Umeå: Vi söker montörer till en av våra industrikunder

Hitta ansökningsinfo om jobbet Vi söker montörer till en av våra industrikunder i Umeå. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Umeå inom den kategorin.

Publicerad: 2025-02-03 // Varaktighet: Heltid

Vad innebär jobbet?

Du kommer att arbeta som montör hos en av våra industrikunder. Du kommer ingå i vår industripool så att arbetsdag kommer att vara varierande då arbete kan förekomma på olika avdelningar och stationer. Arbetstiderna kommer främst att vara dagtid men två-skift kan vara aktuellt under vissa perioder. 

 

Vem söker vi?

Du vill arbeta inom industriproduktion och gillar troligtvis teknik. Som person är du lättlärd, flexibel, ansvarstagande och kvalitetsmedveten. Du har B-körkort, tillgång till egen bil och gärna truckkort. Tidigare erfarenhet av industriarbete är meriterande men vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

 

Vad erbjuder vi?

Adecco är ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

 

Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående rekryteringsprocessen kontakta ansvarig rekryterare Olof Lundberg på olof.lundberg@adecco.se

Välkommen att söka!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Umeå som Montör, metallprodukter

Nedan visas andra jobb i Umeå som Montör, metallprodukter.

Industriarbetare

Läs mer Jan 3
Vi söker Industriarbetare Byggnadsarbetare
Till vår skyltfabrik Umeå / Hörnefors och byggprojekt.
Meriterande om du har erfarenhet av:
Industri byggnadsarbete, fordonsel, svetskunnig BE körkort
Provanställning omgående.
Mail svar info@acmp.se

Ansök nu

Industriarbetare

Läs mer Okt 4
Vi söker Industriarbetare Byggnadsarbetare
Till vår skyltfabrik Umeå / Hörnefors och byggprojekt.
Meriterande om du har erfarenhet av:
Industri byggnadsarbete, fordonsel, svetskunnig BE körkort
Provanställning omgående.
Mail svar info@acmp.se

Ansök nu

Industripersonal till världsledande företag i Umeå

Läs mer Maj 29
Om kundföretaget
För kommande uppdrag söker vi nu montörer till några av våra kunder i Umeå-området.

Dina arbetsuppgifter
Just nu söker Konsultia framtida stjärnor till jobb inom produktionsavdelningen hos våra uppdragsgivare i Umeå. Du kommer också kunna knyta viktiga kontakter och skaffa dig ovärderlig arbetslivserfarenhet inför framtiden. Låter det spännande? Vänta inte med din ansökan!

Vad går arbetet ut på?

Ditt första uppdrag som konsult hos oss kommer att utföras hos ett svenskt, globalt och stort företag där du bland annat kommer att arbeta med kontroll av kvalitet, hållfasthet och arbeta med olika delar av tillverkningsprocessen i produktionen. Du kommer att arbeta på produktionsavdelningen där du och din grupp strävar mot gemensamma produktionsmål som en del av den större målsättningen. Anställningen inleds med en grundlig introduktionsutbildning där du får lära dig allt du behöver veta för att komma igång med jobbet på bästa sätt – här läggs stor vikt vid att alla konsulter blir en del av företaget från dag ett.

Din profil
Är du den vi söker?

Arbetsuppgifterna passar dig som är metodisk, självgående och noggrann. Du uppskattar ett högt tempo och har goda sociala färdigheter. För just dessa tjänster kommer din personlighet och inställning vara en stor del av det vi tar hänsyn till i rekryteringsprocessen.
Har du erfarenhet från svetsning, truckutbildning, traktorkörning eller lackering, är det meriterande. Var noga med att lyfta detta i din ansökan.

Övrig information
Arbetstiden varierar och skiftarbete kan förekomma.
Det är krav på godkända gymnasiebetyg i Matematik, Svenska och Engelska, eller likvärdig vuxen-utbildning.
Det är krav på körkort och alla anställda kommer genomgå hälsoundersökning med färdighetstester utifrån ergonomiska undersökningar samt drogtest.
Vi kommer tillsätta tjänster löpande.

