge andra former av stöd till leverantörer och samarbetspartners i organisationen. 

Du kommer att arbeta i en nordisk organisation vilket innebär samarbete med kollegor i Norge och Finland men även med olika lokala avdelningar i Sverige.

Heltid, dagtid mån - fre
Vikariat under ca 6 månader vilket troligen leder till en fast anställning hos kunden
Tjänsten är en del av OnePartnerGroups konsultlösning i Umeå

Möjlighet finns till distansarbete några dagar per vecka när man efter introduktion och upplärning kan jobba mer självständigt. 
Din profil

Vi söker dig som drivs av att alltid ge den bästa servicen och som har god telefonvana sedan tidigare. 

I denna roll ser vi att du är serviceminded, utåtriktad och noggrann. Du kommer få jobba i ett mindre team så det är viktigt att du är en lagspelare som ser laget för jaget och att du hanterar att arbeta i kontorslandskap.

Vi söker dig som har god datorvana samt att du behärskar både svenska och engelska i såväl tal som skrift. Har du erfarenhet från serviceyrken, kundsupport och/eller försäljning sedan tidigare så är det meriterande.
Krav
Godkända gymnasiebetyg
God dator/system-vana
God engelska och svenska i tal och skrift

Erfarenhet av kundtjänst/support sedan tidigare är inget krav men en stark meriterande fördel.
Om Kunden
"Vi erbjuder goda karriärmöjligheter i en internationell miljö med spännande utmaningar. Vår framgång skapas av våra innovativa och duktiga medarbetare där deras nyfikenhet och professionella kompetenser skapar ny kunskap och hjälper till med att hitta svar på världens svåraste frågor. 

Vi har en uttalad och väl etablerad policy för mångfald på arbetsplatsen. Vi erbjuder samma möjligheter till alla och vi ser mångfald som en tillgång, eftersom skiftande bakgrund och livserfarenhet bland medarbetarna höjer dynamiken i gruppen. Mångfald ökar möjligheterna att se saker från olika sidor och hitta nya, innovativa lösningar på våra utmaningar."
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Umeå från O'learys Trademark AB

Nedan visas andra jobb i Umeå från O'learys Trademark AB .

Kundtjänstmedarbetare hos O’Learys

Hotellreceptionist
Läs mer Nov 4
Om tjänsten: I rollen som kundtjänstmedarbetare har du ansvaret för vår kundtjänst för våra O’Learys restauranger samt Sing Sing Karaoke. Detta innebär att du mottar och hanterar alla samtal, mail och meddelanden från nya och tidigare gäster i form av besvarande av frågor, bokningar av bord/aktiviteter/företagsevent/barnkalas och delegering av samtal till platscheferna på respektive enhet. Du kommer att arbeta i Hubspot CRM system, svara i telefon, lägga in bokningar i Caspeco bokningssystem och hantera meddelanden/recensioner i Google, Facebook och Tripadvisor.
Du kommer vara en del av ett härligt litet team där resultat och kvalitet sätts i främsta rummet. Du kommer att arbeta både ensam och med andra på kontoret, där vi värderar en trevlig arbetsmiljö högt och att samtliga i teamet bidrar till ett gott arbetsklimat!
Då vårt mål är att skapa en outstanding kundupplevelse är arbetet som Kundtjänstmedarbetare otroligt viktigt och värdefullt för oss, eftersom gästens första möte med våra restauranger ofta sker här!
Om dig:
En glad, social och ordentlig person som älskar kundservice och kundrelationer!
Du har tidigare erfarenhet från kundservice och försäljning samt har erfarenhet av arbete i olika bokningssystem (ex Caspeco) och CRM system (ex Hubspot) eller liknande
Meriterande är om du har arbetat i restaurang och tidigare hanterat bokningar inom restaurang och event
Du är duktig på att uttrycka dig både i tal och skrift på både svenska och engelska
Du är flexibel, tålmodig, snabbtänkt och lösningsfokuserad samt gör allt i din makt för att ge våra gäster en så bra upplevelse som möjligt

Låter det här som något för dig?
Tveka inte att söka tjänsten redan idag, intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta [kontaktperson (mailadress)]. Vi ser fram emot att höra från dig!
Omfattning: 50-75%
Arbetstider: Varierande tider, vardagar, kvällar och helger. Telefontiderna är alla dagar 10-21.
Plats: Call Center- kontoret, Skolgatan 64, O’Learys Umeå.
Lön: Fast månadslön eller timlön beroende på anställningens omfattning.

Om O’Learys
O’Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Utöver vårt stora aktivitetsutbud med allt för både stora och små, erbjuder vi även live evenemang och konserter med några av Sveriges största DJ’s, band och artister.
Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen.

