Umeå: Familjehemskonsulent i Västerbottens län

Hitta ansökningsinfo om jobbet Familjehemskonsulent i Västerbottens län i Umeå. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Umeå inom den kategorin.

Publicerad: 2025-02-03 // Varaktighet: Heltid

Om företaget
Nordsunda är ett företag som tillhandahåller konsulentstödda familjehem till barn och ungdomar på uppdrag av kommuner. Företaget startade 2015 och är väl etablerat men också växande. Nordsunda har ramavtal med Sveriges Kommuner och Regioner samt ett antal andra kommuner runt om i Sverige. Vi har i dagsläget konsulenter i Västerbotten, Norrbotten och Västernorrland.
Nordsundas värdegrund präglas av välbefinnande, respekt, professionalitet och utveckling. Vi arbetar kontinuerligt och målinriktat med att förbättra och utveckla förutsättningarna för våra familjehem samt familjehemsvården i stort.
Vi vill nu förstärka vårt Team med fler familjehemskonsulenter för vår konsultstödda familjehemsverksamhet. Vi söker dig som är utbildad socionom. Vi söker en person med erfarenheter som socialsekreterare eller barnhandläggare.
Vårt huvudkontor är beläget i Umeå.
I denna spännande roll får du utbyte för ett socialt arbete med många olika funktioner; där rollen är att vara spindeln i nätet och agera en brygga för placerade barn/ungdomar, jourhemmet/familjehemmet, socialtjänsten, skola samt eventuella vårdnadshavare.
Om tjänsten
Vi söker nu en familjehemskonsulent som kan:


Stödja och vägleda jour- och familjehem
Rekrytera, utreda och utbilda familjehem
Delta i utvecklingsarbetet runt konsulentstödd familjehemsvård
Både arbeta i team och självständigt
Vara med, utveckla och verka för högre standard i det sociala arbetet.



Som konsulent arbetar du självständigt och utgår hemifrån
Du har flexibla arbetstider och planerar ditt arbete på egen hand, du behöver vara beredd på att arbetet ibland behöver utföras på obekväma arbetstider. Arbetet innebär också att man på rullande schema innehar beredskap. I tjänsten ingår det resor och arbete ute i våra familjehem vid placeringar, uppföljningar samt vid andra besök.
Vi söker konsulent i Västerbotten, men vårt arbetsområde är Gävleborg, Västernorrland, Västerbotten, Norrbotten.


För denna tjänst krävs det att du:
Är utbildad socionom
Har minst två års arbete i kommunal socialtjänst
Har B-körkort



Det är även meriterande om du:
har erfarenhet från familjehemsvård
är utbildad i att utreda, utbilda och handleda familjehem
har god kännedom om BBIC samt “Ett hem att växa i” som vi erbjuder alla våra familjehem.



Det är även meriterande om du har gått en handledarutbildning mot jour- och familjehem.
Arbetet ställer höga krav på självständighet och flexibilitet. Du är duktig på att planera din egen arbetstid. Som person är du nyfiken, engagerad och lösningsorienterad.
Vad vi erbjuder
Ett varierande arbete på en arbetsplats med engagerade och duktiga kollegor
Fortbildning och kompetensutveckling löpande
Friskvårdsbidrag
Tjänstepension



Vad händer nu?
Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!
För anställning hos oss, krävs utdrag ur polisens misstanke- och belastningsregister, som du tar med dig till fysisk intervju.
Lönevillkor : Fast lön med utrymme att höja sin tjänst. Provanställning tillämpas som kan gå över till en tillsvidareanställning för rätt person!
Vi intervjuar löpande så tveka inte att skicka in ditt CV och ett personligt brev om du är intresserad av tjänsten. Tillträde enligt överenskommelse.
Vi ser fram emot din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Umeå som Socionom

Nedan visas andra jobb i Umeå som Socionom.

IVO söker inspektör med socialtjänstkompetens i Umeå.

Läs mer Jun 4
IVO ansvarar för tillsyn av hälso-och sjukvård, hälso-och sjukvårdspersonal, socialtjänst och verksamhet enligt lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade (LSS). Myndigheten ansvarar också för viss tillståndsprövning.

