Umeå: Svea Vaccin söker kundvärdar till våra mobila team

Hitta ansökningsinfo om jobbet Svea Vaccin söker kundvärdar till våra mobila team i Umeå. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Umeå inom den kategorin.

Publicerad: 2025-02-03 // Varaktighet: Heltid

Vill du arbeta med preventiv hälsovård i ett expansivt företag där arbetsglädje, hög kompetens, trygghet och kundens hälsa är i fokus? Svea Vaccin är Nordens största vaccinationskedja med 43 mottagningar över hela landet, från Luleå i norr till Malmö i söder. Med över 30 års erfarenhet som vaccinatör i Sverige erbjuder Svea Vaccin mer än bara ett jobb – det är en möjlighet att göra skillnad i människors liv. Våren 2024 utökade vi verksamheten med vaccinationsbussar och snart är det säsong igen och vi vill ha med DIG på resan!
Om rollen
Vi söker just nu flera flexibla och engagerade kundvärdar i Stockholm, Göteborg, Örebro och Umeå för att förstärka vårt team i vår resa genom Sverige. Som kundvärd kommer du att vara ansiktet utåt och spela en central roll i driften av vår vaccinationsbuss. Du ansvarar för att köra vår vaccinationsbuss från mottagningen till olika uppställningsplatser och informerar om vaccinationsalternativ. Du kommer även att hantera administrativa uppgifter såsom betalningsprocesser, service och framställning av material.
Arbetsuppgifter och profil
För att trivas och vara framgångsrik i rollen som kundvärd ser vi att du har en passion för service och förmågan att skapa goda kundrelationer. Vi värdesätter en person som är disciplinerad i sitt arbete, har en stark arbetsmoral och alltid strävar efter att överträffa förväntningarna hos Svea vaccin och våra kunder. Vi söker dig som är flexibel och har en säljande inställning då ersättningen till viss del är bonusbaserad. Din passion för att ge enastående service och din positiva attityd kommer att vara nyckelfaktorer i denna position när du arbetar för att skapa kundupplevelser och långsiktiga relationer. Dina arbetsuppgifter kommer inkludera;
Sätta upp reklamskyltar, betalningsstationer och övrigt material vid varje uppställningsplats.
Ansvara för att köra vaccinationsbussen säkert mellan olika platser samt utföra regelbundet underhåll.
Sköta transaktioner inklusive hantering av kortbetalningar genom betalterminaler och Swish.
Vara tillgänglig för att hjälpa och vägleda våra kunder genom processen att fylla i nödvändiga hälsodeklarationer och vaccinationskort.

Krav
Erfarenhet av service, försäljning eller liknande tjänster
Förmåga att arbeta självständigt och i team
B-körkort, helst manuellt
Gymnasieutbildning
God kommunikationsförmåga på svenska

Meriterande
Erfarenhet inom sjukvård
God kommunikationsförmåga på engelska

Vi erbjuder
En dynamisk arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik
En chans för personlig utveckling
En möjlighet att resa genom Sverige och göra en skillnad i folkhälsan
En säsongstjänst med möjlighet till förlängning

Anställningsform och arbetstider
Visstidsanställning på heltid, 100% från början av maj till sista juni. Arbetstiderna är måndagar-fredagar klockan 10:00-19:00.
Utveckling
Varje medarbetare en viktig del av Svea Vaccins framgång. Vi strävar efter att skapa en miljö där våra anställda kan växa och utvecklas, och vi vi sätter högt värde på kvalitet och säkerställer därför att all vår personal har rätt kompetens och får utbildning i vad som krävs för att utföra våra tjänster. Vi uppskattar våra medarbetare och det finns goda utvecklingsmöjligheter för rätt person. Det är viktigt för oss att du visar en stor engagemang för ditt arbete genom att följa utvecklingen och lära nytt. Vi erbjuder utbildningar i samarbete med våra leverantörer.
Kontakt
Välkommen med följande handlingar i din ansökan;
CV
Personligt brev
Kopia på körkort

Urval sker löpande, skicka gärna din ansökan snarast möjligt.
Genom att skicka in din ansökan vsamtycker du till att ansökningsdokumenten och dess personuppgifter behandlas av Svea Vaccin för att hantera din ansökan. Uppgifterna kommer endast att hanteras av oss inom företaget, samt i enlighet med vår Integritetspolicy.
Ansök Nu och Följ Med På Resan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Umeå som Kontorsreceptionist

Nedan visas andra jobb i Umeå som Kontorsreceptionist.

Serviceinriktad receptionist till Baker Tilly

Läs mer Jan 28
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se

Om företaget
Baker Tilly Umeå Nordmaling är en revisions,- redovisnings- och rådgivningsbyrå som sitter i trivsamma lokaler i centrala Umeå och har även ett kontor i Nordmaling. Vi är idag 22 medarbetare men expanderar både med nya kunder och medarbetare.

Bolaget ägs och drivs lokalt. Vi ingår i Baker Tilly Sverige som är ett nätverk av revisions- och redovisningsbyråer på ett 70-tal orter i landet med ca 800 medarbetare. Vi erbjuder alla medarbetare ett omväxlande arbete i en prestigelös organisation med stora möjligheter att utvecklas. Framför allt erbjuder vi dig en arbetsplats där vi har roligt tillsammans. Våra ledord är kvalitet, engagemang och trivsel.

Nu söker vi en serviceinriktad receptionist som vill bli en del av vårt team på Umeå-kontoret. Är det dig vi söker?

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist hos oss kommer du att vara vårt ansikte utåt och ha en central roll i att skapa en professionell och välkomnande miljö för våra kunder och besökare.

