Umeå: Dansktalande Kundtjänstmedarbetare - Bahnhof Umeå

Hitta ansökningsinfo om jobbet Dansktalande Kundtjänstmedarbetare - Bahnhof Umeå i Umeå. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Umeå inom den kategorin.

Publicerad: 2025-02-04 // Varaktighet: Heltid

Om Bahnhof
Bahnhof är en internet- och telekomoperatör. Vi producerar bredbandstjänster och molntjänster i datahallar till företag och privatpersoner. Vi drivs av en brinnande tro på teknikens möjligheter. I många frågor är vi djupt engagerade i hur tekniken påverkar samhället på olika sätt. Vi har ett fokus som innebär att vi värnar för integritet och frihet på nätet.
Om dig
Bahnhof växer med nästan 30 000 nya kunder per år och det är viktigt att ge alla kunder bästa möjliga service. Vi söker nu efter en driven och engagerad kundtjänstmedarbetare som kan hjälpa våra danska kunder på bästa sätt. Du kommer att ansvara för att ge professionellt stöd och svar på frågor relaterade till våra produkter och tjänster. För att vara framgångsrik i rollen krävs det att du har flytande språkkunskaper på danska (gärna både i tal och skrift), samt goda kommunikationsförmågor på svenska och engelska.
Vi gissar att du är en positiv person som går igång på att hitta fel för att sedan göra något åt dem. Du gillar att förklara och har förmågan att göra det svåra enklare. Om du har jobbat med tekniska frågor förut eller om du har ett tekniskt intresse och nätverkskunskaper är det meriterande, men absolut inget krav. Vi ser det som en fördel om du har minst gymnasiekompetens. Självklart har du även förmågan att hålla förtroenden och företagshemligheter inom bolaget - Bahnhof är en stark förespråkare av integritet och sekretess!
Dina arbetsuppgifter
Bahnhof expanderar och letar efter två personer till kundtjänstavdelningen i Umeå som både kommer arbeta med leveransadministration och kundsupportärenden för privatkunder. Du är personen som våra privatkunder ringer till när de behöver teknisk hjälp, t ex om internetanslutningen inte fungerar som den ska, eller när de undrar om status för deras internetleverans. Du kommer hantera felsökning av bredband, IP-telefoni, IP-tv, e-post, anti-virus och VPN. Tillsammans med kunden går ni igenom t ex hemmanätverk och annan utrustning. Frågorna kan vara av varierande karaktär och svårighetsgrad, men oroa dig inte! Vi ser till att du kan allt du behöver veta innan du börjar ta samtal. Din första vecka hos oss kommer bestå av utbildning, både teoretisk och praktisk. Du kommer få en genomgång av Bahnhofs produkter och tjänster, lyssna på samtal, och ganska snart kommer du få ta dina egna samtal. Självklart har du en person från supporten vid din sida som du kan fråga när du undrar något. Du kommer även ha tillgång till vår tekniska ”inhouse-guide” där vi har samlat flera års kunskap om olika tekniska prylar och lösningar.
Ansökan
Mejla din ansökan till ansokan@bahnhof.se senast den 6 mars 2025, och döp mejlet till “Dansktalande Kundtjänstmedarbetare - Bahnhof Umeå”.
Vi kommer kalla till intervjuer löpande, och det kan hända att tjänsten tillsätts innan ansökningsperiodens slut, så vänta inte med att skicka in din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Umeå som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Umeå som Kundtjänstmedarbetare.