Om oss
FÖR SVENSK INDUSTRI FRAMÅT

En stor del av framgångssagan Sverige möjliggjordes av industriföretagens framfart under 1900-talet. Arbetstillfällen skapades, skatteintäkter genererades och många bolag tog sig ut på en global marknad. Det vill vi ska fortsätta.

Konsultias bemanningslösningar hjälper industrin med kompetensförsörjning och produktion i balans. Genom schyssta villkor och en värderingsdriven företagskultur attraherar vi medarbetare som gör skillnad varje dag.

Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och har kollektivavtal. Du får marknadsmässig lön, reglerad semester, rätt till sjuklön, pension och försäkringar. Vi erbjuder också friskvårdsbidrag och tillgång till företagshälsovård. Företaget är kvalitets- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

Konsultia har kontor i Borlänge, Bollnäs, Sundsvall, Örnsköldsvik, Umeå, Skellefteå, Piteå och Luleå. Läs gärna mer om oss på www.konsultia.se

Ansök nu

Industripersonal för kommande uppdrag i Umeå

Läs mer Maj 29
Om kundföretaget
För kommande uppdrag söker vi nu montörer till några av våra kunder i Umeå-området.

Dina arbetsuppgifter
Just nu söker Konsultia framtida stjärnor till jobb inom produktionsavdelningen hos våra uppdragsgivare i Umeå. Du kommer också kunna knyta viktiga kontakter och skaffa dig ovärderlig arbetslivserfarenhet inför framtiden. Låter det spännande? Vänta inte med din ansökan!

Vad går arbetet ut på?

Ditt första uppdrag som konsult hos oss kommer att utföras hos ett svenskt, globalt och stort företag där du bland annat kommer att arbeta med kontroll av kvalitet, hållfasthet och arbeta med olika delar av tillverkningsprocessen i produktionen. Du kommer att arbeta på produktionsavdelningen där du och din grupp strävar mot gemensamma produktionsmål som en del av den större målsättningen. Anställningen inleds med en grundlig introduktionsutbildning där du får lära dig allt du behöver veta för att komma igång med jobbet på bästa sätt – här läggs stor vikt vid att alla konsulter blir en del av företaget från dag ett.

Din profil
Är du den vi söker?

Arbetsuppgifterna passar dig som är metodisk, självgående och noggrann. Du uppskattar ett högt tempo och har goda sociala färdigheter. För just dessa tjänster kommer din personlighet och inställning vara en stor del av det vi tar hänsyn till i rekryteringsprocessen.
Har du erfarenhet från svetsning, truckutbildning, traktorkörning eller lackering, är det meriterande. Var noga med att lyfta detta i din ansökan.

Övrig information
Arbetstiden varierar och skiftarbete kan förekomma.
Det är krav på godkända gymnasiebetyg i Matematik, Svenska och Engelska, eller likvärdig vuxen-utbildning.
Det är krav på körkort och alla anställda kommer genomgå hälsoundersökning med färdighetstester utifrån ergonomiska undersökningar samt drogtest.
Vi kommer tillsätta tjänster löpande.

Om oss
FÖR SVENSK INDUSTRI FRAMÅT

En stor del av framgångssagan Sverige möjliggjordes av industriföretagens framfart under 1900-talet. Arbetstillfällen skapades, skatteintäkter genererades och många bolag tog sig ut på en global marknad. Det vill vi ska fortsätta.

Konsultias bemanningslösningar hjälper industrin med kompetensförsörjning och produktion i balans. Genom schyssta villkor och en värderingsdriven företagskultur attraherar vi medarbetare som gör skillnad varje dag.

Vi är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och har kollektivavtal. Du får marknadsmässig lön, reglerad semester, rätt till sjuklön, pension och försäkringar. Vi erbjuder också friskvårdsbidrag och tillgång till företagshälsovård. Företaget är kvalitets- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

Konsultia har kontor i Borlänge, Bollnäs, Sundsvall, Örnsköldsvik, Umeå, Skellefteå, Piteå och Luleå. Läs gärna mer om oss på www.konsultia.se

Ansök nu

Andra jobb i Umeå från Adecco Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Umeå från Adecco Sweden AB .