IVO:s uppdrag är att genom tillsyn och tillståndsprövning bidra till en vård och omsorg som är säker, har god kvalitet och bedrivs i enlighet med lagar och andra föreskrifter.

Myndigheten har ca 750 medarbetare. Verksamheten bedrivs i hela landet och utgår från 6 regionala avdelningskontor runt om i landet.

Rollen som inspektör

Som inspektör arbetar du alltid utifrån ett brukar- och patientperspektiv. Tillsynen ska präglas av tydlighet, trovärdighet, integritet och effektivitet samt utgå från den statliga värdegrunden.

Arbetet sker i team tillsammans med kollegor med olika bakgrund och kompetenser.  Dina arbetsuppgifter innebär bland annat, tillsyn av boenden som tar emot barn och unga exempelvis SiS, skyddat boende, HVB och stödboenden. Tillsyn i andra verksamhetsområden kan bli aktuella.

Du genomför och planerar inspektioner i nära samarbete med andra kollegor. Du kommer att utreda egna ärenden, analysera underlag och skriva fram förslag till beslut. Ärenden bereds i nära samarbete med kollegor och beslutsfattare.  I arbetet kommer du, utöver kontakt med barn och unga, i kontakt med såväl ansvariga för verksamheter som personal. Inspektioner i verksamheter är en stor del av arbetet och innebär frekventa resor.  

IVO är en organisation i utveckling och arbetsområdet kan komma att förändras utifrån nya uppdrag till och prioriteringar som myndigheten gör. Vi utvecklar ständigt våra metoder och arbetssätt vilket gör att du i rollen som inspektör behöver vara utvecklingsinriktad och flexibel för att kunna ställa om och anpassa dig efter ändrade förutsättningar.

Din profil

Vi söker dig som har:


• Högskoleexamen med inriktning mot socialt arbete eller motsvarande utbildning som myndigheten bedömer relevant.
• Flerårig (minst 5 år) och aktuell erfarenhet inom individ-och familjeomsorg 
• Flerårig (minst 5 år) och aktuell erfarenhet av handläggning och myndighetsutövning inom socialtjänstområdet
• God kännedom om lagar och föreskrifter inom socialtjänstens område
• God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska
• B-körkort

Du ska kunna arbeta självständigt och ha god förmåga att prioritera och strukturera flera olika arbetsuppgifter samtidigt. Du ska ha god analytisk förmåga och kunna granska och analysera objektivt. Du är noggrann och strukturerad, men också flexibel. Vidare har du mycket god samarbetsförmåga, är trygg i dina beslut och kan på ett konstruktivt sätt omsätta och beakta andras synpunkter och perspektiv. Du kommunicerar på ett tydligt och förtroendeingivande sätt, både muntligt och skriftligt.

Vad kan IVO erbjuda dig?

Vi erbjuder dig ett arbete i en spännande kunskapsorganisation. Du får chansen att arbeta i en dynamisk miljö där du tillsammans med dina kollegor bidrar till vårt kontinuerliga arbete med att utveckla en modern och kraftfull tillsyn och tillståndsprövning i Sverige.

IVO följer ständigt utvecklingen i omvärlden och uppmuntrar initiativ till egen kunskapsutveckling. Vi arbetar kontinuerligt med nya arbetssätt, metoder och verktyg för att nå bästa resultat.

Vi strävar efter en sammansättning medarbetare som speglar samhällets mångfald.

Anställningen gäller tillsvidare och avser heltid med placering i Umeå. Provanställning i sex månader tillämpas. Tillträde sker enligt överenskommelse.

Ansök senast 18 juni 2025.

Vi vill att du skickar in ett CV samt ett personligt brev där du presenterar dig själv och beskriver vad som lockar dig i uppdraget och du tänker att du kan bidra.

Märk din ansökan med diarienummer 2.1.1-17053/2025 senast den 18 juni 2025.

IVO bidrar till en säker vård och omsorg

Inspektionen för vård och omsorgs (IVO) uppdrag är att genom tillsyn och tillståndsprövning bidra till en vård och omsorg som är säker, har god kvalitet och bedrivs i enlighet med lagar och andra föreskrifter.