Du kommer att ansvara för att ta emot och vägleda våra kunder och leverantörer, hantera inkommande samtal och e-post samt sköta posthanteringen. Dessutom kommer du att bistå med administrativt stöd till olika avdelningar, boka och förbereda mötesrum, säkerställa att kontoret är i ordning, hantera resebokningar samt vara ansvarig för inköp av kontorsmaterial. Du kommer även att sköta fakturering och inbetalningar. Beroende på din bakgrund och fallenhet finns det också utrymme för att arbeta med exempelvis digital marknadsföring, som att uppdatera våra sociala medier och vår hemsida.

Din profil
För att lyckas i rollen tror vi att du har tidigare erfarenhet av serviceyrken, god kommunikationsförmåga på svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i Office-paketet. Erfarenhet inom receptions- eller administrativt arbete är meriterande.

Som person ser vi att du är positiv och noggrann samt har förmågan att planera, organisera och prioritera ditt arbete på ett effektivt och självständigt sätt. Du har intresse, vilja och förmåga att ge god service och du är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande mot såväl externa som interna kontakter. Du trivs i en miljö där dagen ibland blir annorlunda än du planerat och där många arbetsuppgifter behöver lösas samtidigt. Du är prestigelös och samarbetsorienterad men också strukturerad och självgående. Tjänsten är ett vikariat på 80% och du kommer anställas som konsult via Clockwork Bemanning & Rekrytering.

Ansökan
I denna process samarbetar vi med Clockwork Bemanning & Rekrytering. För mer information kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Elin Hilli på tfn: 0733 - 51 27 13. Vi arbetar löpande med processen och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag så ansök därför så fort som möjligt men senast 2025-02-23 via https://clockworkpeople.se/.

Ansök nu

Vill du arbeta extra som receptionist hos Balticgruppen?

Läs mer Jan 29
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se

Om företaget
Balticgruppen är en framsynt samhällsutvecklare som arbetar kunskapsdrivet för det bästa Umeå – en attraktiv stad som genom hållbar tillväxt når 200?000 invånare år 2050. Våra investeringar är långsiktiga och bygger på insikter vi fått utifrån dialog med kunder, samarbetspartners, medarbetare, näringsliv, offentliga förvaltningar, akademi och medborgare. Vi vill ta vara på stadens styrkor för att bidra till ett samhälle där företag kan agera hållbart och människor kan leva ett hållbart liv. Läs gärna mer om oss på www.balticgruppen.se.

Dina arbetsuppgifter
Balticgruppen söker dig som vill arbeta i en miljö som sjuder av kreativitet och nytänkande, med en stor laganda och arbetsglädje.
Trivs du med att arbeta självständigt med både komplexa och rutinmässiga arbetsuppgifter där du får ge genuin service, ta egna initiativ och utvecklas? Då är denna tjänst rätt för dig!

Vi söker nu en engagerad, serviceinriktad och driven person som vill arbeta extra på timmar vid behov samt under semesterperioder som receptionist på uppdrag hos Balticgruppen.

Den här anställningen passar dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning, till exempel du som studerar och vill komplettera dina studier med ett extrajobb. Du är däremot inte beroende av ett visst antal timmar per månad i ditt extrajobb då detta uppdrag är utifrån behov. Uppdraget förväntas starta under våren med upplärning och arbete, sommarjobb 4-5 veckor under juni och juli och därefter löpande vid behov. Med gemensamt ansvar bidrar vi till ett hållbart Umeå.
Visst vill du vara med att utveckla Umeå tillsammans med oss?

Tjänsten som receptionist innebär att du arbetar med ett brett spektrum av dagliga uppgifter som bland annat innefattar att ta emot besökare, svara i växeln och på mejl, ta emot felanmälningar, nyckel- och passerkortshantering, problemlösning, sköta beställningar, posthantering och fakturaskanning. Det finns möjligheter att ytterligare ekonomirelaterade uppgifter kan tillkomma. Du kommer även att ge intern service och se till att kontoret, köket/fikarummet och konferensrummen hålls rena och snygga.

Din profil
Vi tror att du har erfarenhet av service och/eller kundkontakt i en tidigare roll. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker därför dig som är flexibel och tillmötesgående samtidigt som du har för vana att alltid ge god service. Du har också ett starkt eget driv och en förmåga att prioritera. Du bör kunna arbeta självständigt samt med stöd av övriga kollegor.

Vidare är du prestigelös, har en förmåga att se vad som behöver göras och är inte rädd för att hugga i. Då rollen innebär både externa och interna kontakter är det viktigt att du är utåtriktad och trygg i dig själv. Självklart har du också ett strukturerat och noggrant sätt att arbeta, samt ett öga för detaljer. Du drivs av utmaningar och bidrar aktivt till en positiv arbetsmiljö.
I denna roll arbetar du i många olika system och det är därför en fördel om du har ett systemintresse.

Det är meriterande om du har möjlighet att jobba både under sommar- och julperiod.
Arbetstiderna är 08:00-12:00, även under semesterperioden i juni/juli, vilket betyder att sommarjobbet är en halvtidstjänst.
Är du, liksom vi, handlingskraftig, engagerad och professionell – då kommer du att trivas hos oss.

Ansökan
För mer information är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Elin Hilli på telefon 0733-51 27 13. Vi arbetar med processen löpande, så ansök så snart som möjligt, dock senast den 2025-02-23, via www.clockworkpersonal.se

Ansök nu

Svea Vaccin söker kundvärdar till våra mobila team!

