Umeå: Nu söker vi en Administratör/Planerare till Fodercentralen i Holmsund

Hitta ansökningsinfo om jobbet Nu söker vi en Administratör/Planerare till Fodercentralen i Holmsund i Umeå. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Umeå inom den kategorin.

Publicerad: 2024-07-10 // Varaktighet: Heltid

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:


Vi söker nu dig med fingertoppskänsla för administration och kunder! 

Uppdraget förväntas pågå i ca 1 år med start i omgående och du kommer blir anställd av oss på Northern Skill under hela uppdragsperioden. Efter perioden så finns goda chanser till en fortsättning direkt ute hos vår uppdragsgivare.

Om tjänsten:
I denna roll kommer du att ha löpande kontakt med kunder, externa transportörer och dina kollegor på olika avdelningar. Du blir en viktig nyckel i såväl transportplanering, kundfrågor, inköp, dokumentation och uppföljning.

Uppdragsgivaren är ett familjärt bolag där samarbete och prestigelöshet är en del av vardagen för att lyckas. Det innebär att du ibland kan komma att gå utanför dina ordinarie arbetsuppgifter.

Arbetsuppgifter:

Hantera och samordna order från beställning till leverans.

Övervaka och planera transporter för att säkerställa kostnadseffektiv och pålitlig leverans.

Koordinera kommunikationen mellan företaget, kunder och transportörer för att säkerställa att kundens behov alltid säkerställs.

Ansvara för att upprätthålla noggrannhet och korrekthet i orderinformation och transportdokumentation.

Inköp av diverse varor till verksamheten.

Genom dina kunddialoger alltid verka för ökad försäljning och långsiktiga samarbeten.

Medverka i utveckling av sortiment utifrån kundönskemål.


Kvalifikationer:

Erfarenhet av orderhantering och transportadministration.

Förmåga att arbeta noggrant och effektivt.

Social och samarbetande.

Trivs i kontakt med kunder och ansvar för kundnöjdhet.

Organiserad och förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt.

I denna roll behöver du inneha B-körkort.


Anställningsvillkor:

Detta är en heltidsanställning på ett år med möjlighet till förlängning. Vi erbjuder konkurrenskraftig lön och förmåner samt en stimulerande arbetsmiljö där du kommer att få möjlighet att växa och utvecklas i din roll.

Om du är en målinriktad och ansvarsfull individ som är redo att ta dig an utmaningen att vara en central del av vår verksamhet, ser vi fram emot din ansökan.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Umeå som Administrativ assistent

Nedan visas andra jobb i Umeå som Administrativ assistent.

Intresseanmälan tjänsteman hos Lernia i Umeå

Läs mer Sep 11
Hej tjänsteman! Så roligt att du har hittat hit - vi söker dig som söker jobb!

Om du är intresserad av att bli en del av vårt team men inte hittar några lediga tjänster som matchar din profil, ta gärna chansen att skicka in en spontanansökan. Vi kommer att jämföra din kompetens och utbildning med våra framtida rekryteringar och återkoppla till dig när en passande position blir tillgänglig.

Om dig

Vi söker dig som har minst gymnasieexamen och det är meriterande om du har fortsatta studier inom relevant område. Du behöver också ha ett B-körkort och kunna tala och skriva svenska flytande.

Som person är du positiv, flexibel och har en god kommunikationsförmåga. Du är också lösningsorienterad och har förmågan att tänka kreativt för att hitta nya sätt att lösa problem.

Om du tror att du är den vi söker, skicka in din ansökan med CV och personligt brev till oss. Vi ser fram emot att höra från dig.

Uppdraget som konsult

Detta är en öppen förfrågan med tanken att kunna möta kommande förfrågningar från kunder i Skellefteå. Vi vill gärna skapa kontakt med dig som är intresserad av kommande konsultuppdrag redan nu för att göra dig "Startklar".