Ansök nu

Umeå söker kundtjänstmedarbetare till Call Center!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Jul 5
Om rollen som Customer Service Agent (Kundtjänstmedarbetare)
I rollen som Customer Service Agent har du ansvaret för vår kundtjänst för våra O’Learys restauranger samt Sing Sing Karaoke.
Detta innebär att du mottar och hanterar alla samtal, mail och meddelanden från nya och tidigare gäster i form av besvarande av frågor, bokningar av bord/aktiviteter/företagsevent/barnkalas och delegering av samtal till platscheferna på respektive enhet. Du kommer att arbeta i Hubspot CRM system, svara i telefon, lägga in bokningar i Caspeco bokningssystem och hantera meddelanden/recensioner i Google, Facebookoch Tripadvisor.Du kommer vara en del av ett härligt litet teamdär resultat och kvalitet sätts i främsta rummet. Du kommer att arbeta både ensam och med andra påkontoret, därvi värderar en trevlig arbetsmiljö högt och att samtliga i teamet bidrar till ett gott arbetsklimat!Då vårt mål är att skapa en outstanding kundupplevelse är arbetet som Customer Service Agent otroligt viktigt och värdefullt för oss, då gästens första möte med våra restaurangersker här!
Plats:Call Center-kontoret påSkolgatan 64, O'Learys UmeåArbetstid:Varierande tider vardagar, kvällar & helgerdå vår telefon är öppen alla dagarfrån 10.00 - 21.00Lön:Fast månadslön eller timlön beroende på anställningens omfattningAnställning:50-75%. Start omgående.Provanställning 6 månader med möjlighet till fast anställning efter provanställning
Vem du är En glad, social och ordentlig person som älskar kundservice och kundrelationer!
Du har tidigare erfarenhet från kundservice och försäljning samt har erfarenhet av arbete i olikabokningssystem (ex Caspeco)och CRM system(exHubspot) eller liknande
Meriterande är om du har arbetat i restaurang och tidigare hanterat bokningar inom restaurang och event
Du är duktig på att uttrycka dig bådei taloch skriftpå både svenska och engelska
Du är flexibel, tålmodig, snabbtänkt och lösningsfokuserad samt gör allt i din makt för att ge våra gäster en så bra upplevelse som möjligt

Ansök nu

Umeå söker kundtjänstmedarbetare till Call Center!

Hotellreceptionist
Läs mer Jul 5
Om rollen som Customer Service Agent (Kundtjänstmedarbetare)
I rollen som Customer Service Agent har du ansvaret för vår kundtjänst för våra O’Learys restauranger samt Sing Sing Karaoke.
Detta innebär att du mottar och hanterar alla samtal, mail och meddelanden från nya och tidigare gäster i form av besvarande av frågor, bokningar av bord/aktiviteter/företagsevent/barnkalas och delegering av samtal till platscheferna på respektive enhet. Du kommer att arbeta i Hubspot CRM system, svara i telefon, lägga in bokningar i Caspeco bokningssystem och hantera meddelanden/recensioner i Google, Facebookoch Tripadvisor.Du kommer vara en del av ett härligt litet teamdär resultat och kvalitet sätts i främsta rummet. Du kommer att arbeta både ensam och med andra påkontoret, därvi värderar en trevlig arbetsmiljö högt och att samtliga i teamet bidrar till ett gott arbetsklimat!Då vårt mål är att skapa en outstanding kundupplevelse är arbetet som Customer Service Agent otroligt viktigt och värdefullt för oss, då gästens första möte med våra restaurangersker här!
Plats:Call Center-kontoret påSkolgatan 64, O'Learys UmeåArbetstid:Varierande tider vardagar, kvällar & helgerdå vår telefon är öppen alla dagarfrån 10.00 - 21.00Lön:Fast månadslön eller timlön beroende på anställningens omfattningAnställning:50-75%. Start omgående.Provanställning 6 månader med möjlighet till fast anställning efter provanställning
Vem du är En glad, social och ordentlig person som älskar kundservice och kundrelationer!
Du har tidigare erfarenhet från kundservice och försäljning samt har erfarenhet av arbete i olikabokningssystem (ex Caspeco)och CRM system(exHubspot) eller liknande
Meriterande är om du har arbetat i restaurang och tidigare hanterat bokningar inom restaurang och event
Du är duktig på att uttrycka dig bådei taloch skriftpå både svenska och engelska
Du är flexibel, tålmodig, snabbtänkt och lösningsfokuserad samt gör allt i din makt för att ge våra gäster en så bra upplevelse som möjligt

Ansök nu

OLearys Umeå söker Kökschef

Köksmästare
Läs mer Feb 14
O’Learys Umeå, stans största nöjescentrum, söker Kökschef med passion för mat, människor och gästupplevelse!