Myndigheten kännetecknas av ett stort engagemang samt en bred och djup kunskap och förståelse för hälso- och sjukvård samt omsorg i Sverige. IVO drivs av visionen om att vi har koll, att vi skapar lärande och att vi gör vården och omsorgen säkrare och bättre. Vi finns till för vård- och omsorgstagarna. Myndigheten har ca 750 anställda. Arbetet med tillsyn bedrivs vid sex regionala avdelningar runt om i landet. Avdelningarna för tillståndsprövning, analys, planering och kommunikation samt verksamhetsstöd är placerade i Stockholm, liksom generaldirektörens stab.

Kontaktpersoner:

Pia Karlsson, Enhetschef

Krister Lundström, facklig representant Saco/S

Sara Gunnar, facklig representant ST

Mats Agerforz, facklig representant Vårdförbundet

Telnr växel: 010-788 50 00

Vi undanber oss säljsamtal för ytterligare rekrytering och vidare annonseringsvägar.

Ansök nu

Uppdrag till socionomkonsult

Läs mer Maj 30
Erfaren socialsekreterare inom barn och ungdom – konsultuppdrag
???? Plats: Jämtland, Gävleborg, Västra Götaland, Skåne
???? Start: Juni
Om uppdraget
Vi söker erfarna konsulter för uppdrag som socialsekreterare inom barn och ungdom till uppdrag med omgående start. Vissa uppdrag kan till stor del utföras på distans.
Arbetsuppgifter
Som konsult kommer du att arbeta med utredningar och uppföljningar enligt SoL och LVU. Du samverkar med barn, vårdnadshavare, kollegor och andra myndigheter. I rollen ingår att fatta beslut, dokumentera enligt gällande lagstiftning och bidra med din kompetens till verksamhetens utveckling.
Vi söker dig som:
Har socionomexamen
Har flera års erfarenhet av myndighetsutövning inom barn och ungdom
Är trygg i konsultrollen och snabbt kan sätta dig in i nya arbetssätt och system
Har god kommunikativ förmåga, både i tal och skrift
Arbetar självständigt, strukturerat och lösningsfokuserat

Vi erbjuder dig:
Flexibiliet - välj vart och när du vill jobba
Trygghet och stöd - vi sköter all administration kring ditt uppdrag, regelbundna uppföljningar och tillgång till psykolog för stödsamtal
Tjänstepension och försäkringar - kollektivavtalsliknande villkor
Engagerad kontaktperson - tillgänglig för dig 24/7
Boende på arbetsorten samt reseersättning



Ansökan: Låter detta som något för dig? Vi hanterar ansökningar löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Ungdomsbehandlare, Enheten för prevention

Läs mer Maj 22
Umeå kommun har i samverkan mellan socialtjänsten och Ersängsskolan etablerat ett operativt team som arbetar med tidiga och förebyggande insatser för elever i behov av stöd.

Teamet består av två medarbetare från socialtjänstens enhet för prevention och två medarbetare från skolan, samt en samordnare från elevhälsan. Din organisatoriska tillhörighet kommer att vara socialtjänsten inom enheten för prevention och den fysiska arbetsplatsen på Ersängsskolan.

Nu söker vi en trygg ungdomsbehandlare att utöka vårt team med.



Dina arbetsuppgifter
Ditt uppdrag inom det operativa teamet, tillsammans med dina kollegor, är att samverka för trygghet, studiero och bidra till att öka elevers närvaro på skolan. Detta arbete sker tillsammans med elever men även i nära samarbete med vårdnadshavare, både individuellt och i grupp. I uppdraget förväntas du arbeta självständigt men även i team bedriva förebyggande arbete och arbeta målinriktat med elever på Ersängsskolan. Målet med det operativa teamets arbete är ytterst att öka måluppfyllelsen och närvaron i skolan.

Operativa teamet ska arbeta uppsökande på skolan för att skapa relation med elever i syfte att upptäcka och förebygga. Ge stöd till elever enskilt i hemmet eller utanför klassrummet vid exempelvis problematisk skolfrånvaro där teamet kan bidra till att elever tar sig till skolan. Det stödet ges i samarbete med vårdnadshavare. Stödet kan också ges till elever i grupp utifrån generella behov på skolan till exempel värdegrundsarbete i syfte att motverka utanförskap och öka förtroende för samhällets stödfunktioner, socialtjänst och polis mm.