Vill du veta mera hur det är att arbeta som konsult och vad vi erbjuder dig på Lernia, Surfa in på denna länk:

www.lernia.se/jobb/jobba-som-konsult/

Hur du ansöker

För att söka tjänsten klickar du på "Sök tjänsten" ovan och fyller i formuläret eller loggar in med ditt Linkedin-konto nedan. Vänligen kontakta konsultchef Maria Aaro via e-post: maria.aaro@lernia.se eller telefonnummer: 0724012759. om du har några frågor eller funderingar. Välkommen att söka denna tjänst genom att skicka in CV och personligt brev via länken. Om du har några frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Maria Aaro via e-post: maria.aaro@lernia.se eller telefonnummer: 0724012759.

Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

Övrigt

Uppdragslängd: kortare till längre uppdrag

Placeringsort: Umeå

Forma framtiden med oss!

Lernia utvecklar framtidens arbetskraft. Det gör vi genom att utbilda, matcha, bemanna och rekrytera. Snabbt och utan krångel löser vi arbetsmarknadens behov så att människor och företag kan nå sin fulla potential. Det har varit vår uppgift i över hundra år. Lernia omsatte 3,3 miljarder kronor 2022 och finns över hela landet. Vi utbildade och coachade 19 900 personer och förmedlade 11 500 bemanningskonsulter. 13 700 personer fick möjlighet till nytt jobb genom våra tjänster.

Ansök nu

Församlingsadministratör

Läs mer Sep 4
Är du en ordningsam, självgående och serviceinriktad administratör med förmåga att hantera många olika uppgifter? Då har vi ett kul jobb åt dig.
Som administratör kommer du bland annat att hantera medlemsärenden och administrationen kring dop, vigslar och begravningar, hålla ordning på församlingens kalender och vara del i arbetet med församlingens kommunikation. Internt ger du stöd åt personalen när det gäller allt från beställningar till hantering av kollekter.
Vi söker dig som är serviceinriktad, bra på att samarbeta och snabb på att sätta dig in i nya system och rutiner. Du har god datorvana, arbetar obehindrat i Microsoft Office 365 och är ordningsam och lyhörd för dina kollegors och våra medlemmars behov. Du kommer ofta att vara den första kontakten människor har med kyrkan när de vill boka kyrkliga handlingar eller har frågor om begravning eller gravskötsel vilket ställer stora krav på din sociala förmåga.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med administration och det är ett stort plus om du också har arbetat i Svenska kyrkan.
Församlingens administrativa arbete leds av en erfaren administratör och utredare. Tillsammans är ni otroligt viktiga när det gäller att få församlingens arbete att flyta. Tidvis är det ett krävande arbete men du får glädjen att arbeta i en organisation som präglas av entreprenörsanda och samarbetsvilja. I Sävar-Holmöns församling arbetar vi gränsöverskridande, det viktigaste är inte vad du har för titel utan vad du kan bidra med till helheten.
Arbetstiderna styrs delvis av när vi har besökstider på expeditionen men i övrigt finns möjlighet till ett flexibelt schema.
Mer information
Tillträde 1 december eller enligt överenskommelse
Vi genomför intervjuer löpande, vänta inte med att skicka din ansökan.

Ansök nu

Är du arbetssökande? Välkommen på rekryteringsträff!

Läs mer Sep 11
Om företaget
Den 26 september arrangerar Clockwork en rekryteringsträff där företagare och kandidater får en chans att mötas och knyta kontakter.

Vi startar på Clockworks kontor i Umeå (Renmarkstorget 10) klockan 13:30, där vi på Clockwork presenterar hur vi arbetar och hur vi ser på hållbar kompetensförsörjning nu och i framtiden.

På plats finns några av våra partnerföretag som har ett kommande rekryteringsbehov. Du kan här få chansen att presentera dig på en kortare intervju och visa vem just du är.

Våra partnerföretag har behov av:
Personliga assistenter, kundtjänstmedarbetare, ekonomiassistenter, administratörer samt inom IT-området.


Ansökan
Ta chansen och träffa potentiella arbetsgivare! Vi bjuder på fika och kaffe!
Ta med dig CV (gärna flera exemplar) och ladda upp CV genom att trycka på Ansök-knappen.

Rekryteringsträff
När: Torsdag 26 september, kl. 13.30
Plats: Renmarkstorget 10

Varmt välkomna!

Ansök nu

Är du arbetssökande? Välkommen på rekryteringsträff!