Nu söker vi Controllers för framtida uppdrag i Umeå!

Redovisningsekonom
Läs mer Feb 10
Nytt
Vi söker nu redovisningskonsulter som vill gå vidare från byrå till att jobba som Controller hos vår kund.

Vem är du?

Vi ser att du har jobbat på byrå med minst 2 års erfarenhet och vill vidare till något nytt och spännande!  Är du redo att ta ansvar i en roll där din finansiella expertis kan göra en betydande skillnad? Vi söker engagerade Controllers som vill ansluta till växande team. 

Denna möjlighet ger dig chansen att utvecklas professionellt i en miljö som värdesätter innovation. Du kommer att arbeta i framkant när det gäller att hantera finansiella operationer, vägleda strategiska finansiella beslut och säkerställa det finansiella läget för våra verksamheter. 

Du kommer att få möjlighet att samarbeta med små, medelstora och stora företag samt få erfarenhet av att arbeta i en global finansiell miljö.

Vad du kommer att göra

- Övervaka och hantera organisationens redovisning
- Förbereda finansiella rapporter och säkerställa noggrannhet samt efterlevnad av regelverk
- Utveckla och implementera finansiella strategier i linje med företagets mål
- Hantera budgetprocessen och prognostisera framtida finansiell prestation
- Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa att de finansiella siffrorna är i linje med målen.

Dina färdigheter

- Dokumenterad erfarenhet av finansiell hantering och redovisningspraxis
- Du har analytiska färdigheter med förmåga att tolka komplex data
- Goda färdigheter i finansiella rapporteringsprogram och Microsoft Excel
- Bra kommunikationsfärdigheter för effektivt samarbete med intressenter

Krav för tjänsten

- Ekonomiutbildning alternativ motsvarande arbetslivserfarenhet

Om anställningen

Tjänsten är en rekrytering där du kommer få anställning direkt hos kunden. Uppdragets start är så fort som möjligt och med en tjänstgöringsgrad på 100%, arbetstiderna är dagtid. 

Om ansökan

Rekryteringsarbetet sker löpande så tjänsten kan bli tillsatt innan annonsperioden löper ut. Vänta inte med din ansökan! Bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvariga rekryterare på Adecco:

Oskar Gardeström på oskar.gardestrom@adecco.se.

Ansök nu

Terminalarbetare till kund i Umeå

Lagerarbetare
Läs mer Jan 29
Om tjänsten
Vi söker en lager- och terminalarbetare till vår kund strax utanför Umeå. Vanliga arbetsuppgifter kan vara att ta emot inkommande gods och sortera det rätt på lagret, köra truck, hantera beställningar i ordersystem och lasta godset för vidare transport. Arbetstider är dagtid, måndag-fredag. 

Tjänsten som lager- och terminalarbetare är ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. 

Om dig
Vi söker dig som vill arbeta inom lager och logistik. Du har B-körkort och behörighet för trucktyperna ledstaplare och motviktstruck (B1). Du har erfarenhet av att köra motviktstruck samt att lossa och lasta gods på lastbil. Vi ser gärna att du har arbetat med logistik tidigare i olika typer av ordersystem och har god datavana.

Som person är du lättlärd och ansvarstagande, passar tider och har god samarbetsförmåga. Du kommer att ingå i ett mindre team så det är viktigt att du är duktig på att se helheten och kan ta egna initiativ att hjälpa till där det behövs.

Viktigt för tjänsten är:
- B-körkort
- Tidigare erfarenhet av lagerarbete eller motsvarande
- Behörighet och erfarenhet av att köra motviktstruck (B1)

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som terminalarbetare hos vår kund är ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt eller enligt överenskommelse och med en tjänstgöringsgrad på 100%.

Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag och rabatt på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Kontaktuppgifter
Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut, så varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Frida Olsson på frida.olsson@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Platschef till ROFAB AB i Ånäset!

Produktchef, marknadsföring
Läs mer Dec 20
Nu söker vi en Platschef till ROFAB AB i Ånäset!