Läs mer Feb 3
Vill du arbeta med preventiv hälsovård i ett expansivt företag där arbetsglädje, hög kompetens, trygghet och kundens hälsa är i fokus? Svea Vaccin är Nordens största vaccinationskedja med 43 mottagningar över hela landet, från Luleå i norr till Malmö i söder. Med över 30 års erfarenhet som vaccinatör i Sverige erbjuder Svea Vaccin mer än bara ett jobb – det är en möjlighet att göra skillnad i människors liv. Våren 2024 utökade vi verksamheten med vaccinationsbussar och snart är det säsong igen och vi vill ha med DIG på resan!
Om rollen
Vi söker just nu flera flexibla och engagerade kundvärdar i Stockholm, Göteborg, Örebro och Umeå för att förstärka vårt team i vår resa genom Sverige. Som kundvärd kommer du att vara ansiktet utåt och spela en central roll i driften av vår vaccinationsbuss. Du ansvarar för att köra vår vaccinationsbuss från mottagningen till olika uppställningsplatser och informerar om vaccinationsalternativ. Du kommer även att hantera administrativa uppgifter såsom betalningsprocesser, service och framställning av material.
Arbetsuppgifter och profil
För att trivas och vara framgångsrik i rollen som kundvärd ser vi att du har en passion för service och förmågan att skapa goda kundrelationer. Vi värdesätter en person som är disciplinerad i sitt arbete, har en stark arbetsmoral och alltid strävar efter att överträffa förväntningarna hos Svea vaccin och våra kunder. Vi söker dig som är flexibel och har en säljande inställning då ersättningen till viss del är bonusbaserad. Din passion för att ge enastående service och din positiva attityd kommer att vara nyckelfaktorer i denna position när du arbetar för att skapa kundupplevelser och långsiktiga relationer. Dina arbetsuppgifter kommer inkludera;
Sätta upp reklamskyltar, betalningsstationer och övrigt material vid varje uppställningsplats.
Ansvara för att köra vaccinationsbussen säkert mellan olika platser samt utföra regelbundet underhåll.
Sköta transaktioner inklusive hantering av kortbetalningar genom betalterminaler och Swish.
Vara tillgänglig för att hjälpa och vägleda våra kunder genom processen att fylla i nödvändiga hälsodeklarationer och vaccinationskort.

Krav
Erfarenhet av service, försäljning eller liknande tjänster
Förmåga att arbeta självständigt och i team
B-körkort, helst manuellt
Gymnasieutbildning
God kommunikationsförmåga på svenska

Meriterande
Erfarenhet inom sjukvård
God kommunikationsförmåga på engelska

Vi erbjuder
En dynamisk arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik
En chans för personlig utveckling
En möjlighet att resa genom Sverige och göra en skillnad i folkhälsan
En säsongstjänst med möjlighet till förlängning

Anställningsform och arbetstider
Visstidsanställning på heltid, 100% från början av maj till sista juni. Arbetstiderna är måndagar-fredagar klockan 10:00-19:00.
Utveckling
Varje medarbetare en viktig del av Svea Vaccins framgång. Vi strävar efter att skapa en miljö där våra anställda kan växa och utvecklas, och vi vi sätter högt värde på kvalitet och säkerställer därför att all vår personal har rätt kompetens och får utbildning i vad som krävs för att utföra våra tjänster. Vi uppskattar våra medarbetare och det finns goda utvecklingsmöjligheter för rätt person. Det är viktigt för oss att du visar en stor engagemang för ditt arbete genom att följa utvecklingen och lära nytt. Vi erbjuder utbildningar i samarbete med våra leverantörer.
Kontakt
Välkommen med följande handlingar i din ansökan;
CV
Personligt brev
Kopia på körkort

Urval sker löpande, skicka gärna din ansökan snarast möjligt.
Genom att skicka in din ansökan vsamtycker du till att ansökningsdokumenten och dess personuppgifter behandlas av Svea Vaccin för att hantera din ansökan. Uppgifterna kommer endast att hanteras av oss inom företaget, samt i enlighet med vår Integritetspolicy.
Ansök Nu och Följ Med På Resan!

Ansök nu

Office Coordinator

Läs mer Dec 16
Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad?

För AFRYs räkning i Umeå söker ISS en positiv och engagerad medarbetare som drivs av att ge det lilla extra varje dag.

I rollen blir du vår kunds ansikte utåt och har därmed en mycket viktig uppgift i att skapa en välkomnande serviceatmosfär och ett professionellt mottagande. Som Office Coordinator arbetar du inom ett brett område med varierande arbetsuppgifter.

Exempel på arbetsuppgifter som ingår i din roll:

• Att på ett serviceinriktat sätt välkomna, informera och vägleda besökare på arbetsplatsen
• Introducera nya medarbetare till arbetsplatsen
• Hantera passerkort, behörigheter, medverkan vid skyddsronder, hantering av incidentrapportering etc
• Projektleda personal- och kundaktiviteter
• Samordna verksamhetsförändringar, ex ommöblering, internflytt och liknande
• Kommunikation internt och externt. Du behöver kunna arbeta i Office365, ha erfarenhet av att arbeta i samtliga officeprogram, inklusive SWAY och PowerPoint.
• Leverantörsfakturahantering
• Post- och pakethantering
• Boka och iordningställa konferensrum internt
• Enklare frukostservering på kontoret
• Hantera felanmälningar och andra kontorsrelaterade ärenden
• Kommunikation med lokalvårdare, leverantörer etc
• Övriga administrativa arbetsuppgifter

Uppdraget bedrivs inom ramen för en integrerad servicelösning där du utöver ditt ansvarsområde förväntas vara behjälplig inom andra områden inom verksamhetsservice.