Läs mer Sep 12
Nytt
Om företaget
Den 26 september arrangerar Clockwork en rekryteringsträff där företagare och kandidater får en chans att mötas och knyta kontakter.

Vi startar på Clockworks kontor i Umeå (Renmarkstorget 10) klockan 13:30, där vi på Clockwork presenterar hur vi arbetar och hur vi ser på hållbar kompetensförsörjning nu och i framtiden.

På plats finns några av våra partnerföretag som har ett rekryteringsbehov. Du kan här få chansen att presentera dig på en kortare intervju och visa vem just du är.

Våra partnerföretag har behov av:
Personliga assistenter, kundtjänstmedarbetare, ekonomiassistenter, administratörer samt inom IT-området.


Ansökan
Ta chansen och träffa potentiella arbetsgivare! Vi bjuder på fika och kaffe!
Ta med dig CV (gärna flera exemplar) och ladda upp CV genom att trycka på Ansök-knappen.

Rekryteringsträff
När: Torsdag 26 september, kl. 13.30
Plats: Renmarkstorget 10

Varmt välkomna!

Ansök nu

Serviceinriktad och noggrann administratör

Läs mer Aug 28
Nu behöver vi förstärkning på vår församlingsexpedition av en duktig administratör på halvtid under ett år med möjlighet till förlängning.
Som administratör hos oss får du en central roll i församlingens arbete och du kommer att avlasta vår ordinarie administratör som framöver kommer att dela sin arbetstid med att också vara kyrkomusiker.
I arbetet ingår bland annat att hantera administrationen kring medlemsärenden, dop, vigslar och begravningar, bokningar av församlingens verksamhet och vara del i arbetet med församlingens kommunikation. Det är många vitt skilda arbetsuppgifter att lära sig men du kommer att få god inskolning och då ni är två administratörer står du aldrig ensam i arbetet.
Vi söker dig som är serviceinriktad, bra på att samarbeta och snabb på att sätta dig in i nya datorsystem och rutiner. Du arbetar obehindrat i Microsoft Office 365, är mycket bra på att hålla ordning och är lyhörd för dina kollegors och våra medlemmars behov. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med adminstration och det är ett stort plus om du har arbetat i Svenska kyrkan tidigare. Då du kommer att ha många kontakter med kyrkans medlemmar och människor i sorg är det vikigt att du har goda sociala färdigheter.
Eftersom vi organiserar om flera delar av församlingens arbete är det här en särskild visstidsanställning fram till nästa höst men allt går som planerat finns goda möjligheter till fortsatt anställning. Arbetstiderna styrs delvis av när vi har besökstider på expeditionen men i övrigt finns möjlighet till ett flexibelt schema.
Mer information
Tjänstgöringsgrad: 50 %
Tillträde: 14 oktober eller enligt överenskommelse
Anställningsform: Särskild visstidsanställning t o m 30 september 2025
Vi genomför intervjuer löpande, vänta inte med att skicka din ansökan.

Ansök nu

Andra jobb i Umeå från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Umeå från Meet a Group international AB .

Erfaren Mekaniker till Mekonomen Umeå

Fordonstekniker/Bilmekaniker/Personbilsmekaniker
Läs mer Sep 6
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Mekonomen - Umeå Bilverkstad AB är en del av Mekonomen Group, Nordens ledande bilservicekedja med över 450 verkstäder i Sverige.

Med en tydlig ambition att vara den största fristående bilverkstaden i Umeå fortsätter vi nu att utöka med en till mekaniker.

En chans för just dig att få tillhöra teamet som består av lång erfarenhet och bred kompetens inom flera varumärken. Du kommer att spela en viktig roll i vårt familjära gäng och bidra till att våra kunder alltid får den bästa möjliga servicen.

En arbetsdag hos oss ger känslan av att kunna vara flexibel i sin yrkesroll eftersom det är varierande arbetsmoment därav friare arbete.

Vi sätter stor vikt vid att löpande vidareutbilda våra mekaniker och erbjuder goda utvecklingsmöjligheter långsiktigt.

Huvudsakliga Arbetsuppgifter:

Genomföra service och reparation av personbilar och transportbilar

Felsökning med hjälp av avancerad diagnostikutrustning.