Vill du vara en del av ett lokalt ägt företag med lång tradition och starkt kundfokus? Hos ROFAB AB har vi sedan starten 1983 byggt en stabil plattform för god service och kvalitet. Nu söker vi en driven och engagerad Platschef som vill vara med och bidra till vår framgång! Det kommer att bli en spännande resa.

 

Om ROFAB 

ROFAB AB, som startade i november 1983 och då var ett litet företag med kontor i Robertsfors och Ånäset med inriktning på gjutna detaljer, började 1984 även sälja och tillverka balansblock. Företaget har sedan dess utvecklats och specialiserar sig på att sälja skruv och mutter. Under 1987 byggde vi ut och fortsatte att hålla fast vid vårt ursprung genom att även sälja gjutgods, i nära samarbete med andra gjuterier. Våra produkter används inom massabruk, papper- och gruvindustri, och vi har stora namn i vår portfölj. 

 

Om tjänsten

ROFAB söker nu en engagerad och ansvarsfull ledare som vill vara med och utveckla företaget vidare. I rollen som ansvarig kommer du att ha övergripande ansvar för arbetsflödet på arbetsplatsen och ta egna beslut för att säkerställa att allt flyter på som det ska. Du kommer att ha en central roll i vårt team och rapportera direkt till företagsledningen. Arbetsuppgifterna består förutom av försäljning, av order och inköpsregistreringar, att hjälpa kunderna hitta rätt lösning, vare sig det består av minsta skruv eller mer komplicerad gjutning och bearbetning.

Som platschef på ROFAB förväntar vi oss inte att du behöver resa. Dock kan självklart någon tjänsteresa förekomma. Tjänsten är en heltidstjänst. 

 

Personliga egenskaper 

Vi söker dig som har ledarerfarenhet och en stark ansvarskänsla. Du har också tidigare erfarenhet av försäljning och förstår vikten av att skapa god service och långvariga kundrelationer. För oss är det viktigt att du är prestigelös och ödmjuk, samt har förmågan att fatta egna beslut och agera självgående. Du är en lösningsorienterad person som gärna tar egna initiativ för att driva verksamheten framåt. 

Vi ser också att du är lyhörd och empatisk, med förmåga att förstå och ta hänsyn till både individuella och gruppens behov. Du har en naturlig förmåga att få med dig andra och skapa en positiv och samarbetsvillig arbetsmiljö. För oss är det viktigt att du har känsla för situationen och kan fatta välgrundade beslut, samtidigt som du har pondus nog att stå fast vid dina beslut när det behövs. Du bör också ha förmåga att läsa och tolka ritningar samt förstå hur en verkstad fungerar.

Vi på ROFAB sätter kunden främst och lovar inte mer än vad vi kan hålla. Som platschef blir du involverad i såväl kund- som leverantörsrelationer. Det är du som får hjulet att rulla. Du kommer att arbeta i ett nära samarbete med ett engagerat och erfaret team där delaktighet, öppen kommunikation och teamwork är grundläggande. Vi söker en person som är flexibel och hjälper till med allt från det lilla till det stora när det behövs. Kollektivavtal finns och dina arbetstider är 07.30-16.30.

 

Krav

- Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift 

- B-körkort 

- Vana vid att arbeta med Office 365 samt god systemvana.

Meriterande

- Erfarenhet av försäljning och kundkontakt. 

Förmåner

- Sjukvårdsförsäkring

 

 

Om rekryteringsprocessen

I denna rekryteringsprocess samarbetar vi med Adecco. Sista ansökningsdag är den 31 januari 2025, men ansök gärna så snart som möjligt, då vi kan komma att avsluta processen tidigare. 

Har du några frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att höra av dig till kontaktperson Karin Rundgren på Adecco, telefon 073-684 74 33 eller via e-post karin.rundgren@adecco.se. 

För frågor om ansökningsregistrering, kontakta Adeccos support på info@adecco.se. 

Adecco använder tester som en del av rekryteringsprocessen för att säkerställa en rättvis och kvalitetssäkrad bedömning. 

