Umeå: VD till Lundgrens Hyvleri

Hitta ansökningsinfo om jobbet VD till Lundgrens Hyvleri i Umeå. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Umeå inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-09 // Varaktighet: Heltid

Nu söker Lundgrens Hyvleri en affärsmässig VD med kunskap inom träindustrin som kan utveckla företagets verksamhet och skapa de rätta förutsättningarna för fortsatt utveckling.

Om tjänsten

Som VD/Fabrikschef har du det övergripande ansvaret för hela verksamheten vilket innefattar resultat, utveckling och ekonomi samt ansvar för personalen som idag består av femton personer. Vidare har du ansvar för arbetsmiljö och certifieringar. Du ser till att upprätta övergripande mål för verksamheten och leder din arbetsgrupp för att nå dessa.

Tjänsten kommer att innefatta mycket kontakt med leverantörer samt dialog med större kunder. En mycket viktig del av jobbet är råvaruanskaffningen där du har kunskap att räkna på affärer. Inköp är en strategiskt viktigt del som ingår i din roll som VD. Tillsammans med försäljningschefen i Norge ansvarar ni för exportaffärer.

Att analysera omvärlden och ta fram bra beslutsunderlag, avtal och upphandlingar är också viktiga arbetsuppgifter. Till din hjälp har du erfarna medarbetare vid fabriken i Nyåker och Hasås VD samt försäljningschef i Norge. Du kommer även att tillhöra Koncernen Hasås AS ledningsgrupp.

Tillträde så snart som möjligt enligt överenskommelse.

Om dig

För att vara rätt person för det här uppdraget ser vi gärna att du har erfarenhet av arbete i ledande befattningar inom träindustri. Utöver din erfarenhet har du dokumenterad utbildning inom modernt ledarskap/ledarutveckling samt god social kompetens. Vi söker dig med erfarenhet från tidigare framgångsrikt affärsmässigt ledarskap.

Som person är du affärsmässig, utvecklingsinriktad, prestigelös och tydlig. Vidare ser vi att du är stabil och tillitsfull samt att du har en förmåga att involvera, engagera och motivera dina medarbetare för att tillsammans utveckla verksamheten mot uppsatta mål.

Det är betydelsefullt att du är kommunikativ och har en god förmåga att samverka och skapa goda relationer med olika samarbetspartners. Du besitter goda kunskaper i det svenska språket, i såväl tal som skrift. Du har även goda kunskaper i Engelska.

Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna rekrytering.

Om Lundgrens Hyvleri

Lundgrens Hyvleri är ett företag söder om Umeå som inriktar sig på hyvlade fabriksmålade träpaneler. Lundgrens Hyvleri ägs av Hasås AS i Norge, som är en del av AT Skog – en skogsägarförening för for skogsägare i Syd-Norge. AT Skog har en tydlig målsättning i att vara skogsägarnas förstaval. Det är ett löfte och ska synas genom våra handlingar. AT Skog är med i hela värdekedjan, från frö till industri. Detta engagemang visar vi genom lokal delaktighet, innovation, utveckling och våra traditioner i ett långsiktigt perspektiv genom en miljövänlig och hållbar skogsnäring.  

Tack vare fokus på bästa kvalité och värderingar växer företaget och efterfrågan på panelerna ökar. Produkterna erbjuds nu i hela Norge och Sverige, och Lundgrens Hyvleri söker nu en VD som vill leda vår tillväxtresa. Här är det viktigt att alla trivs, känner personligt ansvar och är måna om företagets framgång och goda rykte.

För mer info om Lundgrens Hyvleri och Hasås kan du läsa mer på hemsidorna:
https://lundgrenshyvleriab.se/ och https://hasas.no/

Kontaktuppgifter

I denna rekrytering samarbetar Lundgrens Hyvleri med Adecco. Har du frågor kring tjänsten? Kontakta rekryteringskonsult Olof Lundberg på 073-684 77 81 eller olof.lundberg@adecco.se

Har du frågor angående din ansökan, var god kontakta Adeccos kandidatsupport via info@adecco.se

Adecco använder tester som en del av rekryteringsprocessen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

Välkommen med din ansökan

Alla platsannonser →

Andra jobb i Umeå som Verkställande direktör

Nedan visas andra jobb i Umeå som Verkställande direktör.