Din profil

I rollen som Office Coordinator är det du som driver ditt arbete framåt och det är viktigt att du känner dig bekväm i att fatta beslut inom givna ramar samt att du är lösningsorienterad till din natur. Rollen ställer även stora krav på självständighet, integritet och initiativtagande.

Vi söker dig som är serviceinriktad, ansvarsfull och prestigelös. Du tar ansvar för hela ditt arbete och uppskattar att arbetet är varierande och omväxlande med ett stort mått av förändring. Både AFRY och ISS är dynamiska arbetsplatser och därför är det viktigt att du kan hantera arbete i förändring.

Goda kunskaper i Office 365 är ett grundkrav och du bör ha erfarenhet av att arbeta i den miljön sen tidigare.

Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar ISS vilja att leverera service i världsklass samt delar våra värderingar ärlighet, entreprenörskap, ansvar och kvalitet. Det innebär att du har en hög servicenivå, god överblick över ditt serviceområde och bidrar med förslag till förbättringar hos kunden. Vi ser att du har flerårig erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom service och att du har som lägst gymnasieutbildning. Du behärskar både svenska och engelska väl i tal och skrift och har goda IT-kunskaper. Du behöver ha B-körkort. Vi ser också att du har goda organisatoriska egenskaper och uppskattar arbete med rutiner och processer. Du trivs med att fatta egna beslut och flexibilitet är a och o.

Vad vi erbjuder

Vi erbjuder en varierande och spännande roll där ditt arbete kommer vara en viktig del i att nå ISS och kundens mål.

ISS är en global organisation med stort fokus på utveckling för såväl medarbetare som för kunden. Inom ISS organisation finns goda möjligheter till utveckling inom varierande områden.

Anställningens omfattning

Tjänsten är en tillsvidareanställning på ISS med tillämpning av sex månaders provanställning. Anställningens omfattning är 75%. Arbetstiden är förlagd till dagtid. Placeringsort är Umeå med tillträde snarast enligt överenskommelse.

Eftersom vi jobbar med ett löpande urval ber vi dig skicka in din ansökan så snart som möjligt.

Vid frågor om tjänsten, kontakta Björn Arnoldsson på bjorn.arnoldsson@se.issworld.com

Observera! Vi tar ej emot ansökningar via mail utan enbart via vårt rekryteringssystem. Du ansöker genom att gå in på vår hemsida www.se.issworld.com/sv-se/karriar/din-karriar-pa-iss/sok-jobb och registrera ditt CV. Ansökningar som skickas på annat sätt kommer inte att kunna besvaras eller hanteras för den här rekryteringen.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Kundmottagare till MABI Hyrbilar i Umeå

Läs mer Jul 23
I vårt team blir du en servicehjälte för det är det vi arbetar med om dagarna: att se till att kunderna blir nöjda och kommer tillbaka till oss!
MABI Hyrbilar är ett svenskt hyrbilsföretag som finns med uthyrnings stationer över hela landet. Till vår uthyrningsstation i Umeå söker vi nu en som som gillar att arbetsdagarna ser olika ut i veckan. Vi vill att du möter våra kunders behov med kunskap, professionalitet och ett välkomnande leende. Har du inte arbetat inom branschen tidigare får du utbildning av oss.
Hur ser en arbetsdag ut?
Det handlar bland annat om att säkerställa att kunden får en optimal service från det att hen stiger in till det att hen rullar iväg i en av våra hyrbilar. Administrativa arbetsuppgifter kommer vara en större del av jobbet då just du blir den avgörande pusselbiten för att det vardagliga ska fungera. Den främsta uppgiften är att kunna erbjuda en så smidig och problemfri upplevelse som möjligt för kunden. Det är med andra ord ett rörligt och roligt arbete när man gillar att det händer saker under arbetsdagen!
Du ska ta emot och hyra ut bilar samt vara delaktig i kringliggande administrationen som finns runt detta. Till exempel göra bokningar, svar på frågor och funderingar som kunder har på plats samt även via mail och telefon. Hantera fakturering och förfallolistor. Skadehantering och försäkringsfrågor. Bilplanering för kommande bokningar och leveranser. Kunna hjälpa vid leveranser av bilar i Umeå samt även tankning vid behov. Men tjänsten är i huvudsak mestadels administrativ.
Det är med andra ord ett rörligt och roligt arbete när man gillar att det händer saker under arbetsdagen! Passar dig som tycker om att arbeta organiserat och inte är rädd för kundkontakt.
Visst låter det här som jobbet för dig?
Du har B-körkort med behörighet för manuell växellåda. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet inom serviceyrket som inneburit många kundkontakter i det dagliga arbetet. Du har goda kunskaper i svenska och engelska.
Arbetstiderna är främst måndag till fredag 08.00 - 17.00
Vår rekryteringsprocess
Vi kallar till intervjuer löpande under tiden istället för att vänta tills ansökningstiden har gått ut. Om vi hittar rätt kandidat kan annonsen tas bort före sista ansökningsdag.
Ansökan ska skickas i formuläret via bifogad länk

Ansök nu

Andra jobb i Umeå från Svea Vaccin AB

Nedan visas andra jobb i Umeå från Svea Vaccin AB .

Svea Vaccin söker sjuksköterskor & medicinstuderande till våra mobila team!