Vi söker dig som:

Är utbildad kock och har tidigare arbetat som kökschef, köksmästare eller souschef på à la carte-restaurang. Du tycker om att utmana dig själv och ditt team och du ser utveckling som en del av det dagliga arbetet. Du sätter en stor ära i att ansvara för matkvaliteten till gästerna och leder medarbetarna till att utvecklas och nå uppsatta mål tillsammans.

Som person är du resultatinriktad, strategisk och tar ett självständigt ansvar för dina arbetsuppgifter, såväl i framgång som i motgång. Du tar ansvar för det gemensamma resultatet och gör det som behöver göras för att köket, verksamheten och medarbetarna ska uppnå sina mål, både under lugna tillfällen och när vår lokal är fylld av 600 sittande gäster.

Du har en mycket god samarbetsförmåga och du agerar lyhört och uppmärksamt på andra människor. Tjänsten passar dig som har ett stort intresse för mat och kök men även för ledarskapsfrågor och drivs av att skapa resultat och ta ansvar över köket.

Arbetsuppgifter:

Som kökschef på O’Learys får du chansen att vara med och driva restaurangens utveckling, nå resultat och bygga en hållbar verksamhet. Som kökschef ansvarar du för förberedelser av maträtter i enlighet med O’Learys recept för att ge gästerna en utmärkt service och kvalitet. Du planerar och leder arbetet i köket och disken samt ansvarar för rekrytering, schemaläggning, budgetering och utbildning av kökspersonal.

Du ansvarar också för beställning och säkerställande av varor till kök samt underhåll av ytor och utrustning.

Ditt ansvar som kökschef är även att skapa ett starkt team och atmosfär i köket genom gott ledarskap och personalutveckling. Tillsammans med ditt team utvecklar ni köksverksamheten och med stort engagemang levererar ni en fantastisk och glädjefylld upplevelse för både medarbetare och gäster.

Som kökschef samarbetar du med platschef, restaurangchef, skiftledare och barchef och tillsammans ser ni till att verksamheten sköts och drivs framåt.

Vad vi erbjuder dig:

En häftig miljö där mat, sport och aktiviteter skapar en härlig atmosfär och där den familjära stämningen ska genomsyra hela personalen från baren till servisen till köket. Vår á la carte meny förnyas löpande vilket skapar en varierande miljö i köket. Då O'Learys Linköping tillhör en större koncern och ägs av moderbolaget JJL Group så finns goda chanser till vidareutveckling inom företaget och inom koncernen O'Learys Trademark.

Välkommen med din ansökan!

START: Enligt överenskommelse

OMFATTNING: 100%, lön enligt överenskommelse

ARBETSTIDER: Varierande arbetstider enligt överenskommelse

PLATS: Linköping

Om O'Learys

O'Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan.

Som anställd på O’Learys är du en del av en gemenskap och ett team. Tillsammans stärker och utvecklar vi O’Learys för att ge våra gäster bästa möjliga upplevelse. Din personlighet, din erfarenhet och ditt engagemang är de största tillgångarna för O’Learys som varumärke. Därför söker vi dig som har passion för mat, dryck, sport och människor.

Ansök nu

OLearys Umeå söker Skiftledare

Servitör/Servitris
Läs mer Dec 28
O’Learys Umeå, stans största nöjescentrum, söker en erfaren och mångsidig Skiftledare!

Vi söker dig som

Har minst tre års arbetslivserfarenhet som skiftledare/områdesansvarig i restaurang/bar och har god kassavana. Vi ser att du har bred erfarenhet inom restaurangyrket och har arbetat både som bartender och servis under flera år och söker nu en ledarroll inom restaurangyrket. Du har gymnasieutbildning, talar och skriver svenska obehindrat och har goda kunskaper i engelska.

Som person är du glad, utåtriktad, gillar att träffa nya människor och brinner för att ge den absolut bästa kundupplevelsen till gästerna. Du är mångsidig, lyhörd och uppmärksam på vad som behöver göras i restaurangen samt är snabb på att hjälpa till där det behövs.

Du är en naturlig ledare, problemlösare och en förebild för personalen när det kommer till hur man agerar och sköter sig i samtliga delar i restaurangen. Du är även en duktig och ödmjuk projektledare som delegerar uppgifter på ett tydligt sätt under både lugna och stressiga förhållanden. Vi ser även att du är bra på att skapa goda relationer, både med gäster och personal, och gillar att jobba som en del av ett team.

Arbetsuppgifter

Din yttersta roll som Skiftledare är att stötta Platschef/Restaurangchef genom att leda personalen under ditt skift och se till att verksamheten rullar på felfritt innefattande servis, bar, kök, aktiviteter, lokaler, gäster etc.

Du delegerar uppgifter, coachar personalen och kvalitetssäkrar samtliga områden under drift. Du arbetar själv i driften, är flexibel och arbetar där det behövs såsom i servisen, som bartender eller som aktivitetsansvarig.