Affärsdriven vd till BW Fritid

Läs mer Aug 12
BW Fritid är idag marknadsledande i Norrland och har sedan 2007, då nuvarande ägare tog vid, haft en omsättningsökning från 14 till 140 miljoner kronor. Utöver att ha skapat och bibehållit ett grundmurat gott rykte, har de även byggt Norrlands första utställningshall, tagit över de ledande varumärkena, digitaliserat verksamheten, samt byggt upp den största verkstaden i Norrland.
Efter 15 år har nu nuvarande vd och delägare beslutat att satsa mer på sina andra bolag. Vi söker därför hans efterträdare. Är du en trygg inspirerande ledare som skapar driv och god stämning i din omgivning? Motiveras du av att göra stora affärer med roliga produkter?
Hos oss får du utrymme att verka i en både stabil och lönsam verksamhet med tydlig ambition att fortsätta att växa och utvecklas. Är du den vi söker efter?
Din nästa utmaning?
I rollen som vd blir du övergripande ansvarig för att driva och utveckla verksamheten framåt. Du har budget- och resultatansvar och är även operativt ansvarig för fordonsinköp och försäljning på anläggningen i Umeå. Vi värnar om vårt goda renommé och som vd kommer du arbeta aktivt med att följa upp försäljning, kundnöjdhet och resultat. Du förväntas driva utveckling och fortsätta vårt långsiktiga tillväxtarbete. Dessutom initiera till aktiviteter som bidrar till att bibehålla vår sälj- och kundinriktade arbetsmiljö och goda stämning. Utöver säljare och inköpare har du till din hjälp en verkstadschef som utgår från anläggningen i Vännäs, en ekonomichef samt en marknadskommunikatör – totalt 15 anställda. Du utgår från Umeå och rapporterar till styrelseordförande.
Kvalifikationer och förmågor
Vi söker dig som brinner lika mycket för försäljning som ledarskap! Du har tidigare ledarerfarenhet från affärsdriven verksamhet där du både planerat och drivit arbetet mot strategiska mål. Du bör ha god ekonomisk förståelse genom tidigare erfarenhet av resultat- och budgetansvar. Har du dessutom en marknadsinriktad eftergymnasial examen, ser vi det som meriterande. Vi förutsätter att du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift, engelska och tyska är meriterande.
Du är trygg i ditt ledarskap och tydlig i din kommunikation. Du har förmågan att inspirera, övertyga och skapa delaktighet. Du har ett resultatinriktat och strategiskt arbetssätt som gör det möjligt att prioritera mellan det operativa och strategiska för att nå högt uppsatta mål. Som person är du både affärsdriven och relationsinriktad. Du trivs med att ta affärsgrundade beslut och arbeta nära dina medarbetare och kunder.
Organisationsbeskrivning
BW Fritid är ett familjeägt företag grundat redan 1972 och sedan 2007 hos nuvarande ägare. Hos oss hittar du nya husvagnar och husbilar från Adria, Kabe, Knaus, Sun Living, CI, Roller Team och Weinsberg. Dessutom har vi ett stort begagnatlager i alla prisklasser. Här är alltid kunden i fokus och det ska vara trevligt att komma in till oss. Vi bedriver verksamhet på två orter. Centralt på Ersboda i Umeå har vi vår fräscha inomhushall där du hittar fordon från branschens alla ledande tillverkare. I Vännäs hittar du vår nybyggda fullserviceverkstad på 800 kvm, där vi utför allt från fukttester till stora försäkringsskador. Besök gärna www.bwfritid.se för mer information.
Din ansökan
BW Fritid AB samarbetar med Vedea och Åsa Holmström, 072-050 52 80. För frågor om tjänsten går det även bra att kontakta styrelseordförande Lars Nordlander, 070-688 80 06. Välkommen med din ansökan märkt med BW Fritid senast den 8 september 2024 via www.vedea.se/CV.