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Feb 3
Vill du arbeta med preventiv hälsovård i ett expansivt företag där arbetsglädje, hög kompetens, trygghet och kundens hälsa är i fokus? Svea Vaccin är Nordens största vaccinationskedja med 43 mottagningar över hela landet, från Luleå i norr till Malmö i söder. Med över 30 års erfarenhet som vaccinatör i Sverige erbjuder Svea Vaccin mer än bara ett jobb – det är en möjlighet att göra skillnad i människors liv. Våren 2024 utökade vi verksamheten med vaccinationsbussar och snart är det säsong igen och vi vill ha med DIG på resan!
Om rollen
Just nu letar vi efter legitimerade sjuksköterskor eller medicinstuderande som vill vara en del av Svea Vaccins vaccinationsbussar i Stockholm, Göteborg, Karlstad, Örebro eller Umeå. Anställningen kommer vara en visstidsanställning från slutet av mars till och med sista augusti, med möjlighet till förlängning. Du kommer vaccinera mot bland annat TBE och Shingrix.
Kvalifikationer
För att trivas i rollen ser ser vi gärna att du är självgående i ditt arbete, känner dig säker i din professionella roll och har en positiv samt lyhörd inställning i mötet med andra. Vi söker dig som är flexibel och har en säljande inställning. Du drivs av möten med människor och har en stark känsla för service. Du bör även ha en förståelse för vikten av vaccinationer och vara bekväm med att hantera ett stort antal kundmöten, där din förmåga att känna dig trygg och säker i dessa interaktioner är fördelaktigt.
Krav
Legitimerad sjuksköterska ELLER läkarstuderande från termin 7 och uppåt
Erfarenhet inom sjukvård
B-körkort, helst manuellt

Meriterande
Erfarenhet av vaccin och rådgivning
Erfarenhet av försäljning

Arbetsuppgifter
Som sjuksköterska/vaccinatör kommer din roll att vara av stor vikt för att säkerställa en smidig och säker vaccinationsprocess för våra kunder.
Exempel på arbetsuppgifter
Vaccinera vuxa och barn i bussarna och infomera om eventuella påfyllnadsdoser. Registrera vaccinationerna i journalsystemet samt kontrollera lagerhållning.
Erbjuda kunderna rådgivning och informera om vaccinationer och vara tillgänglig för att svara på eventuella frågor eller funderingar.
Utföra regelbunden inventering i vaccinationsbussen för att säkerställa att det alltid finns ett lager av förbrukningsmaterial tillgängligt.
Sätta upp reklamskyltar, betalningsstationer och övrigt material vid varje uppställningsplats.
Ansvara för att köra vaccinationsbussen säkert mellan olika platser samt utföra regelbundet underhåll.

Anställningsform och arbetstider
Visstidsanställning på heltid, 100% från slutet av mars till sista augusti. Arbetstiderna är måndagar-fredagar klockan 10:00-19:00.
Utveckling
Varje medarbetare en viktig del av Svea Vaccins framgång. Vi strävar efter att skapa en miljö där våra anställda kan växa och utvecklas, och vi vi sätter högt värde på kvalitet och säkerställer därför att all vår personal har rätt kompetens och får utbildning i vad som krävs för att utföra våra tjänster. Vi uppskattar våra medarbetare och det finns goda utvecklingsmöjligheter för rätt person. Det är viktigt för oss att du visar en stor engagemang för ditt arbete genom att följa utvecklingen och lära nytt. Vi erbjuder utbildningar i samarbete med våra leverantörer.
Kontakt
Välkommen med följande handlingar i din ansökan;
CV
Personligt brev
Legitimation från Socialstyrelsen ELLER studieintyg från Ladok

Urval sker löpande, skicka gärna din ansökan snarast möjligt.
Genom att skicka in din ansökan vsamtycker du till att ansökningsdokumenten och dess personuppgifter behandlas av Svea Vaccin för att hantera din ansökan. Uppgifterna kommer endast att hanteras av oss inom företaget, samt i enlighet med vår Integritetspolicy.
Ansök Nu och Följ Med På Resan!

Ansök nu

Svea Vaccin söker kundvärdar till våra mobila team!

Kontorsreceptionist
Läs mer Feb 3
Vill du arbeta med preventiv hälsovård i ett expansivt företag där arbetsglädje, hög kompetens, trygghet och kundens hälsa är i fokus? Svea Vaccin är Nordens största vaccinationskedja med 43 mottagningar över hela landet, från Luleå i norr till Malmö i söder. Med över 30 års erfarenhet som vaccinatör i Sverige erbjuder Svea Vaccin mer än bara ett jobb – det är en möjlighet att göra skillnad i människors liv. Våren 2024 utökade vi verksamheten med vaccinationsbussar och snart är det säsong igen och vi vill ha med DIG på resan!
Om rollen
Vi söker just nu flera flexibla och engagerade kundvärdar i Stockholm, Göteborg, Örebro och Umeå för att förstärka vårt team i vår resa genom Sverige. Som kundvärd kommer du att vara ansiktet utåt och spela en central roll i driften av vår vaccinationsbuss. Du ansvarar för att köra vår vaccinationsbuss från mottagningen till olika uppställningsplatser och informerar om vaccinationsalternativ. Du kommer även att hantera administrativa uppgifter såsom betalningsprocesser, service och framställning av material.
Arbetsuppgifter och profil
För att trivas och vara framgångsrik i rollen som kundvärd ser vi att du har en passion för service och förmågan att skapa goda kundrelationer. Vi värdesätter en person som är disciplinerad i sitt arbete, har en stark arbetsmoral och alltid strävar efter att överträffa förväntningarna hos Svea vaccin och våra kunder. Vi söker dig som är flexibel och har en säljande inställning då ersättningen till viss del är bonusbaserad. Din passion för att ge enastående service och din positiva attityd kommer att vara nyckelfaktorer i denna position när du arbetar för att skapa kundupplevelser och långsiktiga relationer. Dina arbetsuppgifter kommer inkludera;
Sätta upp reklamskyltar, betalningsstationer och övrigt material vid varje uppställningsplats.
Ansvara för att köra vaccinationsbussen säkert mellan olika platser samt utföra regelbundet underhåll.
Sköta transaktioner inklusive hantering av kortbetalningar genom betalterminaler och Swish.
Vara tillgänglig för att hjälpa och vägleda våra kunder genom processen att fylla i nödvändiga hälsodeklarationer och vaccinationskort.