Som Skiftledare kommer du exempelvis att:

- Coacha och kvalitetssäkra personalen under ditt skift

- Ansvara för att checklistor ges ut, delegeras, samlas in och kontrolleras

- Arbeta själv i drift där det behövs såsom i servis, hov, bar, aktivitet, spelreception etc

- Ser till att kassasystem, betalningsterminaler och övrig teknik fungerar under drift

- Ansvara för att lösa problem som kan uppkomma under drift och koppla in de parter som behövs vid behov

- Huvudsakligt ansvar för gästnöjdhet under ditt skift

- Huvudsakligt ansvar för att öppnings- & stängningsrutiner följs om inte Platschef eller Restaurangchef är på plats



Om O'Learys

O'Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan.

Som anställd på O’Learys är du en del av en gemenskap och ett team. Tillsammans stärker och utvecklar vi O’Learys för att ge våra gäster bästa möjliga upplevelse. Din personlighet, din erfarenhet och ditt engagemang är de största tillgångarna för O’Learys som varumärke. Därför söker vi dig som har passion för mat, dryck, sport och människor.

Sök tjänsten genom att skicka in din ansökan redan idag

Välkommen med din ansökan!

START: Enligt överenskommelse

OMFATTNING: 75%

ARBETSTIDER: Dag/Kvällar/Helger

PLATS: Umeå

VI ERBJUDER DIG: En häftig arbetsmiljö, ett härlig team och goda chanser till vidareutbildning inom företaget.

Ansök nu

OLearys Umeå söker Servispersonal

Servitör/Servitris
Läs mer Dec 28
OLearys, stans största nöjescentrum, söker servispersonal med passion för gästupplevelsen!

Vi söker dig som

Har minst ett års arbetslivserfarenhet som servispersonal i restaurang/bar, och har god kassavana. Du har gymnasieutbildning, talar och skriver svenska obehindrat och har goda kunskaper i engelska.

Som person är du glad, utåtriktad, gillar att träffa nya människor och brinner för att ge den absolut bästa kundupplevelsen till gästerna. Du är problemlösare, är flexibel, är bra på att skapa goda relationer och gillar att jobba som en del av ett team. Vi ser även att du är duktig på hantera stress och ger ett proffesionellt och trevligt bemötande till alla våra gäster oberoende av om det är lugnt i lokalen eller om vi har 600 sittande gäster.

Arbetsuppgifter

Din yttersta roll som servitris hos O'Learys är att se till att våra gäster får en fantastisk upplevelse när de besöker oss. Detta innebär att ständigt ha full fokus på gästerna, välkomna och uppmärksamma varje gäst, vara inlyssnande och hjälpsam samt på ett proffesionellt sätt bemöta gästens önskemål! Du hjälper gästerna till bords, presenterar menyn och tar beställningar, serverar mat och dryck samt ger gästerna bra service under hela sitt besök hos oss.

Som Servis kan du du även bli tilldelad följande roller:

Hovmästare - Detta innebär att du har ansvaret för hovmästarrollen och hovpulpeten för att bemöta alla gäster, kontrollera bokningar och hjälpa gästerna vidare till bords/aktivitet/annat. Du är alert, pigg, glad och välkomnar alla gäster på ett trevligt och familjärt sätt samt hänvisar dem in i restaurangen utifrån gästens syfte med sitt besök.

Greeter - Detta innebär att du har ansvaret att bemöta alla gäster i dörren/fronten av restaurangen och välkomna dem. Du är alert, pigg, glad och välkomnar alla gäster på ett trevligt och familjärt sätt samt hänvisar dem in i restaurangen utifrån gästens syfte med sitt besök.

Aktivitetsansvar - Detta innebär att du stöttar/agerar aktivitetsansvarig för kvällen, mottar gäster i spelreceptionen, visar gästerna till sina aktiviteter och startar igång aktiviteten, förklarar spelregler osv. Du är alert, pigg, glad och välkomnar alla gäster på ett trevligt och familjärt sätt samt hänvisar dem till rätt aktivitet.

Om O'Learys

O'Learys är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats fylld av aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan.

Som anställd på O’Learys är du en del av en gemenskap och ett team. Tillsammans stärker och utvecklar vi O’Learys för att ge våra gäster bästa möjliga upplevelse. Din personlighet, din erfarenhet och ditt engagemang är de största tillgångarna för O’Learys som varumärke. Därför söker vi dig som har passion för mat, dryck, sport och människor.

Sök tjänsten genom att skicka in din ansökan redan idag. Välkommen med din ansökan!

START: Enligt överenskommelse

OMFATTNING: 75%

ARBETSTIDER: Dag/Kvällar/Helger

PLATS: Umeå

VI ERBJUDER DIG: En häftig arbetsmiljö, ett härlig team och goda chanser till vidareutbildning inom företaget.

Ansök nu