Om dig
Vi söker dig som har en socionomexamen samt tidigare erfarenhet av stöd till barn och ungdomar. Vi lägger stor vikt på erfarenhet av arbete med barn och familjer.

Som medarbetare i det operativa teamet är det av stor vikt att du kan arbeta drivande, transparent, självständigt och flexibelt. Samtidigt ställer tjänsten höga krav på samarbetsförmåga då den innefattar att vara en del av ett team, kontakter med olika instanser inom socialtjänsten, fritid, polis, skolpersonal, elevhälsoteam, elever och vårdnadshavare. Du är lyhörd och trygg i din yrkesroll med en förmåga att göra korrekta avvägningar och prioriteringar. Genom ditt engagemang och din lyhördhet skapar du förtroende och bygger relationer med olika parter via individuella samtalskontakter eller i grupp.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet i denna rekrytering.

B-körkort krävs för denna tjänst.

Vid anställning ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas, detta med anledning av lagen om lämplighetskontroll.

Bifoga personligt brev och CV.

Välkommen med din ansökan!
Om Umeå kommun
Umeå kommun är regionens största arbetsgivare med över 13 000 medarbetare. Kommunen har cirka 440 chefer och verksamheten är indelad i åtta förvaltningar. Våra jobb och vår värdegrund utgår från medborgarfokus, öppenhet, tillit och ständiga förbättringar. Umeå är en kulturstad i ständig utveckling. För att klara målet 200 000 invånare år 2050 behöver vi bli fler som arbetar för tillväxt och välfärd. Vi vet att olikheter berikar och välkomnar alla att söka jobb hos oss. De närmaste tio åren kommer vi att anställa omkring tusen medarbetare varje år. Vill du bli en av oss?


Här kan du ta del av hur det är att leva och bo i Umeå: https://www.umea.se/flytta

Umeå kommun ingår i tre förvaltningsområden för finska, meänkieli och samiska www.umea.se/minoriteter. 

Som medarbetare hos oss i Umeå kommun kan du ta del av ett antal förmåner. Ta del av våra förmåner https://umea.se/jobbochforetagande/jobbochpraktik/kommunensomarbetsgivare/varaformaner.4.1b4d24fb1752122eb843bf.html


Säljer du annonser eller erbjuder rekryteringsstöd? Var vänlig, kontakta inte oss om det! Vi väljer och kontaktar själva företag vi samarbetar med.

Ansök nu

Gruppledare, Familjebehandling

Läs mer Maj 20
Individ- och familjeomsorgen i Umeå kommun vill i närhet och samspel vara en resurs som frigör och stärker människors förmåga att leva ett självständigt liv.

Familjebehandling är en öppenvårdsverksamhet för barn och ungdomar 0-18 (21) år och deras familjer. Verksamheten verkställer olika typer av biståndsbeviljade beslut gällande öppenvårdsinsatser för barn och unga, familjer och unga vuxna. Vi arbetar för att sammanhållningen, omsorgen och tilliten utifrån barnets bästa stärks.
Enheten familjebehandling består av totalt ca 40 medarbetare och leds av två enhetschefer utifrån vilken metod och åldersgrupp behandlarna möter. 

Barngruppen 0–12 år arbetar bland annat utifrån metoderna Kognitiv Integrerad Behandling vid risk för Barnmisshandel (KIBB), Trappan, Parenting young children (PYC) och Tryggare barn. 
Ungdomsgruppen 12–18 (21) år arbetar bland annat utifrån metoderna Intensiv hemmabaserad familjebehandling (IHF), Funktionell familjeterapi (FFT) och Kriminalitet som livsstil. Behandlarna arbetar också med ungdomstjänst och ungdomsvård vid verkställighet av dom för unga lagöverträdare, upp till 21 år samt med drogbehandling. 
Verksamheten har även ett team som möter föräldrar till placerade barn/ungdomar, Föräldrastödsenheten (FSE). 

Familjebehandlingen har också stödgrupper för barn i familjer med psykisk ohälsa eller beroende. 
Nu söker vi en gruppledare till Familjebehandling. 