Krav
Erfarenhet av service, försäljning eller liknande tjänster
Förmåga att arbeta självständigt och i team
B-körkort, helst manuellt
Gymnasieutbildning
God kommunikationsförmåga på svenska

Meriterande
Erfarenhet inom sjukvård
God kommunikationsförmåga på engelska

Vi erbjuder
En dynamisk arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik
En chans för personlig utveckling
En möjlighet att resa genom Sverige och göra en skillnad i folkhälsan
En säsongstjänst med möjlighet till förlängning

Anställningsform och arbetstider
Visstidsanställning på heltid, 100% från början av maj till sista juni. Arbetstiderna är måndagar-fredagar klockan 10:00-19:00.
Utveckling
Varje medarbetare en viktig del av Svea Vaccins framgång. Vi strävar efter att skapa en miljö där våra anställda kan växa och utvecklas, och vi vi sätter högt värde på kvalitet och säkerställer därför att all vår personal har rätt kompetens och får utbildning i vad som krävs för att utföra våra tjänster. Vi uppskattar våra medarbetare och det finns goda utvecklingsmöjligheter för rätt person. Det är viktigt för oss att du visar en stor engagemang för ditt arbete genom att följa utvecklingen och lära nytt. Vi erbjuder utbildningar i samarbete med våra leverantörer.
Kontakt
Välkommen med följande handlingar i din ansökan;
CV
Personligt brev
Kopia på körkort

Urval sker löpande, skicka gärna din ansökan snarast möjligt.
Genom att skicka in din ansökan vsamtycker du till att ansökningsdokumenten och dess personuppgifter behandlas av Svea Vaccin för att hantera din ansökan. Uppgifterna kommer endast att hanteras av oss inom företaget, samt i enlighet med vår Integritetspolicy.
Ansök Nu och Följ Med På Resan!

Ansök nu

Svea Vaccin söker läkarstudenter/sjuksköterskor till Umeå!

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Maj 16
Arbetsplatsbeskrivning
Vill du arbeta med preventiv hälsovård i ett expansivt företag där arbetsglädje, hög kompetens, trygghet och kundens hälsa är i fokus? Svea Vaccin är Nordens största vaccinationskedja med 42 mottagningar över hela landet, från Luleå i norr till Malmö i söder. Med över 30 års erfarenhet som vaccinatör i Sverige erbjuder Svea Vaccin mer än bara ett jobb – det är en möjlighet att göra skillnad i människors liv. Nu utökar vi verksamheten med vaccinations buss i bland annat Umeå och vi vill ha med dig på resan!
Om rollen
Just nu letar vi efter legitimerade sjuksköterskor eller läkarstudenter som vill vara en del av Svea Vaccins vaccinations bussar i Umeå. Anställningen kommer vara en timanställning med möjlighet att arbeta upp mot heltid. Du kommer vaccinera mot bland annat TBE och shingrix.
Behovet är framförallt under veckorna 26-29.
Arbetsuppgifter
Som sjuksköterska/ läkarstudent kommer din roll att vara av stor vikt för att säkerställa en smidig och säker vaccinations process för våra kunder.
Exempel på arbetsuppgifter
Vaccinera vuxna och barn i bussarna och informera om eventuella påfyllnads doser. Registrera vaccinationerna i journalsystemet samt kontrollera lagerhållning.
Erbjuda kunderna rådgivning och informera om vaccinationer och vara tillgänglig för att svara på eventuella frågor eller funderingar.
Utföra regelbunden inventering i vaccinationsbussen för att säkerställa att det alltid finns ett lager av förbrukningsmaterial tillgängligt.

Profil
För att trivas i rollen ser ser vi gärna att du är självgående i ditt arbete, känner dig säker i din professionella roll och har en positiv samt lyhörd inställning i mötet med andra. Vi söker dig som är flexibel och har en säljande inställning. Du drivs av möten med människor och har en stark känsla för service. Du bör även ha en förståelse för vikten av vaccinationer och vara bekväm med att hantera ett stort antal kundmöten, där din förmåga att känna dig trygg och säker i dessa interaktioner är fördelaktigt.
Krav
Läkarstudent med avklarat 6 terminer
Legitimerad sjuksköterska
Erfarenhet inom sjukvård
Körkort B

Meriterande
Erfarenhet av vaccin och rådgivning

Anställningsform och arbetstider
Timanställlning enligt överenskommelse. Arbetstiderna är tisdagar-söndagar klockan 10-18 under säsongen mars till september 2024.
Utveckling
Varje medarbetare en viktig del av Svea Vaccins framgång. Vi strävar efter att skapa en miljö där våra anställda kan växa och utvecklas, och vi vi sätter högt värde på kvalitet och säkerställer därför att all vår personal har rätt kompetens och får utbildning i vad som krävs för att utföra våra tjänster. Vi uppskattar våra medarbetare och det finns goda utvecklingsmöjligheter för rätt person. Det är viktigt för oss att du visar en stor engagemang för ditt arbete genom att följa utvecklingen och lära nytt. Vi erbjuder utbildningar i samarbete med våra leverantörer.
Kontakt
Välkommen med följande handlingar i din ansökan per e-post.
CV
Personligt brev
Legitimation från Socialstyrelsen

Märk din ansökan med "Umeå".
Urval sker löpande, skicka gärna din ansökan snarast möjligt.
Genom att skicka in din ansökan via e-post samtycker du till att ansöknings dokumenten och dess personuppgifter behandlas av Svea Vaccin för att hantera din ansökan. Uppgifterna kommer endast att hanteras av oss inom företaget, samt i enlighet med vår Integritets policy.
Ansök Nu och Följ Med På Resan!