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Teknisk Specialist, Alkolås till Dignita

Fordonstekniker/Bilmekaniker/Personbilsmekaniker
Läs mer Dec 27
Kom och bli en del av vårt engagerade team som arbetar för en säkrare trafik. Dignita söker nu en Teknisk Specialist Alkolås. Har du erfarenhet av eftermonterad fordonselektronik och är tekniskt intresserad så kan detta vara rätt jobb för dig!

Om Tjänsten

Övergripande kommer du att ge företagets återförsäljare, servicepartners, myndigheter samt slutkunder en professionell och väldokumenterad teknisk support och uppföljning. Detta främst via telefon eller mail.

Du kommer att analysera loggfiler för alkolås och dra slutsatser om händelseförlopp och överträdelser samt genomföra felsökning, problemanalys och konsekvensbedömningar vid avvikelser. Att analysera installationer av alkolås i befintliga och nya bilmodeller samt att sammanfatta dessa i installationsanvisningar kommer också att vara en del av dina arbetsuppgifter.

Att hjälpa till med konfigurering och kvalitetssäkring av företagets produkter innan leverans kommer också att ingå i din arbetsdag. Vi kombinerar gärna vårt alkolås med andra produkter, t ex telematikenheter, där du kan få utlopp för din kreativitet. Vidare kommer du att underhålla ett internt system för ärendehantering mot såväl myndigheter som verkstäder och slutkunder.

Du håller också i tekniska utbildningar, främst via MS Teams, mot återförsäljare, servicepartners och internt om installation och användning av alkolås. Eftersom Dignita expanderar kan du även bli inblandad i support mot internationella återförsäljare.

Om Dig

Du har en fordonsteknisk gymnasieutbildning eller annan teknisk utbildning eller erfarenhet som vi bedömer likvärdig. Vi ser gärna att du har erfarenhet av eftermonterad fordonselektronik och extrautrustning. Vana att arbeta med kunder och kundservice är också viktiga erfarenheter vi ser att du har med dig.

Datorvana samt god kunskap i svenska och engelska krävs. Du har också B-körkort.

Som person är du självgående, positiv och nyfiken på att lära dig nytt. Med en god kommunikativ förmåga har du också lätt för att skapa relationer och att samarbeta med andra. Vidare är du serviceinriktad, strukturerad och lösningsfokuserad.

Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet i denna rekryteringsprocess.

Om Företaget

Dignita Systems AB är ett svenskt teknik- och kunskapsföretag med huvudkontor i Umeå och ägs av ett amerikanskt investmentbolag. Bolaget utvecklar säkerhetsfrämjande produkter och tjänster för trafik och arbetsplats med visionen "Tillsammans räddar vi liv. Genom användning av våra produkter och tjänster kan antalet dödsfall och skadade i trafik och arbetsliv sänkas kraftigt. Dignita levererar kvalitetssäkring som gör att ett företag eller en privatperson vet om de kan framföra ett fordon, utföra en aktivitet eller ett arbetsmoment på ett säkert sätt enligt gällande lagstiftning för användning av alkohol i trafik och arbetsliv.

Dignita Systems AB är ett företag som präglas av personal medett stort engagemang och lång erfarenhet inom trafiksäkerhetsfrågor och fordonsindustrin. Vi är stolta över att våra produkter bidrar till många länders arbete med att minimera antalet döda och svårt skadade i trafikolyckor.

Kontaktuppgifter

Dignita har i denna rekryteringsprocess valt att samarbeta med Adecco.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Olof Lundberg på 073-684 77 81 eller olof.lundberg@adecco.se

Har du frågor angående registrering av din ansökan, var god kontakta Adeccos support via info@adecco.se

Adecco använder tester som en del av rekryteringsprocessen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

Vi arbetar med löpande urval, så vänta inte med din ansökan.

Välkommen att ansöka!

Ansök nu

Kundområdeschef till Fonus

Administrativ chef
Läs mer Nov 25
Till vårt kundområde med kontor i centrala Umeå söker vi nu en ny Kundområdeschef.  

Vi visar vägen när livet förändras. I vårt arbete möter vi både livet och döden. Att finnas där när livet tar en ny vändning med sorgen och ovissheten, är en viktig uppgift. Det kräver mod. Vi guidar och stöttar människor i den situation då livet kan vara som svårast. Genom vårt sätt att vara och agera, med trygghet, omtanke och guidning, finns vi där för att skapa det finaste avslutet. Ett sista personligt farväl. 