Ansök nu

Envix Nord söker VD

Läs mer Maj 3
Vi söker en VD som vill ta bolaget till nästa nivå
Envix Nord AB är ett miljöteknikföretag med bas i Umeå och Stockholm, men vi verkar över hela landet. Hos oss arbetar vi för en hållbar återvinning med det cirkulära målet att uppnå End of Waste, det vill säga när avfall upphör att vara avfall. Vi utgör en kombination mellan forskare, praktiskt erfarna konsulter och entreprenörer vilket ger oss en unik position på marknaden. Vårt företag är specialiserade på sulfidförande berg och jord och har ca 15 års erfarenhet i branschen. Vi driver Sveriges första storskaliga anläggning för behandling av sulfidjord i återvinningssyfte.
I nuläget är vi 18 anställda och räknar med att bli fler framöver. Vi omsätter idag ca 50 miljoner men har målsättning att omsätta 200 miljoner SEK år 2028. Vi ser att entreprenadsidan framför allt i Stockholm, Uppland och Mälardalsområdet kommer att expandera med nyetableringar av ytterligare anläggningar. Vidare ska du som VD vara med och utveckla vår världsunika vattenreningsteknik inom Avancerad Oxidation teknik för nedbrytning av bl.a. PFOS och komplexa läkemedels substanser, antibiotika, microplaster mm.
Envix är framtidens miljöteknikföretag. Vår affärsidé bygger på våra värdeord ”Ett Envix” vilket innebär att du aktivt kommer att arbeta med att stärka och fortsätta bygga vår kultur. Vi tror att innovation, lönsamhet och en god arbetsmiljö är en viktig grund som gör att medarbetare trivs och kan utvecklas hos oss. Vi arbetar för en cirkulär masshantering och är därmed en kraft i samhällets gröna omställning med målet End of Waste. End of Waste är vår drivkraft och genom Envix behandlingstekniker omvandlar vi ett kostsamt avfall till en lönsam produkt.
Vi har stabila ägare som ger oss förutsättningar att kunna utföra ett bra jobb nu och i framtiden. Företagets målsättning är att vara i framkant inom vårt område, att bidra till att minska belastningen på miljön samt öka hushållningen med naturens resurser.
Nu söker vi en VD som vill göra skillnad, är det du?
Om tjänsten
I rollen som VD kommer du att ansvara för både verksamhet, resultat och personal enligt uppsatta målsättningar och styrelsens riktlinjer. Dina arbetsuppgifter är mestadels på en strategisk nivå även operativa delar kan ingå utifrån att vi är ett mindre företag. Du förväntas vara drivande i affärsutveckling genom att identifiera nya marknadsmöjligheter och partnerskap för att expandera företagets närvaro samtidigt som du ansvarar för några av de större kunderna.
I din ledningsgrupp ingår ansvar för funktionsansvariga och det ingår även i tjänsten att ansvara för att ta fram övergripande mål och strategier som gynnar företaget och dess kunder och andra intressenter på ett professionellt sätt.
Vi erbjuder dig en fantastisk möjlighet att få arbeta med ledarskap inom en intressant bransch som både är unik och efterfrågad. Konkurrenskraftiga villkor som lön, bonus och attraktiva försäkringar kan erbjudas. Placeringsort Stockholm eller Umeå.
Om dig
Vi söker en ledare med genuint intresse för lönsamhet och innovation. Du har erfarenhet som entreprenadchef, regionchef eller liknande, gärna från miljöområdet, anläggningsbranschen eller motsvarande där du har arbetat i en resultatstyrd organisation.
Som person är du kommunikativ och har en hög social kompetens och kan föra dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska. Du är lösningsfokuserad och duktig på att delegera eftersom du gillar att se andra växa och utvecklas. Vidare drivs du av goda resultat och har vana av att coacha andra.
Det är viktigt att du delar vår bild av hur viktigt det är med en god arbetsmiljö och vi förväntar oss därför att du tar ett aktivt ansvar kring denna fråga.
Din formella utbildning bör vara civilingenjör eller motsvarande akademisk utbildning, gärna inriktning mot teknik, ekonomi eller miljöområdet. Du är en tydlig och målinriktad ledare som är målstyrd, drivande och gillar utmaningar. Du har erfarenhet av budgetarbete och målstyrning.
Hos oss på Envix är det viktigt att vara en lagspelare vilket innebär att du är prestigelös och ser lösningar i stället för hinder samt att du har förmåga att inspirera andra. Du har en positiv framtoning och förmåga att bygga starka relationer.
Resor förekommer i tjänsten.
B-körkort är ett krav.
Kontaktpersoner och ansökan
Louise Dahlberg, HR ansvarig Envix. Mejla på louise.dahlberg@envix.se eller ring på 070 – 247 81 04


