Umeå: Customer Service Representative till Tarkett

Hitta ansökningsinfo om jobbet Customer Service Representative till Tarkett i Umeå. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Umeå inom den kategorin.

Publicerad: 2025-02-04 // Varaktighet: Heltid

Vill du bli en del av vårt team? Har du öga för service och vill arbeta på ett företag där innovation, hållbarhet och design är ledorden. Då år rollen som Customer Service Representantive på Tarkett perfekt för dig!
 
Tarkett har verksamhet i form av både produktion och försäljning av golv i över 100 olika länder och präglas av ett starkt industriellt entreprenörskap och ett brinnande intresse för alla slags golvmaterial. Du kommer att få arbeta med ett glatt och sammansvetsat gäng i öppna och trivsamma lokaler i Umestans företagspark. Vi tror att när du trivs i din arbetsmiljö lär du dig mer och når längre, vilket bidrar till innovation och resultat samtidigt som vi tillsammans lyckas ge den bästa möjliga servicen till våra kunder.
 
Din roll hos oss
I rollen som Customer Service Representative kommer du huvudsakligen arbeta med att hjälpa och serva våra kunder i olika ärenden. Det kan bland annat handla om order- och reklamationshantering samt administration av olika slag. Din vardag präglas av nära kundkontakt via telefon, e-post, EDI och webbkanaler. Du kommer hantera både företags- och privatkunder.

Du kommer att arbeta i våra moderna och trivsamma lokaler i Umestans företagspark tillsammans med ett engagerat och sammansvetsat team. Här värderar vi trivsel och utveckling – vi tror att en inspirerande arbetsmiljö främjar både innovation och högklassig kundservice.

Vid anställning kommer du självfallet få den introduktion/upplärning du behöver för att kunna utföra arbetet på bästa sätt.

Placering: Tarketts kontor i Umeå
Tjänst: Heltid, tillsvidare
 
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
Hantera order, leveranser och reklamationer
Service till våra kunder och kollegor gällande våra produkter och tjänster
Administration och uppdatering av kundinformation

 
Om dig
Det viktigaste för oss är att du brinner för kundservice och vill göra det där lilla extra för att ge den bästa möjliga servicen. Som person tycker du om förändringar och kan även motivera andra till nytänkande. För att lyckas tror vi att du är trygg, självgående och ansvarstagande samt att du har förmågan att se nya lösningar.
 
Vi ser gärna att du har
Minst gymnasieutbildning
Några års erfarenhet från kundtjänst, försäljning eller supportarbete
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Kunskap i Officepaketet och vana av att arbeta med olika digitala verktyg
 
Meriterande om du också har
Erfarenhet av e-handel, digital kommunikation eller SAP affärssystem
Kunskap om konsumenttjänstlagen, konsumentköplagen och ABM07

 
Om Tarkett
Tarkett är ett globalt, stort och framgångsrikt golvföretag med försäljning och produktion över hela världen där stort fokus ligger på hållbarhet och design. Tarkett har tillverkat golv i Sverige sedan 1886 och marknadsför idag golv- och väggprodukter för såväl hemmiljö som design-och funktionslösningar för offentlig miljö. Med en av marknadens bredaste produktportföljer och mer än 130 års erfarenhet och av att skapa säkra, hållbara och inspirerande golvlösningar vill vi på Tarkett fortsätta att bidra till livskvalitet, trivsel och lönsamhet för våra kunder världen över.
 
Din ansökan
Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Björn Edberg på bjorn.edberg@onepartnergroup.se. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Din upplevelse är betydelsefull för oss och vi hoppas att du har möjlighet att svara. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Umeå som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Umeå som Kundtjänstmedarbetare.

Kundservicemedarbetare för sommarvikariat till VK Media

Läs mer Feb 10
Nytt
Om företaget
Nu söker vi en serviceinriktad och engagerad kollega som vill sommarjobba tillsammans med oss på VK Medias Kundservice. Du kommer ingå i ett tajt och glatt gäng i en utvecklande och lärande miljö där ärenden inom bland annat prenumerationer, bredband och privatannonser hanteras. Med feedback från läsare och prenumeranter bidrar avdelningen till att vidareutveckla koncernens produkter och tjänster. Har du stenkoll på bredband, är serviceinriktad, driven och gillar försäljning? Då kommer du trivas bra i denna roll! VK Media är ett mediehus i Västerbotten med flera olika varumärken, produkter och tjänster. Med teknik i världsklass, passion och initiativkraft når koncernen över 100 000 människor i Sverige med och genom våra produkter, varje dag. På VK Media arbetar vi alla för samma syfte: öppenhet, demokrati och det fria ordet. Här arbetar cirka 160 medarbetare och experter inom en mängd områden. Följ med på vår förflyttning från ett klassiskt tidningshus till Europas ledande lokala mediehus. Läs mer på: https://vkmedia.se/

Dina arbetsuppgifter
Rollen som kundservicemedarbetare innefattar en rolig mix av försäljning, kundservice och teknisk support där du ger såväl nya som befintliga kunder en bra upplevelse när de kontaktar VK Media. Ditt arbete innebär allt från prenumerationsfrågor, fakturafrågor, teknisk support samt försäljning. Du kommer att erbjudas ett spännande och varierande jobb i en engagerande miljö där du och dina kollegor varje dag utvecklas tillsammans.

Din profil
För att lyckas i denna roll ser vi att du har erfarenhet av bredband och kundservice/support sedan tidigare samt gillar försäljning. Vi kommer att lägga stor vikt vid din personlighet och din vilja att utvecklas. Du har ett tekniskt intresse och gillar försäljning. Du har ett pedagogiskt förhållningssätt, är duktig på att uttrycka dig i såväl tal som skrift och kan bemöta alla kunder med en positiv attityd. Du gillar att arbeta i team och kan dela med dig av kunskap till andra. Vidare är du ansvarstagande och ser en utmaning i att överträffa kundens förväntningar. Vi tror att du är i början av dina högskolestudier, har flexibilitet i ditt schema och söker efter ett roligt och givande extrajobb.

Ansökan
För mer information är du varmt välkommen att kontakta Konsultchef Jennifer Åström Gustafsson via tfn: 073 351 27 14. Vi arbetar med rekryteringsprocessen löpande, så ansök därför snarast möjligt, men absolut senast den 4 april via www.clockworkpeople.se. Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Finsktalande kundtjänst till ledande Techleverantör! ????????

Läs mer Okt 11
Om tjänsten
Vi på Wrknest söker nu dig som kommunicerar flytande på finskatillvår kund som är kända för att erbjuda snabba, pålitliga och kostnadseffektiva internetlösningar till både företags- och privatkunder. De har vunnit flera priser, bland annat har de haft Sveriges nöjdaste kunder fyra år i rad. Just nu växer de på den finska marknaden och utökar därför sittkundtjänstteam med ytterligare en finsktalande stjärna Här blir du en del av ett stort företag med goda utvecklingsmöjligheter och där den familjära känslan är påtaglig- alla hjälper helt enkelt alla!
Placeringsort för denna roll är antingen iBorlängeeller iUmeå.Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom oss på Wrknest men du kommer anställas direkt hos kund. Vi önskar därför att all kontakt sker via oss på Wrknest.

Dina framtida arbetsuppgifter
Du är personen kunderna hör av sig till när de behöver hjälp och support i olika former. Du kommer att stötta kunder via telefon, e-post och chattforum.På ett servicedrivet och insäljande sätt ger du råd och guidar dem gällande företagets tjänster för att de ska kunna få ut det bästa av sin upplevelse! I den här rollenlägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och hos företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är nyfiken, flexibel och prestigelös. Som person är du såklart ocksånoggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Vi söker dig som
Kommunicerar flytande påfinska och engelska
Är grym på att leverera god service till kunder

Vi ser det som meriterande
Med tidigare erfarenhet av kundtjänst eller liknande roller inom kundservice
Om du har ettIT-intresse

Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Borlänge eller Umeå
Omfattning: 100%, vardagar 08-17
Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning
Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

Om Wrknest
På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på.
Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer påwww.wrknest.se.

Ansök nu

Finsktalande kundtjänst till ledande Techleverantör! ????????

Läs mer Nov 14
Om tjänsten
Vi på Wrknest söker nu dig som kommunicerar flytande på finskatillvår kund som är kända för att erbjuda snabba, pålitliga och kostnadseffektiva internetlösningar till både företags- och privatkunder. De har vunnit flera priser, bland annat har de haft Sveriges nöjdaste kunder fyra år i rad. Just nu växer de på den finska marknaden och utökar därför sittkundtjänstteam med ytterligare en finsktalande stjärna Här blir du en del av ett stort företag med goda utvecklingsmöjligheter och där den familjära känslan är påtaglig- alla hjälper helt enkelt alla!
Placeringsort för denna roll är antingen iBorlängeeller iUmeå.Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom oss på Wrknest men du kommer anställas direkt hos kund. Vi önskar därför att all kontakt sker via oss på Wrknest.

Dina framtida arbetsuppgifter
Du är personen kunderna hör av sig till när de behöver hjälp och support i olika former. Du kommer att stötta kunder via telefon, e-post och chattforum.På ett servicedrivet och insäljande sätt ger du råd och guidar dem gällande företagets tjänster för att de ska kunna få ut det bästa av sin upplevelse! I den här rollenlägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och hos företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är nyfiken, flexibel och prestigelös. Som person är du såklart ocksånoggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Vi söker dig som
Kommunicerar flytande påfinska och engelska
Är grym på att leverera god service till kunder

Vi ser det som meriterande
Med tidigare erfarenhet av kundtjänst eller liknande roller inom kundservice
Om du har ettIT-intresse

Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Borlänge eller Umeå
Omfattning: 100%, vardagar 08-17
Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning
Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

Om Wrknest
På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på.
Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer påwww.wrknest.se.

Ansök nu

Dansktalande Kundtjänstmedarbetare - Bahnhof Umeå

Läs mer Feb 4
Om Bahnhof
Bahnhof är en internet- och telekomoperatör. Vi producerar bredbandstjänster och molntjänster i datahallar till företag och privatpersoner. Vi drivs av en brinnande tro på teknikens möjligheter. I många frågor är vi djupt engagerade i hur tekniken påverkar samhället på olika sätt. Vi har ett fokus som innebär att vi värnar för integritet och frihet på nätet.
Om dig
Bahnhof växer med nästan 30 000 nya kunder per år och det är viktigt att ge alla kunder bästa möjliga service. Vi söker nu efter en driven och engagerad kundtjänstmedarbetare som kan hjälpa våra danska kunder på bästa sätt. Du kommer att ansvara för att ge professionellt stöd och svar på frågor relaterade till våra produkter och tjänster. För att vara framgångsrik i rollen krävs det att du har flytande språkkunskaper på danska (gärna både i tal och skrift), samt goda kommunikationsförmågor på svenska och engelska.
Vi gissar att du är en positiv person som går igång på att hitta fel för att sedan göra något åt dem. Du gillar att förklara och har förmågan att göra det svåra enklare. Om du har jobbat med tekniska frågor förut eller om du har ett tekniskt intresse och nätverkskunskaper är det meriterande, men absolut inget krav. Vi ser det som en fördel om du har minst gymnasiekompetens. Självklart har du även förmågan att hålla förtroenden och företagshemligheter inom bolaget - Bahnhof är en stark förespråkare av integritet och sekretess!
Dina arbetsuppgifter
Bahnhof expanderar och letar efter två personer till kundtjänstavdelningen i Umeå som både kommer arbeta med leveransadministration och kundsupportärenden för privatkunder. Du är personen som våra privatkunder ringer till när de behöver teknisk hjälp, t ex om internetanslutningen inte fungerar som den ska, eller när de undrar om status för deras internetleverans. Du kommer hantera felsökning av bredband, IP-telefoni, IP-tv, e-post, anti-virus och VPN. Tillsammans med kunden går ni igenom t ex hemmanätverk och annan utrustning. Frågorna kan vara av varierande karaktär och svårighetsgrad, men oroa dig inte! Vi ser till att du kan allt du behöver veta innan du börjar ta samtal. Din första vecka hos oss kommer bestå av utbildning, både teoretisk och praktisk. Du kommer få en genomgång av Bahnhofs produkter och tjänster, lyssna på samtal, och ganska snart kommer du få ta dina egna samtal. Självklart har du en person från supporten vid din sida som du kan fråga när du undrar något. Du kommer även ha tillgång till vår tekniska ”inhouse-guide” där vi har samlat flera års kunskap om olika tekniska prylar och lösningar.
Ansökan
Mejla din ansökan till ansokan@bahnhof.se senast den 6 mars 2025, och döp mejlet till “Dansktalande Kundtjänstmedarbetare - Bahnhof Umeå”.
Vi kommer kalla till intervjuer löpande, och det kan hända att tjänsten tillsätts innan ansökningsperiodens slut, så vänta inte med att skicka in din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Umeå från OnePartnerGroup Umeå AB

Nedan visas andra jobb i Umeå från OnePartnerGroup Umeå AB .

Säljande Platschef till Umeå

Logistikchef
Läs mer Jan 28
Vill du vara med och leda en effektiv och säker verksamhet i transport- och logistikbranschen? Är du en kommunikativ och driven ledare med ett öga för både affär och drift? Kalles Bud i Umeå söker nu en Säljande Platschef som kan ta verksamheten till nästa nivå.
 
Kalles bud
Kalles Bud bildades 1974 och är idag ett välrenommerat logistikföretag med lång erfarenhet och gedigen branschkunskap inom våra affärsområden. Vi är ett fullfjädrat serviceföretag med stor erfarenhet och kunskap som utför in- och utrikestransporter, fjärrtransporter, distribution, spedition, magasinering, 3PL (tredjepartslogistik) och montage till företag och privatpersoner. Vi är experter på att transportera oemballerat, svårhanterligt gods samt farligt/ADR-gods.
Du har säkert sett våra bilar eller träffat någon av våra chaufförer. Idag är vi cirka 100 anställda och har ett 50-tal fordon. Vår personliga service och förmåga att alltid sätta kundens behov i centrum har lett till nöjda kunder, nya uppdrag och företagets positiva utveckling.
 
Om rollen
Som Säljande Platschef på Kalles Bud är din huvudsakliga uppgift att säkerställa att vår transport- och terminalverksamhet drivs smidigt, effektivt och säkert. Du kombinerar ett affärsmässigt fokus med operativ ledning, och du ansvarar för att planera, övervaka och optimera transportflöden. Din roll innebär också att hantera incidenter för att minimera driftstopp och maximera kundnöjdhet.
Du kommer att ha en nyckelroll i den dagliga driften av vår terminal, där du arbetar med personalledning, säkerhet, logistik och kundservice. Rollen kräver att du säkerställer att verksamheten uppfyller både interna och externa krav och att terminalens arbete övervakas noggrant för att garantera effektivitet och säkerhet.
 
Ansvarsområden och arbetsuppgifter
I din roll som Säljande Platschef kommer du att arbeta med:
Drift och Operativ Ledning: Ansvara för en smidig och effektiv daglig verksamhet.
Säkerhet och Arbetsmiljö: Säkerställa att säkerhetsföreskrifter följs och skapa en trygg arbetsmiljö.
Trafikledning: Planera och optimera transportflöden för högsta möjliga effektivitet.
Personalansvar: Leda, coacha och utveckla teamet på terminalen.
Fordonshantering: Övervaka och planera fordonens drift och underhåll.
Incidenthantering: Agera snabbt och lösningsorienterat vid oförutsedda händelser.
Analys och Rapportering: Följa upp verksamhetens nyckeltal och presentera resultat och förbättringsförslag.
Efterlevnad av Regler och Föreskrifter: Säkerställa att verksamheten följer branschstandarder och lagar.
Kund- och Leverantörsrelationer: Upprätthålla och utveckla goda relationer med våra kunder och samarbetspartners.
Myndighetskontakt: Hantera dialog och krav från myndigheter.
Budget och Resurshantering: Ansvara för ekonomisk planering och effektiv resursanvändning.
Terminalövervakning: Se till att terminalens arbetsflöden och resurser används optimalt.

 
Vi söker dig som:
Har tidigare erfarenhet av personalledning och operativt ansvar inom logistik, transport eller liknande bransch.
Är affärsdriven och har förmåga att utveckla verksamheten med fokus på kundnöjdhet.
Har ett starkt säkerhetstänk och erfarenhet av att arbeta med arbetsmiljöfrågor.
Har förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och är lösningsorienterad i stressiga situationer.
Är en kommunikativ ledare som trivs med att motivera och utveckla personal.
Har kunskaper inom budget och ekonomisk uppföljning.
Har ett strukturerat arbetssätt och ett starkt analytiskt tänkande.
 
Vad vi erbjuder
Hos oss på Kalles Bud får du möjlighet att bli en del av en dynamisk arbetsmiljö där din insats gör skillnad varje dag. Vi erbjuder:
Möjlighet att kombinera operativt arbete med strategisk utveckling.
En arbetsplats med korta beslutsvägar och stora möjligheter att påverka.
Utmanande och varierade arbetsuppgifter i en växande organisation.
Konkurrenskraftiga villkor och förmåner.
 

Ansök redan idag!
Låter detta som din nästa utmaning? 
I denna rekrytering samarbetar vi med OnePartnerGroup. För eventuella frågor är du välkommen att ta kontakt med Andreas Lindqvist på andreas.lindqvist@onepartnergroup.se eller 073-4130611.
Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.
Vi jobbar utifrån en löpande rekryteringsprocess så skicka din ansökan till oss så snart som möjligt.

Vi ser fram emot att välkomna dig till Kalles Bud i Umeå!

Ansök nu

Affärs- och Projektutvecklare till Peab Bostad

Projektledare, bygg och anläggning
Läs mer Jan 13
Är du en erfaren projektutvecklare med ett starkt affärssinne och en förmåga att leda projekt från idé till färdigställd leverans? Vill du arbeta i en roll där du får kombinera strategiskt tänkande, ledarskap och utveckling av långsiktiga affärsmöjligheter? Då är rollen som Affärs- och Projektutvecklare hos Peab Bostad något för dig!
 
Om Peab
Vi har sextio års erfarenhet i ryggen och vet att alla är olika, med olika drömmar och behov. En del söker storstadens puls, andra naturens lugn. Därför utvecklar vi bostäder lokalt i hela landet och i många olika storlekar och former. Vi har något som passar alla, även dina unika behov och önskemål. Vår vision är att fler ska hitta hem, hitta sig själva och leva sina liv på det sätt som passar var och en. Vår idé är att utveckla bostäder, men också ditt nya kvarter. Vårt mål är att hjälpa dig att hitta hem. Läs mer på Om Peab Bostad som företag | Vår historia och hur vi arbetar | Peab Bostad
 
Om tjänsten
Som Affärs- och Projektutvecklare hos Peab blir du en nyckelspelare i vår organisation. Du ansvarar för att leda projektens hela livscykel – från markförvärv och detaljplanearbete till byggnation och överlämning till slutkund. I rollen agerar du byggherre, styr projektteam och fungerar som den sammanhållande länken mellan alla intressenter, inklusive kommuner, hyresgäster och interna resurser.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
Driva projekt från idéstadiet till genomförande och avslut.
Bygga och underhålla starka relationer med kommuner, mäklare, investerare och andra aktörer.
Identifiera och utveckla nya affärsmöjligheter.
Ansvara för projektekonomi, prissättning och budgetering.
Säkerställa hög kvalitet i projektets alla faser, från planering till leverans.
Delta i utvecklingsarbete för att förbättra interna processer.

Omfattning: 100 %, tillsvidare
Tillsättning: Enligt överenskommelse under våren 2025
Placering: Med fördel i Umeå men det finns även möjlighet att jobba utifrån någon av de andra norrländska kuststäderna från Sundsvall till Luleå. Affärschef för Norra regionen sitter i Umeå. 
 
Vem söker vi?
I Peabkoncernen blir du delaktig i det spännande arbetet att bygga framtidens hållbara samhälle. Vi engagerar oss i sociala frågor och i frågor som rör miljön för de människor som nu och i framtiden påverkas av det vi bygger och anlägger. Vi vill tillvarata all kompetens på arbetsmarknaden och eftersträvar mångfald.

Det är viktigt för oss att du delar våra kärnvärden jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga eftersom de är grundläggande för det vi gör. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling. Vill du bygga ett hållbart samhälle med oss?

Du är en person som kombinerar strategisk och taktisk förmåga med en hög grad av affärsmannaskap. Du har ett brett nätverk inom branschen och trivs med att skapa långsiktiga relationer. Din starka integritet, samarbetsförmåga och förmåga att leda andra gör att du alltid levererar hög kvalitet och uppnår projektens mål.

För att lyckas i rollen ser vi att du som person är driven med hög ambitionsnivå, att du är lösningsorienterad samt att du arbetar strukturerat och målinriktat. Vidare har du ett ekonomiskt och affärsmässigt tänk samt har lätt att skapa relationer då tjänsten kräver ett gott samarbete såväl inom bolaget som med externa parter i form av entreprenörer, konsulter, kommuner och kunder. Vi lägger stor vikt vid att du är en teamorienterad person som bidrar till ett positivt arbetsklimat

Vi söker dig som har:
En högskoleutbildning som civilingenjör eller motsvarande, alternativt förvärvad kompetens genom erfarenhet.
5–15 års erfarenhet av projektutveckling inom bygg- och fastighetsbranschen.
Gedigen erfarenhet av att driva komplexa projekt, gärna med kommersiella och bostadsmässiga inslag utifrån både hyres- och bostadsrätter.
En stark förmåga att bygga och leda team samt navigera bland olika intressenter.
God affärsmässig förståelse, analytisk förmåga och erfarenhet av att hantera plan- och byggprocesser.

Meriterande är:
Produktionserfarenhet och erfarenhet av bolagstransaktioner.
Certifiering i Bas U och Bas P.

 
Vad erbjuder vi?
Hos Peab får du möjligheten att arbeta i ett av Nordens ledande bygg- och anläggningsföretag. Du får stort ansvar och möjlighet att påverka, i en organisation som värdesätter både det jordnära och det personliga. Tillsammans skapar vi hållbara och närproducerade lösningar för samhället och för framtiden. Peab är en trygg, utvecklande och framåtblickande koncern där du kan få växa både som människa och som medarbetare. 
Vill du vara med och göra skillnad? Ansök idag och bli en del av Peabs framgångsrika team!

 
Vad händer när du sökt tjänsten?
I denna rekrytering samarbetar vi med OnePartnerGroup. För eventuella frågor är du välkommen att ta kontakt med Andreas Lindqvist på andreas.lindqvist@onepartnergroup.se eller 073-4130611.
Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.
 
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Terminalarbetare till Umeå

Lagerarbetare
Läs mer Jan 27
Vill du jobba heltid på ett av Umeås fräschaste lager? Vi söker nu en engagerad och pålitlig person för att jobba dagtid 7-16. Läs mer och sök jobbet nu, vi tillsätter tjänsten så snart vi hittat rätt kandidat!
 Om tjänsten
Lagret i Umeå är ett s k plocklager där man hanterar ordrar via systemet "pick-by-voice".
Din främsta uppgift kommer vara att plocka ordrar vilket sker via rullvagnar och du kommer behöva stå och gå en del under arbetspasset vilket kräver att du är van vid att vara fysiskt aktiv. 

Tjänsten är på heltid.
Tillsättning omgående.
Arbetstiderna är 07:00-15:45.

Du blir anställd av oss på OnePartnerGroup Umeå och uthyrd till vår kund, ev övertag kan bli aktuellt framöver.
 
Vem söker vi
Du har med fördel jobbat på lager tidigare och vill komma till en fräsch arbetsplats med ordning och reda. 
Du är positiv och lösningsorienterad till dina arbetsuppgifter med förståelse att din insats är viktig.
Du är alert, effektiv och har inte några problem att jobba under tidspress.
Du är tillgänglig för arbete relativt omgående då tjänsten behöver tillsättas så snart som möjligt. 

Du erbjuds ett härligt arbetsklimat där man jobbar tillsammans och hjälps åt vid behov. Vi söker därför dig som är social och trygg i att bli en del av den övriga arbetsgruppen på plats. 
Ta chansen att vara en del av vårt dynamiska team och bidra till en smidig verksamhet!

Skallkrav
Svenska i tal och skrift
God fysisk form, tunga lyft förekommer
18 år eller äldre

Meriterande (ej krav)
Truckkort (A1-4, B3) och truckvana
Erfarenhet av liknande arbete
 
Intresserad?
Har du frågor så ber vi dig kontakta Andreas Lindqvist ansvarig rekryterare, andreas.lindqvist@onepartnergroup.se.Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Dec 23
Trivs du i en administrativ roll och vill jobba med order, support och reklamationshantering? Ta då chansen och sök redan idag då behovet är omgående och långsiktigt! Urval och intervjuer görs därför löpande.
 
Tjänsten?
Du kommer arbeta med order och reklamationshantering där du administrerar, följer upp med kunder och i samråd med säljare och kollegor säkerställer effektiv produktleverans. Du arbetar i ett härligt team och hanterar inkommande ärenden främst via telefon, mejl och det interna ärendehanteringssystemet.

Teamet har sitt fokus på orderadministration och för att lyckas i rollen bör du som person vara administrativ, strukturerad och noggrann samt lösningsorienterad. Tjänsten passar dig som har en positiv inställning till förändring och en vilja att ständigt utvecklas i din roll, du trivs i ett arbetsklimat som präglas av framåtanda, gemenskap och korta beslutsvägar.
 
Vem är du?
Som person är du öppen, har ett proaktivt förhållningssätt och trivs med att arbeta såväl i grupp som på egen hand. Vidare är du som person driven och serviceinriktad och ser alltid till kundens bästa. Du har även god vana av att arbeta strukturerat, administrativt och noggrant. För att trivas i rollen är du en lagspelare som vågar be andra om hjälp och delar med dig av din kunskap.
 
Vi ser att du
Har erfarenhet av arbete inom kundservice, säljsupport och/eller försäljning.
Erfarenhet av att jobba med ärendehanteringssystem
Grundläggande kunskap i Officepaketet och Excel.
Goda kunskaper i svenska och engelska.
 

 
Meriterande för tjänsten
Erfarenhet av reklamationshantering.
Körkort och tillgång till egen bil

 
Arbetstider: måndag-fredag kl. 08.00-17.00
Omfattning: Heltidsanställning
 
Innan du börjar hos oss kommer vi göra ett utdrag ur belastningsregistret.
 
När du blir en av oss 
Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!  

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.
 
Vad händer när du har sökt tjänsten?
För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Lotta Ryman på bjorn.edberg@onepartnergroup.se. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.

Ansök nu