Kundservicemedarbetare för sommarvikariat till VK Media

Läs mer Feb 10
Nytt
Om företaget
Nu söker vi en serviceinriktad och engagerad kollega som vill sommarjobba tillsammans med oss på VK Medias Kundservice. Du kommer ingå i ett tajt och glatt gäng i en utvecklande och lärande miljö där ärenden inom bland annat prenumerationer, bredband och privatannonser hanteras. Med feedback från läsare och prenumeranter bidrar avdelningen till att vidareutveckla koncernens produkter och tjänster. Har du stenkoll på bredband, är serviceinriktad, driven och gillar försäljning? Då kommer du trivas bra i denna roll! VK Media är ett mediehus i Västerbotten med flera olika varumärken, produkter och tjänster. Med teknik i världsklass, passion och initiativkraft når koncernen över 100 000 människor i Sverige med och genom våra produkter, varje dag. På VK Media arbetar vi alla för samma syfte: öppenhet, demokrati och det fria ordet. Här arbetar cirka 160 medarbetare och experter inom en mängd områden. Följ med på vår förflyttning från ett klassiskt tidningshus till Europas ledande lokala mediehus. Läs mer på: https://vkmedia.se/

Dina arbetsuppgifter
Rollen som kundservicemedarbetare innefattar en rolig mix av försäljning, kundservice och teknisk support där du ger såväl nya som befintliga kunder en bra upplevelse när de kontaktar VK Media. Ditt arbete innebär allt från prenumerationsfrågor, fakturafrågor, teknisk support samt försäljning. Du kommer att erbjudas ett spännande och varierande jobb i en engagerande miljö där du och dina kollegor varje dag utvecklas tillsammans.

Din profil
För att lyckas i denna roll ser vi att du har erfarenhet av bredband och kundservice/support sedan tidigare samt gillar försäljning. Vi kommer att lägga stor vikt vid din personlighet och din vilja att utvecklas. Du har ett tekniskt intresse och gillar försäljning. Du har ett pedagogiskt förhållningssätt, är duktig på att uttrycka dig i såväl tal som skrift och kan bemöta alla kunder med en positiv attityd. Du gillar att arbeta i team och kan dela med dig av kunskap till andra. Vidare är du ansvarstagande och ser en utmaning i att överträffa kundens förväntningar. Vi tror att du är i början av dina högskolestudier, har flexibilitet i ditt schema och söker efter ett roligt och givande extrajobb.

Ansökan
För mer information är du varmt välkommen att kontakta Konsultchef Jennifer Åström Gustafsson via tfn: 073 351 27 14. Vi arbetar med rekryteringsprocessen löpande, så ansök därför snarast möjligt, men absolut senast den 4 april via www.clockworkpeople.se. Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Finsktalande kundtjänst till ledande Techleverantör! ????????

Läs mer Okt 11
Om tjänsten
Vi på Wrknest söker nu dig som kommunicerar flytande på finskatillvår kund som är kända för att erbjuda snabba, pålitliga och kostnadseffektiva internetlösningar till både företags- och privatkunder. De har vunnit flera priser, bland annat har de haft Sveriges nöjdaste kunder fyra år i rad. Just nu växer de på den finska marknaden och utökar därför sittkundtjänstteam med ytterligare en finsktalande stjärna Här blir du en del av ett stort företag med goda utvecklingsmöjligheter och där den familjära känslan är påtaglig- alla hjälper helt enkelt alla!
Placeringsort för denna roll är antingen iBorlängeeller iUmeå.Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom oss på Wrknest men du kommer anställas direkt hos kund. Vi önskar därför att all kontakt sker via oss på Wrknest.

Dina framtida arbetsuppgifter
Du är personen kunderna hör av sig till när de behöver hjälp och support i olika former. Du kommer att stötta kunder via telefon, e-post och chattforum.På ett servicedrivet och insäljande sätt ger du råd och guidar dem gällande företagets tjänster för att de ska kunna få ut det bästa av sin upplevelse! I den här rollenlägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och hos företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är nyfiken, flexibel och prestigelös. Som person är du såklart ocksånoggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Vi söker dig som
Kommunicerar flytande påfinska och engelska
Är grym på att leverera god service till kunder

Vi ser det som meriterande
Med tidigare erfarenhet av kundtjänst eller liknande roller inom kundservice
Om du har ettIT-intresse

Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Borlänge eller Umeå
Omfattning: 100%, vardagar 08-17
Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning
Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

Om Wrknest
På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på.
Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer påwww.wrknest.se.

Ansök nu

Finsktalande kundtjänst till ledande Techleverantör! ????????

Läs mer Nov 14
Om tjänsten
Vi på Wrknest söker nu dig som kommunicerar flytande på finskatillvår kund som är kända för att erbjuda snabba, pålitliga och kostnadseffektiva internetlösningar till både företags- och privatkunder. De har vunnit flera priser, bland annat har de haft Sveriges nöjdaste kunder fyra år i rad. Just nu växer de på den finska marknaden och utökar därför sittkundtjänstteam med ytterligare en finsktalande stjärna Här blir du en del av ett stort företag med goda utvecklingsmöjligheter och där den familjära känslan är påtaglig- alla hjälper helt enkelt alla!
Placeringsort för denna roll är antingen iBorlängeeller iUmeå.Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom oss på Wrknest men du kommer anställas direkt hos kund. Vi önskar därför att all kontakt sker via oss på Wrknest.

Dina framtida arbetsuppgifter
Du är personen kunderna hör av sig till när de behöver hjälp och support i olika former. Du kommer att stötta kunder via telefon, e-post och chattforum.På ett servicedrivet och insäljande sätt ger du råd och guidar dem gällande företagets tjänster för att de ska kunna få ut det bästa av sin upplevelse! I den här rollenlägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och hos företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är nyfiken, flexibel och prestigelös. Som person är du såklart ocksånoggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Vi söker dig som
Kommunicerar flytande påfinska och engelska
Är grym på att leverera god service till kunder

Vi ser det som meriterande
Med tidigare erfarenhet av kundtjänst eller liknande roller inom kundservice
Om du har ettIT-intresse

Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Borlänge eller Umeå
Omfattning: 100%, vardagar 08-17
Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning
Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

Om Wrknest
På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på.
Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer påwww.wrknest.se.

Ansök nu

Customer Service Representative till Tarkett

Läs mer Feb 4
Vill du bli en del av vårt team? Har du öga för service och vill arbeta på ett företag där innovation, hållbarhet och design är ledorden. Då år rollen som Customer Service Representantive på Tarkett perfekt för dig!
 
Tarkett har verksamhet i form av både produktion och försäljning av golv i över 100 olika länder och präglas av ett starkt industriellt entreprenörskap och ett brinnande intresse för alla slags golvmaterial. Du kommer att få arbeta med ett glatt och sammansvetsat gäng i öppna och trivsamma lokaler i Umestans företagspark. Vi tror att när du trivs i din arbetsmiljö lär du dig mer och når längre, vilket bidrar till innovation och resultat samtidigt som vi tillsammans lyckas ge den bästa möjliga servicen till våra kunder.
 
Din roll hos oss
I rollen som Customer Service Representative kommer du huvudsakligen arbeta med att hjälpa och serva våra kunder i olika ärenden. Det kan bland annat handla om order- och reklamationshantering samt administration av olika slag. Din vardag präglas av nära kundkontakt via telefon, e-post, EDI och webbkanaler. Du kommer hantera både företags- och privatkunder.

Du kommer att arbeta i våra moderna och trivsamma lokaler i Umestans företagspark tillsammans med ett engagerat och sammansvetsat team. Här värderar vi trivsel och utveckling – vi tror att en inspirerande arbetsmiljö främjar både innovation och högklassig kundservice.

Vid anställning kommer du självfallet få den introduktion/upplärning du behöver för att kunna utföra arbetet på bästa sätt.

Placering: Tarketts kontor i Umeå
Tjänst: Heltid, tillsvidare
 
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
Hantera order, leveranser och reklamationer
Service till våra kunder och kollegor gällande våra produkter och tjänster
Administration och uppdatering av kundinformation

 
Om dig
Det viktigaste för oss är att du brinner för kundservice och vill göra det där lilla extra för att ge den bästa möjliga servicen. Som person tycker du om förändringar och kan även motivera andra till nytänkande. För att lyckas tror vi att du är trygg, självgående och ansvarstagande samt att du har förmågan att se nya lösningar.
 
Vi ser gärna att du har
Minst gymnasieutbildning
Några års erfarenhet från kundtjänst, försäljning eller supportarbete
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Kunskap i Officepaketet och vana av att arbeta med olika digitala verktyg
 
Meriterande om du också har
Erfarenhet av e-handel, digital kommunikation eller SAP affärssystem
Kunskap om konsumenttjänstlagen, konsumentköplagen och ABM07

 
Om Tarkett
Tarkett är ett globalt, stort och framgångsrikt golvföretag med försäljning och produktion över hela världen där stort fokus ligger på hållbarhet och design. Tarkett har tillverkat golv i Sverige sedan 1886 och marknadsför idag golv- och väggprodukter för såväl hemmiljö som design-och funktionslösningar för offentlig miljö. Med en av marknadens bredaste produktportföljer och mer än 130 års erfarenhet och av att skapa säkra, hållbara och inspirerande golvlösningar vill vi på Tarkett fortsätta att bidra till livskvalitet, trivsel och lönsamhet för våra kunder världen över.
 
Din ansökan
Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Björn Edberg på bjorn.edberg@onepartnergroup.se. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Din upplevelse är betydelsefull för oss och vi hoppas att du har möjlighet att svara. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Umeå från Bahnhof AB (Publ)

Nedan visas andra jobb i Umeå från Bahnhof AB (Publ) .

Finsktalande kundservicemedarbetare [Umeå]

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Dec 30
Är du positiv, finsktalande och brinner för kundservice? Då kommer du stortrivas hos oss! Bahnhof är en ledande svensk internetoperatör som nu växer kraftigt i Finland. Vi söker därför förstärkning till vårt finsktalande kundservice-team.
Det är du som kommer vara Bahnhofs kontakt med finska privatkunder när de beställer tjänster eller behöver hjälp. Det är ett kreativt arbete med goda möjligheter till egen utveckling. Så passa på att bli Bahnhofs röst i luren!
Vem är du?
Du är framåt och social, och du brinner för kundservice.
Du skriver och pratar finska flytande.
Du älskar när saker händer.
Du är en problemlösare som vet hur man förklarar svåra saker på ett enkelt sätt.
Du har kanske jobbat på kundtjänst tidigare?
Du har minst gymnasiekompetens.


Vad innebär arbetet?
Som kundservicemedarbetare ger du professionellt stöd till kunder genom att hantera beställningar, besvara fakturafrågor och erbjuda teknisk hjälp med bredband.
Du jobbar nära ihop med härliga kollegor på vårt kontor i centrala Umeå. Den första veckan får du en gedigen utbildning och sen hjälper dina kollegor dig i alla delar av arbetet.
Vi ser till att du kan allt du behöver veta innan du börjar ta samtal. Självklart får du tillgång till vårt interna kunskapsbibliotek där vi sedan flera år samlat all vår kunskap och lösningar på våra kunders frågor.
Hos oss är det högt i tak och god sammanhållning, och du uppmuntras att komma med egna idéer och förslag! Är du driven så finns stora möjligheter att utvecklas i din roll med nya utmaningar och större ansvar.
Om anställningen
Provanställning på sex (6) månader, med avsikt att det sedan ska övergå till tillsvidareanställning.
Fast lön och övriga förmåner.
Arbetet sker på Bahnhofs kontor i Umeå


Sök jobbet
Ansök senast 29 januari 2025 och ange Kundtjänst Umeå [Finska] i ämnesraden. Mejla ansökan bestående av CV och personligt brev till: ansokan@bahnhof.net
Bahnhof – Internet med sekretess
Bahnhof är en ledande internet- och telekomoperatör som värnar privatliv och frihet på nätet. Vi levererar bredbands- och molntjänster till fler än 450 000 privatpersoner och tiotusentals företag.
Vi drivs av en brinnande tro på teknikens möjligheter, och är djupt engagerade i hur tekniken påverkar samhället.

Ansök nu

Kundtjänst - Umeå

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Dec 30
Om Bahnhof
Bahnhof är en internet- och telekomoperatör. Vi producerar bredbandstjänster och molntjänster i datahallar till företag och privatpersoner. Vi drivs av en brinnande tro på teknikens möjligheter. I många frågor är vi djupt engagerade i hur tekniken påverkar samhället på olika sätt. Vi har ett fokus som innebär att vi värnar för integritet och frihet på nätet.
Om dig
Bahnhof växer med nästan 30 000 nya kunder per år och det är viktigt att ge alla kunder bästa möjliga service. Därför söker vi dig som brinner för service och teknik och som gärna vill vara Bahnhofs röst i luren. Vi gissar att du är en positiv person som går igång på att hitta fel för att sedan göra något åt dem. Du gillar att förklara och har förmågan att göra det svåra enklare. Om du har jobbat med tekniska frågor förut eller om du har ett tekniskt intresse och nätverkskunskaper är det meriterande, men absolut inget krav. Vi ser det som en fördel om du har minst gymnasiekompetens. Självklart har du även förmågan att hålla förtroenden och företagshemligheter inom bolaget - Bahnhof är en stark förespråkare av integritet och sekretess!
Dina arbetsuppgifter
Bahnhof expanderar och letar efter fem personer till kundtjänstavdelningen i Umeå som både kommer arbeta med leveransadministration och kundsupportärenden för privatkunder. Du är personen som våra privatkunder ringer till när de behöver teknisk hjälp, t ex om internetanslutningen inte fungerar som den ska, eller när de undrar om status för deras internetleverans. Du kommer hantera felsökning av bredband, IP-telefoni, IP-tv, e-post, anti-virus och VPN. Tillsammans med kunden går ni igenom t ex hemmanätverk och annan utrustning. Frågorna kan vara av varierande karaktär och svårighetsgrad, men oroa dig inte! Vi ser till att du kan allt du behöver veta innan du börjar ta samtal. Din första vecka hos oss kommer bestå av utbildning, både teoretisk och praktisk. Du kommer få en genomgång av Bahnhofs produkter och tjänster, lyssna på samtal, och ganska snart kommer du få ta dina egna samtal. Självklart har du en person från supporten vid din sida som du kan fråga när du undrar något. Du kommer även ha tillgång till vår tekniska ”inhouse-guide” där vi har samlat flera års kunskap om olika tekniska prylar och lösningar.
Ansökan
Mejla din ansökan till ansokan@bahnhof.se senast den 29 januari 2025, och döp mejlet till “Kundtjänst Umeå”.

Ansök nu

Kundtjänst - Umeå

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Nov 19
Om Bahnhof
Bahnhof är en internet- och telekomoperatör. Vi producerar bredbandstjänster och molntjänster i datahallar till företag och privatpersoner. Vi drivs av en brinnande tro på teknikens möjligheter. I många frågor är vi djupt engagerade i hur tekniken påverkar samhället på olika sätt. Vi har ett fokus som innebär att vi värnar för integritet och frihet på nätet.
Om dig
Bahnhof växer med nästan 30 000 nya kunder per år och det är viktigt att ge alla kunder bästa möjliga service. Därför söker vi dig som brinner för service och teknik och som gärna vill vara Bahnhofs röst i luren. Vi gissar att du är en positiv person som går igång på att hitta fel för att sedan göra något åt dem. Du gillar att förklara och har förmågan att göra det svåra enklare. Om du har jobbat med tekniska frågor förut eller om du har ett tekniskt intresse och nätverkskunskaper är det meriterande, men absolut inget krav. Vi ser det som en fördel om du har minst gymnasiekompetens. Självklart har du även förmågan att hålla förtroenden och företagshemligheter inom bolaget - Bahnhof är en stark förespråkare av integritet och sekretess!
Dina arbetsuppgifter
Bahnhof expanderar och letar efter tre personer till kundtjänstavdelningen i Umeå som både kommer arbeta med leveransadministration och kundsupportärenden för privatkunder. Du är personen som våra privatkunder ringer till när de behöver teknisk hjälp, t ex om internetanslutningen inte fungerar som den ska, eller när de undrar om status för deras internetleverans. Du kommer hantera felsökning av bredband, IP-telefoni, IP-tv, e-post, anti-virus och VPN. Tillsammans med kunden går ni igenom t ex hemmanätverk och annan utrustning. Frågorna kan vara av varierande karaktär och svårighetsgrad, men oroa dig inte! Vi ser till att du kan allt du behöver veta innan du börjar ta samtal. Din första vecka hos oss kommer bestå av utbildning, både teoretisk och praktisk. Du kommer få en genomgång av Bahnhofs produkter och tjänster, lyssna på samtal, och ganska snart kommer du få ta dina egna samtal. Självklart har du en person från supporten vid din sida som du kan fråga när du undrar något. Du kommer även ha tillgång till vår tekniska ”inhouse-guide” där vi har samlat flera års kunskap om olika tekniska prylar och lösningar.
Ansökan
Mejla din ansökan till ansokan@bahnhof.se senast den 19 december 2024, och döp mejlet till “Kundtjänst Umeå”.

Ansök nu

Finsktalande kundservicemedarbetare [Umeå]

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Nov 5
Är du positiv, finsktalande och brinner för kundservice? Då kommer du stortrivas hos oss! Bahnhof är en ledande svensk internetoperatör som nu växer kraftigt i Finland. Vi söker därför förstärkning till vårt finsktalande kundservice-team.
Det är du som kommer vara Bahnhofs kontakt med finska privatkunder när de beställer tjänster eller behöver hjälp. Det är ett kreativt arbete med goda möjligheter till egen utveckling. Så passa på att bli Bahnhofs röst i luren!
Vem är du?
Du är framåt och social, och du brinner för kundservice.
Du skriver och pratar finska flytande.
Du älskar när saker händer.
Du är en problemlösare som vet hur man förklarar svåra saker på ett enkelt sätt.
Du har kanske jobbat på kundtjänst tidigare?
Du har minst gymnasiekompetens.


Vad innebär arbetet?
Som kundservicemedarbetare ger du professionellt stöd till kunder genom att hantera beställningar, besvara fakturafrågor och erbjuda teknisk hjälp med bredband.
Du jobbar nära ihop med härliga kollegor på vårt kontor i centrala Umeå. Den första veckan får du en gedigen utbildning och sen hjälper dina kollegor dig i alla delar av arbetet.
Vi ser till att du kan allt du behöver veta innan du börjar ta samtal. Självklart får du tillgång till vårt interna kunskapsbibliotek där vi sedan flera år samlat all vår kunskap och lösningar på våra kunders frågor.
Hos oss är det högt i tak och god sammanhållning, och du uppmuntras att komma med egna idéer och förslag! Är du driven så finns stora möjligheter att utvecklas i din roll med nya utmaningar och större ansvar.
Om anställningen
Provanställning på sex (6) månader, med avsikt att det sedan ska övergå till tillsvidareanställning.
Fast lön och övriga förmåner.
Arbetet sker på Bahnhofs kontor i Umeå


Sök jobbet
Ansök senast 5 December 2024 och ange Kundtjänst Umeå [Finska] i ämnesraden. Mejla ansökan bestående av CV och personligt brev till: ansokan@bahnhof.net
Bahnhof – Internet med sekretess
Bahnhof är en ledande internet- och telekomoperatör som värnar privatliv och frihet på nätet. Vi levererar bredbands- och molntjänster till fler än 450 000 privatpersoner och tiotusentals företag.
Vi drivs av en brinnande tro på teknikens möjligheter, och är djupt engagerade i hur tekniken påverkar samhället.

Ansök nu