Vi ser fram emot din intresseanmälan. All kontakt behandlas strikt konfidentiellt med hänsyn till din integritet. Sista ansökningsdag är den 30/8-2024

Ansök nu

VD/KC till Björklöven

Läs mer Jul 11
Om oss
I Björklöven har vi alltid ambitionen att väcka känslor, både på och utanför isen. Med vår vision, att bli Sveriges mest älskade hockeyförening, strävar vi efter att skapa en passionerad och engagerad gemenskap runt vår sport. Vi tror på kraften i att förena människor genom ishockey och vi arbetar ständigt för att våra supportrar och intressenter ska känna sig delaktiga i vår resa.

Vi ser varje individ som en viktig del av vårt lag och vi strävar efter att skapa en miljö där alla känner sig välkomna och kan växa och kan nå sin fulla potential, både på och utanför isen. Vår mission är att engagera vår publik och våra intressenter, samtidigt som vi utvecklar våra spelare till att bli både skickliga hockeyspelare och goda samhällsmedborgare.
Vår affärsidé bygger på passionen för ishockey – sporten vi älskar att se på, engagera oss i och utöva. Nu befinner vi oss i en spännande utvecklingsfas som kräver nya ledarskapskvaliteter!

Har du kraften att skapa en attraktiv plattform för bredd- och elitidrott? Ser du möjligheter med vår verksamhet och kan bidra till en stimulerande och inkluderande miljö? Då kan du vara den VD/Klubbchef som vi söker!

Dina arbetsuppgifter
Dina primära arbetsuppgifter som VD/KC hos oss är att verka för och utveckla vår bredd till elitverksamhet och bidra till att ishockeyn i Umeå attraherar och engagerar. Du tar ansvar för att etablera en struktur som ger verksamheten en hållbar grund att stå på och ger ditt yttersta för att samordna och implementera positiva förändringsåtgärder.

Vidare har du det yttersta ansvaret för den löpande förvaltningen och att den bedrivs på ett strukturerat sätt inom en given budgetram. Givetvis har du även det högsta personalansvaret för våra medarbetare och säkerställer en trygg och inkluderande miljö som genomsyrar hela verksamheten.

Din profil
Vi söker dig som har en stark förståelse för föreningslivet och har modet att utmana ramar för att hela tiden nå ständig förbättring och du ger dig inte förrän framgångsreceptet gått från att vara en prototyp till att vara självspelande. Du är visionär och analytisk, har en stark affärsförståelse och kan hantera ekonomiska frågor med noggrannhet och skicklighet.

Hur du lärt dig om affärer och vad som lagt grunden för dina unika ledarskapserfarenheter är egentligen oväsentligt, men vi tror att du har en akademisk utbildning eller motsvarande med dig i grunden. Karaktäristiskt för dig är din lyhördhet och ditt sätt att kommunicera på ett sätt som skapar både engagemang och glädje för våra idrottsutövare såväl som för samarbetspartners och supportrar.

Denna kombination av egenskaper gör dig till den perfekta kandidaten för att leda Björklöven mot nya framgångar och uppfylla vår vision om att bli Sveriges mest älskade hockeyförening. Sök idag!