Ansök nu

Leg. SSK till Svea Vaccins vaccinationsbuss i Umeå!

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Apr 3
Arbetsplatsbeskrivning 

Vill du arbeta med preventiv hälsovård i ett expansivt företag där arbetsglädje, hög kompetens, trygghet och kundens hälsa är i fokus? Svea Vaccin är Nordens största vaccinationskedja med 42 mottagningar över hela landet, från Luleå i norr till Malmö i söder. Med över 30 års erfarenhet som vaccinatör i Sverige erbjuder Svea Vaccin mer än bara ett jobb – det är en möjlighet att göra skillnad i människors liv. Nu utökar vi verksamheten med vaccinationsbuss i bland annat Umeå och vi vill ha med dig på resan!

Om rollen  

Just nu letar vi efter legitimerade sjuksköterskor som vill vara en del av Svea Vaccins vaccinationsbussar i Umeå. Anställningen kommer vara en timanställning med möjlighet att arbeta upp mot heltid. Du kommer vaccinera mot bland annat TBE och shingrix. 

Arbetsuppgifter 

Som sjuksköterska kommer din roll att vara av stor vikt för att säkerställa en smidig och säker vaccinationsprocess för våra kunder. 

Exempel på arbetsuppgifter 


• Vaccinera vuxa och barn i bussarna och infomera om eventuella påfyllnadsdoser. Registrera vaccinationerna i journalsystemet samt kontrollera lagerhållning. 
• Erbjuda kunderna rådgivning och informera om vaccinationer och vara tillgänglig för att svara på eventuella frågor eller funderingar. 
• Utföra regelbunden inventering i vaccinationsbussen för att säkerställa att det alltid finns ett lager av förbrukningsmaterial tillgängligt. 

Profil

För att trivas i rollen ser ser vi gärna att du är självgående i ditt arbete, känner dig säker i din professionella roll och har en positiv samt lyhörd inställning i mötet med andra. Vi söker dig som är flexibel och har en säljande inställning. Du drivs av möten med människor och har en stark känsla för service. Du bör även ha en förståelse för vikten av vaccinationer och vara bekväm med att hantera ett stort antal kundmöten, där din förmåga att känna dig trygg och säker i dessa interaktioner är fördelaktigt.  

Krav


• Legitimerad sjuksköterska
• Erfarenhet inom sjukvård
• Körkort B

Meriterande 


• Erfarenhet av vaccin och rådgivning

Anställningsform och arbetstider 

Timanställlning enligt överenskommelse. Arbetstiderna är tisdagar-söndagar klockan 10-18 under säsongen maj till september 2024. 

Utveckling 

Varje medarbetare en viktig del av Svea Vaccins framgång. Vi strävar efter att skapa en miljö där våra anställda kan växa och utvecklas, och vi vi sätter högt värde på kvalitet och säkerställer därför att all vår personal har rätt kompetens och får utbildning i vad som krävs för att utföra våra tjänster. Vi uppskattar våra medarbetare och det finns goda utvecklingsmöjligheter för rätt person. Det är viktigt för oss att du visar en stor engagemang för ditt arbete genom att följa utvecklingen och lära nytt. Vi erbjuder utbildningar i samarbete med våra leverantörer. 

Kontakt 

Välkommen med följande handlingar i din ansökan per e-post till nicolas.blondot@sveavaccin.se eller sebastian@sveavaccin.se.


• CV
• Personligt brev
• Legitimation från Socialstyrelsen

Märk din ansökan med ”Leg. SSK till vaccinbuss i Umeå" 

Urval sker löpande, skicka gärna din ansökan snarast möjligt. 

Genom att skicka in din ansökan via e-post samtycker du till att ansökningsdokumenten och dess personuppgifter behandlas av Svea Vaccin för att hantera din ansökan. Uppgifterna kommer endast att hanteras av oss inom företaget, samt i enlighet med vår Integritets policy. 

Ansök Nu och Följ Med På Resan!

Ansök nu

Leg. SSK till Svea Vaccins vaccinationsbuss i Umeå!

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Mar 7
Arbetsplatsbeskrivning 

Vill du arbeta med preventiv hälsovård i ett expansivt företag där arbetsglädje, hög kompetens, trygghet och kundens hälsa är i fokus? Svea Vaccin är Nordens största vaccinationskedja med 42 mottagningar över hela landet, från Luleå i norr till Malmö i söder. Med över 30 års erfarenhet som vaccinatör i Sverige erbjuder Svea Vaccin mer än bara ett jobb – det är en möjlighet att göra skillnad i människors liv. Nu utökar vi verksamheten med vaccinationsbuss i bland annat Umeå och vi vill ha med dig på resan!

Om rollen  

Just nu letar vi efter legitimerade sjuksköterskor som vill vara en del av Svea Vaccins vaccinationsbussar i Umeå. Anställningen kommer vara en timanställning med möjlighet att arbeta upp mot heltid. Du kommer vaccinera mot bland annat TBE och shingrix. 