Dina arbetsuppgifter
Gruppledarens roll på enheten är ny. Du kommer att ansvara för att leda och fördela det operativa ärendearbetet på enheten. Som gruppledare ger du, med utgångspunkt i riktlinjer och värdegrund, våra medarbetare kvalificerat stöd och vägledning i deras arbete. 

Som gruppledare hos oss:

Arbetar du utifrån nämndens uppsatta mål och uppdrag.
Arbetar du med utvecklingsfrågor som är beslutade i dialog med enhetschef för att enheten ska utvecklas, arbeta rättssäkert och ha hög kvalité.
Tar du ansvar för att tillsammans med chef upprätta och uppdatera rutiner, riktlinjer mm.
Ansvarar och deltar du som representant i olika samrådsforum.   
Internhandleder du på enheten och stöttar i ärenden efter behov.
Fördelar och omfördelar du ärenden enligt rutin på enheten.
Skapar du struktur för planering, uppföljning, möten och dialog.
Planerar och håller du i metodstöd.

 Vi söker dig som:

Är professionell och visar respekt för ditt uppdrag, arbetar utifrån vår värdegrund.
Tar ansvar för ett positivt arbetsklimat och utvecklar verksamheten tillsammans med enhetscheferna.
Är engagerad, motiverad och ser samarbete som en självklarhet.

Krav:

Socionomexamen eller annan examen som arbetsgivaren bedömer som likvärdig.
Erfarenhet av arbete i inom socialtjänstverksamhet, myndighetsutövning och/eller utförarverksamhet.
Goda kunskaper i svenska i tal och skrift.
B-körkort

Meriterande:

Erfarenhet som ledare exempelvis gruppledare, samordnare eller liknande  är en merit.
Erfarenhet av att leda/samordna medarbetare i processer och förändringsarbeten.
Erfarenhet av behandlingsarbete med barn och unga och/eller vuxna samt erfarenhet av arbete i någon av ovan nämnda metoder.



Personliga egenskaper:

Du är en trygg, modig och kommunikativ person som har lätt för att samarbeta i alla led. Du har erfarenhet att leda och coacha team. Du behöver kunna prioritera både ditt eget och medarbetarnas arbete samt kunna hantera olika situationer på ett lugnt och förtroendeingivande sätt. Du ser möjligheter och tänker nytt när det behövs samtidigt som du värnar om det som redan fungerar bra.

Du är en engagerad person som förstår vikten av att samarbeta med andra enheter för att säkerställa det bästa för våra barn, unga och deras familjer. För uppdraget krävs en god ledarförmåga där du som gruppledare behöver kunna inspirera, engagera och handleda medarbetarna i deras dagliga arbete. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Välkommen med din ansökan!
Om Umeå kommun
Umeå kommun är regionens största arbetsgivare med över 13 000 medarbetare. Kommunen har cirka 440 chefer och verksamheten är indelad i åtta förvaltningar. Våra jobb och vår värdegrund utgår från medborgarfokus, öppenhet, tillit och ständiga förbättringar. Umeå är en kulturstad i ständig utveckling. För att klara målet 200 000 invånare år 2050 behöver vi bli fler som arbetar för tillväxt och välfärd. Vi vet att olikheter berikar och välkomnar alla att söka jobb hos oss. De närmaste tio åren kommer vi att anställa omkring tusen medarbetare varje år. Vill du bli en av oss?


Här kan du ta del av hur det är att leva och bo i Umeå: https://www.umea.se/flytta

Umeå kommun ingår i tre förvaltningsområden för finska, meänkieli och samiska www.umea.se/minoriteter. 

Som medarbetare hos oss i Umeå kommun kan du ta del av ett antal förmåner. Ta del av våra förmåner https://umea.se/jobbochforetagande/jobbochpraktik/kommunensomarbetsgivare/varaformaner.4.1b4d24fb1752122eb843bf.html


Säljer du annonser eller erbjuder rekryteringsstöd? Var vänlig, kontakta inte oss om det! Vi väljer och kontaktar själva företag vi samarbetar med.