Ansökan
Vi samarbetar med Clockwork Bemanning & Rekrytering. Skicka in din ansökan på www.clockworkpeople.se senast 2023-08-18. Har du frågor eller funderingar kontakta gärna rekryteringskonsult Malin Tengman på 073 – 351 27 28 eller Mattias Adolfsson på 073- 351 27 25.

För att säkerställa hållbara rekryteringar, är vi på Clockwork måna om att ha ett jämställt och inkluderande urval i samtliga av våra processer vi hjälper våra kunder med. Med hjälp av ett brett urval och med en kompetensbaserad metodik som grund säkerställer vi att du som söker behandlas likvärdigt, jämlikt och jämställt.

Ansök nu

Andra jobb i Umeå från Adecco Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Umeå från Adecco Sweden AB .

Terminalarbetare till kund i Umeå

Lagerarbetare
Läs mer Aug 14
Om tjänsten
Vi söker en lager- och terminalarbetare till kund i Umeå. Vanliga arbetsuppgifter kan vara att ta emot inkommande gods och sortera det rätt på lagret, köra truck, hantera beställningar i ordersystem och lasta godset för vidare transport. Arbetstider är dagtid.

Tjänsten som lager- och terminalarbetare är ett konsultuppdrag med start under hösten.

Om dig
Vi söker dig som vill arbeta inom lager och logistik. Du har B-körkort, tillgång till egen bil och behörighet för truck. Det är meriterande med tidigare erfarenhet av lager- och terminalarbete eller motsvarande utbildning. Vi ser gärna att du har arbetat med olika typer av ordersystem och har god datavana.

Som person är du lättlärd och ansvarstagande, passar tider och har god samarbetsförmåga.

Viktigt för tjänsten är:
- B-körkort
- Tidigare erfarenhet av lagerarbete eller motsvarande
- Behörighet för truck

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut, så varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Frida Olsson på frida.olsson@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Industrimedarbetare till våra kunder efter sommaren

Konstruktör, tillverkningsindustri
Läs mer Jun 19
Om tjänsten
Denna annons syftar till att hitta lämpliga kandidater till våra kunder med start efter sommaren. Som industrimedarbetare kommer du att arbeta i en roll som ambulerande konsult hos en (eller flera) av våra kunder inom industriproduktion i och runt Umeå. Arbetsuppgifterna kan variera beroende på kund och avdelning men vanliga yrkesområden är som montör, lagerarbetare eller truckförare. Arbetstiderna kan vara dagtid eller 2-skift. 

I din roll som industrimedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Montering
- Lagerarbete
- Truckkörning

Tjänsten som industrimedarbetare är ett ambulerande konsultuppdrag med löpande starter från augusti och framåt hösten.

Om dig
Vi söker dig som vill arbeta inom industriproduktion och troligtvis gillar du teknik. Du har B-körkort, tillgång till egen bil och gärna behörighet för truck, travers och/eller hjullastare. Det är meriterande med tidigare arbete av industriarbete och lagerarbete eller motsvarande utbildning. 

Vidare ser vi att du är en lättlärd och ansvarstagande person som är flexibel och samarbetsvillig.

Viktigt för tjänsten är:
- B-körkort
- Tidigare erfarenhet av montering, lagerarbete eller industriarbete
- Meriterande med behörighet för truckkort och travers

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut, så varmt välkommen med din intresseanmälan redan idag!

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Frida Olsson på frida.olsson@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Maskinoperatör/Sorterare till Lundgrens Hyvleri i Nyåker

Maskinoperatör, mekanisk verkstad
Läs mer Jul 2
Om tjänsten
Som Maskinoperatör hos Lundgrens Hyvleri kommer du arbeta i vårt Hyvleri i Nyåker med hyvling och sortering av interiöra produkter.

Du kommer att arbeta som operatör och rotera mellan olika arbetsstationer i vår fabrik. Kvalitetskontroll av hyvlade produkter är en viktig dela av arbetet. Vidare kommer du att hämta material/råvara och ställa om maskiner vid sortbyte. Lättare underhåll av produktionsutrustning kommer också att ingå i tjänsten. Detta är en utvecklande möjlighet för dig som vill lära dig mer och ta ansvar på ett företag där alla jobbar tillsammans.