Arbetsuppgifter 

Som sjuksköterska kommer din roll att vara av stor vikt för att säkerställa en smidig och säker vaccinationsprocess för våra kunder. 

Exempel på arbetsuppgifter 


• Vaccinera vuxa och barn i bussarna och infomera om eventuella påfyllnadsdoser. Registrera vaccinationerna i journalsystemet samt kontrollera lagerhållning. 
• Erbjuda kunderna rådgivning och informera om vaccinationer och vara tillgänglig för att svara på eventuella frågor eller funderingar. 
• Utföra regelbunden inventering i vaccinationsbussen för att säkerställa att det alltid finns ett lager av förbrukningsmaterial tillgängligt. 

Profil

För att trivas i rollen ser ser vi gärna att du är självgående i ditt arbete, känner dig säker i din professionella roll och har en positiv samt lyhörd inställning i mötet med andra. Vi söker dig som är flexibel och har en säljande inställning. Du drivs av möten med människor och har en stark känsla för service. Du bör även ha en förståelse för vikten av vaccinationer och vara bekväm med att hantera ett stort antal kundmöten, där din förmåga att känna dig trygg och säker i dessa interaktioner är fördelaktigt.  

Krav


• Legitimerad sjuksköterska
• Erfarenhet inom sjukvård
• Körkort B

Meriterande 


• Erfarenhet av vaccin och rådgivning

Anställningsform och arbetstider 

Timanställlning enligt överenskommelse. Arbetstiderna är tisdagar-söndagar klockan 10-18 under säsongen maj till september 2024. 

Utveckling 

Varje medarbetare en viktig del av Svea Vaccins framgång. Vi strävar efter att skapa en miljö där våra anställda kan växa och utvecklas, och vi vi sätter högt värde på kvalitet och säkerställer därför att all vår personal har rätt kompetens och får utbildning i vad som krävs för att utföra våra tjänster. Vi uppskattar våra medarbetare och det finns goda utvecklingsmöjligheter för rätt person. Det är viktigt för oss att du visar en stor engagemang för ditt arbete genom att följa utvecklingen och lära nytt. Vi erbjuder utbildningar i samarbete med våra leverantörer. 

Kontakt 

Välkommen med följande handlingar i din ansökan per e-post till nicolas.blondot@sveavaccin.se eller sebastian@sveavaccin.se.


• CV
• Personligt brev
• Legitimation från Socialstyrelsen

Märk din ansökan med ”Leg. SSK till vaccinbuss i Umeå" 

Urval sker löpande, skicka gärna din ansökan snarast möjligt. 

Genom att skicka in din ansökan via e-post samtycker du till att ansökningsdokumenten och dess personuppgifter behandlas av Svea Vaccin för att hantera din ansökan. Uppgifterna kommer endast att hanteras av oss inom företaget, samt i enlighet med vår Integritets policy. 

Ansök Nu och Följ Med På Resan!

Ansök nu

Svea Vaccin söker sjuksköterska

Sjuksköterska, grundutbildad
Läs mer Jan 15
Vill du arbeta med preventiv hälsovård i ett expansivt företag där arbetsglädje, hög kompetens, trygghet och kundens hälsa är i fokus? Nu har du chansen att arbeta hos oss på Svea vaccin vilket innebär en unik möjlighet att jobba med friskvård i ett framgångsrikt, ledande hälsoföretag med möjlighet till en fin yrkeskarriär.
Kvalifikationer
Svea vaccin söker legitimerad sjuksköterska, gärna med några års erfarenhet. Tidigare arbete med vaccination är meriterande.
Vi söker dig som är flexibel och trygg i din yrkesroll och har en positiv personlighet. Du gillar att arbeta med människor och har en stark service känsla. Vi arbetar i team med sjuksköterskor och läkare.
Vi arbetar också i en snabb utvecklande bransch som kräver att vi är uppdaterade och därav har vi löpande utbildningar både internt och externt.
Vi söker dig som är självständig, lyhörd för kunden, tydlig, ansvarstagande och noggrann.
Arbetsuppgifter
Allt på en mottagning förekommande arbetsuppgifter men huvuduppgifterna
på Svea Vaccin är rådgivning inför resor samt vaccinationer av både vuxna och barn.
Arbetet är självständigt med nära samarbete med våra erfarna läkare och sjuksköterskor.
Utveckling
Vi sätter högt värde på kvalitet och säkerställer därför att all vår personal har rätt kompetens och får utbildning i vad som krävs för att utföra våra tjänster.
Vi uppskattar våra medarbetare och det finns goda utvecklingsmöjligheter för rätt person. Det är viktigt för oss att du visar en stor engagemang för ditt arbete genom att följa utvecklingen och lära nytt. Vi erbjuder utbildningar i samarbete med våra leverantörer.
Anställningsform
Tillsvidare anställning (6 mån provanställning).
Arbetstider
Heltid. Arbete vardagar 10-18:30 lunchstängt 13.30-14.00 och lördagar 10-15. Arbetstiderna följer verksamhetens öppettider.
Kontakt
Välkommen med din ansökan CV och ett personligt brev per e-post.
Märk din ansökan med ”Leg. Sjuksköterska till Umeå"
Urval sker löpande, skicka gärna din ansökan snarast möjligt.
Genom att skicka in din ansökan via e-post samtycker du till att CV, Personligt brev och dess personuppgifter behandlas av Svea Vaccin för att hantera din ansökan. Uppgifterna kommer endast att hanteras av oss inom företaget, samt i enlighet med vår Integritets policy.

Ansök nu