Exempel på arbetsuppgifter: kamremsbyten, kopplingsreparation, växellådsreparation

Säkerställa att alla arbeten genomförs enligt Mekonomen standard och riktlinjer.

Bistå med rådgivning till kunder och hjälpa dem att förstå bilens tillstånd och eventuella åtgärder.


Vem tror vi att du är?
Vi söker dig som har arbetserfarenhet som mekaniker, är en person som ser problemlösning ur en positiv synvinkel och har en naturlig servicekänsla. Du är självgående, ansvarstagande med ett intresse för bredda din kompetens. Du kanske även brinner för att skruva och har den där extra drivkraften inombords.

Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift.

B-körkort manuell



Ansökan

Northern Skill är det personliga rekryteringsföretaget med norrländska som koncernspråk och är mer intresserade om vem du är - än hur duktig du är på skriva CV.

Har du inte världens snyggaste CV så kan du alltid presentera dig genom fritext i ansökan, eller varför inte slå en signal? Vi hörs!

Ansök nu

Jobba som Optiker hos Östman Optik – Umeås ledande optikerbutik!

Optiker/Optometrist
Läs mer Sep 5
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Hej!

Är du en passionerad optiker som letar efter nästa spännande steg i din karriär? Vill du arbeta i en butik där innovation, kvalitet och kundnöjdhet står i centrum? Då kan du vara den vi söker!

Om oss: Östman Optik är mer än bara en optikerbutik – vi är en institution i Umeå sedan 1986. Grundad av Per-Åke Östman, har vår butik varit en pionjär inom optikbranschen, och vi har ständigt varit först med att erbjuda de senaste och mest avancerade lösningarna inom optik. Från månadslinser till ortokeratologi, har vi alltid legat i framkant. Vår butik är den enda av sitt slag kvar i Umeå, och vi är stolta över vår långa tradition av kvalitet och innovation.

Hos oss möter du en miljö där vi kombinerar tradition med nytänkande. Vi erbjuder en bred produktportfölj och lösningar som är skräddarsydda för varje kunds behov, och vi är starkt engagerade i både kvalitetssäkring och miljömedvetenhet. Dessutom är vi anslutna till Synologen, vilket stärker vår unika position på marknaden.

Varför välja Östman Optik? Vi är ett familjeföretag med en stark värdegrund där kundens behov alltid kommer i första hand. Hos oss får du möjligheten att arbeta i en dynamisk miljö där ditt engagemang och din expertis verkligen gör skillnad. Vi värdesätter utbildning och utveckling högt, och du får kontinuerlig tillgång till vidareutbildning – oavsett om du är optiker eller assistent.

Vi erbjuder en arbetsplats där:

Innovation och kreativitet uppmuntras – vi är alltid öppna för nya idéer och lösningar.

Kundfokus är centralt – vi ser till att varje kund får bästa möjliga service och lösningar som verkligen fungerar.

Miljö och hållbarhet är viktigt – vi erbjuder bland annat återvinning av bågar för att minska vårt klimatavtryck.

Senaste teknologin – Vi jobbar dagligen med OCT, Fundus och synfält.


Vem vi söker: Vi letar efter en legitimerad optiker som brinner för sitt yrke och vill växa tillsammans med oss. För att trivas hos oss är det viktigt att du:

Är engagerad och har en prestigelös inställning.

Har en förmåga att uttrycka dig väl och gillar att arbeta i ett team med öppen kommunikation.

Är nyfiken och vill utvecklas inom ditt yrke.

Har erfarenhet av speciallinser (meriterande) och arbetar med noggrannhet.


Hos oss kommer du att få en arbetsplats där du verkligen kan göra skillnad – både för dina kunder och för ditt eget yrkesliv. Om du har en stark vilja att lära och utvecklas, och om du värderar en arbetsmiljö där varje dag erbjuder nya utmaningar och möjligheter, då är Östman Optik rätt plats för dig.

Hur ansöker du? Om du känner igen dig i beskrivningen ovan och är redo att ta nästa steg i din karriär som optiker, ser vi fram emot att höra från dig! Skicka din ansökan till Erik Sjöberg på Optoteam. Du kan nå Erik via telefon på 070-464 51 20 eller mejla

Varmt välkommen att bli en del av Östman Optik-familjen!