Ansök nu

Verksamhetschef, Familjehemsvård och Omsorg

Läs mer Apr 13
Nordsunda AB är ett företag som tillhandahåller konsulentstödda familjehem till barn och ungdomar på uppdrag av kommuner. Företaget startade 2015 och en mängd kompetens och specialiteter har utvecklats under åren. Nordsunda har tillstånd från IVO att utöva konsulentstödd familjehemsvård och har ramavtal med Sveriges Kommuner och Regioner samt ett antal andra kommuner runt om i Sverige.
Vår inriktning är barn och ungdomar mellan 0–21 år med olika former av antisocialt beteende, psykiatrisk problematik samt barn och ungdomar som placeras av miljöskäl. Vi ser alltid till barnets bästa genom matchning av familjehem och ger familjehemmen bästa möjliga stöd.
Vi söker nu en verksamhetschef för vår konsultstödda familjehemsverksamhet med säte i Umeå.
Vi söker en person som har socionomexamen eller annan likvärdig utbildning. Vi ser gärna att du har erfarenhet av familjehemsvård: har jobbat som föreståndare, verksamhetsansvarig, verksamhetschef eller hade liknande arbetsuppgifter. Du kanske vill byta arbetsplats eller känner sig beredd att gå vidare och ta nästa steg i karriären. Som socionom ska du ha goda kunskaper om gällande lagstiftning. Erfarenhet av socialt arbete, företrädesvis med barn/ungdomar/familjer och utredningsarbete är önskvärt. Du är kapabel att arbeta självständigt och trygg i din yrkesroll. Du har en god kommunikativ förmåga, en humanistisk människosyn och ett professionellt förhållningssätt. Som person är du nyfiken, engagerad, kreativ och lösningsorienterad.
Naturligtvis kommer det att finnas en del utmaningar men det finns även tydliga fördelar:
- Som verksamhetschef arbetar du självständigt
-Du har flexibla arbetstider och planerar ditt arbete på egen hand
-Du driver och utvecklar verksamheten på det sättet som du anser fungerar bäst
- Professionell och personlig utveckling
- Fortbildning och kompetensutveckling
-Bra villkor och god ersättning

Ansök nu

Andra jobb i Umeå från Nordsunda AB

Nedan visas andra jobb i Umeå från Nordsunda AB .

Verksamhetschef, Familjehemsvård och Omsorg

Socionom
Läs mer Apr 13
Nordsunda AB är ett företag som tillhandahåller konsulentstödda familjehem till barn och ungdomar på uppdrag av kommuner. Företaget startade 2015 och en mängd kompetens och specialiteter har utvecklats under åren. Nordsunda har tillstånd från IVO att utöva konsulentstödd familjehemsvård och har ramavtal med Sveriges Kommuner och Regioner samt ett antal andra kommuner runt om i Sverige.
Vår inriktning är barn och ungdomar mellan 0–21 år med olika former av antisocialt beteende, psykiatrisk problematik samt barn och ungdomar som placeras av miljöskäl. Vi ser alltid till barnets bästa genom matchning av familjehem och ger familjehemmen bästa möjliga stöd.
Vi söker nu en verksamhetschef för vår konsultstödda familjehemsverksamhet med säte i Umeå.
Vi söker en person som har socionomexamen eller annan likvärdig utbildning. Vi ser gärna att du har erfarenhet av familjehemsvård: har jobbat som föreståndare, verksamhetsansvarig, verksamhetschef eller hade liknande arbetsuppgifter. Du kanske vill byta arbetsplats eller känner sig beredd att gå vidare och ta nästa steg i karriären. Som socionom ska du ha goda kunskaper om gällande lagstiftning. Erfarenhet av socialt arbete, företrädesvis med barn/ungdomar/familjer och utredningsarbete är önskvärt. Du är kapabel att arbeta självständigt och trygg i din yrkesroll. Du har en god kommunikativ förmåga, en humanistisk människosyn och ett professionellt förhållningssätt. Som person är du nyfiken, engagerad, kreativ och lösningsorienterad.
Naturligtvis kommer det att finnas en del utmaningar men det finns även tydliga fördelar:
- Som verksamhetschef arbetar du självständigt
-Du har flexibla arbetstider och planerar ditt arbete på egen hand
-Du driver och utvecklar verksamheten på det sättet som du anser fungerar bäst
- Professionell och personlig utveckling
- Fortbildning och kompetensutveckling
-Bra villkor och god ersättning

Ansök nu