Om tjänsten

Ett jobb nära livet och döden 

Hos Fonus skapar du tillsammans med våra kundrådgivare tillit och förtroende hos våra kunder och är vägvisaren i en tid som för många är fylld av sorg och ovisshet. Att arbeta med begravning är omväxlande, händelserikt och kräver god förståelse för människors olika behov. Våra medarbetare tar ett helhetsansvar i att planera och anpassa ceremonin efter kundens behov och önskemål. 

 

Det innebär operativt arbete i form av att: 

• Att ha personalansvar och vara stöd till en grupp medarbetare i det dagliga arbetet och att driva affären i hela kundområdet framåt.

• Ge stöd och praktisk vägledning till anhöriga genom hela begravningsprocessen, från första mötet till efterföljande uppföljning. Möta anhöriga och ge rådgivning kring planering och genomförande av begravningsceremonin, inklusive val av ceremonityp, kistor, urnor och andra detaljer. Upprätta kostnadsförslag, hantera fakturering och betalningar. 

• Koordinera och ha kontakt med externa leverantörer som till exempel blomsteraffärer, kyrkor, restauranger och myndigheter. Agera representant i kyrkor och kapell vid ceremonier. Hantera avlidna vid hämtningar, personliga avsked och förberedelse inför ceremoni. 

 

Vem vi letar efter 

Du har erfarenhet som chef med personalansvar samt vana av kundbemötande och av service eller försäljning. Vidare har du god administrativ förmåga och vana av olika affärssystem samt Office-paketet. Det är meriterande om du talar flera språk och har erfarenhet av olika kulturer. Du har också körkort och tillgång till egen bil. 

Vi har alltid kundens behov och önskemål i fokus. Det innebär att du som chef behöver ha ett stort engagemang för kunden, vara trygg i din kompetens och bemöta människor med omtanke och förståelse. För att kunna hantera och skapa trygghet i svåra situationer med både medarbetare och kunder behöver du vara lyhörd, kommunikativ och tydlig. 

Att ha förmågan att ta affärsmässiga beslut som gynnar verksamheten är också en viktig del av rollen. Vi jobbar alltid för att utvecklas och bli bättre och tror därför att du är nyfiken på andras perspektiv, gillar att förändra saker till det bättre och tar egna initiativ till utveckling. 

Vi ser gärna att du har ett nära och inlyssnande ledarskap och drivs av att samarbeta med och utveckla dina medarbetare. Vi söker dig som coachar dina kollegor och visar tillit som får medarbetarna att växa. 

 

Det här erbjuder vi 

Hos oss får du utrymme att stärka både din personliga och professionella utveckling. Några av våra andra förmåner är: 

• Kollektivavtal inkl. försäkringar & tjänstepension 

• Personalrabatter 

• 4 000 kr i friskvårdsbidrag varje år 

• Subventionerad lunch med Rikskortet 

 

Om Fonus

Fonus – en del av Fonus ekonomisk förening Vi är Sveriges mest anlitade begravningsbyrå. Med lång och bred erfarenhet av alla typer av begravningar ingår vi i en stor gemenskap från norr till söder. Sedan starten 1945 har vi utvecklats med långsiktighet inom två huvudområden; begravning och juridik. Fonus drivs som en ekonomisk förening och vårt gemensamma mål är att erbjuda prisvärda och kvalitativa tjänster. Inom Fonus ekonomisk förening finns förutom Fonus, Familjens Jurist, Momento-byråerna samt Farväl och Fondkistan.

 

Kontaktuppgifter
I denna rekrytering samarbetar Fonus med Adecco. Har du frågor kring tjänsten? Kontakta rekryteringskonsult Olof Lundberg på 073-684 77 81 eller olof.lundberg@adecco.se

Har du frågor angående din ansökan, var god kontakta Adeccos kandidatsupport via info@adecco.se

Adecco använder tester som en del av rekryteringsprocessen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

Vi arbetar med löpande urval så välkommen med din ansökan redan idag!

Ansök nu