Med vänliga hälsningar,

Östman Optik

Ansök nu

Extrajobb som lagermedarbetare på Martin & Servera - Umeå

Lagerarbetare
Läs mer Aug 29
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Storesupport är en del av Job&Talent;. När du klickar på "Ansök här" kommer du att dirigeras vidare till Storesupport.

Arbetsuppgifter

Som lagermedarbetare på Martin & Serveras lager i Umeå kommer ditt jobb att övervägande bestå av orderplock. Detta innebär att det är ditt ansvar att med hjälp av truck plocka ihop beställningar på burar samt pall och sedan sammanställa dessa för leverans. Vi plockar livsmedel, allt från läskbackar till grönsaker. Arbetet sker i rumstemperatur samt kyla ca +4 även frys -25 grader kan förekomma.

För att trivas med dina kommande arbetsuppgifter är det viktigt att du har god förmåga att arbeta effektivt och att du har en flexibel inställning. Vi ser gärna du även har en förmåga att se detaljer och gillar att arbeta självständigt. I arbetet krävs mycket eget ansvar för att kunderna du plockar till ska få det som har beställts.
Arbetstider och övrig info

Arbetstiderna är främst förlagt på vardagar, tiderna 08:00-17:00 och 12:00-21:00.

Eftersom du lägger dig tillgänglig för arbete vecka för vecka fungerar det utmärkt att kombinera med en huvudsaklig sysselsättning.

För tjänsten ser vi att du vill och kan jobba cirka 2 -3 vardagar i veckan under terminerna. Vi har även ett stort behov på fredagar under veckans gång och ser gärna att du kan jobba då.

Under sommaren erbjuder och ser vi gärna att du kan jobba uppemot heltid.

Start för tjänsten sker v. 38 eller 39. 
Tjänsten startar med en två veckors betald utbildning hos Martin & Servera där truckkort ingår om du inte har ett sedan tidigare. Utbildningen sker på dagtid 08:00-17:00 måndag-fredag.

Personliga egenskaper

För att vi ska trivas ihop ser vi att du har en bra och positiv inställning till arbetet samt god attityd mot andra. Som orderplockare måste du vara driven och ha förmågan att hela tiden hålla tempo och fokus uppe. Det krävs stor noggrannhet då ett felplock får direkta konsekvenser för kunderna.

Vi ser detta som ett långsiktigt extrajobb, och ser därför att du vill och kan arbeta vid sidan av din huvudsakliga sysselsättning under längre tid.

Du bör vara i god fysisk form då det förekommer tunga lyft och arbetet sker i ett högt tempo.

För såväl oss det viktigt med jämställdhet och mångfald och därför ser vi gärna sökanden av olika kön och bakgrund. Vi vill tillvarata all den kompetens som finns i samhället oavsett könstillhörighet, religiös åskådning och etnisk eller kulturell tillhörighet.

Vikt kommer även att läggas vid dina övriga personliga egenskaper.

Krav


För att anställas samt vara anställd i denna tjänst krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst.

 Eftersom säkerhetsgenomgångar, säkerhetsregler och arbetsplatsintroduktion sker på svenska behöver du behärska svenska språket.



Om Martin & Servera

Martin & Servera-gruppen är en svensk, familjeägd koncern och Sveriges ledande restaurang- och storköksspecialist. Består av sjutton bolag med starka varumärken specialiserade inom olika delar i grossistledet. Erbjuder råvaror, utrustning, drycker, tjänster och utbildningar till våra kunder, som är allt från stora restaurang- och hotellkedjor till det minsta lokala bageriet.

Martin & Servera Logistik är navet för merparten av produktleveranserna inom koncernen. Från fyra lagerhus i Umeå, Enköping, Norrköping och Halmstad flödar varje dag mer än 6 000 leveranser till kunder runt om i landet. Martin & Servera drivs av en vision om hållbara transporter med omtanke om människor, djur och miljö.

 Adressen till Martin & Serveras lager i Umeå är Godsvägen 12. 

Om oss

Storesupport är en del av Job&Talent;, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent; erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.

Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. 

Är du intresserad?

Intervjuer och anställning kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Hela rekryteringsprocessen hanteras av Storesupport by Job&Talent;.

Varmt välkommen!

Ansök nu

Kundmottagare till Niemi Bils verkstad i Umeå!

Kundmottagare, bilverkstad/Verkmästare, bilverkstad
Läs mer Sep 6
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Niemi Bil är ett av Sveriges snabbast växande företag i bilbranschen, och nu förstärker vi vårt verkstadsteam på vår fantastiskt framgångsrika fullserviceanläggning i Umeå!

 
Om rollen

Som kundmottagare på Niemi Bil i Umeå kommer du arbeta administrativt vid vår verkstad på Formvägen, där vi jobbar med de bilar vi köper in och säljer från våra olika anläggningar runtom hela landet. I din roll har du kontakt med kunder och hjälper dem att boka rätt service för sin bil, och ser till att varje person får ett tryggt och hjälpsamt bemötande som överträffar deras förväntningar.

Du kommer arbeta i ett starkt sammansvetsat team, där laganda och behjälplighet är det absolut viktigaste, och där vårt goda rykte bland våra kunder är vår största stolthet!

Ditt arbete är lika varierande som de personer du kommer i kontakt med, och framför allt väldigt utvecklande både tekniskt och personligt, och du kommer ges utrymme att lära dig nya saker varje dag.

 
Vem är du som söker?

Vi ser gärna att du har ett stort intresse och nyfikenhet av bilar oavsett märke, och att du är mekaniskt intresserad. Men det är inget krav, det viktigaste är att du är trevlig, hjälpsam och serviceinriktad.

Att du är bra på att kommunicera, och är villig att hjälpa både kunder och dina kollegor är viktigt, då du kommer att jobba nära våra försäljningsanläggningar i Umeå.

Du är bra på att hantera människor i alla typer av situationer, oavsett om de är glada, missnöjda, eller frustrerade. Du har stort tålamod när det kommer till att förstå kunders önskemål, och lugnet att lära dig om kunden, och skaffa dig insikt i deras problem.

Du tycker om att arbeta både självständigt och tillsammans med ett sammansvetsat team. Personlig service och bra kundbemötande kommer vara en viktig del i rollen.

Som person värdesätter vi att du är positiv, målmedveten och ser möjligheter snarare än hinder. Du bör också vara noggrann, kunna hålla många bollar i luften och ha förmågan att anpassa dig till nya situationer.

 
Nyckelkompetenser/förmågor

B-körkort

Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift.


Meriterande kompetenser (ej krav)

Lämplig fordonsutbildning

Tidigare arbetslivserfarenhet som mekaniker eller av verkstadsbranschen


 
Ansökan

Ansökan görs genom att skicka in CV och personligt brev genom formuläret längst ned på sidan.

Rekrytering sker löpande, så skicka gärna in din ansökan redan idag!

 
Mer information?

Har du funderingar eller frågor som du inte hittar svaret på här? Kontakta ansvarig rekryterare, Joakim Backman, för mer information.

Joakim Backman – Verkstadschef Umeå
070 290 18 87
Joakim.backman@niemibil.se
 
Om Niemi Bil

Niemi Bil startades 2006 i Luleå av Roger Niemi. I dag finns vi i Umeå, Luleå, Skellefteå, Kiruna och Uppsala. Vi är fortfarande ett familjeföretag och även om vi har växt så har vi fortfarande en familjär känsla och Sveriges största hjärta för bilar. Höga krav på kvalitet, omtänksamhet, engagemang och kunskap är och har varit viktiga på vägen. Därför söker vi dig som delar vårt hjärta för bilar och ett genuint driv att göra människor glada.

Ansök nu

Kundmottagare till Niemi Bils verkstad i Umeå!

Kundmottagare, bilverkstad/Verkmästare, bilverkstad
Läs mer Aug 16
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Niemi Bil är ett av Sveriges snabbast växande företag i bilbranschen, och nu förstärker vi vårt verkstadsteam på vår fantastiskt framgångsrika fullserviceanläggning i Umeå!

 
Om rollen

Som kundmottagare på Niemi Bil i Umeå kommer du arbeta administrativt vid vår verkstad på Formvägen, där vi jobbar med de bilar vi köper in och säljer från våra olika anläggningar runtom hela landet. I din roll har du kontakt med kunder och hjälper dem att boka rätt service för sin bil, och ser till att varje person får ett tryggt och hjälpsamt bemötande som överträffar deras förväntningar.

Du kommer arbeta i ett starkt sammansvetsat team, där laganda och behjälplighet är det absolut viktigaste, och där vårt goda rykte bland våra kunder är vår största stolthet!

Ditt arbete är lika varierande som de personer du kommer i kontakt med, och framför allt väldigt utvecklande både tekniskt och personligt, och du kommer ges utrymme att lära dig nya saker varje dag.

 
Vem är du som söker?

Vi ser gärna att du har ett stort intresse och nyfikenhet av bilar oavsett märke, och att du är mekaniskt intresserad. Men det är inget krav, det viktigaste är att du är trevlig, hjälpsam och serviceinriktad.

Att du är bra på att kommunicera, och är villig att hjälpa både kunder och dina kollegor är viktigt, då du kommer att jobba nära våra försäljningsanläggningar i Umeå.

Du är bra på att hantera människor i alla typer av situationer, oavsett om de är glada, missnöjda, eller frustrerade. Du har stort tålamod när det kommer till att förstå kunders önskemål, och lugnet att lära dig om kunden, och skaffa dig insikt i deras problem.

Du tycker om att arbeta både självständigt och tillsammans med ett sammansvetsat team. Personlig service och bra kundbemötande kommer vara en viktig del i rollen.

Som person värdesätter vi att du är positiv, målmedveten och ser möjligheter snarare än hinder. Du bör också vara noggrann, kunna hålla många bollar i luften och ha förmågan att anpassa dig till nya situationer.

 
Nyckelkompetenser/förmågor

B-körkort

Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift.


Meriterande kompetenser (ej krav)

Lämplig fordonsutbildning

Tidigare arbetslivserfarenhet som mekaniker eller av verkstadsbranschen


 
Ansökan

Ansökan görs genom att skicka in CV och personligt brev genom formuläret längst ned på sidan.

Rekrytering sker löpande, så skicka gärna in din ansökan redan idag!

 
Mer information?

Har du funderingar eller frågor som du inte hittar svaret på här? Kontakta ansvarig rekryterare, Joakim Backman, för mer information.

Joakim Backman – Verkstadschef Umeå
070 290 18 87
Joakim.backman@niemibil.se
 
Om Niemi Bil

Niemi Bil startades 2006 i Luleå av Roger Niemi. I dag finns vi i Umeå, Luleå, Skellefteå, Kiruna och Uppsala. Vi är fortfarande ett familjeföretag och även om vi har växt så har vi fortfarande en familjär känsla och Sveriges största hjärta för bilar. Höga krav på kvalitet, omtänksamhet, engagemang och kunskap är och har varit viktiga på vägen. Därför söker vi dig som delar vårt hjärta för bilar och ett genuint driv att göra människor glada.

Ansök nu

Restaurangbiträde till SEN Street kitchen - UMECITY

Restaurangbiträde
Läs mer Maj 28
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
SEN STREET KITCHEN är ett restaurangkoncept som återskapar de autentiska smakerna, dofterna och känslorna vid de livliga gatumarknaderna och precis som alla andra gatukök över hela östra Asien. Enkelt, snabbt, nyttigt och fräscht.
Vad kan vi erbjuda dig?

All utbildning sker på plats. Utbildningen sker under 14 arbetspass och ger dig väldigt mycket kunskap om oss. Oavsett om du är erfaren som restaurangbiträde och vill utvecklas eller är mindre erfaren och vill lära dig från grunden, så är du välkommen att visa ditt intresse. Vi är ett familjärt team som jobbar tight ihop.

Vem är du?

Du är social och glad person som gillar att jobba med service. Du brinner för restaurangbranschen, är kvalitetsmedveten och kan jobba i ett team i högt tempo. Du är organiserad och gillar att ha rent och snyggt runt om dig.

Som köksbiträde ingår:

Prep.

Montering av rätterna.

Städ och en del disk.


Schemat är varierande dag- och kvällstid, vardagar samt helger, därför bör du vara flexibel.

Välkommen med din ansökan så berättar jag mer för dig!

Ansök nu