I din roll som Maskinoperatör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Sköta maskiner i produktionen.
• Kvalitetskontroll av hyvlade produkter.
• Ställa om maskinerna vid sortbyte.

Tjänsten som Maskinoperatör är en direktrekrytering till Lundgrens Hyvleri i Nyåker med start enligt överenskommelse. Här blir du en del av ett härligt team i ett växande företag där kvalité, förtroende och ansvar står i fokus. Genom yrkesstolthet och hög energi kommer ni tillsammans ta företaget vidare.

Om dig
Du har en Teknisk utbildning gärna mot träindustri. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet i en liknande roll. Du har B-körkort.

Du har en positiv och flexibel inställning och har lätt för att lära och blir snabbt självgående. Du är också ansvarsfull, lugn och stabil.

Viktigt för tjänsten är:

• Träkunskap från studier eller arbetslivserfarenhet.
• En positiv, självgående och ansvarsfull personlighet
• Svenska i tal och skrift

Vi kommer i denna rekrytering att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Lundgrens Hyvleri AB

Lundgrens Hyvleri är ett företag söder om Umeå som inriktar sig på hyvlade fabriksmålade träpaneler. Vi har blivit en del av Hasås i Norge som också ägs av AT-Skog i Sydnorge. Båda företagen har en lång historia, och människorna där är fulla av liv-precis som vi. Tack vare fokus på bästa kvalité och värderingar växer företaget och efterfrågan på panelerna ökar. Produkterna erbjuds nu i hela Norge och Sverige, och Lundgrens Hyvleri söker en Maskinoperatör som vill vara en del av tillväxtresan. Här är det viktigt att alla trivs, känner personligt ansvar och är måna om företagets framgång och goda rykte.

För mer info om Lundgrens Hyvleri och Hasås kan du läsa mer på hemsidorna:
https://lundgrenshyvleriab.se/ och https://hasas.no/

Kontaktuppgifter
I denna rekrytering samarbetar Lundgrens Hyvleri med Adecco. Har du frågor kring tjänsten? Kontakta rekryteringskonsult Olof Lundberg på 073-684 77 81 eller olof.lundberg@adecco.se

Har du frågor angående din ansökan, var god kontakta Adeccos kandidatsupport via info@adecco.se

Adecco använder tester som en del av rekryteringsprocessen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

Vi arbetar med löpande urval så välkommen med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Receptionist till kund i Umeå

Administratör/Administrativ assistent
Läs mer Maj 24
Gillar du och har du erfarenhet av service? Då är uppdraget som receptionist hos vår kund något för dig!

Om jobbet
I din roll som receptionist hos vår kund arbetar du brett med service och administration. Du har fokus på inkommande samtal och besökare, du hänvisar dem till berörda personer och förser dem med besöks- och parkeringskort. Enklare ekonomiadministration kommer även vara en del av dina arbetsuppgifter.

Dina arbetsverktyg kommer att vara telefon samt dator och du arbetar med:
- inkommande samtal (växel)
- ta emot besökare
- sortering och inskanning av fakturor
- post- och avtalshantering
- övrig förekommande kontorsadministration

Om dig
Vi söker dig som brinner för att ge service. Som person är du social och positiv och i ditt arbete är du noggrann och strukturerad. Vi ser att du har en god dator- och systemvana. Det är meriterande om du tidigare arbetat med någon form av service och har utbildning/arbetslivserfarenhet inom ekonomi. Det här är ett jobb för dig som är självgående, initiativrik och trivs med att ha många olika kontaktytor. Du bidrar med din person till att alla trivs på jobbet.

Viktigt för tjänsten är:
- servicekänsla
- social förmåga
- struktur och noggrannhet

Extra meriterande: 

- Erfarenhet av kundservice

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som receptionist är ett löpande konsultuppdrag med tillsättning i augusti. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas i slutet av augusti början på september och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via knappen Ansök till höger. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får en personlig intervju.

Har du frågor om uppdraget eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Alex Abrahamsson på Alex.Abrahamsson@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu